Broń idealna – Kobalt 60 – rozmowa Jeffa Rense z Timem Rifatem, cz. 1

Rozmowa Jeffa Rense z Timem Rifatem z 31 maja 2010 r. (skrót tłumaczenia)

Tim Rifat

… Rozmawiamy z prognostykiem, ekspertem ds geopolityki i afer finansowych, Timem Rifatem, który jak się okazało znów miał rację w 100% w swoich przepowiedniach. Niedawno, 5-6 dni temu  dowiedzieliśmy się o tym, że Iran nabył kobalt od jednej z angielskich korporacji, widzieliśmy destrukcję rządu Browna. Przedstawię wam listę wydarzeń, które on (Tim Rifat) przewidział.

J.R: – Tim jesteś z nami?

T.R: – Tak, jestem. Myślę, że jedną ze spraw, która przewidziałem jest kolaps ekonomii Zachodu, jeszcze w momencie gdy wszystko szło bardzo dobrze. Zwróciłem wówczas uwage na to, że Zachód nie był konkurencyjny i nie wytwarzał towarów wystarczająco tanich, płace były 20 razy większe od tych w Chinach, reszta świata wytwarza produkty dla Walmartu i innych prestiżowych sieci dystrybucyjnych. Zwróciłem tez uwage, że Chiny nie mają ciężaru w postaci wynagrodzeń emerytalnych czy zdrowotnych, a to w chwili obecnej powoduje kolaps Unii Europejskiej (…) Inwestorzy obawiają się  kolejnego kolapsu bankowego, który pochłonie ekonomie krajów europejskich, gdyż obiecane były wyimaginowane fundusze, kórych nie ma na utrzymanie Włoch, Portugalii, Hiszpanii i Grecji. Wielka Brytania ma jeszcze większy deficyt niż Grecja,więc z uwagi na wielkość tej ekonomii, jeśli upadnie w tym kraju to może to się stać z pozostałymi krajami świata.
Podejrzewałem, że brytyjskie i amerykańskie samoloty rozsiewały broń biologiczną w postaci bakterii nad Chinami – co okazało się prawdą. Przewidziałem też, że rząd Gordona Browna się rozpadnie i że Cameron zostanie nowym premierem. Na swojej stronie wspominałem o żydowskiej technologii klątw (cursing) użytych na Gordona Browna, co spowodowało, ze wywiad MI5 oszalał – od tamtego czasu próbowano mnie wyeliminować.
Przewidziałem też, że nowoczesna technologia wojskowa w postaci technologii amerykańskich, zaawansowanych systemów broni – to wszystko stanie się całkowicie nieużyteczne, jeśli chodzi o kraje czy też grupy, które użyja kobaltu 60 w formie proszku rozsiewanego na ulice Ameryki, który spowouje więcej szkód niż jakakolwiek broń nuklearna – gdyż pozostawi po sobie mnóstwo powoli umierających ludzi, rozprzestrzeniających się jak mrówki, niszczące wszystko na swojej drodze – to wkrótce nadejdzie do Ameryki.

Lata temu, kiedy nikt jeszcze o tym nie mówił,  przewidziałem, że Rotszyldzi będą chcieli inwazji na Iran, a ten nie jest tak bezbronny jak to się mówi. Mówiłem też o tym, że Północna Korea będzie kluczowa w jakimkolwiek scenariuszu III wojny światowej, gdyż ma podpisane ważne umowy z Iranem, a ten dostarcza jej wielkiej ilości ropy naftowej. Za to Korea dostarcza Iranowi technologii nuklearnych oraz konstrukcji pocisków balistycznych.  Oznacza to, że Iran jest w stanie wystrzelić kilka bomb nuklearnych.
Plany Pentagonu odnośnie III wojny światowej polegające na zniszczeniu Iranu za pomocą uderzenia atomowego, a następnie uderzenia na Rosję są przestarzałe, gdyż broń w postaci kobaltu 60 zmieni Zachód w ofiarę tej wojny, ponieważ bardzo łatwo jest umiecić go w pociskach.
Obama poważnie obawia się tego, że Hezbollach dostanie w swoje ręce kobalt 60, który umieści w pociski Scud otrzymane od Syrii – a to z kolei spowoduje, że cały teren Izraela będzie mógł zostać zaatakowany przez Hezbollach beż żadnej pomocy z zewnątrz. Tak więc Obama w postaci operacji „Iron Hat” (Żelazny kapelusz) obiecał pomóc Izraelowi zainstalować totalną obronę przeciwrakietową, na którą przeznaczono już 400 milionów, a będzie może 4 miliardy, czy nawet 40 miliardów dolarów. Co dziwne, Hezbollach nie posiada żadnych strategicznie ważnych broni [rakietowych] – dlaczego więc USA dąży do utworzenia tego płaszcza obronnego – nie w obawie ataku ze strony Iranu, a ze strony Hezbollach?
Być może Obama słuchał twojego programu radiowego, w którym wspominaliśmy, ze Hezbollach może użyć kobaltu 60 w celu zniszczenia Izraela, dlatego więc przygotowuje się obronę przeciw pociskom takim jak Scud, które mogą eksplodować gdziekolwiek rozsiewając ten proszek – co może zmienić Izrael w 6 milionów radioaktywnych ciał, które będą musiały zostać wysłane do USA. To z kolei spowoduje totalny kolaps systemu medycznego w tym kraju, szpitale staną się strefami radioaktywności – to oczywiście zniszczy jakikolwiek szpital, w którym umieszczeni będą ci pacjenci.

Tak więc jest to broń idealna.

Wspominałem też, że Północna Korea wcale nie ma zamiaru pozbyć się swoich broni atomowych i że stanie się jeszcze bardziej agresywna. Śmiałem sie gdy mówiono, że Condoleeza Rice skłoniła Koreę Północną do pozbycia się swojego arsenału nuklearnego za ropę naftową.
W międzyczasie przepowiednie prognostyków czy polityków zachodnich okazały się w 100% chybionymi, co oznacza, że podstawy myślenia, które w nich funkcjonują i które działają na poziomie podświadomości prowadzą do destrukcji – jak to się stało w przypadku wycieku ropy w Zatoce Meksykańskiej, który został spowodowany przez British Petroleum w sposób samobójczy

(…)

J.R: Rozmawiamy z niesamowitym Timem Rifatem. Występuje on tylko w naszym programie, jest słyszalny na całym świecie. Kiedy  rozmawialiśmy po raz pierwszy?

T.R: Pierwszy 3-godzinny program był w roku 1997. Dotyczył on tzw.  „zdalnego widzenia” (remote viewing). Jestem czołowym brytyjskim i europejskim ekspertem w tym temacie. Także jestem czołowym ekspertem światowym od paranormalnych, okultystycznych, nadnaturalnych (supernatural) technik wojennych, co oczywiście jest powodem dla którego rząd brytyjski chciał mnie już 4 razy zneutralizowac i uwięzić. Próbowano wypadków samochodowych, otruć, zastrzelenia mnie gdy policja dokonała nalotu na moje mieszkanie w grudniu. Mieliśmy kraksę samochodową, atak moździerzowy, był też atak bronią mikrofalową z zewnątrz budynku, wielokrotnie mnie próbowano otruć jeśli tylko gdzieś wychodziłem. Ale ja ciągle jestem i kopię (…) Wszystko to pokazuje, że Rząd Brytyjski i wywiad MI5 składa się z kompletnych imbecyli, skoro nie potrafią się uporać z jednym człowiekiem i że nie potrafią nic przewidzieć.

Jednak ważniejszym pytaniem jest czy rozkaz Rotszyldów ataku na Iran i Rosję będzie zrealizowany… cdn.

8 responses to “Broń idealna – Kobalt 60 – rozmowa Jeffa Rense z Timem Rifatem, cz. 1

  1. antykk 23 czerwca 2010 o 9:56 am

    Czy to przypadkiem zgraja medyków od dawna nie wpiera nam leczenia chemią??? Moje poglądy leczenia niekonwencjonalnego,oraz tłumaczenia podstaw akurat nie trafiają,siostra leczy rakowiaki(7-operacji+chemia),teraz umiera teśc mojego dziecka.Ludzie myślą Telewizorem.SZOK! Chyba już nie ma ratunku dla ludzkości! http://www.bryk.pl/teksty/liceum/fizyka/jedno%C5%9B%C4%87_mikro_i_makro%C5%9Bwiata/10893-wykorzystanie_izotop%C3%B3w_promieniotw%C3%B3rczych.html

  2. monitorpolski 23 czerwca 2010 o 10:46 am

    Nie będzie ratunku jeśli będziemy siedzieć i patrzeć w telewizor. Uważam, że jest ratunek, choć będzie wiele ofiar. Sytuację zmieni dostęp do informacji, którego globalistyczni faszyści już nie mogą powstrzymać.

  3. antykk 23 czerwca 2010 o 3:42 pm

    MP! Co masz na myśli dostęp do info? Ludzie mają net po to aby muzyke słuchac,na allegro ceny zobaczyc,filmy,NK i program tv! Widzę jak moi znajomi korzystają-zerwałam bliższy kontakt bo nie mam o czym z nimi rozmawiac.Podsyłam linki ale to jak groch o sciane.Naród jest upośledzony. Brak mi słow…

    • monitorpolski 23 czerwca 2010 o 6:43 pm

      Pewnie masz rację… Ale trzeba w nich bębnić, to skutkuje po któryms razie. W kampanii antyszczepionkowej ludzie zaczęli rozumiec o co chodzi dopiero po 2 miesiącach. Inna rzecz, że w tamtym przypadku było realne zagrożenie poparte dowodami. Tu jest rzecz bardziej śliska – dopiero jak pierwsza bombka spadnie na głowy to się ludzie obudzą.

    • Stanisław 11 grudnia 2010 o 9:29 am

      Zgadzam się z tobą Antyyk , masa ludzi wchodzi tylko po te sprawy do netu, ale żeby poszukać czegoś wartościowego, nie to za trudne dla nich. Dla większości moich znajomych wykładnią są „media musowego nakazu” – ślepo wierzą w to co z nich płynie na świat. Zero własnej oceny tego co w Polsce i na świecie się dzieje – smutne ale prawdziwe

  4. Pingback: Czy Polacy zbojkutują Izrael? « Monitorpolski's Blog

  5. Pingback: Monitorpolski's Blog

  6. Pingback: Lublin: zaginęło 7 pojemników ze śmiercionośnym kobaltem 60