Monitorpolski bezpieczny

komunikat programu antywirusowego AVG jest jednoznaczny

Od razu reaguję na potencjalnie agenturalne wpisy, że wchodzenie na mój blog wiąże się z atakiem wirusowym. Otóż mój program antywiruowy AVG wykazuje, że strona nie zawiera żadnych zagrożeń. Zamiast uczciwej dyskusji na temat podsłuchów telefonicznych Polaków przez obce agentury, dyskredytuje się tę stronę jako niosącą potencjalne zgrożenia. Przypomnę, że podobnie było wp przypadku blogu grypa666.wordpress.com w zeszłym roku. Zarzuty są oczywiście absurdalne gdyż monitorpolski nie jest osobną stroną, a blogiem na wordpressie i ja jako użytkownik nie mam żadnego wpływu na generowany kod.

One response to “Monitorpolski bezpieczny

  1. Stanisław 21 sierpnia 2010 o 12:29 pm

    Nigdy nie miałem problemów z tą stroną, tak samo jak z grypa666 ! Takich jak ON rajcuje robienie zadymy i rzucanie piasku w tryby ( ciekawe na czyje zlecenie działa ? ).