Katastrofa samolotu – refleksje

 

zaprogramowana katastrofa?

 

Z niepokojem czytam wasze i nie wasze komentarze na temat katastrofy. Już wiecie na 100% kto dokonał zamachu. Jedni, że to Putin, drudzy, że to Polacy, inni że to Amerykanie wspólnie z Żydami. No i wszyscy mają na swoje tezy 100% dowody. A ja twierdzę, że mimo nawet 100% dowodów prawdziwy sprawca nie zostanie ujawniony.
Wystarczy spojrzeć na największy zamach terrorystyczny, atak na WTC 11 września 2001 roku. Są 100% dowody, że użyto ładunków wybuchowych, prawdopodobnie bomb termojądrowych pod budynkami z efektem wzmocnionym ładunkami termitowymi i „mateczkami” na piętrach budynków. Co z tego, że wykryto duże ślady nanotermitu, promieniowanie, które zabija ludzi do dnia dzisiejszego, jeśli oficjalna wersja z Arabami nadal kształtuje politykę światową, a prawdziwi sprawcy mają się dobrze i nadal zdzierają lichwę z ludności świata?

Jedną z „kart Iluminati” jest fałszowanie historii. To media, a nie prawda kreują historię.

 

Historia jest zaprogramowana!

 

To czego nasi potomkowie będą się uczyć w szkołach zależeć będzie od wersji oficjalnych, a im dalej w przyszłość tym mniej ważne będzie kto dokonał tych zamachów. Liczyć się będą jedynie skutki tych działań – wojna z terrorem, samobójcza wojna z Rosją, w którą wmącić nas próbują globalni agenci wpływu (samobójcy, jakże by inaczej), samobójcze wojny z krajami islamskimi (j.w.).
Jesteśmy rozgrywani, dla mnie nie ma wątpliwości. Działamy jak zaprogramowane automaty – prawdopodobnie tak jest w dosłownym sensie tego słowa. Działanie człowieka można bowiem przewidzieć – jeśli jest dostęp do odpowiednich inforamcji to jego poczynania mogą być z dużą dozą prawdopodobieństwa przewidziane, szczególnie w XXI wieku, który jest wiekiem wojny informacyjnej.
Nawet nie zdajemy sobie sprawy jak jesteśmy manipulowani. Superkomputery pracują dzień i noc by stworzyć odpowiednie sytuacje do zaprogramowanej przez ich właścicieli przyszłości. Mając odpowiednie dane, ruchy każdego z nas można przewidzieć – dlatego też tak ważne dla globalistów jest zbieranie tych danych – o upodobaniach, zmianach lokalizacji (dzięki sieciom komórkowym lokalizacja każdego z nas jest rejestrowana), kontaktach (rozmowy telefoniczne), wymianie informacji (treść maili, komentarzy itd).
Jeśli twój domowy pecet ma moc obliczeniową superkomputera z lat 70-tych to możemy sobie wyobrazić jakie moce mają obecne superkomputery. Nie jest nawet tajemnicą, że firmy globalne posiadają terabajty informacji o każdym z nas. Oni się z tym afiszują na Discovery Channel!
Po co o tym piszę? Bowiem jeśli katastrofa samolotu prezydenckiego była zamachem, a wszystko na to wskazuje, to ruch ten został wykonany rozmyślnie, na podstawie odpowiednich symulacji komputerowych zachowania się społeczeństwa. Obserwując to co się działo w ciągu ostatnich 5-ciu miesięcy widzę, że wszystko zmierza w stronę stworzenia konfliktu z Rosją. Czy leży to w interesie Polski? Na pewno nie. W przypadku konliktu pozostaną po nas zgliszcza. Musimy zatem rozważnie podejść do zagrożenia – być może faktycznie Putinowi chodziło o zniszczenie odwieczego wroga Rosji, a tak oficjalnie nie mógł na nas napaść. A może zamach był spowodowany przez trzecią siłę, której zależało na tym by stworzyć konflikt światowy?
Nie jesteśmy obecnie w stanie stwierdzić ze 100% pewnością kto dokonał ewentualnego zamachu. Zatem bądźmy ostrożni z wnioskami, patrzmy się tylko kto w którym kierunku szczuje. Bowiem zagrożenie konfliktem, w którym Polska pójdzie z dymem jest naprawdę poważne.

Reklamy

31 responses to “Katastrofa samolotu – refleksje

  1. rafzen 6 października 2010 o 2:47 pm

    To był ZAMACH ! 14 kwietnia pisałem gdy wszyscy robili w pieluchomajtki. Przestępstwo zawsze musi komuś służyć a jeżeli nie służy to mamy do czynienia z ludźmi psychicznie niepełnosprawnymi.
    Dziennik Zachodni » Forum » Fakty24 » Dyskusja

    Dodaj ogłoszenie do gazety
    Dyskusja
    Interpelacja Gosiewskiego. (17)

    marek z białegostoku (188.33.30.xxx) 14.04.10, 09:35

    W której zarzucał Ministrowi Obrony odznaczanie « tchórzów » . To ku przypomnieniu, bo pamięć to potężna broń.
    wróć do artykułu cytuj odpowiedz
    Rozwiń żadnych nacisków nie było pasazer Boeinga (89.75.215.xxx) 14.04.10, 11:00
    Zwiń żadnych nacisków nie było

    pasazer Boeinga (89.75.215.xxx) 14.04.10, 11:00

    Naciski nie wchodzą w grę, Przydent w ciągu 4,5 roku tylko raz wszedł w konflikt z załogą samolotu , a i wtedy nie został wysłuchany – pilot podjął i wyegzekwował własną decyzję, szczęsliwie pracuje po dziś dzien i nawet został nagrodzony. Wszyscy się wtedy przekonali że piloci nie słuchają najważniejszych nawet pasazerów.
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń katasrtofa kali (86.63.143.xxx) 14.04.10, 11:06
    Zwiń katasrtofa

    kali (86.63.143.xxx) 14.04.10, 11:06

    …jakie by nie stawiac pytania i jak dociekac przyczyn,prawdziwej wersii zdarzenia nigdy sie nie dowiemy.
    Prokuratorzy badający sprawe będa musieli pod naciskiem nawyższych czynników państwowych,podać « nieco »inną wersje,a o szczegółach to zapomnijmy już dziś……
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń Prawda o katastrofie chlodny.umysl (109.243.51.xxx) 14.04.10, 11:31
    Zwiń Prawda o katastrofie

    chlodny.umysl (109.243.51.xxx) 14.04.10, 11:31

    Zapraszam do rozważania przyczyn katastrofy na specjalnie stworzonym blogu:

    http://prawda-o-katastrofie.blog.onet.pl/

    Bez cenzury, tylko prawda.
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń Fałsz na miare tragedii alien (89.75.49.xxx) 14.04.10, 12:12
    Zwiń Fałsz na miare tragedii

    alien (89.75.49.xxx) 14.04.10, 12:12

    Nie dajmy zakłamać prawdy ogólnikami, których źródłem są Rosjanie! Myślącym polecam lekturę « Fałsz na miarę tragedii » na http://www.cogito.salon24.pl
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń Skopiowane z internetu alien (89.75.49.xxx) 14.04.10, 12:34
    Zwiń Skopiowane z internetu

    alien (89.75.49.xxx) 14.04.10, 12:34

    Najbardziej zastanawiające jest to co się dzieje przy tak koszącym locie z kadłubem samolotu. On nie zarył, on został rozerwany, najdokładniej widać to na zdjęciach satelitarnych.Co z kabiną pilotów, jest cała, czyli jaką częścią samolot uderza w ziemię. W locie opadającym to kabina powinna być najbardziej zniszczona. Jeśli kabina jest cała to i ciała pilotów powinny być dość dobrze zachowane. Tak miękka grząska ziemia nie zamortyzowała zderzenia? Maszyny usuwające szczątki zapadają się w podłożu, a samolot nie wyrył leja przy takim ślizgu. Przy prędkości nastąpił rozrzut szczątków po rozerwaniu ( wybuchu?). Na amatorskich filmach dostępnych w necie nakręconych jeszcze przed przybyciem służb ratunkowych, nie widać tej wielkiej mgły, która ma być jak podają komisje prawdopodobną przyczyną katastrofy. Co z paliwem, wyparowało, las nie spłonął? Jeśli samolot ścina antenę tak nisko nad ziemią i odwraca się na plecy, to czemu do wypadku dochodzi tak daleko od anteny? Co to za dwa dodatkowe kody genetyczne więcej zidentyfikowane podczas badań patomorfologicznych, niż miało być pasażerów ? Czy na pokładzie było 96 czy 98 osób? ! Można pytać, pytać i pytać…
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń http://menda.salon24.pl/169404,kondukt-zalobny o_O (95.48.72.xxx) 14.04.10, 13:13
    Zwiń http://menda.salon24.pl/169404,kondukt-zalobny

    o_O (95.48.72.xxx) 14.04.10, 13:13

    .
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń a może były ja (79.191.153.xxx) 14.04.10, 13:21
    Zwiń a może były

    ja (79.191.153.xxx) 14.04.10, 13:21

    Czy kapitan samolotu nie był przypadkiem drugim pilotem wtedy w Gruzji? I miał wtedy za swoje. Doniesienie do prokuratora, interpelacja w sejmie Gosiewskiego, uwagi obraźliwe. Drugi raz przez to nie chciał już przechodzić.
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń A GDZIE PODSTAWOWE PYTANIE: CZY WIEŻA PODAŁA PRAWIDŁOWE PARAMETRY PILOTOWI sprawdzam (77.252.156.xxx) 14.04.10, 15:25
    Zwiń A GDZIE PODSTAWOWE PYTANIE: CZY WIEŻA PODAŁA PRAWIDŁOWE PARAMETRY PILOTOWI

    sprawdzam (77.252.156.xxx) 14.04.10, 15:25

    A GDZIE PODSTAWOWE PYTANIE: CZY WIEŻA PODAŁA PRAWIDŁOWE PARAMETRY PILOTOWI I CZY W ZWIĄZKU Z TYM BYŁ ON DOBRZE NAPROWADZONY? CZY NIKT Z EKSPERTÓW NIE JEST W STANIE ZADAĆ TAK PODSTAWOWEGO PYTANIA? NIKT NAWET NIE PODEJMUJE PRÓBY ZBADANIA OKOLICZNOŚCI , W KTÓRYCH TO OBSŁUGA NAZIEMNA LOTNISKA POPEŁNIŁABY BŁĄD. i ŻADEN DZIENNIKARZ NIE DOCIEKA TEJ KWESTII? JUŻ W PIERWSZYCH GODZINACH OGŁOSZONO BŁĄD PILOTA. COŚ ZATEM ŚMIERDZI W TEJ SPRAWIE JEŚLI BADA SIĘ Z GÓRY USTALONE TEZY.
    MY POLACY (PRAWDZIWI NIE MALOWANI!) MAMY PRAWO ZADAĆ I TAKIE PYTANIE I ZAMIAST POKLEPYWAĆ SIĘ PO PLECACH Z KACAPAMI WYDOBYĆ OD NICH PRAWDĘ. NA TĘ KATYŃSKĄ CZEKALIŚMY 70 LAT !!! GŁOWY DO GÓRY I NIE BAĆ SIĘ PYTAĆ!!!
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń Pietrzak idiota? CzarnyZajaczek (83.28.110.xxx) 14.04.10, 17:16
    Zwiń Pietrzak idiota?

    CzarnyZajaczek (83.28.110.xxx) 14.04.10, 17:16

    Ludzie, co ma do rzeczy lądowanie Jak-40?? przecież to 3x mniejszy samolot, zabiera na pokład 20 osób a nie 130 (w oryginalnej wersji Tupolew ma 130 miejsc), poza tym ma zupełnie inny profil skrzydeł – to jest płatowiec z silnikami odrzutowymi, ma 2x mniejszą prędkość maksymalną i duże możliwości szybowania po wyłączeniu silników… do lądowania wystarczy pas o dłg 500 metrów a nie 2,5 km… na 2,5 km pasie w Smoleńsku to Jakiem można było sobie dosłownie podskakiwać w czasie lądowania
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń żadnych nacisków nie było abi (87.206.141.xxx) 14.04.10, 18:04
    Zwiń żadnych nacisków nie było

    abi (87.206.141.xxx) 14.04.10, 18:04

    Cytat:
    Naciski nie wchodzą w grę, Przydent w ciągu 4,5 roku tylko raz wszedł w konflikt z załogą samolotu , a i wtedy nie został wysłuchany – pilot podjął i wyegzekwował własną decyzję, szczęsliwie pracuje po dziś dzien i nawet został nagrodzony. Wszyscy się wtedy przekonali że piloci nie słuchają najważniejszych nawet pasazerów.

    Dziwne, bo piloci latający z prezydentem twierdzą co innego.
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń Dlaczego Tupolew osiągnął zbyt niski pułap….? andrzej (87.207.129.xxx) 15.04.10, 01:49
    Zwiń Dlaczego Tupolew osiągnął zbyt niski pułap….?

    andrzej (87.207.129.xxx) 15.04.10, 01:49

    Poziom ignorancji i matactw sięgnął tym razem szczytów « korony Himalajów », bo tyle można powiedzieć o merytorycznej jakości medialnych przekazów na temat okoliczności i przyczyn sobotniej tragedii pod Smoleńskiem, które w rozpaczliwy wręcz sposób usiłują odwrócić uwagę
    opinii publicznej o okrutnej prawdy o rzeczywistych powodach tej katastrofy, gdzie zginęła elita naszego państwa.
    Tymczasem nie da się jednak jej oddzielić od gorszącego serialu zmagań kancelarii prezydenta z tuskolandem o pamiętne « krzesła », no i oczywiście o przydział transportu lotniczego, który jest niezbędny do wykonywania obowiązków głowy państwa, co spotykało się z permanentną obstrukcją ze strony rządu – tych rzeczy nie da się niestety rozdzielić, zwłaszcza że postępująca palikotyzacja życia publicznego zaczęła już najwyraźniej
    sięgać poziomu rynsztoka, a dotychczasowy medialny przekaz na temat przyczyn tej tragedii wydaje się być tak grubymi nićmi szyty, jak conajmniej okrętowe liny cumownicze.
    Użyłem tu bardzo mocnego określenia, ale doskonale wiem co piszę, bo posiadam wystarczające wykształcenie techniczne, a ponadto byłem mechanikiem lotniczym o specjalności pokładowe urządzenia radiotechniczne i dane mi było « odprawiać », odpowiadać za stan technicznych /wg specjalności/, liczonej w tysiącach ilości startów i lądowań samolotów odrzutowych, które były technicznym rówieśnikiem feralnego tupolewa.
    Również w kategoriach absurdu można więc uznać informacje o odradzaniu przez wieżę kontrolną lądowania tupolewa w Smoleńsku, bo takich procedur na całym cywilizowanym świecie po prostu nie ma. Wszytstkie lotniska mają bowiem przecież własne służby « meteo » i między innymi dane z tych służb są podstawą do określania przez lotnisko – wieży kontrolnej na podstawie precyzyjnie określonych przepisów międzynarodowych czy warunki pogodowe zezwalają na ruch lotniczy, lądowanie samolotów, albo je zakazuje, a trzeciej możliwości nie ma, bo lotnisko to nie jest przecież taczkodrom
    i nie ma tu miejsca na pogaduchy.
    Wyjątek od tej zasady stanowi stan bezpośredniego zagrożenia życia zgłaszanych przez pilotów w formie « mayday mayday mayday », lub awaryjnych w formie « pan – pan », gdzie zamknięte lotnisko musi przyjąć tego rodzaju lądowanie.
    Dodam jeszcze, że już w Dęblińskiej szkole orląt były i pewnie są nadal ćwiczone lądowania samolotów bez widoczności wzrokowej pasa startowego i to jeszcze w czasach, kiedy szkolono tam pilotów na licencyjnych samolotach sowieckich klasy Mig 15 i Mig 17 /Lim 2 i Lim 5/ wyposażonych w podwójną kabinę pilotów /SB Lim 2 i SB Lim 5/.
    Tymczasem warto dodać, że lotnisko w Smoleńsku było doskonale znane pilotom samolotów rządowej floty, bo latali tam wcześniej wielokrotnie przez conajmniej kilkanaście lat i mogli tam latać niemal « po meblach », bo tak okeślana jest w żargonie pilotów znajomość terenu, a byli to przecież najlepsi z najlepszych i według Pana Bronisława Komorowskiego mogli przecież latać nawet na « drzwiach od stodoły », a to oznacza, że tzw. « opinie » o braku znajomości języka rosyjskiego przez pilotów nie są warte nawet funta kłaków.
    A zatem między bardzo, a to bardzo tanie bajki należy włożyć sugestie, które pojawiły się niemal natyczmiast po tragedii, na temat winy pilotów tego tragicznego lotu, bo piloci na podstawie informacji, które dostarczają im pokładowe systemy naprowadzania mają doskonałe rozeznanie na temat parametrów lotu.
    Równocześnie każde lotnisko wyposażone jest w elektroniczny system naprowadzania samolotów na oś pasa startowego, a jest nim przynajmniej klasyczna radiolatarnia, żeby nie pominąć już lotniskowego radaru oraz innych uzupełniających systemów naprowadzania.
    Podobnie ten feralny tupolew musiał mieć nawet w wersji sprzed modernizacji zainstalowana takie urządzenia, jak. żyroskopowy sztuczny horyzont, żyroskopowy przechyłomierz, żyrokompas, radiokompas /conajmniej klasy ARK 10/, czy pracujące na mikrofalowej częstotliwości radiodalmierz i radiowysokościomierz, a to oznacza, że w zupełności były one wystarczające, aby naprowadzić tego tupolewa kursem, który precyzyjnie pokrywał się z osią pasa startowego, bo zgranie sprawnego działania lotniskowej radiolatarni oraz pokładowego radiokompasu zapewniało takową gwarancję, a to wszystko skojarzone ze sprawnie działającymi żyroskopowymi sztucznym horyzontem oraz przechyłomierzem i sprawnym usterzeniem, pozwalało na prowadzenie samolotu do lądowania niemal z idealnie poziomym ułożeniem skrzydeł i gdyby nawet temu wszystkiemu przeszkadzała mgła, to w najgorszym wypadku skończyć by się to mogło twardym lądowaniem do utraty podwozia włącznie, ale w zdecydowanie w osi pasa startowego.
    Tymczasem jednak świadkowie widzieli lądującego tegoż właśnie tragicznego tupolewa, który był przechylony na prawe skrzydło o prawie 45 stopni kątowych, a na dodatek na kursie odległym od osi pasa startowego o około 150 metrów, co zresztą widać na dostępnych nawet w internecie zdjęciach satelitarnych.
    Proszę o wybaczenie, ale to mi « śmierdzi », a « fetor » czuć na odległość, która może być liczona nawet w skali kosmicznej ???
    A zatem panowie « eksperci », którzy tak ochoczo usiłują zamazywać prawdę powiem, tak: « Bruner, takie numery, to nie z nami », bo ten tragiczny lot musiał być, albo błędnie naprowadzany na lotnisko przez jego fałszywie funkcjonującą radiolatarnię, albo miał uszkodzony radiokompas, albo miał uszkodzone usterzenie, które bardzo łatwo można spreparować w momencie wypuszczania klap lub podwozia, albo którekolwiek z wymienionych potencjalnych uszkodzeń systemów pokładowych skojarzone ze sobą w dowolnej konfiguracji ?
    Jak natomiast było naprawdę, to na to pytanie powinna odpowiedzieć specjalna komisja oraz organa ścigania, bo ja tylko postawiłem wysoce prawdopodobną i wiarygodną hipotezę tym bardziej, że według opinii zachodnich specjalistów te właśnie samoloty są trudno sterowalne na
    niskich wysokościach i znajdują się na « czarnej » liście zachodnich
    portów lotniczych, jako samoloty, którym odmawia się tam obsługi ?
    W Polsce natomiast kazano czymś takim latać najważniejszym osobom
    w kraju, jak w bananowych republikach ?
    To nie jest normalnie, żeby nie użyć bardziej krwistego i
    soczystego określenia…….
    Pozdrawiam. Andrzej
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń teoria spiskowa czyli rusofobia kosta (212.106.16.xxx) 15.04.10, 16:37
    Zwiń teoria spiskowa czyli rusofobia

    kosta (212.106.16.xxx) 15.04.10, 16:37

    mam teorie że to iwan z borysem wypuścili z worków tą mgłe co była nad lotniskiem następnie ostrzelali samolot oraz podpalili lub jak kto woli ugasili wrak samolotu.
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń Zamach Stanu ! Gawronski-rafzen (89.174.10.xxx) 16.04.10, 19:23
    Zwiń Zamach Stanu !

    Gawronski-rafzen (89.174.10.xxx) 16.04.10, 19:23

    To był ZAMACH STANU !!!
    Samolot na przeszło 1 kilometr przed lotniskiem znajdował na wysokości UWAGA ! 2,5 metra (dwa i pół metra) wysokości i nie znajdował się w osi pasa startowego. Te elementy jednoznacznie świadczą o tym, że aparatura samolotu wskazywała błędne dane. Jest jeszcze jedna wersja z dobrze poinformowanych źródeł, że pilot chciał przejść do historii i celowo popełnił samobójstwo latając na wysokości 2,5 metra nad ziemią i nie w osi pasa startowego na przeszło kilometr przed lotniskiem.
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń Dlaczego tupolew osiągnął tak niski pułap …… Andrzej (87.207.129.xxx) 18.04.10, 22:39
    Zwiń Dlaczego tupolew osiągnął tak niski pułap ……

    Andrzej (87.207.129.xxx) 18.04.10, 22:39

    Muszę w całości podzielić « argumentację » z poprzedniego wpisu, bo medialny jazgot wokół tej tragedii skutecznie zaciemnia sprawę, zwłaszcza że opublikowany w internecie amatorski film przedstawia zdumiewające sceny ?
    Napisalem 15 kwietnia, że wokól tej sprawy « śmierdzi » i to podtrzymuję, a tu tymczasem na tym filmie wyraźnie słychać cztery strzały i jakieś rosyjskie komendy ? Co ci ludzie tam robią przed przybyciem służb ratowniczych, dlaczego rosjanie rekwirowali wszelkie możliwe filmy, fotografie, a nawet karty pamięci telefonów komórkowych, wykonane przez pierwszych świadków, a byli to głównie przedstawiciele polskich mas mediów przybyłych do Smoleńska przed feralnym tupolewem ?
    Dlaczego niemal na całą dobę czarne skrzynki znajdowały się tylko w ich posiadaniu i skąd taka nadaktywność strony rosyjskiej w próbach « wyjaśniania » przyczyn katastrofy, przy równocześnie
    pasywnej, żeby nie użyć słowa biernej postawie polskiej strony ?
    Tupolew ten według ostatnich doniesień zachowywał się tak, jak
    gdyby miał otwarte na maksa klapy podskrzydłowe /hamulce aerodynamiczne/
    i nie było poźniej możliwości korekty ich ustawienia, a takowe klapy otwiera się w momencie podchodzenia do lądowania, których celem jest min. wytracenie prędkości przelotowej ?
    To jest skrajnie niepojęte ?
    To powinna zbadać niezależna komisja międzynarodowa.
    Pozdrawiam. Andrzej.
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń references mitigation thousand references (213.229.70.xxx) 03.09.10, 12:24
    Zwiń references mitigation thousand

    references (213.229.70.xxx) 03.09.10, 12:24

    Aloha! wire ces [url=http://www.trucktrend.com]increases simulation sulfate assessment climatic[/url] http://www.ehow.com
    cytuj odpowiedz
    Rozwiń Nie ma zadnych dowodow kochamjaktusk (195.245.68.xxx) 13.09.10, 16:36

  2. krzysiek 6 października 2010 o 5:12 pm

    prawdopodobnie napuszczają na nas na putina który być może musi jeszcze zacierać po nich ślady (żeby choć trochę wyglądało na katastrofę)
    podobne przykłady z historii np. http://piotrbein.wordpress.com/2010/04/22/judeocentrycy-i-masowe-zbrodnie/

    • monitorpolski 6 października 2010 o 6:16 pm

      Sam już nie wiem. Jeden znajomy dziennikarz, który potem okazał się agentem służb nazwijmy to wojskowych, w dniu kiedy Miedviediev zostął prezydentem powiedział: „Era Putina się skończyła. Teraz Rosja zacznie grać tak jak trzeba”. Dodał że „Putin już nie może działać jak mu się żywnie spodoba”. Sądze, że od tamtej pory Rosja jest w jakims układzie z globalistami.

      • Karki89 7 października 2010 o 8:00 pm

        O tym świadczą wspólne „chodzenie” prezydentów Rosji i USA na burgera Waszyngtonie, pamiętacie?

      • krzysiek 8 października 2010 o 2:17 am

        nie wiem czy to przesądza o czymś że np. putin z bushem jr. jeździli na ryby albo ktoś ma zdjęcie jak wręczają mu menorę

  3. rafzen 7 października 2010 o 6:48 am

    Generalna zasada kryminalistyczna to : komu służy zbrodnia ? W sprawie katastrofy wszystko jasne i imperialistyczne dążenia naszych dwóch sąsiadów nie pozostawiają złudzeń. Dlatego śledztwo nie jest prowadzone przez NATO, Unię Europejską ponieważ tam mamy tylko kacyków i sługusów totalitarnych zbrodniarzy z Polski. Właściwie jak mi powiedział prof. M. Filar „gwałt zbiorowy ze szczególnym okrucieństwem” popełniony na Polsce. Pragnę dodać wielokrotny i wielopokoleniowy.

  4. miziaforum 7 października 2010 o 2:42 pm

    CZY PRZYPADKIEM TEGO TYPU DZIALALNOSĆ NIE MA NA CELU W ODPOWIEDNIM MOMENCIE KOMPROMITOWAĆ K.K
    ====================================
    PYTAM – CO NA TO K.K – KURIA A CHOCBY I MIEJSCOWY PROBOSZCZ …..
    SORY ŻE NIE NA TEMAT – w zwiazku z tym iż świety opetaniec z czarnym sumionkiem naciera – radzę sie zapoznać poco istnieje blog zenobiusza i jakie są cele – tego werbownika z
    OTO LINK DO JEGO PRZYPADKOWEJ WYPOWIEDZI :

    http://bazarhandel.wordpress.com/2010/09/19/zenobiusz-blog-jednota-braci-polskich-sekta-destrukcyjna/#comment-58

    • rafzen 7 października 2010 o 8:18 pm

      Jeżeli chodzi o Krzyż Śp. L.Kaczyńskiego to była i jest gra polityczna wykalkulowana i zorganizowana przez WSI. Problem pojawił się gdy o sprawie zaczęło być głośno i tzw. element pozaukładowy otoczył Krzyż dewizą Ks. J.Popiełuszki „Zło dobrem zwyciężaj”. Wtedy to wkroczyli bojownicy i rzekomi obrońcy krzyża deklarując, że oni siłą obronią ten Krzyż. Krzyża nie broni się siłą tylko miłością. Efekt został osiągnięty i teraz WSI może dalej grać tym szczególnym obiektem kultu wielu Polaków przy okazji dyskredytując Nycza i K.K.

      • rafzen 7 października 2010 o 9:53 pm

        Dostałem pytanie dlaczego WSI? Odpowiadam „dziel i rządź”. Stara zasada musiała powrócić do użytku po zjednoczeniu się Polaków po zamachu na Prezydenta Polski bez względu kto był Prezydentem.

    • Wizzgaa 8 października 2010 o 1:00 pm

      Jeżeli ktoś pofatyguje się za linkiem do strony „bazarhandel…” to stwierdzi , że ten blog tak naprawdę był chwilową zajawką , łątką – mającą na celu pisanie NIEPRAWDY o Zenobiuszu > dokładniej po to by podróbką jego wypowiedzi przy podrobionym awatarze powiedzieć ustami RZEKOMO Zenobiusza ,że chce on zgromadzić WOKÓŁ SIEBIE jak najwięcej ludzi i.t.p. Wypowiedź tak skonstruowano ,że miała sugerować iż Zeno werbuje ludzi do „czegoś” , pewnikiem do sekty . Miziaforyou to mały mistrz kłamstwa. No i rzeczywisty werbownik – dokąd ? Ano za Odrę do robót ew. do Legii C. bo tam są dopiero prawdziwe chłopaki . I tyle.

  5. zenobiusz 7 października 2010 o 6:08 pm

    07/10/2010 2:37 pm
    http://zenobiusz.wordpress.com/2010/10/06/4140/
    No i mamy Mizię wchodzącego przez okno,tam gdzie wskazano mu drzwi.Wczoraj i jako belzebub,dziś rokita,nasz chłoptyś nie poddaje się.Z małej dziury pod Wrocławiem,czyha by się nam pokazać,tym razem jako obrońca Kościoła Katolickiego.Nie zbadane są wyroki….
    Nie tylko tu dwoi się i troi nasz „bojownik”,niedługo strach będzie otwierać konserwę,bo może w środku Mizia???
    http://pelnakultura.wordpress.com/2010/10/04/crash-of-titans-czyli-mizia-versus-zenobiusz/#comment-1878

  6. poliszynel 7 października 2010 o 11:38 pm

    Rafzen, widzę, że wierzysz w duchy, hihihi. WSI w komplecie przewerbowana na proNATOwskość. Kto nie chciał nowym panom służyć, wyleciał na zbity pysk. Za dużo Michalkiewicza czytasz…

    • zenobiusz 8 października 2010 o 7:07 pm

      ” Kto nie chciał nowym panom służyć, wyleciał na zbity pysk. ” I dalej służy ,starym „panom”.Raz agent,całe życie agent.

  7. radtrap 8 października 2010 o 1:37 pm

    http://radtrap.wordpress.com/2010/10/08/lady-gaga-marionetka-illuminati/

    • Wizzgaa 8 października 2010 o 2:11 pm

      W piśmie Shaw czy też Party podawali informację ,że królowa Elżbieta osobiście spotkała się z Gagą , ogląda jej występy i w ogóle jest pod „wrażeniem artystki”. Po twoim materiale Radtrap – sprawa staje się bardziej zrozumiała bo nieraz czytaliśmy o związkach rodów panujących z NIMI .

  8. Kier 8 października 2010 o 10:20 pm

    http://wiadomosci.monasterujkowice.pl/?p=6467#more-6467
    http://wiadomosci.monasterujkowice.pl/?p=335#more-335

  9. ALFA 8 października 2010 o 10:23 pm

    Katastrofa Smoleńska jeszcze długo z pewnością, co jest jak najbardziej zrozumiałe, będzie zajmować umysły Polaków.
    Zdziwieniem napawa bierna postawa czynników zagranicznych – Unii i NATO w wyjaśnieniu przyczyn katastrofy i ewentualnych, zakulisowych działań.
    Pojawiła się nawet, kuriozalna skądinąd, inicjatywa skierowana do Kongresu USA, by ten utworzył niezależna komisje do zbadania tego zdarzenia.

    Nie chcę jednak pisać o szczegółach samej katastrofy, nie posiadam wiedzy na ten temat i muszę się przyznać, że nie starałem się zbytnio zgłębiać tego tematu.
    Wychodzę bowiem z założenia, że jeśli był to nieszczęśliwy wypadek spowodowany ludzkim błędem to być może wyjaśni to śledztwo (choć patrząc na wszystkie dziwne ruchy czynione przez stronę rosyjską i przedstawicieli polskiego rządu to szanse są nikłe).
    Jeśli był to zamach zaplanowany z zimną krwią to tym bardziej nie mamy czego się spodziewać a prawda może wypłynąć w najlepszym razie za kilkadziesiąt lat, jak było to już choćby w przypadku katastrofy nad Gibraltarem.
    Największą jednak naiwnością jest oczekiwanie pomocy od czynników zewnętrznych.
    Splot kilku ciekawych zdarzeń sprzed ponad roku może rzucić światło na dzisiejszą sytuacje Polski. Nie tyle w sensie wyjaśnienia samych przyczyn katastrofy co całej politycznej otoczki, w której znalazła się Polska a co źle niestety wróży na przyszłość.
    Każdy z pewnością zadawał sobie pytanie, dlaczego Polska z hołubionego (głównie werbalnie niestety) sojusznika USA w walce z „światowym terroryzmem” zjechała do pozycji nie tyle petenta (bo tym była zawsze) co nic nie znaczącego lenna gdzieś we wschodniej Europie?
    http://spiritolibero.blog.interia.pl/?id=1957936

  10. poliszynel 9 października 2010 o 3:45 pm

    A ja miałem nadzieję, że po publikacji „Agendy samodestrukcji” blog Marka zacznie zajmować się poważnymi sprawami dla Polski. Brednie Rafcena są porażające. Widać, że w pierdlu mu kompletnie odbiło.
    W stwierdzeniu: Zatem bądźmy ostrożni z wnioskami, patrzmy się tylko kto w którym kierunku szczuje” jest już dana odpowiedź! Kto na kogo szczuje? Kto chce, aby zbrodniarze z USA, odpowiedzialni za WTC przejęli śledztwo? Po to aby „specjaliści” z CIA udowodnili ruską winę. Tak jak „udowodnili”, że WTC to robota Al-Kaidy.
    Kto za pomocą agentury wpływu szczuje na Rosję od pół roku?
    Trzeba być albo idiotą, albo ślepcem, aby tego nie widzieć. Zamach w Smoleńsku był zamachem przeciwko Rosji przy wykorzystaniu polskiej delegacji. Zrobiono go po to, aby taka właśnie nagonka, jaką widzimy, była możliwa. Nie wiem tylko, dlaczego na tym zależeć miałoby Rosji. Natomiast globalistom, chcącym z Rosji zrobić drugą, rządzoną przez żydostwo USA ta „katastrofa” jest bardzo na rękę.
    Marku, a zwłaszcza Rafale – obudźcie się. Bo idąc dalej tą drogą robicie za użytecznych idiotów ideologów NWO.

    • monitorpolski 9 października 2010 o 9:21 pm

      Poliszynel, jesteś jednym z tych co wie na 100% kto to zrobił? Ja nie wiem KTO, jedyne co mogę oszacować to KTO na tym skorzystał. Odpowiedź na to pytanie nie jest jeszcze jasna, ale powoli mgła opada. Sądzę, że to jednak NWO stoi za „katastrofą” – co nie znaczy, że ruscy nie są umoczeni. Nie masz żadnych dowodów na to, że agentura NWO w Rosji nie działa równie skutecznie jak w USA.

  11. rafzen 9 października 2010 o 10:58 pm

    Dla refleksji.
    Stenogram z rozpoczęcia posiedzenia rządu Federacji Rosyjskiej
    Rząd Federacji Rosyjskiej

    W.W. Putin: Szanowni koledzy. Straszna tragedia. Zginęło wielu ludzi, wyższe kierownictwo państwa, głowa państwa, wszystkie osoby towarzyszące. Dlatego na początku naszej pracy uczcijmy ich pamięć.

    W ramach państwowej komisji powołanej na mocy Rozporządzenia Rządu powinniśmy uczynić wszystko, ażeby w najkrótszym czasie wyjaśnić przyczyny tragedii. To po pierwsze.

    A po drugie, należy uczynić wszystko, ażeby pomóc ludziom – rodzinom ofiar, tym, którzy przyjadą do Moskwy w celu identyfikacji. Zrobić wszystko, aby pomóc im w tej trudnej i bardzo ciężkiej sytuacji. Pomóc z transportem i zakwaterowaniem w Moskwie, a zwłaszcza zadbać, aby na miejscu byli specjaliści psycholodzy i podtrzymywali tych ludzi w tej trudnej dla nich chwili.

    Władze Moskwy wzięły na siebie wszystkie wydatki związane z tym zadaniem, z przyjęciem członków rodzin i ich zakwaterowaniem. trzeba, aby Ministerstwo Ochrony Zdrowia Federacji Rozyjskiej, Ministerstwo transportu, służba lotnicza, komisja śledcza w ramach naszej Komisji pracowały bardzo sprawnie i solidarnie.

    Trzeba włączyć się i pracować w ścisłym kontakcie z naszymi polskimi przyjaciółmi. Zrobić wszystko, żeby zminimalizować ten uszczerbek moralny, jaki związany jest z tą przykrą tragedią.

    Zabierzmy się do pracy. Siergieju Kużygietowiczu (zwracając się do S.K. Szojgu)

    S.K. Szojgu: Szanowny Władimirze Władimirowiczu, o godzinie 10:50 dnia dzisiejszego na lotnisku Smoleńsk „Północny” przy podejściu do lądowania zniknął z radarów samolot TU-154 dokonujący przelotu na trasie Warszawa-Smoleńsk.

    Samolot spadł w miejscu zadrzewionym 300 metrów od pasa startowego. Na pokładzie samolotu znajdowało się 97 osób, w tej liczbie 8 członków załogi. Wszyscy zginęli.

    Podczas upadku samolotu powstał pożar. W celu likwidacji tego pożaru o 10:51 przybyły drużyny strażackie trzech jednostek przeciwpożarniczych w składzie 40 ludzi, oraz 11 jednostek technicznych.

    O godzinie 11:01 pożar został zlikwidowany. W dalszym ciągu trwało wzmacnianie sił. Na chwilę obecną odnaleziono wszystkie ciała ofiar. Rozpoczął się transport do Moskwy przy pełnym udziale i wsparciu władz lokalnych, gubernatora okręgu smoleńskiego.

    W Moskwie organizowane jest spotkanie, praca zespołów ekspertyz sądowo-medycznych. Rozmieszczono ludzi. Wszystko gotowe do jutrzejszego spotkania, do przyjęcia członków rodzin ofiar i wszystkich, którzy przylecą w składzie polskiej delegacji.

    Wszystkie siły i środki niezbędne do pracy są do dyspozycji. Skończyłem swoje sprawozdanie.

    W.W. Putin: Dziękuję. Igorze Jewgienijewiczu (zwraca się do I.E.Lewitina), jak organizuje prace Ministerstwo Transportu?

    I.E.Lewitin: Pragnę poinformować, że od razu po otrzymaniu informacji o zdarzeniu nawiązaliśmy kontakt ze stroną polską, z Ministerstwem Transportu. I ustaliliśmy, że będziemy działać razem.

    Powołana komisja techniczna Ministerstwa Obrony Federacji Rosyjskiej, międzypaństwowej komisji lotniczej, która razem z polskimi kolegami przystąpiła do wyjaśniania przyczyn katastrofy. Dopiero co przylecieli. I teraz będziemy pracować z nimi na miejscu.

    Znaleźliśmy dwie czarne skrzynki – parametryczną i dźwiękową, ale do przyjazdu naszych kolegów niczego na miejscu nie ruszaliśmy. Kiedy tylko podejmiemy z nimi wspólnie decyzję, że zaczynamy pracę na miejscu, planujemy odwieźć, ponownie, po uzgodnieniu z nimi, rejestratory do Moskwy, do naszego instytutu, w celu wspólnego z nimi przeprowadzenia badań i przesłuchania wszystkich rozmów pilotów z kontrolerem lotów.

    Warunki meteorologiczne były trudne: praktycznie biorąc była kompletna mgła, widoczność wynosiła 400 m, podczas gdy norma widoczności wynosi 1000 m.

    W.W. Putin: Norma wynosi 1000?

    I.E. Lewitin: 1000 m.

    W.W. Putin: A widoczność była 400?

    I.E. Lewitin: Tak, i pilot był uprzedzony, że tutaj jest taka trudna sytuacja. Rozmowa odbywała się po rosyjsku. Teraz chcemy potwierdzić na podstawie zapisów w rejestratorach, jak to wszystko przebiegało. Ale pilot był uprzedzony o trudnej sytuacji meteorologicznej.

    W.W. Putin: Czy pilot podjął decyzję [o ladowaniu]?

    I.E. Lewitin: Pilot podjął taką decyzję pomimo, że dyspozytor na ile znał sytuację, uprzedzał o tych parametrach mgły, jakie były wykazywane na radarze.

    W.W. Putin: Aleksandrze Wasiliewiczu (zwracając sie do A.W. Nierad’ko, kierownika Rosawiacji), czy macie coś do dodania?

    A.W. Nierad’ko: Pełna informacja o tym, że warunki meteorologiczne były trudne: widzialność była poniżej dopuszczalnego minimum 1000 m. Samolot po raz pierwszy uderzył w pojedyncze drzewa, lecąc na wysokości ok. 8 m.. będąc w odległości w około 1200 m. od lotniska. Przy tej odległości samolot powinien znajdować się na wysokości ok. 60 m.

    Później samolot kontynuował zderzanie się z kolejnymiymi drzewami, zaczął rozpadać się w powietrzu, po czym uderzył w ziemię i zapalił się.

    W.W. Putin: Aleksandrze Iwanowiczu (zwracjąc się do A.I. Bastrykina), ile osób jest u was w zespole śledczym.

    A.I. Bastrykin: W dniu dzisiejszym na miejscu zdarzenia pracuje 60 śledczych aparatu centralnego, kierownictwa lokalnego i kryminalistyki. Duża grupa sądowo-medyczna. Obecnie prowadzimy intensywny przegląd miejsca wypadku. Wszystkie ofiary zostały odnalezione. Ustaliliśmy pierwszych naocznych świadków, w tej liczbie członków służb, które zabezpieczały przyjęcie samolotu.

    [Znalezione zostały] czarne skrzynki i ten zapis, który potwierdza charakter rozmów między ziemią a załogą. Z ustaleń wynika, że rzeczywiście, lądowanie nie było załodze zalecane. Polecane było wyjście na drugie okrążenie i przyjąć zalecenie udania się na lotnisko zapasowe. Tym niemniej polska załoga tego zalecenia nie przyjęła i podjęła decyzję o lądowaniu.

    W.W. Putin: Chwileczkę. Chciałbym spytać pełnomocnego przedstawiciela specjalnego Prezydenta Dymitrija Anatoliewicza Miedwiediewa – na lotnisku polskiego prezydenta i jego otoczenie miała przywitać rosyjska delegacja z pełnomocnym przedstawicielem Federacji Rosyjskiej Gieorgijem Siergiejewiczem Połtawczenko. Gieorgiju Siergiejewiczu, wy faktycznie byliście świadkiem tego zdarzenia lotniczego. Co tam w waszej ocenie zaszło, co widzieliście, a zwłaszcza kiedy przybyliście na miejsce tragedii? Jak rozumiem, praktycznie okazaliście się być pierwsi.

    G.S.Połtawczenko: Rzeczywiście, Władimirze Władimirowiczu, razem z gubernatorem Siergiejem Władimirowiczem Antufiewem i członkami delegacji oczekiwaliśmy na lądowanie samolotu. Podszedł do nas kierownik lotów, przedstawił, że warunki meteorologiczne sa trudne. To tak rzeczywiście było. Myślę też, że widoczność była tam poniżej 400 m, mniej więcej. Było to około 10:30. Widoczność była rzędu 100-150 m. bardzo silna, wilgotna mgła, a wyżej, jeszcze gorzej.

    Kierownik lotów poinformował nas, że zalecił polskiej załodze rozpatrzenie wariantu udania się na lotnisko zapasowe w Mińsku, Witebsku lub we Wnukowie – trzy warianty. Po tym zaleceniu kontrolera lotów załoga przyjęła decyzję do wiadomości, z tym, że mają dostateczną ilość paliwa i zamierzają wlecieć w obszar lotniska, rozejrzeć się, a potem podjąć decyzję.

    Potem powiadomili nas, że decydują się lądować. Praktycznie my nie słyszeliśmy nawet, jak samolot zbliżał się, nie słyszeliśmy szumu silników. Potem uderzenie, dziwne odgłosy, które nie są charakterystyczne dla rozbijania się samolotu. I potem poinformowano nas, że samolot uderzył w ziemię. Dosłownie w ciągu trzech minut byliśmy już na miejscu.

    Chciałbym wyrazić uznanie dla bardzo trudnej pracy zespołów strażackich, podsekcji zarządzania kryzysowego, ponieważ pierwszoplanowe zadania zostały w całości wypełnione. Teren został odgrodzony, zaczęły się prace w celu poszukiwania tych, którzy przeżyli tę katastrofę.

    W.W. Putin: I na miejscu rozbicia się samolotu byliście już w ciągu trzech minut?

    G.S.Połtawczenko: W ciągu trzech minut.

  12. poliszynel 10 października 2010 o 9:30 am

    Teren katastrofy był duży. Strażacy dotarli do pierwszych szczątków od strony lotniska w ciągu trzech minut. A agenci CIA i Mossadu, którzy wiedzieli z dokładnością do stu metrów, gdzie naprowadzają tupulewa, byli tam już minutę po katastrofie. Szybciutko nakręcili filmik z „dobijaniem rannych” (wielu agentów Mossadu zna polski od rodziców – polskich żydów) i puścili go w sieci. Dezinformacja to specjalność CIA i Mossadu.
    Oceniając bez emocji moim zdaniem Smoleńsk jest w 99,999% robotą CIA i Mossadu.
    reszta – o, oo1% – że to był wypadek.
    Rosja miała w tym 0 do potęgi entej interesu. Same straty.
    http://poliszynel.wordpress.com/2010/10/09/smolensk-drugi-katyn-czy-drugie-wtc/

  13. Wirtualna Polska 17 października 2010 o 4:33 am

    ja tam myślę , ze kaczor był zestrzelony

  14. podajdalej11 25 października 2010 o 6:06 am

    Od.podajdalej11 Oct, 25/2010 USA
    Odnosnie do w/w wpisu cytuje „Jesteśmy rozgrywani, dla mnie nie ma wątpliwości. Działamy jak zaprogramowane automaty” W celu podniesienia Wszystkich na duchu napisalem wiersz.
    Zycie
    Zyciem na ziemi rzadzi ten, co kntroluje wiatr gdy kartkami przewraca
    liczac na to, ze niewiernych nawraca.
    Autor. Mr.Jan Tarwid.
    Wszyscy mamy szanse to zmienic przejmujac inicjatywe i popierac krasulapakt.
    Szanowny Obywatelu i Obywatelko Polski i Izraela
    Czy mozesz pomoc popierac „Inicjatywe Obywatelska 2010”, szczerze a nie malostkowo.Tak szczerze ze jestes gotowy narazic swoje zycie , by nie dopuscic wiecej do doswiadczen okresu drugiej wojny swiatowej.
    Jezeli tak to dolacz do nas http://www.krasulapakt.com
    =====
    http://www.krasulapakt.com
    To jest zarejestrowana przeze mnie nazwa strony gdzie obywatele Polski i Izraela beda sie mogli dolaczyc do mojej inicjatywy,
    pod nazwa „Inicjatywa Obywatelska 2010”
    Celem inicjatywy jest zbieranie podpisow do utworzenia sojuszu militarnego pomiedzy Polska i Izraelem.
    Podstawa do mojej inicjatywy jest historyczny fakt ze narod polski i narod zydowski w chwilach
    militarnego zagrozenia jest osamotniony.
    P.S. Zapraszam chetnych do pomocy
    Mr. Jan Tarwid Kapr. Rez. Lotnictwa Polskiego absolwent T.S.W.L.
    Pierwszy zolnierz krasulapakt.
    =====
    Tlumaczenie nazwy „Krasulapakt”
    1) Tlumaczenie cywilne.
    Laczy nas wszystkich poczciwa „krasula” swoim mlekiem co ratowala i ratuje nam zycie niezaleznie od wyznania podczas wszystkich konfliktow wojennych.
    2) Tlumaczenie wojskowe.
    „Krasula’ to potocza nazwa Startowego Stanowiska Dowodzenia. Stanowisko S.S.D. spelnia zadania wiezy kontroli lotow w warunkach polowych, gdyby z jakis przyczyn „wieza” nie mogla by sprawowac kontroli nad lotami.
    Wiecej info pod haslami:swiatla zdradzieckie, Mr.jan tarwid, 47Szps.
    Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps.kontakt: tarwidemb@aol.com
    ==
    Dear citizen of Poland or Israel,
    Can you support the „Citizen’s Initiative 2010”, sincerely and without any reservations?
    So openly that you are ready to jeopardize your life in order not to allow the experiences of World War II to repeat themselves?
    If so, join us at http://www.krasulapakt.com
    —————-
    I am inviting people to help http://www.krasulapakt.com This domain name is registered by me and is the name of the website on which Polish and Israeli citizens could join my initiative. „Citizen’s Initiative 2010”
    The primary aim of the initiative is the gathering of signatures for a military alliance between Poland and Israel.
    The foundation of my initiative is the historical fact of the Polish nation and the Jewish nation being deserted in moments of a military threat.
    P.S. I am inviting all whom are willing to help.
    Mr. Jan Tarwid,Corporal of the reserve of the Polish Air Force.
    Graduate of T.S.W.L.contact:tarwidemb@aol.com
    ==
    Translation in civil life:
    We are all linked by friendly „Krasula”. Who, with her milk, has been saving our lives regardless of our religious denominations during all the wartime conflicts.
    Translation in the military field:
    „Krasula” is the popular name for „starting position of Command in the Polish Air Force (Initials: S.S.D.). It completes the task of the control tower concerning flights in field conditions when the tower is unable to exercise the control of flights.
    Translator’s note: „Krasula” in the vernacular comes from old Slavic „Krasa” which means „beauty”. The name was often given to favorite cows.

  15. podajdalej11 25 października 2010 o 7:00 am

    Od.podajdalej11 Oct. 25/2010 USA
    Prosze zobaczyc dwa filmy, ktore wytlumacza moje obawy ze swiatla zostaly ustawione zdradziecko.
    „Dwa filmy naswietlajace tragedje Smolenska”.
    1) YouTube – Boeing 767 KORD Approach
    Ladowanie we mgle czesc pierwsza.
    Prosze zauwazyc ze gdy pilot samolotu Boeing 767 slyszy, 50,40,30,20,10, to ma swiatla pod samolotem i laduje szczesliwie bo swiatla nie sa ustawione zdradziecko.
    2) YouTube – awesome blind landing
    Ladowanie we mgle czesc druga.
    Pilot slyszy 50m, odchodzimy? nie siadamy, sa swiatla siadamy 40m,30,20,10,
    Jezu swiatla zdradzieckie wlaczenie gasnic by uratowac co sie da.
    P.S.Ciesze sie ze Nasi Piloci obecnie uwazaja i wzieli moja uwage
    „RAPORT O PRZESLANCE DO WYPADKU” do serca (co widac na filmie) i przyciagaja swiatla pozycyjne lotniska by sie upewnic
    ze nie sa ustawione zdradziecko.
    Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps.
    Wiecej info pod haslami:swiatla zdradzieckie, Mr.jan tarwid,47Szps.

  16. podajdalej11 14 listopada 2010 o 10:37 pm

    Od.podajdalej11 Nov,14/2010 USA
    Test na pojednanie.
    Licze na to ze MAK po ogloszeniu przyczyny wypadku bedzie w stanie w celu unikniecia podobnej katastrofy w przyszlosci, wykonac symulacje ze zdalnie sterowanym Tu-154 dokonujac podobna katastrofe. Test ten powinien byc przeprowadzony w Polsce co pozwoli badanie wszystkich okolicznosci katastrofy.
    po Polsku przy asyscie MAK.
    Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps­.
    P.S. Pieniadze na symulacje uzbieramy sprzedajac wydrukowana na koszulkach moja zagadke szachowa pn.”Przeslanka DO wypadku”
    Wiecej info pod hslami: Mr. jan tarwid, 47Szps, zagadka szachowa,
    swiatla zdradzieckie.
    YouTube – Mil Mi-4 NATO Code: Hound

  17. podajdalej11 14 listopada 2010 o 10:44 pm

    Od.podajdalej11 Nov, 14/2010 USA
    Zagadka szachowa pod nazwa „Przeslanka DO wypadku” jest obecnie dostepna
    pod E-Mail, tarwidemb@aol.com w jezykach: polskim, rosyjskim, angielskim, niemieckim, francuskim.
    Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps.

  18. podajdalej11 18 listopada 2010 o 7:07 am

    Od.podajdalej11 Nov, 17/2010 USA
    Pragne skomentowac w/w czesc wpisu cytuje „To czego nasi potomkowie będą się uczyć w szkołach zależeć będzie od wersji oficjalnych, a im dalej w przyszłość tym mniej ważne będzie kto dokonał tych zamachów „.
    Co bedzie kometowane i jak zalezy od Nas. Moja zagadka szachowa bedzie zawsze przypominac co zrobic by Smolenska katastrofe uniknac w przyszlosci.
    Zagadka szachowa pod nazwa „Przeslanka DO wypadku” jest obecnie dostepna
    pod E-Mail, tarwidemb@aol.com w jezykach: polskim, rosyjskim, angielskim, niemieckim, francuskim.
    Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps.

  19. podajdalej11 21 stycznia 2011 o 9:39 pm

    podajdalej11. Jesli masz odwage?. Jan.13/2011,USA.
    W odniesieniu do ostatecznego raportu MAK reprezentowanego przez
    Pania Tatiane Anodine w dniu Jan.12/2011, jako Jan Tarwid kapral rezerwy lotnictwa polskiego zalanczam moj raport w ktorym stwierdzam:
    W oparciu o potwierdzone zeznania swiadkow powodem katastrofy w Smolensku w dniu Apr.10/2010, byly swiatla zdradzieckie. Przedstawiam film,ktory popiera moja teze :
    Click here: YouTube – katastrofa w Smolensku. Fakty z czarnych skrzynek
    Fakty w filmie przedstawione, cytuje: ” sa swiadkowie proby ladowania, ktorzy zobaczyli samolot okolo 1200 metrow od pasa startowego”, To w oparciu o swiadectwo swiadkow z tego filmu mozemy stwierdzic ponad wszelka watpliwosc ze widocznosc podczas katastrofy byla 1200 metrow.
    1) Pierwszym faktem pewnym jest fakt ze swiadkowie widzieli samolot w odleglosci 1200 metrow od pasa startowego oraz swiatla samolotu, ktore zwykle sa slabsze od swiatel podejscia do ladowania.
    2) Drugim faktem pewnym jest fakt ze Piloci i Technik bedac w tych samych warunkach pogodowych musieli widziec mocniejsze od wlasnych swiatel samolotu, swiatla podejscia do ladowania,ktore zapraszaly do ladowania
    3) Trzecim faktem wynikajacym z dwoch poprzednich jest fakt, ze pilot bedac w tych samych warunkach pogodowych co swiadkowie i kierujac sie na w jego ocenie wystarczajaco dobrze widoczne swiatla podejscia do ladowania, ulegl katastrofje dlatego ze swiatla podejscia do ladowania okazaly sie zdradzieckie.
    Film w/w konczy sie pytaniem cyt;
    „kto ma dzis odwage powiedziec Rosji nie chcemy Waszego sledztwa jestescie malo wiarygodni, by wyjasniac Nam katastrofe samolotu z Naszym Prezydentem”.
    Odnoszac sie do tego pytania jako kapral i technik Lotnictwa Polskiego posiadam odwage, by powiedziec to przedstawicielom Rosji przy szachownicy, z moja zagadka szachowa pod nazwa „Przeslanka do wypadku”.
    Dla przeciwnikow mojej tezy polecam moje wpisy pisane w celu unikniecia podobnej katastrofy w przyszlosci pod haslami: Przeslanka do wypadku, Mr.jan tarwid, 47Szps,
    swiatla zdradzieckie, 2 karteczki kaprala Jana Tarwida, Krasulapakt.
    Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps
    P.S. Wskazane jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?. Oceniam ze w wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania.
    Click here: Pamieci ofiar katastrofy TU-154M – 47 Szkolny Pulk Smiglowców
    Click here: Sensacyjne zeznania pilota Jaka-40. To byl wyrok smierci dla Tu-154

  20. podajdalej11 21 stycznia 2011 o 9:46 pm

    podajdalej11 Jesli masz odwage?. Jan,13/2011,USA
    W odniesieniu do wpisu z dnia 01/12/2011 w interia.pl, cytat:
    1) ” Mówiąc o statusie lotu z 10 kwietnia 2010 r., Pani Anodina powiedziała, że rejs ten był „jednorazowym lotem dotyczącym międzynarodowego transportu osób”.
    Oraz cytat:
    2) „We krwi Dowodcy Sil Powietrznych gen. Andrzeja Blasika stwierdzono obecnosc alkoholu – ujawnila Anodina, prezentujac ostateczny raport MAK. Poinformowano,ze chodzi o 0,6 promila alkoholu we krwi”.
    Jezeli to prawda, ze zaloga dowiedziala sie, ze uczestniczy w JEDNORAZOWYM LOCIE to jak wiemy w tradyci slowianskiej jest picie alkoholu przed pewna smiercia.
    Bez szachownicy tego nierozbierosz, oraz bez dokladnego sprawdzenia przez Polakow i Rosjan co widzieli Piloci i Tachnik przez mgle podczas katastrofy Smolenskiej. Jest to bardzo smutne ze piszemy o mgle przez tyle miesiecy mimo to MAK, Polacy jak i Rosjanie B E Z W S T Y D N I E boja sie zobaczyc na miejscu co widzieli Piloci i Technik przez mgle podczas katastrofy Smolenskiej.
    Dla tych Polakow i Rosjan co boja sie poleciec i to sprawdzic proponuje kupic Smolenska lampe lotniskowa i ustawic ja na koncu 50 metrowej rury gazowej i puszczac mgle z elektrocieplowni o roznej konsystenci.Dodatkowo trzeba umiescic w rurze otwor w odleglosci okolo 10 metrow od lampy w celu przemieszczania galazek drzew.Pomyslodawca i wlasciciel pomyslu,
    Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps.
    Pamietajmy, ze pilot zawsze laduje na swiatla!,albo widoczne do ladowania miejsce. Wiecej info w celu unikniecia podobnej katastrofy w przyszlosci pod haslami; Przeslanka do wypadku, Mr.jan tarwid, 47Szps, swiatla zdradzieckie, 2 karteczki kaprala Jana Tarwida .
    YouTube – Jak wyglada mgla w Smolensku?
    P.S.Lampe smolenska mozna zastapic ogniskiem wzorem ladowan okresu
    II Wojny Swiatowej.
    Wskazene jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?.
    W wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania.
    Pilotom i technikom jest bardzo przykro, ze tak wielki procent Polakow nas opuscil i z uporem maniaka BEZWSTYDNIE i bezpodstawnie krytykuje zaloge samolotu niszczac przy tym dobre imie polskiego lotnictwa.
    Mozna to naprawic i uczynic w imie jednosci narodowej Pana Jaroslawa Kaczynskiego Ambasadorem w sprawie wykrycia przyczyn katastrofy Smolenskiej.Licze na to ze zagladanie do rury bedzie bardzo pomocne jak rowniez polecam patrzenie na swieczke przez zamglone okulary w ciemnym pokoju.
    Click here: Pamieci ofiar katastrofy TU-154M – 47 Szkolny Pulk Smiglowców .

  21. podajdalej11 21 stycznia 2011 o 9:50 pm

    podajdalej11,Jesli masz odwage. Jan.21/2011 USA
    Click here: YouTube – An-2 Antonov Radial Engine Start Procedure
    Bedziemy leciec od komina do komina.Swiatla na kominach sa niezawodne podczas gestej mgly nawet smolenskiej. Dla leprzego zrozumienia polecam testowanie widocznosci swiatel komina podczas jazdy samochodem w roznych warunkach pogodowych.
    W wyniku katastrofy smolenskiej polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania.Dziekuje Rodakom co Nas nie zawiedli i prosze o rozpowszechniac moja zagadke szachowa pod nazwa „Przeslanka do Wypadku” w celu unikniecia podobnej katastrofy w przyszlosci.Zagadke mozna otrzymac w jezykach
    polskim; rosyjskim; angielskim; niemieckim; francuskim, piszac do mnie
    E-mail: tarwidemb@aol.com
    Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps­­.

  22. podajdalej11 31 stycznia 2011 o 7:19 am

    Od podajdalej11 Jan, 30/2011 USA
    Pragne jeszcze dodac konczac aktywne pisanie n/w propozycje i przechodze na „Krasulapakt”owanie.
    Oraz zapraszam ODWAZNYCH do pomocy. Mr.Jan Tarwid,Pierwszy zolnierz „Krasulapakt”
    ==============
    Propozycja Kasandry:
    podajdalej11, Jesli masz odwage Polaka lub Rosjanina: Jan.30/2011, USA.
    Niezmiennie z uporem Kasandry proponuje Rodakom i braciom Rosjanom:
    1) Zorganizowania w Smolensku miedzynarodowego wspolzawodnictwa w ladowaniu podczas mgly bez procedur i bez kontrolera. Na warunkach jakich ladowal Tu-154, w Smolensku w dniu 10 kwietnia 2010 roku.
    Cel wspolzawodnictwa to jak uniknoc podobna katastrofe Smolenska w przyszlosci.
    2) Zorganizowanie w Smolensku corocznego miedzynarodowego turnieju szachowego pod nazwa „Przeslanka do wypadku” w celu upamietnienia katastrofy Smolenskiej z dnia 10 kwietnia 2010 roku.
    Po wiecej info, wpisz do przegladarki:
    1) Sensacyjne zeznania pilota Jaka-40. To byl wyrok smierci dla Tu-154
    2) Pamieci ofiar katastrofy TU-154M – 47 Szkolny Pulk Smiglowców.
    Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps. E-mail: tarwidemb@aol.com
    P.S.Zagadke szachowa wysylam BEZPLATNIE.
    Jesli brak odpowiedzi odemnie to znaczy ze listy od Was sa blokowane.