Dźwięki piekieł na Florydzie i … w Tybecie

a może to takie chmury jak ta w Moskwie emitują ten dźwięk?

Dźwięki piekieł na Florydzie?
„dutchsinse” na swoim kanale YouTube zamieścił bardzo dziwne nagranie rzekomego trzęsienia ziemi na Florydzie, które miało miejsce o godzinie 9:30 rano w ubiegły piątek. Nagranie amatorskie zarejestrowało bardzo dziwny dźwięk oraz błyski światła. Grunt się trząsł jak podczas trzęsienia ziemi. Zdarzenie jest o tyle dziwne, że wystąpiło w terenie nieaktywnym sejsmicznie, a czujniki sejsmiczne nie zarejestrowały żadnych wstrząsów.
Komentarze są różne, od podziemnych wierceń, przez niewidzialne UFO, aż po otwarcie bram piekieł. Oficjalnie podejrzewa się, że bliskość Księżyca spowodowała przypływ, którego efektem były zwiększone tarcia wód oceanu o wybrzeże. Jest to najbardziej nieprawdopodobne z tłumaczeń, gdyż jak słychać na poniższym nagraniu dźwięki ustały nagle tak samo jak się zaczęły.

Natomiast są one do złudzenia podobne do tajemniczych pieśni duchów w tajemnej jaskini w Tybecie. Mnisi uważają, że to Shiva śpiewa swoją mantrę do bogów by wrócili na Ziemię. Mantra ma trzy poziomy, ostatni oznacza początek nowej ery. Dźwięki udało się nagrać rosyjskim naukowcom, których 25 lutego przyprowadzono w pobliże tej jaskini.
W nagraniu, do którego link jest podany poniżej, nie ma żadnych dźwięków sztucznych. Ciekawe jest to, że dźwięki podobne do nagranych przez rosyjskich naukowców są odbierane także w innych częściach globu jak na Florydzie. Czyżby Ziemia dawała nam znać, że dzieje się coś dziwnego?

21 responses to “Dźwięki piekieł na Florydzie i … w Tybecie

  1. Tomi 22 marca 2011 o 2:13 pm

    Ja jestem sceptycznie nastawiony do tak dalece idących wyjaśnień autora.
    Wszystko co przedstawimy i opiszemy odpowiednio może wydawać się dziwne, podejrzane lub przerażające.
    Faktycznie cały ten filmik z Florydy jest ciekawy, dźwięk zastanawiający i niespotykany.
    Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć tyle, że wydaje mi się iż jest to dźwięk pochodzenia mechanicznego. Żyję w stosunkowo małym mieście, gdzie centrum przemysłowym była fabryka papieru, która lata swojej świetności ma już za sobą. Stosunkowo niedawno (nie jestem w stanie dokładnie tego określić) słyszałem podobne dźwięki/wycie, które za pierwszym razem dość mocno mnie zastanawiały. Jak później się dowiedziałem dźwięk pochodził ze wspomnianej fabryki i towarzyszył on rozruchowi o ile dobrze pamiętam kotła.
    Trwało to stosunkowo długo, i również pojawiało się i znikało nagle, z tego co kojarzę to spotkałem się z tym 2-3 razy.
    Tak więc aby móc cokolwiek więcej powiedzieć na temat tego zjawiska (z Florydy), trzeba by bliżej mu się przyjrzeć – poznać okolicę itd.
    Tak więc ja też mogłem próbować wzbudzić sensację w internecie, odpowiednio nagrany filmik, do tego ciekawy komentarz i sukces zagwarantowany.

    • marek 22 marca 2011 o 3:53 pm

      Też coś podobnego słyszałem, ale tylko chwilowo w ostatnią sobotę jak były skoki narciarskie. Myślałem że coś mam z głową ale ojciec również czuł drgania jak by trzęsienie ziemi. Pierwszy dzwięk ok 8sek. drugi po przerwie ok. 5sek znacznie krótszy. Nie mieszkam na terenie górniczym i sprawdzałem trzęsienia i w Polsce były ale kilka godzin wcześniej.

      • mc 23 marca 2011 o 3:14 pm

        heheh moze w sraczu Ci sie zapchalo.. ludzie nie robice tutaj wariatkowa

  2. yaphoto 22 marca 2011 o 8:59 pm

    Kymatika sie klania. Wielu moze sie wydawac, ze jest to temat banalny ale wystarczy poczytac wiecej na ten temat tutaj: http://forum.swietageometria.info/index.php/topic,24.msg1266.html

  3. monitorpolski 22 marca 2011 o 10:25 pm

    UWAGA! PRAWDOPODOBNIE NASTĄPIŁ ATAK NA WORDPRESSA. NIE MOŻEMY UWAKTUALNIĆ WPISOW NA ŻADNYM Z BLOGÓW, NIE DIZAŁA TEŻ POMOC TECHNICZNA. MAM NADZIEJĘ, ŻE JEST TO PRZEJŚCIOWY PROBLEM TECHNICZNY, JEDNAK DOSZŁY DO MNIE NIEPOKOJĄCE KOMUNIKATY OD PIOTRA BEINA I INNYCH SPECJALISTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ RADIOAKTYWNOŚCIĄ. OTO OSTATNI MAIL:
    > http://grypa666.wordpress.com/2011/03/22/kompleks-jot-rowniez-za-nuklearnym-holokaustem/
    ALERT 3: Reuters 22.3.201 ok. 21:00 czasu polskiego – Skażenie z Japonii już w Islandii
    Oczywiście zapewniają że nie ma sprawy.
    Niezwłocznie zgarniaj dzieciarnię i kobity. Uszczelnij się w domu, zalepiając taśmą szpary w drzwiach i oknach, wyłącz wentylacje z zewn., pobór powietrza zewn. do ogrzewania itp. Ja się spóźniłem z tym o dzień i musiałem pracować, gdy w powietrzu było już pierwsze (mniejsze) skażenie.

    • monitorpolski 22 marca 2011 o 10:44 pm

      Nie działają też streamy telewizyjne z Japonii, obawiam się, że mogło coś się tam stać. Będę szukał.

    • hjk 23 marca 2011 o 8:39 am

      widziałem te blokady, co ciekawe, w firefoxie strony działaly normalnie, a na i.e. wyskakiwal jakis komunikat o braku dostepu…

  4. hooah! 22 marca 2011 o 10:33 pm

    Fakt.. ciężko jest zamieścić tu wpis przez ostatnie parę godzin… a na dodatek ktoś wrzuca mi mega-spam na pocztę od wczoraj 🙂 jakiż to zbieg okoliczności 😀

  5. hooah! 22 marca 2011 o 10:35 pm

    Do Admina zmień kolego pocztę @yahoo.com @google.com są od dawna prześwietlane!!!!! Jeżeli wiesz co mam na myśli 😉

  6. poliszynel 22 marca 2011 o 11:07 pm

    mnie też unieruchomili

    • hjk 23 marca 2011 o 8:40 am

      trza zainstalowac sobie tez firefoxa w razie awarii i.e.

  7. rabarbarek 23 marca 2011 o 5:11 am

    Juz lepiej.

    Monitorze przeczytaj to .

    http://www.kansascity.com/2011/03/08/2706972/army-cia-canadians-to-train-at.html

    • monitorpolski 23 marca 2011 o 10:07 am

      Straszą albo faktycznie szykują się do inwazji.

      • hooah! 23 marca 2011 o 10:14 am

        A mi się wydaje, że przygotowują się do wprowadzenia stanu wojennego.

  8. nbh 23 marca 2011 o 9:59 am

    To nie jest żaden haarp cloud ten okrąg w chmurach lecz najprawdopodobniej efekt maskowania obiektu ufo statek – matka!

  9. Ogłoszenia drobne 23 marca 2011 o 7:48 pm

    hooah! :

    A mi się wydaje, że przygotowują się do wprowadzenia stanu wojennego.

    Możliwe, lecz te przepuszczenia nigdy się nie spełnią, przynajmniej na razie.

  10. Siuba58 23 marca 2011 o 9:57 pm

    Dla tych co chcą wiedzieć odpowiedz co to za dźwięki proponuje śledzić (po angielsku) stronę Janet & Stewart’a Swerdlow: http://expansions.com/

    W następnym Podcast pokaże nam rozwiązanie tej zagadki. Sprawdzam codziennie. Podcasty są na website raz na miesiąc. Wiec trzeba sprawdzać.

  11. Siuba58 27 marca 2011 o 12:47 am

    Uaktualnienie: odpowiedz juz jest plus aktualnosci biezace: http://expansions.com/expansions-podcast-32611-florida-rumblings-japan-quake-dream-analysis-more/

  12. i see it thru 28 marca 2011 o 10:40 am

    Juz od dawna dawali sobie znac ze cos nadchodzi.W wielu produkcjach Hollywoodzkich widac dwa slonca,obcych ,9/11,chemtrails,zlo,666,illuminati czy uwarzacie ze to przypadek bo ja juz nie.

  13. i see it thru 28 marca 2011 o 11:00 am

    A teraz stworzyli te karty dla dzieci i strona do gry „club penguin cards”. Ktos pamieta karty „illuminati card game” z 1995 roku przepowiadajace te wszystkie zdarzenia. Jedna z kart klubu Pingwin mowi -„…ubieraj sie i przygotuj sie do zejscia pod ziemie”.A na drugiej mozna przeczytac „…musisz sie nauczyc jak ingerowac w obwody elektryczne,omijac zabezpieczenia itp…
    Czy to nie daje do myslenia

  14. Pingback: Wydarzenia i komentarze, 27 kwietnia 2011r « Monitorpolski's Blog