Koniec WordPressa? Blog grypa666 zablokowany dla autora dr Piotra Beina

Mam nadzieję, że wszyscy polscy autorzy blogów na WordPress zareagują tak samo jak ja – oburzeniem na łamanie prawa do wolności słowa. Jeśli zamieszczanie nazwiska osoby jest bezprawne to od tego są sądy a nie administracja bloga.
Ponieważ jestem założycielem blogu http://www.grypa666.wordpresss.com, przekazałem go pod koniec 2009 roku dr Piotrowi Beinowi z Kanady, muszę ostro zareagować na blokadę dostępu do blogu autorowi większości wpisów. Oto mail jaki dzisiaj otrzymałem od dr Piotra Beina:

Drodzy,
WordPress zablokowal mi wpisywanie na Grypie666, bo wymienilem nazwisko i miasto Lukasza, ktory otrzymal wyplate z datkow na moj blog! Ten sam Lukasz jako asysta techniczna, skrycie wykasowal mi kilkanascie wpisow w czerwcu ubr. (chyba z zawisci ze mieszkam jak wiekszosc w Kanadzie w domu, a nie pod mostem…). Wewnetrzny e-terrorysta przy pracy… Mimo przypomnienia, od kilku dni WordPress nie przysyla odpowiedzi  na pytanie, z ktorego paragrafu zlamalbym reguly WordPressa publikujac oczekiwany przez blogowiczow wykaz odbiorcow czesci ich datkow. Nie wiem, jak dlugo nie bede mogl uaktualniac Grypy666 z tej przyczyny. W miedzyczasie zapraszam na http://www.piotrbein.wordpress.com gdzie znajdziecie m.in. podarunek na Prawoslawne Boze Narodzenie i 10 najlepszych artykulow 2010, wg Johna Kaminskiego.
<powyzsze mozecie opublikowac na swych blogach>

Mam nadzieję, że wszyscy polscy autorzy blogów na WordPress zareagują tak samo jak ja – oburzeniem na łamanie prawa do wolności słowa. Jeśli zamieszczanie nazwiska osoby jest bezprawne to od tego są sądy a nie administracja bloga. Sądzę, a mam ku temu podstawy, że był to tylko pretekst dla zamknięcia niepoprawnie politycznego bloga przez służby, nazwijmy to „reptyliańskie” czy „lucyferiańskie” – odwiecznych wrogów ludzkości i Chrześcijaństwa. Dowodem na to jest fakt, że Łukasz (pseud. Luc), którego nazwisko wymieniono na blogu nie jest obywatelem USA, gdzie znajdują się serwery i domena wordpressa, zatem nie podpada pod jurysdykcję tego kraju. Jeśli się nie podoba to, że dr Piotr Bein umieścił jego nazwisko w liście płac to powinien wyjść z zażaleniem do polskiego sądu. Piotr Bein jest bowiem również obywatelem RP.
Bardzo proszę o pomoc w przygotowaniu oficjalnego listu protestacyjnego dla WordPressa. Być może warto by się również pokusić o założenie sprawy cywilnej WordPressowi za łamanie prawa do wolności słowa, które jest gwarantowane konstytucjami USA i Kanady. Cała akcja ataku reptylian może się obrócić przeciwko nim samym!
O satanistyczną  dywersję podejrzewałem osobę z którą dr Piotr Bein miał problemy  już od dawna – z uwagi na m.in. dziwne włamania na moje konta zaraz po kontakcie z nim. Teraz graniczy to z pewnością.

11 responses to “Koniec WordPressa? Blog grypa666 zablokowany dla autora dr Piotra Beina

  1. antykk 9 stycznia 2011 o 1:42 pm

    NOOO tu tez nie moge wejśc!!! http://www.http.//krasnoludkizpejsami.wordpress.com/

    • antykk 10 stycznia 2011 o 7:56 pm

      Żle wstawiłam link- SORRY 🙂

  2. miziaforum 9 stycznia 2011 o 2:10 pm

    napisał bym cos ale mnie zbanowałeś –

    • monitorpolski 9 stycznia 2011 o 6:12 pm

      lądujesz w spamie. Odspamowałem cię

  3. asdf 9 stycznia 2011 o 5:08 pm

    „Mam nadzieję, że wszyscy polscy autorzy blogów na WordPress zareagują tak samo jak ja”
    tak, ja zareaguje ale inaczej niz ty. zamieszczanie w internecie nazwisk osob nie-publicznych bez ich zgody jest zabronione. jezeli wlasnie cos takiego zrobiles to powinna spotkac cie kara.

    http://e-prawnik.pl/forum/biznes/prawo-cywilne/zamieszczanie-danych-osobowych-w-internecie-1.html

    • monitorpolski 9 stycznia 2011 o 6:08 pm

      Podajesz prawo polskie. Gdzie się ono tu stosuje? Chodzi o poszanowanie prawa. Etyka to nie jest prawo. Do Piotra można mieć pretensje pod względem etycznym, ale prawo jest prawem. Był to ewidentny pretekst do zamknięcia gęby niewygodnemu publicyście!

    • monitorpolski 9 stycznia 2011 o 6:09 pm

      Zresztą Piotr miał zamiar usunąć nazwisko, pisał o tym w mailu.

    • monitorpolski 9 stycznia 2011 o 6:11 pm

      To tak samo jak ze sprawą karną którą wytoczy mi pewien komunistyczny goryl mieszkający w USA za rzekome moje publikacje na stronie amerykańskiej wydawnej przez moją amerykańską firmę. I co? Sąd prowadzi sprawę bez jurysdykcji!
      Utajnioną! Nawet nie mogę się pożalić co się robi za bydło w tym kraju!

  4. Stanisław 9 stycznia 2011 o 8:17 pm

    Byle pretekst bu zaszkodzić, to w ICH stylu . . .

  5. Stanisław 11 stycznia 2011 o 12:35 pm

    To że ujawnił Pan nazwisko i miasto tego gościa – dywersanta – moim skromnym zdaniem jest słuszną karą za uczynek jakiego się dopuścił. Podtrzymuję poprzedni wpis „Byle pretekst bu ( powinno być by ) zaszkodzić, to w ICH stylu . . .” Jedyna rada jaką można dać, choć nie wiem czy mi wolno, starać się samemu prowadzić blog, a jeżeli już kogoś dopuszcza się do wewnętrznych ustawień, powinna być to osoba krystalicznie czysta, taka o której wie Pan iż nie narobi mu „bigosu” i nie będzie jak chorągiewka na wietrze.

  6. qqqq 2 lutego 2011 o 2:17 pm

    هذا سوف يكون آخر بلوق