Rząd Światowy przystępuje do masakry Libii

[wybaczcie reklamy na tym blogu. Zainstalowałem nową wtyczkę Ad Sense dla WordPressa – jeśli to może pomóc w publikacji niechcianych tematów, to czemu nie?]

Przeczytajcie to:
„Rada Bezpieczeństwa ONZ uchwaliła rezolucję upoważniającą do operacji wojskowej w Libii przeciwko siłom reżimu Muammara Kaddafiego, które walczą z powstańcami”
Czy widzicie to samo co ja? „uchwaliła rezolucję”  …. „upoważniającą. Do czego może upoważnić ONZ suwerenne państwa?! I co, wojska amerykańskie, brytyjskie, francuskie i cholera wie jeszcze jakie, wykonują rozkazy ONZ bez oficjalnego wypowiedzenia wojny przez ich parlamenty!
Przecież jest to oficjalne potwierdzenie tego, że ONZ pełni rolę Rządu Światowego.

Rada Bezpieczeństwa ustanowiła strefę powietrzną nad Libią „strefą bez lotów”.

Czy teraz tak będą wyglądać dzieci libijskie?

Można to porównać tylko z korsarzami, którzy przejmują kontrolę nad statkiem. I nie łudźmy się, ONZ, cała Rada „Bezpieczeństwa” i inne międzynarodowe organizacje to są grupy mega-kryminalne, których cel jest już nam znany od dłuższego czasu – depopulacja, czyli eksterminacja niemal całej ludności globu. Kaddafi jest im niewygodny, ponieważ ma pod kontrolą olbrzymi teren z wielkimi bogactwami naturalnymi, a te mogą uzupełnić nadwyrężone ludobójstwami w b. Jugosławii, Iraku i Afganistanie portfele globalnych ludobójców.

Sprytnie pomyślana akcja, poprzedzona atakiem nuklearnym na Japonię – żeby świat miał o czym mówić. Została nawiasem mówiąc nieco przesadzona, pewnie nie spodziewano się aż takiej ilości opadów promieniotwórczych po wybuchu bomb na dnie oceanu o łącznej mocy 1GT (odpowiednik trzęsienia ziemi o mocy 9.0 w skali Richtera). Teraz próbują to uciszyć.
Nie mam wątpliwości, że trzęsienie w Japonii nie było naturalne – zbyt wygodny czas z uwagi na akcję w Libii, zbyt trafny cel (Japonia to główny wróg NWO), zbyt wiele zapowiedzi tego wydarzenia, m.in. w wystąpieniach Benjamina Fulforda na temat planowanego ataku tektonicznego na Japonię.

Nawiązując do ostatniego wystąpienia Fulforda – apelu o opanowanie się do globalistów, widać że ci nie zareagowali, że dalej będą kontynuować swoją ludobójczą politykę, że nie zaniechają planów zniszczenia terenów arabskich pod przyszłe wielkie imperium wybranego narodu.
Nie wątpię, że dobro zwycięży, szkoda mi jednak tych kolejnych setek tysięcy zamordowanych przez psycholi w mundurach dzieci, młodzieży czy wreszcie zwykłych patriotów libijskich, którzy chcieli swojej ojczyzny dla siebie.

Tak może wyglądać twój syn

Ty, który się teraz naśmiewasz z tych słów, przypomnisz je sobie może już niedługo, gdy wojska niemieckie i rosyjskie, a może i izraelskie na podstawie jakiejś „rezolucji” wejdą do naszego kraju by załagodzić zamieszki lub „przywrócić spokój”. Inaczej wszystko wygląda z dystansu gdy biją jakichś tam Arabów, a inaczej gdy wyłupiają oczy twojemu dziecku. Inaczej wyglądają na zdjęciach zwłoki spalone bronią neutronową używaną w Iraku, a inaczej odcięta spalona napalmem ręka twojej córki, która może leżeć na podłodze w twoim zburzonym domu.

Przecież nie ma wątpliwości, że te „rewoliucje” w krajach arabskich to starannie przemyślane prowokacje, egzekwowane przez sowicie opłacanych agentów i śpiochów czekających od lat na właściwy moment by się uaktywnić i przejąć ruch „patriotyczny”. A tak samo jest w Polsce, gdzie ewidentni już agenci rządzą mediami, rozbijają oddolnie wszelkie objawy patriotyzmu, przejmując inicjatywę na wszelkich możliwych szczeblach – po to by pewnego dnia zająć się krwawym, ale cichym eliminowaniem głowy polskiego społeczeństwa w postaci naukowców, oficerów, lekarzy, duchownych czy dziennikarzy.
Takie są plany – widać to już gołym okiem – we wiadomościach, w tym co i jak się przekazuje, widać to w obelżywym traktowaniu Polski i Polaków w zachodnich mediach – tak samo się robiło z Arabami juz od lat 70-tych! Widać w antyludzkich przepisach, w niemożliwych podatkach, w ludobójczej opiece zdrowotnej, w eksterminacyjnej polityce „prorodzinnej”. Tak dawno już planowano to co się teraz dzieje, nie widzicie tego?!

Plany wymordowania 92, a może więcj procent ludności świata przy minimalnych stratach własnych musiały być doskonalone przez lata. Teraz, w dobie superkomputerów opracowanych zresztą przez użytecznych idiotów (też do odstrzału), plany mogą być przetestowane, udoskonalane w czasie rzeczywistym. Nie łudźmy się – tym terroryzmem globalnym rządzą superkomputery z zaimplementowaną sztuczną superinteligencją. Dlatego tak ciężko z tym walczyć i dlatego to wszystko zaczyna być tak nieludzkie: toksyczne szczepionki z nanoczipami, żywność GMO, dodawanie do wszystkiego trucizny na szczury w formie aspartamu, smugi chemiczne, broń tektoniczna, itp, itd. Komputery proponują najbardziej optymalne rozwiązania, a ponieważ nie mają czegoś co się nazywa empatia, stąd te bezduszne decyzje.
Globaliści na to jednak nie zważają, gdyż sami są w większości mutantami genetycznymi ze spaczonym DNA i brakiem empatii (o czym słusznie mówił David Icke – szczególnie dotyczy to mafii Rotszyldów).

Ale wróćmy do Libii. Można dokładnie przewidzieć rozwój wydarzeń – przeważające siły pokojowe usuną Kaddafiego, niezależnie od tego czy zgodzi się na warunki czy też nie. Będzie tak jak z Saddamem Hussejnem. Pokazowe procesy. Po cichu będzie wymordowana większość jego otwartych sympatyków i sprzymierzeńców, będą zamachy bombowe – oczywiście, tak jak w Iraku sztucznie kreowane, krew poleje się kanałami Trypolisu – tak żeby zastraszyć pozostałą część libijskiego społeczeństwa.

I pamiętaj ty co to czytasz i się śmiejesz – kanałami Warszawy czy Krakowa też może popłynąć twoja krew, jeśli nie zrozumiesz przed jakim zagrożeniem wszyscy stoimy. Na całym świecie.

zob:

Advertisements

84 responses to “Rząd Światowy przystępuje do masakry Libii

  1. Duke Nukem 19 Marzec 2011 o 11:06 pm

    Dezinformacja postępuje.
    Kadafi ujawniając swój sponsoring kampanii Sarko, nadepnął mu mocno na odcisk. Nie ma dziwne że machina ruszyła. A prawdy o działaniach w Libii, drodzy czytelnicy, i tak się teraz nie dowiecie (oczywiście też chodzi o ropę). Będzie jak w Palestynie, Iraku, Afganistanie, Wietnamie… To nie jest dla nich problem. Media są w ich kieszeni. Internet zablokować w danym kraju to też nie problem. Nie na darmo NSA współpracuje z Microsoft, Cisco, Oracle i wieloma innymi prywatnymi korporacjami. To już ćwiczono w Egipcie.
    Wyłączcie telezwidornię alias TelaVizję a włączcie logikę.
    Możemy się podniecać ale im to zwisa. Ale możemy tu sobie obserwować i się uczyć. Aż każdy z osobna dojdzie do właściwego sobie rozwiązania.

    • monitorpolski 20 Marzec 2011 o 12:08 am

      Nie ważne komu nacisnął na odcisk i czy nacisnął. Nie jest puppetem NWO, chce niezależności – taki jest do piachu. Im potrzeba Komorowskich marionetek, nie potrzeba indywidualności. Demonizuje się ich, a potem wiesza. Żadna dezinformacja, stwierdzenie stanu faktycznego.

      • Duke Nukem 20 Marzec 2011 o 12:30 am

        Każdy chce niezależności.. chyba że zaczną mu płacić. Coś z Kadafim poszło nie tak. Był tolerowany przez dziesiątki lat i to on Sarkoziemu gratulował pierwszy.
        Może było jak z Saddamem. Póki chciał dolarów za ropę to było ok ale kiedy zachciało się mu euro i niezależnej giełdy ropy w Teheranie to Bush’ów mało szlag nie trafił.
        Z tą dezinformacją mam na myśli to że rosyjscy korespondenci (ktoś tu linkował) informowali że w rzekomym centrum opozycji nic się nie działo. Nie było żadnych ofiar, trupów, grobów itp.
        Co do Izraela i Palestyny. Chyba sam widzisz co się dzieje w mediach? Tylko Izrael jest biedny i poszkodowany. Czy ja Ci muszę takie rzeczy tłumaczyć? No przecież sam wiesz jak jest.
        A Irak? Nie jedną fabrykę spożywczą zbombardowali amerykanie pod pozorem że była tam wytwórnia materiałów wybuchowych. No czy ja takie „pierdoły” muszę tłumaczyć Tobie?
        Ta wojna jak i inne poprzednie będzie masowo zniekształcana w mediach. Dlatego napisałem wyżej co napisałem.
        ====================================
        monitorpolski: Źle widać zinterpretowałem twój wpis – sądziłem, że komentujesz to co ja napisałem. Dokładnie tak jest jak piszesz – zniszczą Libię jak Irak i inne kraje. W NWO nie może być miejsca na niezależny mocny kraj.

    • bazarmedyczny 21 Marzec 2011 o 6:04 am

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Japan HAARP PREDICTION –
      it WILL SINK!? say what?! MUST WATCH – less than 30 seconds

      he said what?
      huh?!
      this guy said this in 1995
      and he said thousands and thousands of human children and babies are being eaten by a reptillian race that lives in, or on earth.
      This interview was in 1995. He said scalar energy would be used. He also said that the Gov got this technology from malevolent et’s that the Gov made deals with including the abduction of humans
      ALEX COLLIER HAS MORE VIDEOS THAN THIS.  And hes very smart and intelligent. I sugest you guys to watch his videos because it is the truth. He has tons of interviews and all of them keep you awake. he also has free books. FREE. hes not entirely for the money.
      but aint Alex tied in with that Project Camelot group who are a social experiment ? I used to keep track of Camelot till i found out they were an America social experimental group. but this vid is a good find for sure. 
      This is an old video of Alex Collier. Very interesting videos that I would suggest everyone to view weather you believe or not what he saying. I think we need to look at the impossible as well as the possible at this time in order to look at the bigger picture of what is or could be going on this earth.
      it´s the plan, otherwise Japan would not have had 600 earthquakes within 9 days.
      the world has become a demonic place…
      Have you seen this article, Part of Costa Rica falls into Ocean: ticotimes. ca /?p=998
      If there is no Satan, then why are the elite worshiping a pagan idol statue with a mock sacrifice (every year) at the Bohemian Grove??? This is not done for game, they mean business. If Satan is real, then the logical conclusion seems to be that the aliens are the „fallen angels” (aka demons). So this then suggests that anyone who converses with aliens may be (unknowingly???) conversing with demons and practicing a pagan religion without knowing it.
      when was this statement made? this guy said this in 1995
      Check out Benjamin Fulford youtube Project Camelot interview 2008 pt 1 first minute – he said the same thing, that US threatened Japan with haarp.
      wow, interesting because Ben Fulford came out with a vid saying the same thing today…not sure what to believe but thats a hell of a coincedience that these two said the same thing not sure if they know each other and this is pretty old..
      I just searched Japan Sinking and found a DVD on Amazon called „DoomsDay: Sinking of Japan. It was filmed in 1969.
      In the aftermath of a major earthquake, global scientists predict that Japan will sink within 339 Days In the aftermath of a major earthquake, global scientists predict that Japan will sink within 339 Days due to a collision of tectonic plates to the west.
      Japan also owns alot of our debt. We r beholding to Japan n China. They were/are? going to start manufacturing hydrogen cars which would hurt big oil. They are a serious competitor for GM (govt motors) cars.Due to their advanced civilized society, tptb would never sell sheep on attacking them outright with depleted uranium ((ie: Iraq Oil, Afghanistan Lithium/opium n now Libya Oil) & drones in Pakistan,Yemen,Haiti) so HAARP is weapion left. Something else on tip of my brain
      has anyone ever heard of Cliff High and his „web bot” predictions he made mention of earth sinking all over in 2011
      IT’s entirely possible. And not just Japan. Parts of the Philippines and Indonesia too.
      Yeah, read Edgar Cayce, this was one of his first earth change predictions. Next is the Pacific Coast.

    • bazarmedyczny 21 Marzec 2011 o 6:10 am

      ************************************************************

      SMOKING GUN on MAN MADE Earthquakes! March 20, 2011

      link to PDF from the Eurpoean seismic agency .. seminar on MAN MADE earthquakes.. aka „induced seismicity”

      http://www.emsc-csem.org/Doc/Meetings/ECGS_FKPE_workshop_first_circular.pdf

      ***************
      credit to youtube user: xDarkcynx
      subscribe to their channel here !
      http://www.youtube.com/user/xDarkcynx

      good find! you deserve a gold medal for putting us one step closer to stopping the destruction of our planet! you sir, have done humanity a service!
      xDarkcynx
      lol have a field day with this proof that they have man made Seismicity
      and they actually run workshops on it
      http://www.emsc-csem.org/Doc/Meetings/ECGS_FKPE_workshop_first_circular.pdf
      wish i could go to the next 1
      got so many questions
      peace
      weather modification and weaponization programs have been in use all of my life… i am of this day 43… wake your neigbor
      hey guys i think the Mount St. Helens erupts, tap in „Mount St. Helens VolcanoCams” in google it seems like smoke , and it’s raining

  2. lololo 19 Marzec 2011 o 11:10 pm

    Bog na to nie pozwoli czy poprzez dzialanie czy cokolwiek wierze ze cos sie stanie… a jak sie stanie to ludzie sie obudza. Podobno 11.11.2011 ma dojsc do przemiany swiadomosci a ci EGOwcy sraja po gaciach, bo umysl od tego jest od strachu i na gwalt wprowadzaja plan. Dzieje sie miejmy oczy i uszy otwarte. Popatrzcie na film.

    • Ewa Polska 19 Marzec 2011 o 11:48 pm

      Do #2
      >>>Bog na to nie pozwoli czy poprzez dzialanie czy cokolwiek wierze ze cos sie stanie.<<<
      ********************

      Bog zezwolil na wieksze potwornosci w przeszlosci, wiec nie ludzilabym sie.
      Polacy zrobia najlepiej, jesli beda liczyc na siebie.

      A ten DUCH PRAWDY w tym Video powyzej, czy dali mu dzien przepustki z wariatkowa???

      Jesli tak bardzo chodzi mu o to, aby nastapil Dzien Pojednania wszystkich ludzi na calym swiecie, i aby ludzie zrozumieli co znaczy JEDNOSC i czym jest MILOSC …. niesmialo proponuje, aby …. dal dobry przyklad i OZENIL SIE Z RASOWA MURZYNKA Z NAD KONGO W AFRYCE…. slowa sa puste…. nic nie przekonuje bardziej niz czyny….

      DUCH PRAWDY…. i daleko szukac…
      moze nawet nie dostal przepustki z wariatkowa, sam wymknal sie nielegalnie.

      a czy lololo ma dobrze w glowie???

    • Duke Nukem 19 Marzec 2011 o 11:53 pm

      lololo, zapytaj boga o tych tych co zginęli w wojnach krzyżowych, Wietnamie, Iraku, Afganistanie, Japonii: gdzie byłeś boże? czemu na to pozwoliłeś?
      A może to nie ten bóg? Może to Bóg Mamon ich posłał do piachu w przerażających cierpieniach?

    • lololo 20 Marzec 2011 o 1:40 am

      zapoznajcie sie z tematem czas kali jungi sie konczy w wkraczamy w nowy cykl przeciez ilu ludzi zaczyna sie zastanawiac o co tak naprawde w tym zyciu chodzi. A za czasow inkwizycji ludzie sie bali bo jezeli ktos sie wychylil to odrazu go od diablow wyzywali a swieta inkwizycja chciala zataic cala wiedze. Zapoznajcie sie najpierw jak ten Bog dziala… proponuje przeczytac potege podswiadomosci,przebudzenie De mello i Eckharta Tolla „potega terazniejszosci”, Nauki Jezusa jest masa ksiazek i wskazowek ktore otwieraja oczy i wubudzaja ze snu. te ksiazki w pelni oddaja o co chodzi. Ja mam pytanie czy uzywacie umyslu czy jestescie uzywani przez umysl. Bog jest tylko ludzie sie odwrocili. Masz wolna wole albo dzialac dla umyslu EGO swoich pragnien w pogoni za matrixem i sprobowac wypelnic bezdenna pustke albo dla jednosci calosci. Ale umysl znajdzie milion powodow dla ktorych powie ze to bzdura… . Tesla i Einstein mieli taki sam poglad jak ja takze wybor nalezy do was. Wszystko ma swoje miejsce i czas.

      • Ewa Polska 20 Marzec 2011 o 2:06 am

        >>>A za czasow inkwizycji ludzie sie bali bo jezeli ktos sie wychylil to odrazu go od diablow wyzywali a swieta inkwizycja chciala zataic cala wiedze. Zapoznajcie sie najpierw jak ten Bog dziala…<<<
        *****

        Zdaje sie, ze lololo dal/a pytanie i odpowiedz, tylko w odwroconej kolejnosci.

        Czy ten pan bog musi byc taki skomplikowany?
        Napluja ci na twarz i jeszcze kaza to uwazac za normalny proces cywilizacyjny, a nawet duchowy.

        A poznajesz, ze dorosles duchowo, jesli z RADOSCIA przebaczasz, ze napluto ci na twarz. Jesli nie jestes w stanie przebaczyc, to znaczy ze jestes POGANINEM i BARBARZYNCA – a nie ma podla, ktore uduchowiony czlowiek nie powinien wybaczyc… im wieksze zlo, tym istnieje potrzeba wiekszego milosierdzia….

        Satanisci nie sa glupi – czy to przypadkiem nie oni nawiedzali sw. Faustynke.

        NIE MA MILOSIERDZIA DLA SATANISTOW!

      • lololo 20 Marzec 2011 o 2:29 am

        Dam Ci bron zabijesz Busha, Obame drugiego czlowieka ? Jestem ciekaw jednego czy jakbys pozabijala wszystkich satanistow czy nienawisc by zniknela.

        „A poznajesz, ze dorosles duchowo, jesli z RADOSCIA przebaczasz, ze napluto ci na twarz.” Jesli ktos napluje Ci w twarz to o czym to swiadczy… i nie chodzi tu o takie gadanie ze to ze tamto w kim jest sila w tym co potrafi przebaczyc taka podlosc czy tym chamie ktory udaje swoja sile i chce zaznaczyc swoja wyzszosc. Wyzszosc ponad wszystkimi wyzszosc ponad Bogiem. Pojawi sie smutek bo blizni nie wie co czyni ale pod smutkiem znajduje sie cos wiecej zycie dzieki ktoremu zyjesz ktore jest ktore jest miloscia.

      • lololo 20 Marzec 2011 o 2:32 am

        Mentalny obraz siebie ktory nosi w glowie. Taki czlowiek nie jest prawdziwy wystarczy mu powiedziec slowo a poczuje sie zagrozony i pod postacia agresji bedzie zawsze towarzyszyl lek ze cos zagraza „mi” sztucznemu wytworowi w glowie. Jak czytam takie komentarze zastanow sie prosze czy bys naplula komus w twarz czy ponizyla bys tak druga osobe…

      • Wojwit 20 Marzec 2011 o 1:29 pm

        @lolo
        Dokształć się „nieco”, bo poziom twej wiedzy historycznej jest żenująco niski…
        Poza tym za dużo TVN-u i „Nieznanego Świata”, że o „Faktach i Mitach” nie wspomnę, a za mało zdrowego pożywienia dla intelektu. To taka krótka diagnoza i porada. Chcesz powtarzać łgarstwa oświeceniowej propagandy i brednie new age’u? Powtarzaj zdrowo… Ludziom się właśnie otwierają oczy także na takie brednie – ale dlatego, ze ich za dużo wokół nich.

        Chcesz przykładu? Każdy przestepca wolał stanąć przed trybunałem Świętego Officjum niż jakimkolwiek innym ówczesnym, bo był to jedyny sąd, w którym przysługiwał mu obrońca (absolutne novum, zainicjowane właśnie przez… inkwizycję. Zeznań wymuszonych szantażem nie brano pod uwagę (sic!) a jako karę dawano na przykład… odmawienie jakiejś litanii (przez jakiś czas…). Tylko jeden procent (!) podsądnych trybunałów sądowych Świętego Officjum został skazany na śmierć, zresztą najczęściej absolutnie sprawiedliwie, bo ta kara spotykała degeneratów (głównie wielokrotni mordercy i gwałciciele). Wymuszanie zeznań torturami było zakazane (sic!).
        „Gębę” inkwizycji dorobili łajdacy w rodzaju Voltairea i Russeau, żeby zohydzić Kośćiół właśnie takim jak TY.

      • lololo 20 Marzec 2011 o 3:19 pm

        wiesz dlaczego przestepca robi to co robi bo odczowa brak ze czegos mu brakuje poprzez uwarunkowanie umyslu. Mowisz o histori w ogole mnie nie obchodzi mialem ja w szkole przelecialem wszystkei epoki i czego sie nauczylem ze czlowiek przez te tysiace lat niczego sie nie nauczyl ciagle walki o wladze tylko sceneria sie zmieniala. I wmawianie ze bez wladcy i bez rzadzacych jestesmy tepym bydlem ktore nie moze sobie dac rady. Jezeli bys byl choc troche bystry dostrzegl bys to. A tak to powielasz to co Ci gdzies powiedzieli. Nie chce tu udowadniac swojej racji ale przez Nauki JEzusa jak powiedzial „popatrz na lilie ze nie pracuja nie przeda a zyja” czy jakos tak. Bo ludzie mysla ze im wiecej zaczna myslec nad problemami wtedy je rozwiaza i tu umysl zjada wlasny koniec przestanmy to robic i poprostu badzmy. Ciekawy jestem czy ty mozesz usiac chwile na dupie powiedziec kocham siebie – ciekawe jaki bedziesz mial odzew w glowie pewnie Ci powie odpierdol sie albo cos takiego. I wlasnie o ta wojne chodzi o wojne w naszych umyslach bo dopoki tam nie bedzie spokoju na zewnatrz ta zmiana nie zajdzie zmiana musi sie dokonac w srodku. Jak Ghandi powiedzial badz zmiana ktora chcesz zobaczyc. Ale nie bo najlepiej zajebac swoich oprawcow a jak nienawisc nie zniknie to dalej komus dojebac. Plywasz w dualistycznym sosie. A oswiecenie to nie jest koniec problemow i tak zwane zycie sobie w radosci na luzie. Tylko nie masz zludzen i widzisz rzeczy takimi jakimi sa.

      • lololo 20 Marzec 2011 o 3:54 pm

        naprawde wierzysz ze swieta inkwizycja byla swieta i dziala dla dobra ? A palone ksiazki, zabijnie czarownic czyli zielarek ktore leczyly naturalnym sposobem czyli wedlug praw natury. A oni przedstawili to jako magi i nie wiadomo co takie uhuhu. Albo zabijanie niewiernych w imie Boga. Powiedz mi czy jak sie skaleczysz czy Bog, Zycie powie Ci ty matole co zes zrobil. NIe tylko bedzie goilo rane.

      • lololo 20 Marzec 2011 o 4:03 pm

        JA tu mowie o rzeczach ktore normalnie istnieja tylko ten matol w glowie sie tak opiera i kopie bo nie moze przyjac do wiadomosci ze jest matolem. Rozumiesz o co mi chodzi o ten opor i tak naprawde to malo wiemy. a to co juz wiemy to jest tylko sucha wiedza ktora nie jest podparta zadnym doswiadczeniem. I jeszcze smieszniejsze jest to ze ten co ma skolekcjonowanej wiecej „wiedzy” wydaje sie tym co ma wiecej a co z tym idzie w dzisiejszym swiecie ze ten co ma wiecej wytwarza sie otoczka ze jest lepszym. Bzdura krol rodzi sie nagi i umiera nagi. Ale przed oczami nie widzimy tego co jest tylko postrzegamy taka osobe przez filter. No i powiedz cos takiemu czlowiekowi co sie nazywa „profesorem na uczelni” to Cie wysmieje bo to jest najlepsze narzedzie manipulatorow w dzisiejszych czasach. Ludzie pragna akceptacji to sie stalo jak narkotyk. A gdy tej akceptacji nie dostaja umieraja. Tak to dziala tylko ze najlepsze jest to ze to jest iluzja tak zostalismy wytresowani i Ci co rzadza wiedzieli jak to zrobic. Liczy sie prawda i wszyscy jestemy jednym zyciem i to co widzimy jest wszystkim ale ludzie o tym zapomnieli bo utorzsamili sie z umyslem ale na wszystko jest miejsce i czas.

      • Wojwit 20 Marzec 2011 o 7:01 pm

        @lololo
        Jeśli głosisz prawdę to po co posługujesz się kłamstwami? Pisząc nieprawdę o inkwizycji stawiasz wszystkie inne podawane przez siebie informacje pod mianownikiem kłamstwa. Sam stwierdzasz, że historię ledwo liznąłeś – „przeleciałeś” ale to nie przeszkadza ci sie wypowiadać w pełni autorytatywnie na tematy, o których nic nie wiesz albo wiesz tylko ze źródeł skażonych (w tym wypadku propagandą nienawiści do Kościoła). I pisać świadomie lub nieświadomie nieprawdę. Nie nazwę cię matołem jak ty mnie, tylko odwołam do zdrowego rozsądku czytających twoje new age’owskie pseudofilozoficzne brednie, aby ocenili sami czy pseudofilozoficzny bełkot zastępujący wiedzę zaspokaja ich potrzebę wiedzy.

      • lololo 20 Marzec 2011 o 9:19 pm

        powiem tylko tyle poznaj siebie bo nie jestes rolami ktorymi odgrywasz nie jestes imieniem, nazwyskiem, rola w robocie ktora odgrywasz, ani czlowiekiem plci jakies tam tylko swiadomoscia czyli zyciem jak wszystko co Cie otacza ale to trzeba rozpoznac w bezposrednim doswiadczeniu bo slowa to jedynie wskazowki.

      • lololo 20 Marzec 2011 o 9:26 pm

        jak juz etykietkuje jak Ty to nauki JEzusa trzeba tez wrzuc do wora NEW AGE bo wszyscy mistrzowie nauczaja o tym samym o niedualnosci i spokoju ktory przewyzsza tak zwana nienawisc i pożądanie ktore dzis sie nazywa miloscia tak nas oklamali. Ludzie uciekaja od prawdy bo chca zyc tylko w pozytywnej stronie zycia ale przed zyciem nie uciekniesz bo one jest jakie jest.

  3. Zee 19 Marzec 2011 o 11:15 pm

    Ty, który się teraz naśmiewasz z tych słów”
    Myślę że nie ma co przesadzać. Większość polaków nie jest za wojną. Chociaż głośno o tym nie mówi -to jednak zdaje sobie sprawę że te wojny nie są naszymi wojnami!

    • monitorpolski 20 Marzec 2011 o 12:11 am

      Polacy stali się bezduszni, zapatrzeni w siebie, oszukują się nawzajem, oto co mogę powiedzieć o Polakach po powrocie z 18 letniej emigracji. Jestem przerażony tym jak nas wewnętrznie zniszczono. Nieliczni jeszcze reagują na to co się dzieje, reszta jest w Matrixie.

  4. Beta 19 Marzec 2011 o 11:18 pm

    DOSKONAŁY WPIS Monitorze-polski – gratuluję, nic dodać nic ująć!

    A tytułem uzupełnienia:
    Dziś jest żydowskie świeto Purim. Mamy atak na Libię. Dokładnie w tej samej dacie, tj. w nocy z 19/20 marca 2003 r. rozpoczęła się tzw. II wojna w zatoce – został zaatakowany IRAK.
    Czyż nie jest to zaskakująca KOINCYDENCJA czasowa?
    Czy ktoś ma wątpliwości kto za tym stoi?

    pozdrawiam
    PS. Dokładnie taki kometarz został przez mnie zamieszczony na TVN24. Pojawił się, jednak po kilku minutach został usunięty. Ciekawe?

    • monitorpolski 20 Marzec 2011 o 12:11 am

      Nawet nie wiedziałem. Masz oczywiście świętą rację.

  5. wojox 19 Marzec 2011 o 11:18 pm

    Ks. Objawienia podaje wyraźnie że nad bestią jest osmy król, to ONZ, a ktoś czeka jeszcze na jakieś NWO…

  6. Ewa Polska 19 Marzec 2011 o 11:24 pm

    Najlepsza bronia z Rzadem Swiatowym jest walka ekonomiczna.
    Produkowanie wszyskiego lokalnie i kupywanie tylko zywnonosci produkowanej lokalnie.

    Ludzie sami wyrzadzaja sobie najwieksza krzywde kupujac zywnosc niewiadomego pochodzenia.

    Czy Polacy wiedza jaka pasze uzywa sie do karmienia mlecznych krow???
    Anglicy od dawna juz dodawali do pasz dla krow zmielonych czesci starych krow – czyli wnuczek jadl swoja babcie…. A krowy sa delikatnymi przezuwaczkami trawy…

    Czy krowy mleczne sa wypuszczane na swieze powietrze czy trzyma sie je uwiazane dzien w dzien… aby nie spalaly kalorii na chodzenie….. Jak mleko moze byc zdrowe, jesli krowy czuja sie chore i zestresowane….

    To samo dotyczy drobiu…. miesa i jaj ….

    Czy ludzie zdaja sobie sprawe, ze obecnie przecietny czlowiek zjada nieproporcjonalnie duzo CUKRU, w porownaniu z dziennym zapotrzebowaniem …. a cukier to trucizna…

    Czas wrocic do lokalnego rolnictwa, bo TYLKO to gwarantuje zdrowa zywnosc. Skad Polacy wiedza, czy produkty przysylane z zachodu Europy do Polski nie sa CELOWO produkowane w zatruty sposob poprzez dodawanie nadmiernej ilosci hormonow, antybiotykow, niezdrowych pasz, chemikaliow,itp, aby biologicznie wyniszczyc narod.

    Rzad Swiatowy juz TRUJE ludzi na ich wlasnych oczach.

    NIGDY nie mozna „negocjowac” czegokolwiek kosztem ZDROWEJ ZYWNOSCI, bo zdrowa zywnosc to wszystko. Od zdrowej zywnosci zalezy przyszlosc naszych prawnukow i POLSKI.

    • Duke Nukem 19 Marzec 2011 o 11:48 pm

      Każdego państwa Ewo, każdego. Wszystkich bez wyjątku. Ludzie tak naprawdę w głębi serca CHCĄ BYĆ PO PROSTU SZCZĘŚLIWI i być wolni w swoich przekonaniach. I to samo chcą widzieć u innych co wyklucza wzajemną agresję i wykorzystywanie.
      Proste jak budowa chłopskiego cepa.
      Jesteśmy naprawdę zależni od natury a nie od koniunktury! Koniunktura to iluzja!

      • Ewa Polska 19 Marzec 2011 o 11:59 pm

        #8
        >>>Ludzie tak naprawdę w głębi serca CHCĄ BYĆ PO PROSTU SZCZĘŚLIWI i być wolni w swoich przekonaniach. I to samo chcą widzieć u innych co wyklucza wzajemną agresję i wykorzystywanie.<<<
        ****************

        To brzmi pieknie i po SLOWIANSKU, ale niestety brzmi takze NAIWNIE.

        Absolutnie NIE ZGADZAM SIE z wersja, ze WSZYSCY LUDZIE BEZ WYJATKU chca widziec INNYCH ludzi takze SZCZESLIWYMI…

        Sa ludzie, NARODY, ktore czuja sie NAJSZCZESLIWIEJ, gdy INNYM wiedzie sie GORZEJ … badzmy dobroduszni, ale nie NAIWNI…

        NATURA NIE LUBI GLUPICH I NAIWNYCH, a pewne grupy ludzi wrecz ZERUJA NA NAIWNYCH. Taka jest prawda o zyciu i o ludziach.

      • Duke Nukem 20 Marzec 2011 o 12:05 am

        Taaa… wiedziałem że ktoś to podważy… 🙂
        Ale czemu nie dajesz szansy aby sobie to ludziska przetrawili w samotności… bez sztucznych autorytetów? W swoim sercu, bez podszeptów sqrwieli chłoszczacych ich poczuciem obowiązku wobec ojczyzny i władzy oraz poczuciem winy (pierworodnej) wobec fałszywego wyobrażenia boga?

    • Sylu 19 Marzec 2011 o 11:53 pm

      Droga Ewo, ale czy cukier jest tak naprawde szkodliwy nie sadze, od pewnego czasu uzywam brazowego cukru i jak sadze nie jest az tak szkodliwy, cukier produkowany jest z roslin, tylko jego obrobka (bialy cukier), moze byc szkodliwa, bardziej sie sklaniam ze te slodziki wytwarzane chemicznie to jest trucizna. Tak sadze, Pozdrawiam.

      • Ewa Polska 20 Marzec 2011 o 12:07 am

        Prosze popatrzec na Trojkat Zywieniowy…. gdzie znajduje sie cukier … w samym rozku trojkacika.

        Na pierwszym miejscu znajduje sie pieczywo, kasze, nabial i jaja, mieso i ryby, warzywa i owoce (owoce maja duzo naturalnego cukru) . Cukier przetworzony w minimalnych ilosciach.

        Jednym slowem dieta naturalna/wiejska jest najbardziej zdrowa.

      • Duke Nukem 20 Marzec 2011 o 12:13 am

        Sylu, Ty widziałeś żeby 100 lat temu ktoś produkował aspartam? A 2000 lat temu?
        Dobrze myślisz. Chcesz słodkich napojów? Wyciśnij sobie grejfruta, pomaranćzę, mandarynkę. Najlepiej zmiksuj je w całości. Zrób sok z marchewki i zmieszaj z bananem. Dodaj sok z selera i z kwaśnych jabłek. Możliwości kombinacji jest więcej niż na półce supermarketu.

      • monitorpolski 20 Marzec 2011 o 12:14 am

        No bo cukier nie jest szkodliwy! 97 letni Dominikanin o. Studziński generał słodził 3 łyżeczki herbaty, którą popijał kremówki. Zabiła go zawiść młodych następców, którzy zabrali mu klucz do muzeum, w którym pracował całe życie. Cukier nie zabija – to nasze organizmy są osłabione ciągłym stresem.

    • hjk 21 Marzec 2011 o 1:39 pm

      ale właśnie tak jest w okolicy granicy z polską sa całe zakłady produkujace na potzreby polski i krajów eur. wsch. to samo z rolnictwem z niemiec i holandii.
      proste przyklady – kupic proszek do prania polski i wyprac, po czym jechac do niemiec zach., kupic proszek i wyprac ubrania, kupić czekolade milke w polsce i w niemczech i sprobowac, itd.

  7. mag 19 Marzec 2011 o 11:41 pm

    gen. Pietrow- Żydzi w procesie globalizacji

    • bazarmedyczny 20 Marzec 2011 o 6:19 am

      ***************

      SUPER !
      JESZCZE TREHLEBOV…….

      ****************

      • kaszub 999 20 Marzec 2011 o 9:29 pm

  8. AQQ 20 Marzec 2011 o 12:19 am

    Banana poleciał do Brazylii…tam jest ropa, tak jak w Libii… http://www.wprost.pl/ar/236546/Obama-chcemy-byc-klientem-Brazylii/

    • Duke Nukem 20 Marzec 2011 o 12:49 am

      Żadna z wiodących korporacji nie będzie na pasku Brazylii.
      Jest dokładnie na odwrót. Sępy jadą tam gdzie będzie kasa. I to one będą dyktować warunki za kulisami. A jak nie to zmienią lokalnego przywódcę na takiego co będzie im lizał tyłki.

      • AQQ 20 Marzec 2011 o 1:01 am

        Czyżby następny cel – na Brazylię…?

      • monitorpolski 20 Marzec 2011 o 11:13 am

        Obawiam się, że … Polska. Jeśli nie następny to jeden z następnych.

  9. Ewa Polska 20 Marzec 2011 o 12:24 am

    Duke Nukem :Taaa… wiedziałem że ktoś to podważy… Ale czemu nie dajesz szansy aby sobie to ludziska przetrawili w samotności… bez sztucznych autorytetów? W swoim sercu, bez podszeptów sqrwieli chłoszczacych ich poczuciem obowiązku wobec ojczyzny i władzy oraz poczuciem winy (pierworodnej) wobec fałszywego wyobrażenia boga?

    ***************

    Do #11

    Co masz na mysli przez sztuczne autorytety???

    Osobiscie nie popieram sztusznych autorytetow – mam zbyt duzo szacunku dla indywidualnosci kazdego czkowieka i doceniam jak bardzo ta indywidualnosc jest wazna dla rozwoju zdrowej spolecznosci.

    Jesli zas chodzi zas o poczucie obowiazku wobec ojczyzny, nie bardzo rozummiem co jest tutaj do podwazania….
    Kazdy obywatel ma „psi” obowiazek bronic swojej ojczyzny, a dobrzy obywatele czynia to z honorem i duma.
    Nie wiem co masz na mysli. Moze przejezyczenie.

    Wina/grzech pierworodny jest wypocina myslowa chrzescijanstwa/kosciola katolickiego. Nie widze tu zwiazku z moja skromna osoba 🙂

    • Duke Nukem 20 Marzec 2011 o 12:40 am

      Ewo ale to nie było do Ciebie.
      Zamknij się na tydzień bez jedzenia o wodzie i przeżyj to.
      Ojczyzna? Demokracja bezpośrednia. Wtedy można mówić o ojczyźnie. Nie ma psiego obowiązku bo w jego imię można każdego człowieka zmanipulować. Chłopcy z Polski i USA też jadą do Afganistanu w imię „obowiązku”. Obowiązek to jest wtedy gdy się na niego zgodzisz świadomie w danej chwili a nie pod presją przysięgi bycia (lub nie) obywatelem danego kraju lub z racji urodzenia (tym bardziej NIE!). Manipulacja.

      • Ewa Polska 20 Marzec 2011 o 1:14 am

        Jesli pisze o tzw. „psim” obowiazku wobec ojczyzny to mam na mysli TYLKO taki obowiazek, ktory faktycznie wyplywa z patriotyznu i ma powiekszac dobre imie ojczyzny.

        Moze problem w tym, ze obecnie w Polsce posluszenstwo rzadowi to ZDRADA ojczyzny, a nie sluzba ojczyznie.

        Moze czlonkostwo w Unii Europejskiej to NIE byl najlepszy pomysl…..

      • Czytelnik 20 Marzec 2011 o 12:34 pm

        Ewo, zgadzam się z Tobą w 100%..

  10. jak 20 Marzec 2011 o 12:41 am

    gratuluje reklamy!

  11. .Gallus. 20 Marzec 2011 o 12:47 am

    !!!UWAGA!!!

    W sobotę zaatakowali Libię ponieważ w sobotę był 19 marca co daje nam:
    – święto ATENY – Greckiej boginii wojny, mądrości, „sprawiedliwości”

    KADDAFI MUSI USTAPIĆ DO NIEDZIELI, JEŚLI TEGO NIE ZROBI TO:
    zapewne zaatakują go 21 marca w poniedziałek, ponieważ:

    – ten dzień jest świętem ARESA – Grecki bóg wojny
    – albo 23 marca – rzymski BÓG WOJNY

    23 możemy zapisać 2/3 = 0.666
    albo 666 + 23 = 6+6+6+2+3 = 23

    Czy teraz ktoś ośmieli się nazwać nas „teoretykami teorii spiskowych dziejów”

    • Beta 20 Marzec 2011 o 1:31 am

      Gallus! Nie zaciemniaj tematu. Dzis jest Purim. Kropka.
      Patrz mój koment wyżej.

    • Ewa Polska 20 Marzec 2011 o 1:45 am

      Te wszystkie tajemnicze liczby i znaki to jest rodzaj hipnotyzacji – a pewno takze znak rozpoznawczy – dlatego ze Satanisci, aby moc dokonywac wszystkich swoich podlych, szatanskich, czesto nieludzkich czynow dzialaja w przekonaniu, ze to co robia jest uzasadnione i z ich punktu widzenia „dobre” dla nich i dla calego kosmosu. Inaczej psychika (i mozg) nie bylaby w stanie funkcjonowac w NORMALNY sposob w jaki to rozumieja przecietni ludzie codziennego dnia.

      Satanisci – masoneria, iluminaci, pseudo-naukowcy, czarownice, i cala reszta szarlatanow i zoldactwa na uslugach satanistow – sa skonstruowani inaczej psychicznie.

  12. Sylu 20 Marzec 2011 o 8:00 am

    Duke Nukem :

    Sylu, Ty widziałeś żeby 100 lat temu ktoś produkował aspartam? A 2000 lat temu?
    Dobrze myślisz. Chcesz słodkich napojów? Wyciśnij sobie grejfruta, pomaranćzę, mandarynkę. Najlepiej zmiksuj je w całości. Zrób sok z marchewki i zmieszaj z bananem. Dodaj sok z selera i z kwaśnych jabłek. Możliwości kombinacji jest więcej niż na półce supermarketu.

    Duke Nukem :

    Sylu, Ty widziałeś żeby 100 lat temu ktoś produkował aspartam? A 2000 lat temu?
    Dobrze myślisz. Chcesz słodkich napojów? Wyciśnij sobie grejfruta, pomaranćzę, mandarynkę. Najlepiej zmiksuj je w całości. Zrób sok z marchewki i zmieszaj z bananem. Dodaj sok z selera i z kwaśnych jabłek. Możliwości kombinacji jest więcej niż na półce supermarketu.

    Duke Nukem
    Tak z ciekawości a od kiedy pojawiła się sacharyna czy to nie będzie 70/80 lat , ja nie neguje ze cukier jest szkodliwy, tylko czy aby napewno jest tak szkodliwy.
    Poniżej wklejam taką mało informacje.

  13. Sylu 20 Marzec 2011 o 8:02 am

    Historia Cukru.
    Historia cukru
    Cukier trzcinowy

    Uważa się, że cukier trzcinowy po raz pierwszy stosowali mieszkańcy Polinezji, a stamtąd trafił on do Indii. W 510 p.n.e. cesarz Persji Dariusz najechał na Indie i znalazł tam „trzcinę dającą miód bez pszczół”. Sekret trzciny cukrowej, jak większości ludzkich odkryć, był trzymany w ścisłej tajemnicy, gdy tymczasem końcowy produkt był sprzedawany z dużym zyskiem.

    Ekspansja ludów Arabskich w VII wieku n.e. doprowadziła do przejęcia tajemnicy. Kiedy Arabowie najechali na Persję w 642 r. n.e., znaleźli tam uprawy trzciny cukrowej i nauczyli się wytwarzać cukier. W miarę postępów ekspansji, uruchomili produkcję cukru na podbitych terenach, włącznie z Północną Afryką i Hiszpanią.

    Cukier został odkryty przez zachodnich Europejczyków dopiero w czasie Wypraw Krzyżowych w XI wieku n.e. Po powrocie do domu, Krzyżowcy opowiadali o „nowej przyprawie” i jej wybornym smaku. Pierwszy wzmianki o cukrze pochodzą z Anglii i są datowane na rok 1099. W następnych latach miał miejsce znaczący rozwój handlu między Europą Zachodnią a Wschodem, w tym wzrost importu cukru. Źródła pisane donoszą, że w 1319 roku n.e. cukier był sprzedawany w Londynie po 2 szylingi za funt. Był to odpowiednik kilku miesięcznych wypłat przeciętnego robotnika, co dowodzi, że cukier był wówczas dobrem luksusowym.

    Bogacze lubili wytwarzać rzeźby z cukru aby ozdobić swe stoły. Podczas wizyty w Wenecji Henryka III, władcy Francji, zostało wydane na jego cześć przyjęcie, na którym zastawa stołowa i obrusy wykonane były z przędzy cukrowej.

    Ze względu na swoją cenę, cukier był często traktowany jak lekarstwo. W okresie pomiędzy XIII i XV w. wielu znachorów zalecało podawanie cukru osobom niepełnosprawnym na wzmocnienie.

    W Europie w XV wieku n.e. rafinowano cukier głównie w Wenecji. Wenecja straciła monopol na cukier w roku 1498, kiedy to Vasco da Gama udał się w podróż do Indii i wytyczył nowy szlak handlowy. Jednakże, dopiero odkrycie obu Ameryk odmieniło spożycie cukru na świecie.

    Podczas jednej z pierwszych podróży Kolumb zabrał ze sobą trzcinę cukrową, aby uprawiać ja na Karaibach. Klimat był tak korzystny dla jej wzrostu, że szybko rozwinął się tam przemysł produkcji cukru. Cukier cieszył się tak dużym popytem w Europie, że wiele Wysp Karaibskich, m.in. Barbados, Antigua i połowa Tobago, zostało całkowicie wylesionych, aby uzyskać ziemię pod uprawę trzciny cukrowej,. Trzcina cukrowa uprawiana była już na masową skalę. Do pracy na polach trzciny cukrowej sprowadzono z Afryki i Indii miliony ludzi. Produkcja cukru była zatem ściśle związana z zachodnim handlem niewolnikami.

    Cukier był ekonomicznie tak ważny, że wszystkie europejskie potęgi zakładały lub próbowały założyć swoje kolonie na małych wyspach Karaibów i o kontrolę nad nimi stoczono wiele bitew. W późniejszym czasie, trzcina cukrowa była uprawiana na potrzeby rynku europejskiego i lokalnego na dużych plantacjach w różnych częściach świata (Indie, Indonezja, Filipiny i Wyspy Pacyfiku).
    Sacharyna.
    Jednak ma 100 lat.
    Sacharyna – sztuczny środek słodzący. Jest to imid kwasu o-sulfobenzoesowego, o wzorze sumarycznym C7H5NO3S. Odkryty w 1879 roku przez Ira Remsena i Constantina Fahlberga z Johns Hopkins University w USA. Na produktach spożywczych oznaczana jest kodem E954.

    Sacharyna jest ok. 300 do 500 razy słodsza od cukru (stężenie, przy którym jest już wyczuwalna to 23 μmol/L – dla porównania: glukoza 80 mmol/l, a NaCl 100 μmol/l), nie posiada jednak wartości odżywczych (nie jest trawiona przez organizm człowieka). Nie powoduje próchnicy. Gorzkawo-metaliczny posmak maskuje jej stosowanie w mieszankach z cyklaminianami oraz aminokwasami.

    Sacharyna jest białą, krystaliczną substancją o temp. topnienia 228°C. Trudno rozpuszczalna w zimnej, lepiej we wrzącej wodzie. Dobrze rozpuszcza się w glicerynie, eterze, benzenie, chloroformie itd. Najczęściej stosowana jako sól sodowa (sacharynian sodu; rozp. 670 g/l), rzadziej potasowa i wapniowa[2][3]. Stabilna w pH 2-7 i temperaturze poniżej 150°C. Szybko ulega biodegradacji.

    • Duke Nukem 20 Marzec 2011 o 1:21 pm

      No, historia długa.
      Z pożywieniem jest tak, że zbyt oczyszczone czy rafinowane może nie być tak zdrowe jak w prostszej postaci. Dlatego że prosta postać zawiera multum innych składników potrzebnych naszemu organizmowi. To są przede wszystkim wszelkie enzymy (jest ich kilkaset a działanie bardzo wielu z nich dotąd jest nieznane) oraz zwykły błonnik, który co prawda nie jest trawiony ale za to działa jak szczotka na jelita a to jest również potrzebne. To jest temat rzeka – dietetyka i makrobiotyka.
      Z cukrami trzeba uważać. I ze skrobią też trzeba uważać bo skrobia to polimer cukru rozkładany na prosty cukier. A jeśli jest go za dużo w organizmie to jest zamieniany na zapasy tłuszczu w tkance tłuszczowej. To dlatego mączne potrawy mogą mocno utuczyć.
      Jak pisałem: temat rzeka ale na razie nie czuję się w tym mocny.

    • Ewa Polska 21 Marzec 2011 o 5:02 am

      🙂 Czyli udowodniles, ze cukier dopiero od niedawna jest uzywany w zywnosci na szeroka skale. Pierwotnie ludzkosc uzywala miod i owoce, ale cukier jako taki nie byl uzywany 🙂

      Kazdy uczciwy lekarz przyzna, ze cukier jest BARDZO niezdrowy, gdyz cukier dostarcza tylko PUSTE KALORIE i odbiera apetyt na zdrowe pozywienie (owoce, warzywa, ktore sa zrodlem niezbednych witamin) szczegolnie u malych dzieci.

  14. Sylu 20 Marzec 2011 o 8:18 am

    Czy wy tak we wszystko wierzycie co mowia lekarze, naukowcy i reszta tej holoty. Mamy przyklad jak wielkie zaklamanie jes na swiecie. Atak na Libie, Irak, Afganistan,Japonie i inne kraje. Oni wmawiaja nam ze to jest zle i tego masz nie robic,a potem mowia nam ze te inne rzeczy sa dobre. Tylko ze po pewnym czasie prawda wychodzi na jaw i ze caly czas nas klamali. O tej prawdzie pisze sie na takich stronach. SUPER!!!!
    Dajmy spokoj cukrowi.
    Bardzo zle sie dzieje w Libi i to jest chyba wazne oraz to jaki kraj nastepny lub co nastepnego nam naszykuja. Przerazaja mnie te karty ILUMINATOW.
    Tak przy okazji.
    Pozdrawiam DUKE NUKEM, dzieki za Stellarium.

    • Duke Nukem 20 Marzec 2011 o 1:27 pm

      Proszę, podziel się z innymi. 🙂

  15. Sylu 20 Marzec 2011 o 8:24 am

    AQQ :

    Czyżby następny cel – na Brazylię…?

    Brazylia, a potem pewnie Wenezuela i reszta ameryki polodniowej, na koniec zostawia sobie CHINY.

    • AQQ 20 Marzec 2011 o 11:44 am

      Wydaje mi się, że o Wenezuelę chodzi ale żeby tak było trochę zamulone to zacznie się od sąsiadów…zupełnie jak w afrykańskim puczu* – Egipt, Tunezja a tak na prawdę cel – Libia!

  16. Patrol 20 Marzec 2011 o 11:00 am

    Czy juz wszyscy sie wypowiedzili ?
    Napewno wejda i inni,my zauwazamy,ze gospodarz ma wiele racji piszac:
    „Polacy stali sie bezduszni,zapatrzeni w siebie…… „.
    Prosze do tego dodac,ze Polacy stali sie OBOJETNI – KTO NIMI RZADZI,KTO ICH INFORMUJE,KTO i JAK ICH UCZY WIARY,czy wreszcie KOMU WIERZA !

    Czy nie uwazacie,ze Polakom nalezy otwierac oczy (robic pobudke) w inny sposob ?
    Moze tak po za internetem zaczac sie spotykac z ludzmi na zebraniach , najpierw w malych grupach,chocby rodzinnie,w gronach przyjaciol,potem srodowiskowo,gdzie zyjemy az po zapowiedziane i odbyte spotkania juz tysiecznych zbiorowisk !
    Przeciez takie spotkania nie sa jeszcze zabronione,jeszcze nie zyjemy w obozach odosobienia.
    Przeciez wiadomo ,ze w Polsce ,zreszta nie tylko, to do internetu pewne przedzialy wiekowe i zawodowe czuja,niechec, wstret jak i nie potrafia sie poslugiwac komputerem,wola plazme na scianie i lze media .

    Co z tego macie wy tu dyskutujacy ,ze wyrazicie swoje mysli,swoje spostrzezenia we wiekszosci trafne do tego co wokol nas sie dzieje kazdego dnia ale nie wie o tym ogol,do ktorego nie dochodza wasze madrosci.
    TEN OGOL wie tylko to co podaje ogolnodestepna propaganda – gazeta,radio,telewizor,ktore przeciez nie sa nasze tylko naszych wrogow !
    Nie uwazacie,ze trzeba z tym wyjsc na swoich nogach do ludzi i zywym slowem im to przekazac,czynicie to ?
    Czynisz to „monitor” lub inni madrze piszacy ???
    Nasi ludzie (OP) to robia tak w Ojczyznie jak i na emigracji i spotykamy sie z dosc ciekawym odczuciem i stwierdzeniami choby takimi:
    Ci na portalach internetowych nie budza naszego zaufania poniewaz ich osobiscie nie znamy.
    Z nimi jest tak jak z „internetowa miloscia” w wyniku ,ktoej gdy dojdzie do spotkania czeka nas wielki zawod !
    INTERNET TO BARDZO DUZA PULAPKA – pod kazdym wzgledem !!!
    I co WY na to MADRZY LUDZIE ?

    • Czytelnik 20 Marzec 2011 o 12:36 pm

      Od małych zbiorowisk do większych. To bardzo dobra inicjatywa !

    • bazarmedyczny 20 Marzec 2011 o 6:29 pm

      ********************************

      OBRONA POLSKA
      ZNOWU MÓWISZ O SOBIE W LICZBIE MNOGIEJ…….
      I ZNOWU LEJESZ WODĘ, SKŁÓCASZ LUDZI, SZCZUJESZ NA GAJOWEGO, POLISZYNELA
      I JAK ZWYKLE ZERO KONKRETNYCH INFORMACJI
      DLA KOGO TY PRACUJESZ ???

      ****************************************

  17. chomick 20 Marzec 2011 o 1:04 pm

    Może i staliśmy się bezduszni i zapatrzeni w siebie. Nie mniej jednak autor tego – bloga powoli kwalifikuje się do leczenia psychiatrycznego. Tak jest, wojska niemieckie z Rosjanami i Żydami, na wespół z masonami i cyklistami wkroczą na naszą świętą ziemię, a trup polskich patriotów będzie słał się gęsto. Beta: tak, to jest wielka KOINCYDENCJA CZASOWA. Dzisiaj mamy 20 marca, można nadmienić, że w 1345 roku koniunkcja Marsa, Jowisza i Saturna, przez ówczesnych astrologów jest łączona z rozpoczętą wkrótce epidemią tzw. „czarnej śmierci” w Europie.W 1990 seria tornad przeszła nad przedmieściami miasta Welkom w RPA; zniszczeniu uległo 4 tys. domów. Myślę, że nad tą KOINCYDENCJĄ powinniśmy się zastanowić, bo wina jest occzywiście żydów ;-

    Banda niedouczonych pseudointelektualistów.

    • Wojwit 20 Marzec 2011 o 1:34 pm

      Spadaj hasbaro! Sayanów kochaja na Onecie. Tu jest porządniejsze towarzystwo.

  18. Duke Nukem 20 Marzec 2011 o 1:35 pm

    Rzadko kiedy wojny toczyły się dla jakiejś sprawiedliwej idei. Czy jest w ogóle taka? Większość to zwykły interes dla banków zarabiających na dwóch skonfliktowanych stronach lub/i walka o zasoby i ich kontrolę. W mentalności prawie nic się nie zmieniło od starożytności. Zmieniły się tylko maczugi na bardziej skuteczne.

  19. zibi 20 Marzec 2011 o 5:06 pm

    Panie PATROL,,ja mysle ze my polacy jestesmy martwi duchowo.
    Moje zdania to takie;My musimy sie okreslic po jakiej stronie
    stoimy czy chcemy stac po stronie prawdy wiary (BOGA)Czy chcemy
    zyc i byc oszukiwani przez swiat (WLADZA MEDIA=CIAGLA BAIERA O BOGACTWIE).
    Dlamnie wszystko jest jasne swiat przemija i jego bogactwo.Ale ci co trwaja
    w Panu sa jak skala.Polska byla budowana na wierze w (BOGA)dzieki BOGU bylismy tym czym bylismy..A dzis popatrz czlowiecze jak nami pomiataja.Bida az piszczy
    i jamam by zafascynowany tym co swiat mi ofiaruje.W ZADNYM WYPADKU..POLSKA PRAWDZIWA TA W KTOREJ JEST KRZYZ CHRYSTUSOWY I MILOSC BOGA..JEZUS CHRYSTUS JEST KROLEM POLSKI.I BASTA…

    • Czytelnik 20 Marzec 2011 o 5:20 pm

      Polska potęga rosła od przyjęcia chrztu, rozbiory mogły być ‚odpowiedzią’ na zepsucie moralne i sprzedawstwo wyższych sfer rządzących

  20. chomick - hasbara 20 Marzec 2011 o 6:12 pm

    Boże, czyli to prawda- internet jest wciąż pełny wierzących w teorie spiskowe dzieje antysemitów.

    • monitorpolski 20 Marzec 2011 o 6:42 pm

      Mylisz się. Antysatanistów, nie antysemitów. To nie ma nic wspólnego z judaizmem ani z semitami.

      • chomick - hasbara 20 Marzec 2011 o 7:27 pm

        Też jestem antysatanistą. Nie jestem wierzącym katolikiem, ale napewno zostałem wychowany w katolickiej wiary. Nie chodzi mi nawet o to, zeby zwalczac religijny fanatyzm. Ale okazało się, że jestem hasbarą bo nie wierzę w to, że będziemy gośćmi izraelskiej interwencji. Nie uważam też, że globalizacja powinna iść dokładnie takim torem jakim idzie, ale jest nieunikniona i niestety pozytywna. Próba walki ze złem pod hasłem ‚Przebudzcie się i otwórzcie oczy’ też nie ma sensu, to dlatego właśnie ludzie o takich poglądach nie zdążą nawet otworzyć dobrze ust, zanim inni zaczną szydzić. Natomiast wskazywanie ‚koincydencji’ pomiędzy wydarzeniami, świadczy o wybitnym oszołomstwie autora myśli.

      • chomick - hasbara 21 Marzec 2011 o 9:57 am

        Ale to pewnie dlatego, że antysatanizm=antysemityzm? ;]

  21. breht 20 Marzec 2011 o 7:14 pm

    Może Polacy są bezduszni i zapatrzeni w siebie a może tylko nie chcą nadstawiać karku dla ludzi którzy gdy dojdą do władzy to wypną się na nich za posadki w Brukseli lub korporacjach zachodnich.

  22. mag 20 Marzec 2011 o 11:24 pm

    e nie… my Polacy jesteśmy wspaniałym uduchowionym narodem, tylko że jeszcze większość śpi…wierzę w odrodzenie ducha słowiańskich korzeni naszego plemienia i nie chodzi tu o żadną retorykę pogańską czy neopogańską ale o powrót do wielkiej kultury wedyjskiej bo kultura wedyjska nie jest kultruą hinduską ale słowiano – aryjską, i tam zaniesioną z okazji wędrówek ludów tysiące lat temu…

    • Ewa Polska 21 Marzec 2011 o 6:12 am

      Absolutnie zgadzam sie z tym 🙂
      To ci glupi darwinisci wmowili wszystkim, ze korzenie ludzkosci sa w Afryce – chociaz NIE ma to zadnego potwierdzenia – podpisuje sie pod pomyslem, ze to SLOWIANIE dali poczatek ludzkosci i od Slowian cywilizacja rozprzezstrzenila sie po calym swiecie 🙂

      Jesli ktos pyta o dowod, ze tak jest…
      Ja pytam: prosze udowodnic, ze tak nie jest…..

  23. Ewa Polska 21 Marzec 2011 o 5:36 am

    chomick – hasbara :Też jestem antysatanistą. Nie jestem wierzącym katolikiem, ale napewno zostałem wychowany w katolickiej wiary. Nie chodzi mi nawet o to, zeby zwalczac religijny fanatyzm. Ale okazało się, że jestem hasbarą bo nie wierzę w to, że będziemy gośćmi izraelskiej interwencji. Nie uważam też, że globalizacja powinna iść dokładnie takim torem jakim idzie, ale jest nieunikniona i niestety pozytywna. Próba walki ze złem pod hasłem ‘Przebudzcie się i otwórzcie oczy’ też nie ma sensu, to dlatego właśnie ludzie o takich poglądach nie zdążą nawet otworzyć dobrze ust, zanim inni zaczną szydzić. Natomiast wskazywanie ‘koincydencji’ pomiędzy wydarzeniami, świadczy o wybitnym oszołomstwie autora myśli.

    ******************************

    >>> Nie uważam też, że globalizacja powinna iść dokładnie takim torem jakim idzie, ale jest nieunikniona i niestety pozytywna.<<<
    *****

    To zdanie podsumowuje ciebie.
    Jesli uwazasz, ze globalizacja jest nieunikniona … i pozytywna …. to znaczy, ze uwazasz, ze cale bogactwo swiata powinno byc skupione w rekach DOSLOWNIE kilku/kilkunastu najbogatszych rodzin lub przedsiebiorstw….

    Wprawdzie wiekszosc klasycznych (= naiwnych) ekonomistow prawdopodobnie zgodziloby sie z tym mowiac, ze takie duze przedsiebiorstwa sa w stanie wyprodukowac i sprzedawac taniej swoje produkty niz male przedsiebiorstwa….

    Natomiast wiekszosc historykow bylaby zdania, ze takie gromadzenie bogactwa w rekach kilku rodzin jest samobojstwem kulturowym i politycznym – spowoduje to tez zanikniecie klasy sredniej, ktora jest podstawa kazdego panstwa….

    PYTANIE: Globalizacja jest "pozytywna," ale dla kogo???

  24. hjk 21 Marzec 2011 o 11:58 am

    NWO DU Ritual War On Libya – Minerva & Purim
    http://rense.com/general93/dke1.htm

  25. mag 21 Marzec 2011 o 1:00 pm

    Ewa Polska :

    Absolutnie zgadzam sie z tym
    To ci glupi darwinisci wmowili wszystkim, ze korzenie ludzkosci sa w Afryce – chociaz NIE ma to zadnego potwierdzenia – podpisuje sie pod pomyslem, ze to SLOWIANIE dali poczatek ludzkosci i od Slowian cywilizacja rozprzezstrzenila sie po calym swiecie
    Jesli ktos pyta o dowod, ze tak jest…
    Ja pytam: prosze udowodnic, ze tak nie jest…..

    a dowodów archeologicznych jest wiele np miasto akraim w okolicach dzisiejszego omska, móstwo artefaktów, faktycznie istniejące słowiańskie wedy, xięgi – tabliczki wykonane ze złota chronione przez starowierów na uralu, badania naszego Tadeusza Wolańskiego (1860) wskazujące że etruskowie byli słowianami i stworzyli kulture starożytnego rzymu, książka niszczona przez kościół katolicki; wreszczie badania genetczyne np. bramini hinduscy mają 40- 60 % genów słowiańskich, badania lingwistyczne itp.

  26. Logos 21 Marzec 2011 o 4:37 pm

    inwazja na Libię przygotowywana od miesięcy: http://www.youtube.com/watch?v=R1IK-Q9quqk&feature=player_embedded

    wywiad dla Russia TV.

    • Logos 21 Marzec 2011 o 4:42 pm

      sorry…pomyłka; Russia Today.

  27. Ewa Polska 21 Marzec 2011 o 10:17 pm

    lololo :Dam Ci bron zabijesz Busha, Obame drugiego czlowieka ? Jestem ciekaw jednego czy jakbys pozabijala wszystkich satanistow czy nienawisc by zniknela.
    „A poznajesz, ze dorosles duchowo, jesli z RADOSCIA przebaczasz, ze napluto ci na twarz.” Jesli ktos napluje Ci w twarz to o czym to swiadczy… i nie chodzi tu o takie gadanie ze to ze tamto w kim jest sila w tym co potrafi przebaczyc taka podlosc czy tym chamie ktory udaje swoja sile i chce zaznaczyc swoja wyzszosc. Wyzszosc ponad wszystkimi wyzszosc ponad Bogiem. Pojawi sie smutek bo blizni nie wie co czyni ale pod smutkiem znajduje sie cos wiecej zycie dzieki ktoremu zyjesz ktore jest ktore jest miloscia.

    ******************

    ??????????????
    Dlaczego mialabym zastrzelic Busha czy Obame???
    Nie lubie ich, ale zostali wybrani w wolnych wyborach (chyba, ze te wybory zostaly elektronicznie sfalszowane)…..

    Zmieniasz temat i pomijasz sedno tematu.

  28. waltan 21 Marzec 2011 o 11:22 pm

    Pani Ewo zgadzam sie z pania.Czasy w ktorych zyjemy sa zaproszeniem do zla by czynic.
    Zlo w dzisiejszym swiecie jest tak przedstawione ze nie musibyc interpretowane jako
    zlo rzeczywiste.Dlamnie to jest odwrucenie pojec.Chca nam wyjasnic ze tak naprawde
    zlo nie musi oznaczac naprawde zla.A dobro niekoniecznie musi oznaczac dobro..
    ALe sumasumarum zlo jest zlem a dobro dobrem.I to co sie dzieje na swiecie w POLSCE
    jest naprawde zlem I to wielkim zlem..A ci co zowia sie elitami poprostu przywlaszczyli sobie ten elitarny tytul sobie.Oni nie sa zadnymi elitami oni sa kabala na uslugach okultystycznego masonskiego (ZYDOSTWA)ktore nie jest rzeczywistym zydostwem tylko (SYNAGOGA-SZATANA).Np.Caly ten nasz niby rzad prosze popatrzec i zwrocic uwage na wystroj tych panow .Wszyscy maja garnitury ciemno szare stalowe.I krawaciki czarne.Mnie to cos mowi.Byc moze sie myle.? Moje przeslanie ..POLACY OBUDZIMY SIE..

  29. Rafał 26 Marzec 2011 o 1:26 pm

    Czy Libia podzieli los Iraku?

    Bombardowanie Libii rozpoczęło się w ósmą rocznicę początku zniszczenia Iraku, tam też bombardowania rozpoczęto 19. marca. Podobnie jak w Iraku, również w Libii zwierzchnictwo armii postawiło na taktykę „Shock and awe” http://en.wikipedia.org/wiki/Shock_and_awe Jeśli powtórzy się iracki scenariusz, ulice znów spłyną krwią niewinnych ludzi, a wojskowy bucior odciśnie swój krwawy ślad w kulturze narodu pamiętającego jeszcze czasy imperium rzymskiego.

    Libia zostanie zniszczona – szkoły, system edukacji, szpitale, budynki komunalne, infrastruktura drogowa. Będzie wiele „tragicznych błędów” i „pobocznych szkód” – tak określa się w prasie amerykańskiej przypadki śmierci cywili: matek, ojców, dzieci. Infrastruktura przemysłowa również zostanie zniszczona. Nałożone wcześniej embargo nie zostanie wycofane i wciąż będzie obowiązywać, w ten sposób odbudowa zniszczeń będzie niemożliwa. To USA, Wielka Brytania i Francja zadecydują kiedy kraj będzie potrzebował „stabilizacji” oraz „pomocy w odbudowie”. Gdy międzynarodowe siły wkroczą do kraju, zabezpieczą pola naftowe oraz szyby wiertnicze, Libijska ludność szybko stanie się niedogodnością i zamieni w „partyzantów” i „fanatyków”, będzie rozstrzeliwana, więziona i torturowana – a pro-amerykański, marionetkowy rząd stanie na czele kraju.

    Najeźdźcy nagrodzą swoje przedsiębiorstwa kontraktami na odbudowę, pieniądze pochodzące z zamrożonych bez rachunkowości libijskich aktywów znikną, a sam kraj w dużej mierze pozostanie w gruzach.

    A najgłośniejszy przyklask temu, podobnie jak w Iraku i Afganistanie, będą dawały stacje telewizyjne i rozgłośnie radiowe w Stanach Zjednoczonych, na europejskim kontynencie i w Londynie. Przykuci do ekranów widzowie, po wchłonięciu 20- minutowej migawki w głównym wydaniu „wiadomości”, podrepczą do swoich łóżek w bezpiecznych mieszkaniach, z dala od chaosu wojny, w błogim przeświadczeniu że żadne bomby na nich nie spadną, a ich dzieci nie będą drżały i moczyły się ze strachu na dźwięk przelatującego samolotu.

    Libijskie „Shock and awe” , tak zachwalane podczas wojny w Iraku, podobnie jak tam okaże się hańbą. Przerażona ludność będzie chowała się w domach,matki z dziećmi będą gromadziły się razem w budynkach, często kilkanaście osób naraz. W budynki będą trafiały bomby. Każde roztrzaskane ciało, każde dziecko okaleczone lub rozerwane na kawałki, każda wdowa, wdowiec i sierota, w miejscu śmierci będą miały wypisane krwią nazwy krajów ONZ które poprowadziły ich na rzeź.

    A nam będzie się wmawiało, że hordy grasujących zachodnich najeźdźców wprowadzają demokrację, uwalniając Libię od „Kata Bengazi” i jego ekstremistycznych sił. Naga prawda jest z goła inna, ale kraje które w ostatnich dniach połączyły siły w celu obalenia suwerennego rządu, ponownie będą działały z listkiem figowym „legalności” udzielonym z ramienia ONZ. Widzieliśmy to już wcześniej.

    Z czasem wyjdzie na jaw kto mieszał, manipulował, oferował łapówki i destabilizował, i prawdopodobnie niewielu będzie zaskoczonych tym, co przyniosą ustalenia. Ale wtedy będzie już za późno dla zbyt wielu, Libia już dawno będzie złamana, a jej naród w głębokim cierpieniu, przesiedlony i zrozpaczony.Tak jak czterdziestoletni libijski reżim, prywatne życie wielu Libijczyków którzy wiedli godne życie legnie w gruzach.

    Czy iracki scenariusz sprawdzi się w Libii? Niestety, już mamy ku temu przesłanki…

    • Ewa Polska 26 Marzec 2011 o 5:35 pm

      Khadafi podpadl, gdyz rzucil biurokratom papierami w twarz podczas przemowienia w ONZ i zaczal domagac sie odgrzebania sprawy zabojstwa Kennedy’go

      • Ewa Polska 26 Marzec 2011 o 5:46 pm

        🙂 Nie bedac ani za wilkiem ani za koza, powstaje nieszczesne pytanie: jakie prawo mial Khadafi mieszac sie do polityki USA…

        Zabojstwo Kennedy’go bylo juz tak BARDZO dawno, i od tego czasu w USA Afrykanczycy czasami ciesza sie wiekszymi prawami niz biali…., ze nie ma co odgrzebywac….

        Powstaje, nastepne pytanie: Czy Khadafi dzialal na zlecenie???

        Mam nadzieje, ze nie naraze sie nikomu … ale naleze do dumnych i samodzielnie myslacych bialoglow (jestem brunetka, ale nalezy mi sie tytul blondynki, gdyz urodzilam sie blondynka) a na te pytania tez warto by dac odpowiedz 🙂

      • Ewa Polska 26 Marzec 2011 o 6:05 pm

        Gdzie diabel nie moze, tam platnych agitatorow posyla…

        To nie neguje faktu, ze rzad Khadafi byl rezymem. Tylko dlaczego niszczy sie kraj i rujnuje niewinnych ludzi???

  30. AQQ 26 Marzec 2011 o 5:07 pm

    http://www.bbc.co.uk/news/uk-12864353