Wojna o Krzyż, część 5 – 11 Minut

Jak się okazuje, poniższe nagranie jest jednym z ostatnich przed pacyfikacją, która miała miejsce dzisiaj rano. Całe misterium, które tzw. „obrońcy krzyża” przygotowali – zdjęcia ofiar, znicze, krzyże, różańce, kwiaty itd, wylądowało w koszu. Tak się traktuje w V RP demokrację i wolę obywateli. Osoby czuwające pod krzyżem nie stawiały większego oporu.  Janusz Zieliński, który od początku przyjął na siebie rolę reprezentanta obrońców krzyża w mediach, skomentował to w ten sposób: „mądrzy ludzie mówia, że z koniami nie należy się kopać”, ale zapowiedział nowe formy oporu wobec rosnącego totalitaryzmu w Polsce.

JUTRO SPOTYKAMY SIĘ Z KRZYŻAMI NA PLACU PIŁSUDSKIEGO


tu jest link do nagrania w mp3, które można ściągnąć i przekazać następnie emailem do znajomych. Kliknij na poniższym linku i wybierz opcję „zapisz elelment docelowy jako”
http://dl.dropbox.com/u/2346872/2010.08.14-Janusz%20Zielinski-apel.mp3

Można też wysłać mailem bezpośredni link do nagrania na YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=heo_UknNLLE

Oto nagranie z czwartku 12 sierpnia 2010 r, gdy odsłonięto tablicę:


bezpośredni link: http://www.youtube.com/watch?v=RMPwtPqt6us

Dziennikarz Polsatu dla Telewizji Narodowej

Relacje Telewizji Narodowej:

Wydawca TN, dr Eugeniusz Sendecki

Z DZIENNIKARZEM POLSATU KŁÓCIMY SIE O PODATKI:http://www.youtube.com/watch?v=lL-ko2ATGK8 (Mocne!)
OBRONCY KRZYZA SPACYFIKOWANI: http://www.youtube.com/watch?v=jkRQZfhIeCg&feature=channel
NAUCZYCIEL POLSKI BIADA: http://www.youtube.com/watch?v=4XLqGqITXV4
JANUSZ ZIELIŃSKI PRZEWIDZIAŁ/SPRAWA GAWROŃSKIEGO: http://www.youtube.com/watch?v=ovbEd5hv1tc

20 responses to “Wojna o Krzyż, część 5 – 11 Minut

  1. asterix 14 sierpnia 2010 o 1:11 pm

    Importante !!!

    http://peb.pl/swiat/866390-hold-islamskim-terrorystom-murzyn-obama-stawia.html

    • Zee 14 sierpnia 2010 o 3:43 pm

      @Asterix
      Obama nie jest murzynem tylko mulatem
      i należało by go raczej identyfikować jako skrajnego socjalistę i globalistę czyli poprzez jego poglądy a nie kolor skóry albo wyznanie. Bo czarnych to ona ma bardzo głęboko gdzieś [białych zresztą też]

      Może prędzej jakaś prowokacja żeby nakręcić białych i chrześcijańskich amerykanów na wyznawców islamu przed nadchodzącą Trzecią wojną światową ?

      • asterix 14 sierpnia 2010 o 4:15 pm

        Ja za to nie odpowiadam. Znalezłem to na http://www.peb.pl tutaj skopiowałem. Pretensje proszę mieć do autora wątku na peb [ja nim nie jestem]

  2. zenobiusz blog 14 sierpnia 2010 o 1:19 pm

    niech nam żyje prezydent komoroski i jego świta niech nam żyje premier donaldino i jego rząd wypełniajacy wzorowo obowiązki w służbie narodu polskiego hip hip hura!!! nie ma bardziej odpowiedzialnych ludzi na stanowiskach takich jak komoroski i donald tusk to naprawde świetni fachowcy i wysmienuici stratedzy.A ludzią sie żyje coraz lepiej nikt nie nażeka to tylko pis bałamuci i robi awantury.
    Dziękuje panu prezdetowi za to że mnie reprezentujei życze powodzenia.

  3. zenobiusz blog 14 sierpnia 2010 o 1:36 pm

    ja to jestem zdania że za niedługo podrożeje wszystko i bedziemy płacic za to ze żyjemy skoczyłem z poparciem dla jarkacza nie ma jak to donaldino i jego przydupas komorowski dzieki nim ludzie wyujda na ulice i beda bic po pysku takich kurdupli jak jarkacz by pulchniej wygladali ja tez szykuje bazuke i rozpier…e cały ten bajzer od pisu koncząc na po i wiszącym kutasie komorowskim. mam też wyżutnie rakiet i granaty by rozpalic społeczestwo by politbiuro sie rozerwało po wyszystkim wezne kompiel ucałouje rodzine na dobranoc i pujde w kimono.
    czołem blogoicze admin zenobiusz ma nie zle w czubie.

    Odpowiedz
    Dodaj komentarz

    • zenobiusz 14 sierpnia 2010 o 7:07 pm

      Naucz się pisać po polsku, trolluniu hasbareńko.

      • Nazwa czego? 14 sierpnia 2010 o 7:32 pm

        Co to się stało, jakiś dzieciak się naprzykrza? Może dostrzegł link do tej strony, który umieszczam gdzie tylko można. Takich jak on, będzie tu więcej, już ja się o to postaram. Aa i niebawem ja co dodam od siebie, to dopiero wam maski pospadają. Pytacie się dlaczego, ano dlatego, bo to co tu zauważyłem, poświadczyło to, co już wiedziałem.

  4. Pingback: ApoKurWik S.A. « Zestrzeliłem słońce

  5. Aśka 14 sierpnia 2010 o 6:01 pm


    Usuwanie modlących się pod Krzyżem – 14.08 2010

  6. Pingback: Kac po „happeningu” lucyferian (aktualizacja 14.8.2010) « Grypa666's Blog

  7. Stanisław 14 sierpnia 2010 o 7:44 pm

    Bronek i spółka powoli zabierają się do pracy. Może już czas by tym typkom z rządu powiedzieć – już państwu dziękujemy.

  8. Zee 14 sierpnia 2010 o 7:44 pm

    asterix :
    Ja za to nie odpowiadam. Znalezłem to na http://www.peb.pl tutaj skopiowałem. Pretensje proszę mieć do autora wątku na peb [ja nim nie jestem]

    spokojnie, bez obaw żadnych pretensji nie mam, po prostu lubię dzisiaj wszystko uściślać.
    Interesowałem się Obamą ponieważ pisałem kiedyś opowiadanie http://i1713.blogspot.com/2010/07/czarny-mesjasz-nadchodzi.html i zbierałem potrzebne mi materiały

    -a sama strona ma dział poświęcony koncertom i teatrowi więc chętnie przejrzę

    • monitorpolski 15 sierpnia 2010 o 7:09 am

      Obama jest skończony. Chcieli Mesjasza, a mają oszusta. Sądzę, że niedługo dojdzie do usunięcia go za to, że nie ma nawet obywatelstwa USA.

  9. Pingback: Niech Polska stanie się krajem krzyży « Grypa666's Blog

  10. Aśka 15 sierpnia 2010 o 7:47 pm

    TERROR w Polsce

  11. asterix 16 sierpnia 2010 o 1:23 pm

    Jak młody człowiek muszę się z tym panem zgodzić. Znajomi mają to samo zdanie.

    • Aśka 16 sierpnia 2010 o 5:14 pm

      Ten Pan, to wysłannik wybiórczej (widać zresztą po fizjonomii).
      Polecam również Tobie asterix teks ze strony http://miesiecznik.niezalezna.pl/
      Katarzyna Górska-Hejke
      Polska pod Bronkiem

      Nie można tego tekstu kopiować, a bardzo trafnie oddaje, dlaczego ludzie tak o ten krzyż walczą, więc go sobie przepisałam, a tutaj zamieszczę malutki fragmencik: „(…) pod tym drewnianym prostym krzyżem za zmarłą Parę Prezydencką i inne ofiary katastrofy smoleńskiej modliły się setki tysięcy Polaków. Ten drewniany krzyż ma siłę ich wzruszeń, smutku, żalu, bólu. Nikt nie ma prawa zabrać go z Krakowskiego Przedmieścia właśnie z tego powodu. […] (…) jako pamiątka wyjątkowego zjednoczenia Polaków w dniach żałoby narodowej”

      Zachęcam do przeczytania całości.

      Wybiórczej natomiast zależy, aby Polacy jak najszybciej o tym zjednoczeniu zapomnieli, bo wnet nogą upomnieć się o zrabowany majątek narodowy, osądzić rządzących za brak pracy, za głodowe płace, za pozostawienie ludzi bez pracy w objęciach systemu opieki społecznej, który funkcjonuje tylko na papierze, za ekonomiczną eutanazję, za utraconą godność.

  12. asterix 18 sierpnia 2010 o 1:34 pm

    Granat pod krzyżem! Prawdziwy! Pod TYM krzyżem!
    http://www.pardon.pl/artykul/12259/granat_pod_krzyzem_prawdziwy_pod_tym_krzyzem

  13. zenobiusz 18 sierpnia 2010 o 2:00 pm

    Mężczyzna ,zatrzymany z nieuzbrojonym granatem bojowym,pod Krzyżem Smoleńskim, w centrum Warszawy,to następny krok w rozwoju antykościelnej histerii roznieconej, przez liberalno-lewicowe media,w odpowiedzi na poczynania Bronisława Komorowskiego,.Jaki będzie następny krok.Przypomina to medialną nagonkę,prowadzoną w stanie wojennym,na Sługę Bożego Jerzego Popiełuszką.Czy w Polsce znów ma ją ginąć,słudzy Chrystusa???
    http://zenobiusz.wordpress.com/2010/08/18/granat-pod-krzyzem-prawdziwy-pod-tym-krzyzem/#comments

  14. asterix 21 sierpnia 2010 o 3:39 am

    Sami oceńcie…

    Więcej tutaj http://www.joemonster.org/filmy/27925/Naprawde_dluga_Pyta_spod_krzyza