Co się dzieje z Rafałem Gawrońskim?

Zdjęcia z aresztowania Gawrońskiego. „Kilka dezinformacyjnych rewelacji, że „dziennikarza już wypuszczono” okazało się fałszywkami puszczonymi przez licznych jego wrogów lub też osób naśmiewających się z całej tej afery”

zdjęcie J.Z.

Niestety, dzisiejsza uroczysta niedziela (66 rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego na Powązkach) nie przyniosła odpowiedzi na pytanie – gdzie jest Rafał Gawroński?
Kilka dezinformacyjnych rewelacji, że „dziennikarza już wypuszczono” okazało się fałszywkami puszczonymi przez licznych jego wrogów lub też osób naśmiewających się z całej tej afery. Jednak nie ma z czego się śmiać. Sprawa wygląda poważniej niż nam się wydawało. Jeden z działaczy Solidarności Walczącej dostał niedawno zarzut „terroryzmu”, że niby chciał podpalić Krzyż pod Pałacem Prezydenckim! Okazało się, że w momencie w którym rzekomo miał podpalać ten krzyż był akurat w pracy. Sprawę więc umorzono. Ale tego typu zdarzenia zdają się potwierdzać tezę, że zbliżają się nieciekawe czasy, kiedy każdego będzie można oskarżyć o cokolwiek z terroryzmem włącznie. A za taki czyn można już nie wyjść z więzienia do końca życia! Kafka czy rzeczywistść? Oceńcie sami.

31 responses to “Co się dzieje z Rafałem Gawrońskim?

  1. Stanisław 2 sierpnia 2010 o 6:27 pm

    Dzięki Bogu mamy fotki tych sługusów systemu, może więc trzeba będzie dyskretnie rozejrzeć się za nimi w stolicy i zadać kilka ważnych pytań. Jednak gdyby ta opcja zawiodła, niech ktoś, kto zna się na grafice, zrobi zbliżenia twarzy tych panów do społecznego listu gończego.

    Mam nadzieję że nie znikną tak jak dziennikarz, czy też ekipa strażaków ( dotyczy strażaków, którzy przybyli jako pierwsi do Pentagonu, gdy rzekomo uderzył w niego jeden z porwanych samolotów – dzień 11-09-2001 )

    To o czym Pan pisze ” że zbliżają się nieciekawe czasy, kiedy każdego będzie można oskarżyć o cokolwiek z terroryzmem włącznie … ” mogą stać się faktem szybciej niż myślimy, chyba że naród się przebudzi i zmieni tych panów na wysokich szczeblach władzy, dając im bilet poza granice naszej ojczyzny.

    • Nazwa- czego? 2 sierpnia 2010 o 11:45 pm

      Raczej nie wskazana jest modernizacja czyiś zdjęć bez pozwolenia ich autora. Ale proponuję znaleźć autora tych zdjęć, na pewno ma oryginały w wysokiej rozdzielczości i nie trzeba speców od grafiki, a tak poza tym, to wystarczy do tego choćby zwykła przeglądarka graficzna np. „IrfanView”, zwiększyć liczbę pikseli i wyostrzyć. Tak na marginesie- to chyba prawda co się mówi o Warszawiakach. Może by się w kraju poprawiło, gdyby przenieść stolicę do innego miasta zostawiając politykom Warszawę i niech sobie nią żądzą.

  2. ciociababciaSearch the Web on Snap.com 2 sierpnia 2010 o 8:17 pm

    Proszę o zapoznanie się. Podaj dalej.
    http://blogmedia24.pl/node/34215 —–

    Deklaracja Obywateli

    http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=5609 ——

    http://niepoprawni.pl/content/do-blogerow ===== apel do blogerów, akcje 10 każdego miesiąca

    http://blogmedia24.pl/node/34095 —— prasa !!!!!!!!! drukujcie !!! (można rozdawać 2 tytuły

  3. Zee 2 sierpnia 2010 o 9:42 pm

    przyznam szczerze że jestem zadziwiony tym co widzę i co czytam w internetowych portalach. Dużo czasu spędziłem w Anglii i tam przynajmniej na południu -w społeczeństwie jednak róznokulturowym proszę zwrócić uwagę- nikomu krzyże nie przeszkadzają. Ludzie jeśli zdarzy się wypadek tak samo jak i u nas stawiają małe krzyże przy drogach, pod którymi można zobaczyć lampki. Smutne to bardzo bo te krzyże wiążą się przecież z uczuciami jakie żywili i żywią do ludzi którzy zginęli w tragicznym wypadku.

    • Nazwa- czego? 2 sierpnia 2010 o 11:49 pm

      A w łóżkach szpitalnych jak ktoś umrze, też je stawiają? Zresztą takie miejsce bym unikał, by nie wracać pamięcią do tragedii.

  4. Wojwit 2 sierpnia 2010 o 10:36 pm

    Może i nie perełka, ale choć nie dociera do sedna, to mechanizmy przedstawia w sposob bardzo esencjonalny. Dobry artykuł:

    http://socjocybernetyka.wordpress.com/2010/01/25/dr-rafal-brzeski-specjalnie-dla-serwisu-naukowego-socjocybernetyka-pl/

  5. ulka 3 sierpnia 2010 o 10:26 am

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8207440,Przed_Palacem_zbieraja_sie_pierwsi__obroncy_krzyza__.html

  6. ulka 3 sierpnia 2010 o 12:37 pm

    http://www.pb.pl/a/2010/07/28/Reklama_w_totalnej_inwigilacji

  7. ulka 3 sierpnia 2010 o 4:00 pm

    Kretyni już sobie drwią… http://img827.imageshack.us/img827/6181/pobrane.jpg

  8. Stanisław 3 sierpnia 2010 o 5:07 pm

    To zdjęcie jakie można znaleźć na podanym przez p.ulka linku pokazuje jak bardzo pewne osoby, grupy społeczne nienawidzą tego co związane jest z krzyżem – wiarą. Najgorsze jest to że ONI mają teraz władzę w swoich rękach i tak łatwo nie dadzą za wygraną, przynajmniej po dobroci . . .

  9. Nazwa- czego? 3 sierpnia 2010 o 8:06 pm

    Więcej linków z zadymą nie macie? Fajne są, nie wiem czemu, ale podobają mi się, a taki spokojny jestem. Ale teraz tak na serio, przecież to już są cyrki, politykom i katolikom już się w głowach poje…ło, Hitler w grobie się śmieje, mam nadzieje, że wszyscy oszołomy w stolcu o pardą …stolicy się wytłuką i normalni ludzie wkroczą by posprzątać cały ten syf. W filmiku z linka podanego wyżej usłyszałem od obrońcy krzyża, że ktoś kłamie, owszem, tam wszyscy kłamią, ale kościół też jest zakłamaną sektą, tak jest, dobrze przeczytaliście S-E-K-T-A twierdzę tak, ponieważ pcha się do polityki, obraża ludzi innej wiary lub niewierzących (czyli ja), jeszcze na dodatek udziela ślubów gejom i lesbijkom, ale co się dziwić, jak księża zazwyczaj, to zboczeni geje i pedofile. Jeszcze doczepili się Dody, że powiedziała „Biblię napisał człowiek najarany ziołem i napruty winem” Co oczywiście jest prawdą, zupełnie się z nią zgadzam. Kiedyś katolicy palili kobiety na stosie, bo miały inne poglądy twierdząc, że są czarownicami, jakiś papierz kazał zgładzić Katarów wysłannicy kościoła, mordowali kobiety i dzieci w imię boga. Czy to jest ludzkie? Ach nie chce mi się pisać, głodny się zrobiłem z tego wszystkiego. PRECZ Z KOŚCIOŁEM I OBECNYM RZĄDEM WYJAŁOWIĆ WARSZAWĘ KTÓRA CUCHNIE NA CAŁY KRAJ I W DODATKU TEN SMRÓD ROZCHODZI SIĘ NA CAŁY ŚWIAT!!!!!!!

    • monitorpolski 4 sierpnia 2010 o 12:07 am

      Pożyjesz dłużej, będzie ci wstyd za twe młodzieńcze poglądy. Polecam trochę lektury w zakresie NWO żebyś zrozumial o co idzie gra. O twoje życie młodzieńcze też, szkoda mi cię bo pewnie jeszcze tyle nie pożyłeś co ja…A tu przyjdzie nagle odejść i będziesz zdziwiony jak Żydzi w krematorium.

      • Nazwa- czego? 4 sierpnia 2010 o 9:21 am

        Lektura? Po co? Widzę gołymi oczyma co się dzieje w tym kraju, chodzi o koryto, obecni politycy, to nic innego jak świnie, a cały ten kraj to chlew, na dodatek śmierdzący pełen marketów z trującym jedzeniem. I całkowicie się zgodzę z panem Jerzym Jachnikiem, w tym kraju nie ma prawa, bo mafia rządzi tym krajem. Tak szczerze, gdyby bomba atomowa spadła na Warszawę, to wcale bym nie płakał, potraktowałbym to jak sensację.

      • Nazwa- czego? 4 sierpnia 2010 o 9:52 am

        Chodzi o „New World Order”- „Nowy Porządek Świata”? Wielka mi rewelacja! Kto do tego dopuści? Najwyżej będzie wojna na maksa, a to oznacza Koniec ludzkości. Kto się odważy na taki krok? To jest sean fiction.

  10. zenobiusz 3 sierpnia 2010 o 9:21 pm

    Przebóg,to znowu ty,perły rozumu rozsiewasz, idź pojeść, piwo wypij, i potem wy… w podskokach,bo jeszcze ten wstyd się do ciebie przyklei,i na rozumek zaszkodzi.

    • Nazwa- czego? 3 sierpnia 2010 o 9:55 pm

      Małe pytanko: Do kogo Pan tak nieładnie napisał w tym poście? Bo mam wrażenie, że do mnie, jeżeli tak, to pomylił mnie Pan z kimś innym. Pozdrawiam. 🙂

    • Nazwa- czego? 3 sierpnia 2010 o 10:35 pm

      Aaa, teraz już wiem, Pan Zenobiusz, ten co czeka i się modli o cud. Panie, modlitwy nic nie pomogą trzeba działać i jeszcze jedno „rewolta” nie jest anty Polska w przeciwieństwie do rządu, który sprzedał Polskę już dawno. Jeżdżę po europie zachodniej i widzę co się dzieje. Jak wracam do kraju, to boję się, by zawieszenia w aucie nie urwać, ostatnio jak pojechałem do jednego z Polskich miasteczek, to śrubki w aucie mi się zaczęły odkręcać, emblemat na bagażniku mi tam odpadł na szczęście jakiś miły kierowca to zauważył i mnie poinformował, dzięki czemu go znalazłem inaczej byłbym w plecy 500 zL. nie chcę pisać o kolei turystyce czystości miast stanu budynków itp, itd.to trzeba zobaczyć na oczy a nie siedzieć w konfesjonale i spowiadać się z grzechów. Więc, jeżeli to, coś Pan napisał wcześniej było do mnie, to sam się Pan zastosuj do swojej wypowiedzi, a najlepiej na Ukrainę, tam pasują ludzie myślący jak Pan. Normalnie Ciemnogród, ręce opadają.

  11. Nazwa- czego? 3 sierpnia 2010 o 10:04 pm

    Na filmie z linka podanego wyżej, zauważyłem jak strażnik miejski, użył pałki nieprzepisowo i bardzo się tym jarał. Takim ciosem, mógł zrobić poważną krzywdę człowiekowi. Jak dla mnie, to jest burak bez szkoły, powinien zamiatać ulice!

  12. lucia 4 sierpnia 2010 o 11:38 am

    „Nazwa czego”-Warszawa to jest Miasto Nieujarzmione.Jak nie podobają Ci się Krzyże to idż z Sową i próbuj zdjąć ten Krzyż z Giewontu.Górale z ciupaskami poczekają na was i odpowiednio potraktują.Odczep się od Krzyża i Warszawy.

  13. lucia 4 sierpnia 2010 o 2:24 pm

    „Nazwa czego”-nie obrażaj ludzi.Skoro jesteś taki oświecony to czemu nie umiesz poprawnie napisać „science”.”Na maksa”-to prędzej dostaniesz chipa lub nawet nanochipa,prędzej, niż się spodziewasz.Dopiero się dowiesz co to znaczy NWO i może dopiero wtedy dowiesz się co znaczy świadomość historii,tradycji i tego Krzyża.Zwłaszcza w kontekście historii ale i przyszłości.Do przeciwstawienia się NWO nie są potrzebne wojny bo tej grupie najbogatszych właśnie o tyo chodzi aby ludzie,podpuszczeni,powybijali się nawzajem za pomocą broni zakupionej u tychże najbogatszych.Do przeciwstawienia się NWO potrzeba jest raczej młodych,światłych ludzi na całym świecie aby mogli w sposób intelektualny rozwiązać tak ważkie sprawy dla ludzkości.Mam nadzieję,że w przyszłości obecnie ci mlodzi właściwie osądzą tych,którzy tak bardzo chcą zmniejszyć populację na Ziemi.Ci,którzy najgłośniej krzyczą o zmniejszeniu tej populacji niech zaczną to zmiejszanie od siebie.

    • Driver69N 4 sierpnia 2010 o 5:48 pm

      Czepiasz się kogoś o pisownie? A spójrz na siebie! Ważne jest to, co napisał i ma rację warszawianko za dychę. Ile tam w Warszawie jest prawdziwych warszawiaków? Hm.. Napisz lepiej, z jakiej wiochy emigrowałaś i kto tym bogatym na to pozwala, o których tak piszesz? Ludzie, nawet katolicy się śmieją z obrońców krzyża. Wiesz ja takie krzyże paliłem w piecu jak byłem dzieckiem, krzyż nie poświęcony nie ma żadnej wartości religijnej, może jak dwie zapałki mi upadną i ułożą się w krzyż, to mam ich nie ruszać? Wezwać księdza, telewizję, radio, najlepiej „Maryja”? Puknijcie się w głowę, tu nie o krzyże chodzi, ale ciemnota tego nie pojmie. Od dawna się mówi, że Warszawę zamieszkują ludzie ze wsi, którzy mają się za bóg wie, kogo, co widać, bo tylko tacy są tak nawiedzeni. Chcecie lepszej polski? To z powrotem na wieś, za rolę się wziąć, a nie udawać wielkich mieszczuchów.

    • Nazwa- czego? 4 sierpnia 2010 o 7:57 pm

      Nie czepiaj się literówki kobieto, jeżeli nią w ogóle jesteś. Pilnuj lepiej swoich bazgrołów.

  14. lucia 4 sierpnia 2010 o 6:39 pm

    ad Driver-tu nie Błonie w Krakowie,że w nocy pozwala się zabierać Krzyż.Krzyż w Warszawie przed Pałacem Prezydenckim jest poświęcony przez ks.Małkowskiego i po prostu przypomina o tragedii.Jestem od pokoleń z Warszawy,poza tym jeżeli nawet jeżeli teraz sporo ludzi zamieszkuje tu jak piszesz z”wiochy” to i tak z czasem są prawdziwymi Warszawiakami.Nie mam nic do zwykłych bogatych-dobrze,że są.Chodzi mi o tych,którzy chcą wprowadzać NWO.Poza tym nie obrażaj ludzi ze wsi,bo nie wiadomo czy właśnie od nich nie będziesz potrzebował pomocy,gdy w mieście będzie żywność z taką zawartością GMO….Ech,szkoda gadać-powinnam jak W Cejrowski powiedzieć”z głupkami się nie rozmawia”.Staram się unikać takich słów,ale to był cytat od faceta,który był zmuszony potraktować pewną panią,bo już inaczej się nie dało.Brawo panie Wojtku Cejrowski i dziękuję za lekcję.Już nie będę takim ripostowała.

    • Driver69N 4 sierpnia 2010 o 8:34 pm

      Tak wszystkie krzyże były poświęcone? W jaki sposób, pies księdza na nie nasikał? A tak swoją drogą, to zobacz jak fałszywi są księża, te krzyże święcą, a władzy du..ę liżą, teraz na pielgrzymkę razem z Komorowskim wiozą du..ę na Śnieżkę. Po co oni tu to jest park narodowy a oni mi tu autami chcą rozjeździć szlaki? Jeszcze tego by brakowało by na Śnieżce krzyż postawili.

  15. zenobiusz 4 sierpnia 2010 o 6:46 pm

    Kierowco 6 na 9,wróć do ulubionych zajęć,bo ta śrubka co ci się od tablicy rejestracyjnej odkręcała,i uratowałeś 500 zł,odkręciła ci się we łbie.Sądzisz że masz idiotów dookoła.Na drzewo,sługusie.

    • Nazwa- czego? 4 sierpnia 2010 o 7:33 pm

      Wow. Widzę, że pan masz manię prześladowczą. Uważaj pan, bo Pańska babcia to Lenin.

  16. Nazwa- czego? 4 sierpnia 2010 o 7:37 pm

    Kto tu jest moderatorem? Proszę zablokować tego „Zenobiusza” bo szuka zaczepki, jak nie mnie pomyli z kimś innym, to kogoś innego myli ze mną, przecież to jest choroba psychiczna.

  17. Driver69N 4 sierpnia 2010 o 8:20 pm

    Mm-mm, pomyłka! Pisz mi Antonio i zorientuj się co znaczy „69”, bo świadczy to, że fragmentowi twojego tekstu nie można zaprzeczyć. I zgadzam się z poprzednikiem zaczepia ludzi i obraża. Zablokować kategorycznie!

  18. zenobiusz 5 sierpnia 2010 o 1:28 am

    A to obrońcy wolności słowa się objawili.Pychota.Kaganiec „oświaty” nieposłusznym na ryja,Panie Admin.Bo Panowie ,chcą spokojnie odwalać służbową robotę.A pisać wam, mogę nawet Augustyn i też się nie pomylę.Mówcie mi Zdzichu.

  19. lucia 5 sierpnia 2010 o 11:41 am

    Szanowny Panie Zenobiuszu-„Nazwa czego” i Driver69N-to chyba ta sama osoba.Takich najlepiej brać górką.Nie ulegać prowokacji-też tak uważam.

    • Driver69N 5 sierpnia 2010 o 2:30 pm

      To wie moderator, zapytaj Jego ja widzę, że Zenobiusz jest trolem internetowym, którego trzeba przestać karmić, jaśnie Pani też mi cuchnie trolem.