Cenzura 11 Minut na YouTube? HOLOCAUST NA POLAKACH NIEWYGODNY?

Reportaż jest dostępny na Daily Motion:
http://www.dailymotion.pl/video/xee5aa_65-lat-wyzwolenia-auschwitz-11-minu_news

YouTube usunęło dzisiaj 2 odcinek serii reportaży 11 Minut*, które zamieszczam od stycznia na YouTube. Program dotyczył 65 rocznicy wyzwolenia obozu koncentracyjnego w Auschwitz. Jako powód podano „naruszenie lokalnego prawa” w jakimś kraju. Żadnych szczegółów, po prostu ciach – usunięto. W reportażu były wstawki z oficjalnej strony Białego Domu – wszystko na zasadzie cytatu. Jeśli jest to „naruszenie prawa” to pytam się – dlaczego Prezydent USA występuje publicznie w portalu o charakterze publicznym? Co więc jest cytatem, a co nie? W jaki sposób możemy dyskutować w naszych filmach z dyskryminującymi nas wypowiedziami głowy innego państwa?
Osoby znajace się na prawie „lokalnym” (nawet nie podano w jakim kraju) proszę o komentarze – dlaczego usunięto popularny reportaż z YouTube (ponad 10,0000 odsłon)? Czy jest to froma cenzury czy sprytna wymówka by usunać niewygodne materiały filmowe, relacje świadków?
Ciekawe, że atak nastapił wmomencie gdy reportaże 11 Minut zdobywają popularność, przecież reportaż o wyzwoleniu Auschwitz został umieszczony na YouTube w lutym br.
Który reportaż będzie kolejnym? Czy kanał 11 Minut zostanie zamknięty jak to zrobiono z Rafałem Gawrońskim?
———————————————————————-
*reportaż został przywrócony po mojej apelacji

5 responses to “Cenzura 11 Minut na YouTube? HOLOCAUST NA POLAKACH NIEWYGODNY?

  1. obnie.info 10 sierpnia 2010 o 1:34 pm

    Sam byłem ofiarą cenzury YouTube – gdy mój filmik z Lisem przekroczył w ciągu 2 lat ponad 1 mln odsłon to go skasowano. Można go zobaczyć tutaj: http://24l.eu/8z

    Założyłem nowy dział w serwisie obnie.info w którym są materiały ocenzurowane przez YouTube, dołożyłem ten materiał z 11minutpl: http://24l.eu/91

    • Nazwa czego? 11 sierpnia 2010 o 12:35 am

      Nie przejmuj się, ścieżka dźwiękowa rozsiana jest po sieci, ja to już słyszałem kupę lat temu, nawet jeszcze mam to na CD, w kolekcji, „śmieszne mp3”.

  2. Kier 10 sierpnia 2010 o 9:08 pm



  3. Pingback: „I nie lękajcie się bo jest nas tu wielu. I wielka jest w nas odwaga.” « Grypa666's Blog

  4. alexirin 23 sierpnia 2010 o 8:27 am

    dlaczego Polaków ,którzy pierwsi stawili czoła hitlerowskiemu najeżdzcy ,którzy walczyli o wolność tylu narodów dziś traktuje się jak katów?
    http://www.dailymotion.pl/video/x9rtkg_yydowski-antypolonizm-przedsiybiors_news#from=embed
    http://alexirin.wordpress.com/antypolonizm-przedsiebiorstwa-holokaust/