Wydarzenia i komentarze, 8 kwietnia 2011r

Dezinformacja radiologiczna przykrywką dla ludobójstwa Ameryki Północnej.

Dr Leuren Moret

Dr Leuren Moret ostrzega, że informacje o katastrofie w Japonii jest celowo rozdmuchiwane by ukryć ludobójstwo radiologiczne, które jest dokonywane na terenie USA, Kanady i Meksyku. Zawartość radioaktywnego jodu-131 w deszczówce w San Francisco przekracza 181 razy normę. Wszelkie pomiary za pomocą przenośnych urządzeń pomiarowych w okolicach Vancouver zostały zawieszone, gdyż cała Kolumbia Brytyjska jest pokryta radioaktywnymi chmurami. Moret potwierdza, że trzęsienie ziemi w Japonii wraz z następstwami jak awarie w elektrowni atomowej w Fukushima, są sabotażami przeprowadzonymi za pomocą nowoczesnych broni plazmowych i HAARP. Skażenie radiologiczne Północnej Ameryki i Meksyku jest porównywalne do tego w Japonii, co potwierdzają mapy radiacyjne Norweskiego Instytutu Badań Powietrza. 1/3 Japonii powinna zostać już ewakuowana z uwagi na wysoki poziom skażenia. Autorem zamachu nuklearnego na północną półkulę, jest firma General Electric – podobnie jak BP, który dokonał dywersji w Zatoce Meksykańskiej. TEPCO, które podlega rozkazom z GE wykonało świetnie zadanie zmaksymalizowania szkód radiacyjnych wynikłych z katastrofy. W artykule Coverup! California, Northwest, B.C. Canada under radiation as high as Japan http://civilizationsparasites.blogspot.com/ podane są linki do nagrań wideo, wywiadów z Leuren Moret. Z uwagi na powagę problemu artykuł i wywiady będą niedługo szczegółowo przetłumaczone.

Rozbłysk słoneczny 400 razy większy od Jowisza zmierza w stronę Ziemi.

Jowisz, a nie Nibiru

Rozbłysk nastąpił wczoraj, przewiduje się, że jego wpływ na ziemską magnetosferę zacznie się ok. 10 kwietnia. Zdjęcie rozbłysku z satelity SOHO o wysokiej rozdzielczości: http://soho.esac.esa.int//data/realtime/sps/lasco/c2/2011/04/20110407_1325_c2_1024.jpg
Na zdjęciu widoczny jest dziwny obiekt – nie jest to Nibiru, ale prawdopodobnie Jowisz – jak to wynika z analizy Michała Kusiaka (zob. wideo SolarWatcher). Nagranie wideo całego rozbłysku:

Tak wielkie rozbłyski są rzadkością, choć niedawno, 3 kwietnia mieliśmy podobny (>zdjęcie). Różnica jest taka, że wczorajsza erupcja skierowana jest w stronę Ziemi – udowadnia to autor powyższego filmiku. Skutkiem takiego rozbłysku mogą być wielkie trzęsienia ziemi i perturbacje pogodowe. Wg. profesjonalnej analizy SolarWatcher http://www.youtube.com/watch?v=nvwdZDwJvkg, wzmożona aktywność sejsmiczna pojawi się 10 kwietnia – możemy więc oczekiwać wielkiego trzęsienia ziemi.
zob. też >Animacja rozchodzenia się rozbłysków

Przygotowania do obrony Vancouver.

nieudany chemtrail

Po udanej akcji dział orgonowych, które odpędziły uranowe chmury zmierzające nad Polskę, Zenobiusz organizuje teraz obronę Vancouver. „Przeszliśmy próbę wiary, jaka nie często się zdarza i najdziwniejszą internetową przygodę.(…) Być może,

tu widać wyraźnie jak krótka jest smuga

gdybyśmy nie zrobili nic, chmura z niebezpieczną zawartością, o której mówi pierwsza symulacja znad Skandynawii, skaziła by Polskę. Podjęliśmy walkę ,choć zapewne byliśmy jak mrówka wobec smoka. Bóg dokonał reszty.” – pisze Zenobiusz na swoim blogu http://zenobiusz.wordpress.com/2011/04/06/podziekowania/
Przyznam, że niewiele wiem nt. funkcjonowania działek orgonowych, jednak w rozpędzanie chmur wierzę – byłem świadkiem i mam to nagrane, jak indiański szaman w Peru w ciągu 15 minut rozgonił ciemne chmury. Zamieszczone tu zdjęcia ukazują jak szybko po akcji działek orgonowych rozpraszały się smugi z samolotów. Nie jestem pewien czy to są chemtrails, ale nigdy przedtem nie widziałem tak krótkich smug z samolotów! Czyżby był to przejaw mocy działania tych działek? Zdjęcia pochodzą z Warszawy, gdzie dosłownie godzinę wcześniej były ciemne chmury. Proszę o wasze opinie.
zob. Instrukcja: http://zenobiusz.wordpress.com/2011/04/07/instrukcja-dla-obslugi-dzial-orgonowych/

Prof. Dorota Majewska – dwie ważne informacje.
Przekazuje dwie informacje, ktore moga byc dla Panstwa przydatne. (…) Jedna bardzo niepokojaca, ze EPA (Amerykanska Agencja Ochrony Środowiska)  planuje podniesc wiele tysiecy razy standardy skazenia radioaktywnego srodowiska, ktore  uwazana  sa ze bezpieczne, zeby dopasowac je do obecnego skazenia i uznac wszelkie skazenie za trywialne i niegrozne dla czlowieka. Jest to bardzo niebezpieczny proceder, majacy na celu ukrycie przed spoleczenstwem skali zagrozenia radioaktywnego. Niestety takie manipulacje maja miejsce prawie na calym swiecie. Wedlug  poprzednich uczciwych  standardow – obecne skazenie w USA przekracza progi bezpieczenstwa, a wedlug nowych – nadal jest bezpieczne. Podtrzymuje swoja opinie, ze warto teraz brac kelp i  zwiekszone dawki antyoksydantow.  Sami jednak  oceniajcie  skale zagrozenia i dokonujcie wlasnych swiadomych wyborow.. http://www.peer.org/news/news_id.php?row_id=1325
Druga informacja jest o dokumentalnym  filmie, ktory zrobiono w USA i wyswietlono na publicznym pokazie.  Film ten w sposob obiektywny przedstawia dwie strony medalu szczepien i otwarcie mowi o ogromnej dzis skali powiklan poszczepiennych i wynikajacych z nich chorob. Zalaczam zapowiedz filmu, ktory wkrotce ma sie ukazac na DVD. Sadze, ze ktos w Polsce podejmie sie jego przetlumaczenia na polski. http://www.ageofautism.com/2011/04/wsj-on-vaccine-safety-the-greater-good.html Pozdrawiam, DM

Północna Karolina kryminalizuje niekonwencjonalną medycynę.
Globalni ludobójcy działają na różnych frontach. Jednym z nich jest walka z tzw. „medycyną niekonwencjonalną” czy też „naturalną”, która jak dowiodły wieki jest najskuteczniejszą formą uzdrawiania. Zakazane mają być: homeopatia, leczenie naturalne, ziołolecznictwo i w ogóle jakakolwiek forma medycyny niekonwencjonalnej. Osoby takie będą traktowane jak kryminaliści, będą poszukiwane listami gończymi i skazywane wyrokami karnymi za „praktykowanie medycyny bez licencji”. Warto dodać, że w USA co roku w szpitalach umiera 200,000 pacjentów, niekoniecznie z powodów tzw. „malpractice” czyli błędów lekarskich. W wielu przypadkach są to wyroki śmierci wykonywane na opozycji wobec NWO, ludziach niewygodnych, czy wreszcie „nieprzydatnych”. Esencję problemu przedstawiła dr Lorraine Day w audycji Daryla Bradforda Smitha sprzed kilku lat: http://nwomedia.pl/artykul.php?id=1801
System medyczny w USA, ale także w innych krajach, z Polską włącznie, staje się systemem eksterminacji, który w NWO skutecznie zastępuje nazistowskie obozy śmierci. Nowe „prawo” w Północnej Karolinie jest tego najlepszym przykładem. http://www.naturalnews.com/031953_medical_practice_licensing.html

Advertisements

116 responses to “Wydarzenia i komentarze, 8 kwietnia 2011r

  1. lololo 7 kwietnia 2011 o 10:29 pm

    bedziemy umierac jak stonki po opryskach.

    • bazarmedyczny 8 kwietnia 2011 o 11:29 am

      ******************************************

      http://exignorant.wordpress.com/2011/03/25/fukushim-elektrownia-od-zawsze-byla-bomba-zegarowa/

      Aktualizacja: 7.04.2011

      Dzisiaj o godzinie 23:32 czasu lokalnego miało miejsce kolejne trzęsienie ziemi o sile 7.1 stopni w skali Richtera: epicentrum znajdowało się 118 km na północ od Fukushimy, 40 km od brzegu, na głębokości 49 km. Ewakuowano pracowników elektrowni. Nikt nie odniósł obrażeń. Od tego momentu wznowiono akcję chłodzenia (polewania) wodą reaktorów 1, 2 i 3.

      Przez całą ubiegłą noc inżynierowie wpompowywali azot do zbiornika reaktora nr 1. Operacja została przeprowadzona dzień po tym, jak pracownikom udało się za pomocą krzemianu sodu („szkło wodne”) zatkać przeciek radioaktywnej wody w betonowym szybie połączonym z reaktorem nr 2. Azot zostanie wprowadzony do reaktorów nr 2 i nr 3. Ma zapobiec kolejnym wybuchom gromadzącego się wodoru.

      Agencja Reutera cytuje wypowiedź amerykańskiego kongresmena, Edwarda Markey’a, który podczas środowych przesłuchań na temat katastrofy nuklearnej w Japonii powiedział: „Komisja Nadzoru Nuklearnego (Nuclear Regulatory Commission) poinformowała mnie, że rdzeń reaktora nr 2 rozgrzał się tak bardzo, że jego część prawdopodobnie przetopiła ściany zbiornika ciśnienia.”

      Według animacji sporządzonej przez niemiecki ZAMG (Centralny Instytut Meteorologii i Geodynamiki) za sprawą północno-wschodnich wiatrów potężna chmura radioaktywnego jodu-131 znajduje się dzisiaj nad Koreą Południową. Sytuację pogarsza fakt, iż nad krajem siąpi deszcz. Wystarczy pobieżnie przejrzeć lokalne raporty prasowe, by przekonać się, że absolutnie nic nie zmieniło się w sposobie interakcji rządów z obywatelami w delikatnej kwestii radioaktywnego deszczu – poświęcą wszystko, aby nie spowodować kłopotliwej paniki.

      Kilka dni temu niepokój związany z radioaktywnym opadem w Korei i Chinach wzbudził fakt wykrycia jodu w szpinaku na terenie trzech chińskich prowincji.

      Japońska Agencja Meteorologiczna wstrzymuje prognozy rozprzestrzeniania się radioaktywnych substancji z elektrowni Fukushima Dai-ichi, mimo iż sporządza je codziennie. Instytucje meteorologiczne w niektórych krajach europejskich, takich jak Niemcy i Norwegia publikowały prognozy na swoich witrynach internetowych, sporządzane w oparciu o własne obserwacje. Eksperci nuklearni w kraju i za granicą krytykują rząd Japonii za wstrzymywanie własnych prognoz, co rodzi wątpliwości co do sposobu, w jaki rząd posługuje się informacjami na temat trwającego kryzysu. Okazuje się, że agencja sporządza dzienne prognozy na prośbę Międzynarodowej Agencji Energii Atomowej. Kiedy istnieje obawa, iż skażenie radioaktywnymi substancjami przekroczy granice, organizacje pogodowe krajów członkowskich pracują wspólnie nad sporządzeniem prognozy trasy możliwej migracji. I chociaż agencja przygotowuje prognozy co dwa dni, są one przekazywane wyłącznie MAEA – opinia publiczna w Japonii nie ma do nich dostępu. Międzynarodowa Agencja Energii Atomowej analizuje japońskie dane uzupełniając je informacjami z innych krajów, które poprosiła o współpracę, m.in. Rosję i Chiny; następnie przekazuje rezultaty władzom poszczególnych państw. Potencjalne ogłoszenie wyników analiz MAEA pozostawia w gestii rządów.

      **********************************************************

    • bazarmedyczny 8 kwietnia 2011 o 11:37 am

      ***********************************************

      KOMENTARZE :
      #
      Nie kapac sie w oceanie bo bedziecie w nocy swiecic jak 60 W zarowka.
      Ocean jest skazony !!!!!!! ryb tez nie kupuj
      #
      Radioaktywność wody w Kalifornii 181 razy przekracza normę. Pomiary były zrobione przez Uniwersytet Kalifornijski w Berkeley. Zawartość izotopu jodu-131 wynosiła 20.1 bekereli na litr w deszczówce pobranej z dachu podczas ulewnego deszczu. Norweski Uniwersytet Badania Powietrza (Norwegian Institute of Air Research) przewiduje, że radioaktywność w USA wzrośnie do stanów średnich 5 i 6 kwietnia.
      #
      Osobiście zażywam preparat Kelp,wodorosty pochodzące z Norwegii,które zawierają jod.Jedna tabletka dziennie.
      #
      ABC News – Fukushima jest zagrożeniem dla Japonii, USA i całego świata.
      Kryminalne media zaczynają zdawać sobie sprawę, że informacji o prawdziwym zagrożeniu ze strony wycieków i chmur radioaktywnych nie będzie się dało długo utrzymać w tajemnicy. Tytuł artykułu, owszem, oddaje powagę sytuacji, podczas gdy w samej treści nadal próbuje ją minimalizować, poprzez taki stwierdzenia jak „ilość radiacji, która dociera do USA jest mała i nie stanowi zagrożenia” – nie podając jednocześnie żadnych danych.
      Jednak widać, że autorzy artykułu starali się przekazać między wierszami istotne informacje, jak to, że „jest ciągle duże prawdopodobieństwo wycieku dużej ilości radioaktywnej wody”, czy też że „coraz to większe ilości promieniowania obserwuje się na Wschodnim Wybrzeżu„ – szczególnie ta ostatnia informacja jest szokująca, bowiem jeśli się mówi o Wschodnim Wybrzeżu oddalonym od Japonii o kilka tysięcy kilometrów, to co się dzieje na Zachodnim?!
      Słusznie zwracają też uwagę na implikacje finansowe dla świata w związku z tą tragedią. Japonia jako drugi w kolejności inwestor w amerykańskich papierach wartościowych (885 miliardów dolarów) może być zmuszona do likwidacji większości amerykańskiego długu. Można sobie wyobrazić co to będzie znaczyło dla amerykańskiej ekonomii (może stąd ten desperacki ruch FED wyłudzenia 60 bilionów jenów, o którym mówił Fulford?).
      Inne, drobniejsze problemy dla świata mogą wyniknąć z kryzysu jaki ogarnie japońską żywność czy też produkcję wafli krzemowych, z których się robi układy scalone i pamięci półprzewodnikowe. Już teraz podaż tych wafli spadła o 25%.
      Trudno obecnie mówić o wszystkich konsekwencjach jakie przyniesie katastrofa – Czarnobyl pochłonął blisko 1 milion ofiar, o których mało się mówi. Konsekwencje katastrofy w Fukushimie, z której wielkość wycieku trudno jeszcze wyliczyć, będą prawdopodobnie wielokrotnie większe – i nie będzie się ich dało ukryć. Decydenci w kryminalnych mediach dobrze o tym wiedzą i zaczynają sobie zdawać sprawę, że społeczeństwo międzynarodowe kiedyś ich rozliczy z milczenia i kłamstw.
      Należy tu dodać, że autorami artykułu nie są zwykli dziennikarze. Steve Brozak i Henry Bassman są w kolejności prezesem i dyrektorem naczelnym WBB Securities – banku inwestycyjnego zajmującego się biotechnologią, urządzeniami medycznymi i badaniami farmaceutycznymi.
      Im prędzej zaczniecie mówić prawdę tym lepiej dla nas wszystkich, z wami włącznie.
      #
      EPA (Amerykańska Agencja Ochrony Środowiska) planuje podnieść wiele tysięcy razy standardy skażenia radioaktywnego środowiska, które uważane są za bezpieczne, żeby dopasować je do obecnego skażenia i uznać wszelkie skażenie za trywialne i niegroźne dla człowieka. Jest to bardzo niebezpieczny proceder, mający na celu ukrycie przed społeczeństwem skali zagrożenia radioaktywnego. Niestety takie manipulacje maja miejsce prawie na całym świecie. Według poprzednich uczciwych standardów – obecne skażenie w USA przekracza progi bezpieczeństwa, a według nowych – nadal jest bezpieczne.
      #
      POLECAM DOBRY FILM –

    • bazarmedyczny 8 kwietnia 2011 o 11:43 am

      ************************************************

      http://piotrbein.wordpress.com/2011/04/08/daiiczi-jedna-z-najwiekszych-katastrof-naszych-czasow/

      08/04/2011
      Daiiczi jedną z największych katastrof naszych czasów
      Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 07:52
      Lobby A znów nas oszukało
      Daiiczi jedną z największych katastrof naszych czasów. — Ekspert z AREVA na zamkniętym zebraniu lobby A 21.3.2011
      Jedna z największych katastrof
      Arnie Gundersen 6.4.2011
      Inż. Gundersen, specjalista od siłowni A, ostrzegł przedtem o reakcji łańcuchowej w reaktorze 2 na podst. emisji neutronów (wykrytych w Daiiczi po raz 13-ty), chloru-38, telluru-129 oraz jodu-131 i -132. Potem TEPCO oświadczyło w swym raporcie, że dane te są niedokładne. Gundersena niepokoi, że TEPCO wydaje niewiarygodne, niedokładne informacje używane w decyzjach i zataja stan faktyczny. TEPCO zanegowało przedtem:
      * własnego rzecznika o wykryciu neutronów,
      * zmierzony fantastycznie wysoki poziom skażenia morza i zaniżyło go 100-krotnie,
      * stwierdzenie Dra Richarda Leighy (?), szanowanego naukowca z General Electric, że reaktor 2 stopił się.
      Nie tylko TEPCO. Gundersen podaje przykład raportu (26.3.2011) Nuklearnej Komisji Nadzoru (NRC w USA), identyfikującego poważne zagrożenia w Daiiczi (New York Times 5.4.2011):
      * Duża ilość „błota” nuklearnego z soli w reaktorach po wprowadzeniu wody morskiej do chłodzenia (o czym specjaliści mówią od początku).
      * Budynek/pomieszczenia reaktora wypełnione wodą, co zwiększa zagrożenie uszkodzenia od trzęsienia ziemi (po-trzęsienia zachodzą cały czas, najsilniejsze 7.4.2011 uszkodziło zasilanie w prąd in. siłowni A).
      * Reakcja łańcuchowa (o czym ostrzegł Gundersen uprzednio, jak i in. specjaliści przed nim w 1-ym tygodniu katastrofy).
      * Powstawanie wodoru i możliwość następnych eksplozji.
      * Pluton parwdopodobnie wyrzucony w eksplozjach z basenów zużytego paliwa. NRC zaniepokojony, że pluton wyleciał na odległość kilku km oraz jest na terenie Daiiczi, zagrzebany w ziemię.
      NRC nie mówi tego Kongresowi ani publice, tylko że sytuacja jest trudna ale opanowana. Wielkie korporacje jak AREVA (Francja, może największa w przemyśle A), mówią podobnie piblicznie, a co innego w swych kręgach. Wg NYT (23.3.2011), na zamkniętym spotkaniu na U. Stanford (21.3.2011) AREVA raportowało kilka poważnych problemów:
      * W reaktorach temp. osiągnęła 5 tys. stopni (Celsjusza?), tj. powyżej punktu topnienia stali nierdzewnej i stopu cyrkonu w osłonie reaktora i pochwach prętów, tzn. topnienie rdzenia jest dość oczywiste.
      * W reaktorze 2, eksplozja wodoru wewnątrz reaktora uszkodziła osłonę. W porównaniu z reaktorami 1, 3 i 4, budynek reaktora 2 wygląda dobrze. Odwrotnie niż w 1, 3 i 4, gdzie najwidoczniejszemu uszkodzeniu uległy budynki zewn. po eksplozjach wodoru na zewn. reaktorów.
      * Skażenie w promienu 50 km produktów mlecznych i upraw, czyli dalej niż zakreśla strefa ewakuacji.
      * W basenie 4, trzęsienie spowodowało pęknięcia i wyciek wody chłodzącej, co doprowadziło do wyzwolenia i eksplozji wodoru oraz stopnienia zawartości (pręty zużyte + odlożone z reaktora na czas przeglądu) większej niż w basenach 1-3. Największe emisje wychodzą więc z basenu 4 i potencjalnie cała jego zawartość może pójść w atmosferę.
      * Przedstawiciele przemysłu obecni na spotkaniu, przekazali Gudersenowi słowa w-ce prezydenta AREVA: Niewątpliwie jesteśmy świadkami jednej z największych wpółczesnych katastrof.
      Mimo to publicznie odnowa przemysłu nuklearnego postępuje naprzód. Gundersen zapowiada bardziej szcegółową analizę raportu AREVA i dalsze donoszenie prawdy o Daiiczi.

      *******************************************************

    • bazarmedyczny 8 kwietnia 2011 o 12:25 pm

      *****************************************

      http://piotrbein.wordpress.com/2011/04/08/silownie-a-po-trzesieniu-7-4-2011/
      http://www3.nhk.or.jp/daily/english/08_24.html

      08/04/2011
      Siłownie A po trzęsieniu 7.4.2011
      8.4.2011 – Obiekty nuklearne na płn.-wsch. wybrzeżu Japonii musiały polegać na generatorach awaryjnych, gdy trzęsienie odcięło zasilanie zewn. w prąd. Po poprzednim trzęsieniu 11.3.2011, zawieszono operacje nuklearne we wszystkich siłowniach A w prefekturach od Aomori do Ibaraki, lecz wymagają elektryczności do systemów chłodzenia. Wg agencji nuklearnej Japonii, wszystkie zewn. linie energetyczne do siłowni Higaszidori uległy uszkodzeniu 7.4.2011, więc włączyły się generatory dizlowskie, aż przywrócono zasilanie zewn. Trzęsienie wykluczyło zasilanie z 3 na 4 linie energetyczne do siłowni Onagawa, gdzie rownież wynikły przecieki wody w 8 miejscach, w tym woda z basenow ze zużytym paliwem nuklearnym przy każdym z 3 reaktorów. Uszkodzeniu uległo też urządzenie do kontroli ciśnienia w turbinowni. Trzęsienie uszkodziło wszystkie linie zasilające zakład utylizacji nuklearnej w prefekturze Aomori, wymagając użycia awaryjnych generatorow dizlowskich.

      Closing Ranks:
      The NRC, the Nuclear Industry, and TEPCO are Limiting the Flow of Information
      Arnie Gundersen discusses inconstancies between what the NRC, TEPCo, and the Nuclear Industry are saying privately and publicly. Documents from the french nuclear firm, Areva, and the NRC reveal what the industry knows about the Fukushima disaster.
      Fairewinds
      http://fairewinds.com

      And thats the total truth . but people would rather watch gladiator sports and american idle then to learn the truth untill its to late .

    • bazarmedyczny 8 kwietnia 2011 o 12:33 pm

      ****************************************

      http://www.propolonia.pl/blog-read.php?bid=142&pid=3158

      Chroń siebie i swoją rodzinę przed radioaktywnym jodem!!!

      Pamiętaj! Bijący się o władzę nad Polakami traktują Cię jak zeszłoroczny śnieg.
      Dla komuny w 1986 r. po wybuchu reaktora w Czarnobylu najważniejszy był pochód na 1 maja. Teraz dla PiS-u, PO i całej reszty politykierstwa magdalenkowego najważniejsze jest załatanie wyrwy powstałej w wierzchołku „polskiego trójkąta bermudzkiego: PO-PiS-SLD”, w którym na oczach ślepych Polaków znika im Polska –
      Oni wszyscy razem wzięci widzą swe zagrożenie w Narodzie Polskim – a nie w oparach radioaktywnego jodu i pierwiastków promieniotwórczych [całej tablicy Mendelejewa] opadających na Polskę po wybuchu reaktorów w Japoni i nadal ciągle ziejących tym wszystkim w powietrze i w wody oceanu.
      Stąd tyle rejwachu na tle katastrofy smoleńskiej – no i usiłowania podziału Polaków na tym tle ku zgubie Polaków. Przecież zajęcie się zagrożeniem radioaktywnym rozbiłoby im propagandową linię ogłupiającą Polaków.
      Za wszelką cenę chcą odbudować PiS-owski wierzchołek polskiego trójkąta bermudzkiego. Ich wszystkich nie interesuje ani byt, ani zdrowie Narodu Polskiego i przyszłych jego pokoleń.
      Dlatego też w zaistniałej sytuacji skażenia terytorium Polski radioaktywnym jodem i innymi pierwiastkami radioaktywnymi skazani jesteśmy na własny rozum, instynkt samozachowawczy i na wiedzę tych nielicznych kompetentnych osób dobrze wszystkim życzących.
      Czytaj więc wszystko niżej podane i przekaż to innym!
      Nie zwlekaj!!!

      = = =
      E-mail 07.04.2011 r. – Prof. Majewska – Zagrożenia i instynkty

      Szanowni Państwo
      Nawet niewielkie dawki promieniowania mogą kumulatywnie powodować duże problemy zdrowotne, a zagrożenie jest zawsze największe dla rozwijających się organizmów. Tak uważają najwybitniejsze (i co najważniejsze) niezależne autorytety (naukowcy i lekarze) – specjaliści badający efekty promieniowania na zdrowie.
      Ich opinie są najczęściej diametralnie rożne od opinii korporacyjnych „autorytetów”, które, aby chronić interesy biznesu nuklearnego zawsze będą twierdzić, że promieniowanie tysiące razy przekraczające normy, jest niegroźne.
      Opinii tych niezależnych ekspertów nie znajdziecie na ogół w korporacyjnych mediach, których główna rolą jest karmienie społeczeństwa korporacyjną propagandą i reklamami. W końcu ich nadrzędnym celem są zyski.
      Uczciwych informacji należy dziś szukać w wolnych, niekorporacyjnych mediach w internecie.
      Nie mniej, każdą informację, którą się przeczyta lub usłyszy, trzeba weryfikować na wiele rożnych sposobów i zawsze postępować zgodnie z własnym instynktem, który prawie nigdy nie zawodzi. Nasz gatunek (podobnie jak wszystkie inne) przetrwał dzięki instynktom samozachowawczym.
      Myślę, ze warto pamiętać słowa A. Eisteina „Ślepa wiara w autorytety jest największym wrogiem prawdy”.
      Podsyłam wartościowy link bloga z USA, który dyskutuje te sprawy.
      http://www.georgewashington2.blogspot.com/
      Pozdrawiam
      DM

      Na http://www.grypa666.wordpress.com :

      „ALERT 5: Prof. Majewska i Dr Jaśkowski: dzieci i ciężarne, nie wychodzić z domu!

      Dr Jaśkowski (email do Piotr Bein 3.4.2011): DLACZEGO NATOMIAST ŻADNA ZE STACJI NIE PODAJE WIELKOŚCI ALFA PROMIENIOTWÓRCZYCH IZOTOPÓW??? POWTARZAM, DOPÓKI NIE WIEMY CO I JAK LEPIEJ ABY DZIECI I KOBIETY W CIĄŹY SIEDZIAŁY W DOMACH, ODZIEŻ NALEŻY ZDEJMOWAĆ PO WEJŚCIU DO DOMU I SIĘ PRZEBIERAĆ.

      Prof. Majewska: Bezpieczna dawka promieniowania a aktualny poziom skażenia promieniotwórczego
      Jakie stężenia I-131 w powietrzu uważane są za bezpieczne? Opinie rożnych ekspertów są różne ale, EPA (Amerykańska Agencje Ochrony
      Środowiska) podaje że jest to stężenie: 2,1×10(-13 )Ci/m3. 1 Ci=3,7×10(10)Bq (do 10 potęgi). Po przeliczeniu wychodzi, że dopuszczalne bezpieczne stężenie I-131 w powietrzu wynosi 7,8 mBq/m3. Stężenie w Łodzi (28-30 marca) wyniosło 8,3 mBq/m3, czyli trochę przekroczyło dopuszczalny bezpieczny poziom. W innych polskich miastach było poniżej tego poziomu.
      To mówi, że na ogół jesteśmy jeszcze poniżej progu niebezpiecznego stężenia, ale niekiedy do niego się zbliżamy. Nie zmienia to faktu, że wiele tysięcy razy przekroczyliśmy stężenie normalne dla Polskich miast. Sugeruje to, ze wprawdzie nie należy jeszcze panikować, ale warto być czujnym i obserwować stężenia radionuklidów w polskich miastach.
      Ja i moja rodzina zaczynamy suplementację jodu w postaci 2 tabletek dziennie kelpu, które zawierają ok. 150 microgramów jodu (rekomendowana dzienna dawka).
      Nasycenie komórek tarczycy jodem zmniejszy pobieranie radioaktywnego I-131.
      Uważam też, że wzmożona suplementacja antyoksydantami też nie zaszkodzi, a może trochę ochronić przed promieniowaniem.
      Ktoś pisał, że podobno niektóre ciężarne kobiety rozważają aborcje z powodu Fukushimy. Wydaje mi się, że przy obecnym poziomie promieniowania jest to nieuzasadnione. Pozdrawiam, DM
      PB: Jod pomoże tylko na I-131 w tarczycy, a reszta? Brak danych oficjalnych o in. izotopach, szczególnie tych najbardziej zabójczych: uran, pluton…”

      Email 5.4.2011 – Prof. Dorota Majewska zawiadamia

      http://grypa666.wordpress.com/

      Przekazuję dwie informacje, które mogą być dla Państwa przydatne. Są po angielsku, ale tekst można sobie od biedy przetłumaczyć przy pomocy google. Jedna bardzo niepokojąca, że EPA (Amerykańska Agencja Ochrony Środowiska) planuje podnieść wiele tysięcy razy standardy skażenia radioaktywnego środowiska, które uważane są ze bezpieczne, żeby dopasować je do obecnego skażenia i uznać wszelkie skażenie za trywialne i niegroźne dla człowieka. Jest to bardzo niebezpieczny proceder, mający na celu ukrycie przed społeczeństwem skali zagrożenia radioaktywnego.
      Niestety takie manipulacje mają miejsce prawie na całym świecie. Wg poprzednich uczciwych standardów – obecne skażenie w USA przekracza progi bezpieczeństwa, a wg nowych – nadal jest bezpieczne. Podtrzymuję swoją opinię, że warto teraz brać kelp i zwiększone dawki antyoksydantow. Sami jednak oceniajcie skale zagrozenia i dokonujcie wlasnych świadomych wyborów.

      Druga informacja jest o dokumentalnym filmie, który zrobiono w USA i wyświetlono na publicznym pokazie. Film ten w sposób obiektywny przedstawia dwie strony medalu szczepień i otwarcie mówi o ogromnej dziś skali powikłań poszczepiennych i wynikających z nich chorób. Załączam zapowiedz filmu, który wkrótce ma się ukazać na DVD. Sadzę, że ktoś w Polsce podejmie się jego przetłumaczenia na polski.

      PB: O planach EPA nowych norm dawek donosiłem w Orwell atomowo: „ochrona” radiologiczna USA obniża normy! szukaj także tu.

      Józef Bizoń: Tyle wrzeszczą na innych polach medycznych o profilaktyce (sympozja, prace naukowe itp.) – a tu co ? Cisza! Gdzie się podzieli ci medyczni spece od profilaktyki, gdy chodzi o skażenie radioaktywne? A może prepartat Kelp, albo dla dzieci „Marsjanki Syrop” (70 mcg) produkują nie ci co trzeba? Zamiast profilaktyki straszą przedawkowaniem jodu byle by tylko przyswoić sobie jod radioaktywny, bo niby bezpieczniej? Ale dochodzi do niego wtedy, gdy dzienna podaż jodu przekracza 20-krotnie zapotrzebowanie dzienne, tj. 2 mg/dz. czyli trzeba by było zażyć 20 razy więcej niż pisze na opakowaniach tych preparatów. Dziękuję Pani Profesor Majewskiej, a także Piotrowi i innym bijącym na alarm. Na rządzących i wszystkie razem wzięte obłonkańcze partie polityczne w Polsce wraz z wszystkim razem wziętymi mediami (w tym podobno i polskimi) nie ma co liczyć. Oni od 1989 r. już Polskę wspólnymi siłami zgnoili. No i kpią sobie już teraz wszyscy w żywe oczy z Narodu Polskiego.

      na http://grypa666.wordpress.com/

      E-mail: 7 kwietnia 2011 21:54 – Prof. Majewska
      Normy jodu dla różnych grup wiekowych
      Podsyłam link do wiarygodnego źródła informacji nt. normalnego zapotrzebowania dziennego na jod dla osób obu płci z różnych grup wiekowych. Warto sprawdzić, czy dostaje się dostateczną dawkę tego pierwiastka w diecie i suplementach. Skrót „mcg” oznacza mikrogram, czyli jedna tysięczna miligrama. W razie poważnego wypadku nuklearnego, WHO zaleca branie znacznie wyższych dawek, ale obecnie to nie ma miejsca ani w Europie, ani w USA. Wystarcza normalna suplementacja i unikanie deficytów jodu.
      http://lpi.oregonstate.edu/infocenter/minerals/iodine/
      The Recommended Dietary Allowance (RDA)
      The RDA for iodine was reevaluated by the Food and Nutrition Board (FNB) of the Institute of Medicine in 2001. The recommended amounts were calculated using several methods, including the measurement of iodine accumulation in the thyroid glands of individuals with normal thyroid function (6). These recommendations are in agreement with those of the International Council for the Control of Iodine Deficiency Disorders, the World Health Organization, and UNICEF (2).
      W LINKU

      Boguchwała, A.D. 08 kwietnia 2011 r. – mgr inż. Józef Bizoń

      **************************************************

  2. Rosa 7 kwietnia 2011 o 10:46 pm

    nie będziemy umierać, tym się różnimy od stonek

    • hjk 8 kwietnia 2011 o 10:24 am

      tyle ze stonki juz nie umierają, tylko otumanione opadają, a potem z powrotem właza na krzaki…

  3. F6u6c6k.. 7 kwietnia 2011 o 10:57 pm

    „W wielu przypadkach są to wyroki śmierci wykonywane na opozycji wobec NWO”
    Wydaje mi sie że zamykacie sie w swoich małym spiskowym pudełku i hehe wszyscy inni są ze spisku a wy musicie z nimi walczyć na śmierć i życie..

    Mamy Zenobiusza który organizuje obrone Vancouver
    Mizie który służy mu pomocną bujną wyobraźnią
    I pana sklejającego wszystko do kupy

    Szczerze mówiąc, dobra robota. Wyłączyli strone i nikt nie wie co dzieje sie z HAARPem. Zobaczymy na dniach.
    Czym nas potrują

    „.. będzie dobrze albo źle..”

    • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 3:18 am

      W ten sposób zabito osobę, która pomagała nam w akcji ujawnienia groźnej szajki w Polonii USA żerującej na polskich chorych na raka dzieciach. Działała ona wspólnie z gazetą Nowy Dziennik w Nowym Jorku. Sprowadzano śmiertelnie chore dzieci, po czym obwożono je po parafiach zbierając pieniądze. Nowy Dziennik puszczał ogłoszenia, że „potrzeba uzbierać tyle a tyle”, najczęściej były to sumy wielosettysięczne. Podliczyliśmy, że skromnie wykorzystano dzieci na 2 mln dolarów. Tu jest kilka nagrań:



      Tych nagrań jest więcej, jednak nie wsadzałem ich na YouTube.
      Dzięki interwencji naszego znajomego, znanego chirurga oka, udało się nam ustalić, że osoby, które zajmowały się dziećmi, podawały się za lekarzy, nie miały licencji. Dzieci cierpiały, kilka z nich zapewne już nie żyje – te, którym nie można było pomóc. Operacje, jak się okazało były prowadzone eksperymentalnie, koszty niskie albo zerowe.
      Chirurg oka został zabity w szpitalu gdy usuwano mu narośl na ręku – ktoś mu poradził „nową metodę” choć narośl nie była złośliwa. Zabito go dużą dawką środka promieniotwórczego. Umierał w mękach przez 3 tygodnie, schodziła z niego skóra na żywo. Masz jeszcze jakieś szmery?

      • kkkk 8 kwietnia 2011 o 9:19 am

        szczyt wszystkiego,to nie tylko w stanach tak siew robi w polsce tez zeruja z nam z wlasnego doswiadczenia.
        =====================================
        monitorpolski: te hieny przyjechały do USA z Polski. Niewiele brakowało aby nam się udało je zamknąć. Niestety, współpracowały z polskim konsulatem, który chyba się za nie wstawił. Sprawa była już w FBI. Ale proceder żerowania na chorych dzieciach się skończył, przynajmniej to jest dobre.

  4. lololo 8 kwietnia 2011 o 12:02 am

    taka mysl mi sie nasunela po przeczytaniu tudziez kazda mysl ma swoje przeciwienstwo jak to bedzie zoabczymy.

  5. zmartwiony 8 kwietnia 2011 o 2:20 am

    „Po udanej akcji dział orgonowych, które odpędziły uranowe chmury zmierzające nad Polskę…” hahaha,nie moge.Normalnie urotawaliście nasz kraj.Ludzie Wy naprawde jesteście chorzy.Siejecie panike,opowiadacie non-stop bzdury i żyjecie w jakimś własnym autystycznym świecie.Przy każdym nowym poście nie wiem czy śmiać sie czy płakac z głupoty oszołomów typu Bein,Zenobiusz,czy obecny tu Monitor.Jesteście niesamowici. X’-D BŁAGAM O WIĘCEJ !!! rotfl 🙂

    • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 3:05 am

      1. Po co zmieniasz nicki?
      2. Czy byłeś kiedykolwiek u wróżki?
      3. Czy znasz ludzi o nieprzeciętnych umiejętnościach?
      Jesteś jak mrówka, która nie potrafi wytłumaczyć (bo nawet nie ma takiej potrzeby) swojego istnienia.

      • Annah 8 kwietnia 2011 o 4:33 am

        ad2. Chodzenie do wróżki jest grzechem ciężkim. Kiedyś oglądałam film dokumentalny, o tym jak wielkim problemem dla osób trudniących się właśnie takim sposobem zarobkowania jest zaprzestanie wróżenia. Okazuje się że osoby zaangażowane w magiczne myślenie tkwią w sytuacji przymusu, dosłownie chodzą na smyczy złego. Jedna kobieta opowiadała iż kiedy usilnie starała się zerwać z tym grzechem na szyi pojawił się zaczerwieniony pasek,jak obroża u psa, oprócz tego cierpiała na silną depresję i ‚coś’ pchało ją do samounicestwienia. Niektóre wróżki są bite, przez ‚niewidzialnego osobnika’,a w domu dzieją się niestworzone rzeczy. To są dramaty tych kobiet, z których nie potrafią się wyzwolić niekiedy przez długi czas, a jeśli się w końcu uda, muszą usilnie się starać o stan łaski uświęcającej, bo problem może powrócić.
        Nie są to jakieś rzadkie przypadki, ze cztery takie relacje widziałam.
        =========================
        monitorpolski: Potwierdzasz to o co mi chodzi: wiele jest rzeczy niezbadanych. Nie oceniajmy wiec innych jeśli nie mamy życiowego doświadczenia i wiedzy.

    • zastanów się 8 kwietnia 2011 o 9:38 am

      Niesamowite jest to ,że nawiedzony Zenobiusz wciąga w swoje paranoje kolejne osoby . Myślę ,że niejedna osoba mogłaby napisać nowatorską pracę naukową na temat nowej choroby umysłowej roznoszoną internetem i filmikami youtube . Ich stopień odporności na logiczne myślenie wzrasta proporcjonalnie do ilości linkowanych stron 🙂 Jeden coś wymyśli ,drugi doda od siebie z przebogatej fantazji ,trzeci rozpowszechni ,czwarty przekonuje ludzi w pracy , i tak dalej . Ale wszystkich ich łączy wiara w swoją wyjątkowość i odkrycie prawdy . Niesamowita mieszanka schizofrenii,paranoi , wolnego czasu i misji ratowania świata . Ale właśnie tacy ,,użyteczni idioci” fascynują się problemami zastępczymi ,a klika banksterów nabija sobie kabzę dalej ,i świat się kręci i dalej istnieje . Coś ostatnio Zenobiusz przestał bredzić o Nibru .ciekawe dlaczego ? Czy nikt nie zastanawia się ,że gość najnormalniej może świadomie pracować na zlecenie ?

      • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 9:58 am

        Jesteś psychiatrą? A wiesz, że psychiatrzy ze swoim całym freudyzmem są najgorszymi wrogami ludzkości? To draństwo pracuje nad ubezwłasnowolnieniem ludzi i są coraz to skuteczniejsi. Tacy jak Zenobiusz są dla nich najgorszym problemem, nie mogą sobie z nimi poradzić – dlatego coraz częściej zaczyna się stosować metodę na „dom wariatów”, tak skutecznie wykorzystywaną przez Stalina i Hitlera. Zastanów się zanim kogoś zaczniesz oczerniać. A może to ty nie znasz tak rzeczywistości jak Zenobiusz?

      • zastanów się 8 kwietnia 2011 o 10:17 am

        AD Monitor
        Niewątpliwie obce jest mi pojmowanie rzeczywistości Zenobiusza , gościa ,który chwalił się ,że ma skamielinę ANUNNAKA 🙂

        i za nic nie może pojąć ,że kupił tani falsyfikat .
        ===============================
        monitorpolski: ciekawe, bo ja to widziałem i oglądałem, wcale nie wygląda mi na jakiś falsyfikat. A co do jego ekspertyz, powiem że są trafne w 90%, niedawno jedna kobieta potwierdziła autentyczność cennego obrazu, który kupiła po pozytywnej ekspertyzie Zeno.

  6. megawesoły 8 kwietnia 2011 o 2:22 am

    „Po udanej akcji dział orgonowych, które odpędziły uranowe chmury zmierzające nad Polskę…” hahaha,nie moge.Normalnie urotawaliście nasz kraj.Ludzie Wy naprawde jesteście chorzy.Siejecie panike,opowiadacie non-stop bzdury i żyjecie w jakimś własnym autystycznym świecie.Przy każdym nowym poście nie wiem czy śmiać sie czy płakac z głupoty oszołomów typu Bein,Zenobiusz,czy obecny tu Monitor.Jesteście niesamowici. X’-D BŁAGAM O WIĘCEJ !!! rotfl 🙂 yes yes yes

  7. lololo 8 kwietnia 2011 o 2:31 am

    Zmartwiony za jaka wersja rzeczywistosci jestes za ta co przedstawia monetarny skorumpowany system ktorym rzadza ludzie ktorym wydaje sie ze sa bogami (jest bardzo ograniczony) Czy ten co przedstawiali Jezus, NIkola Tesla, Wilhelm Reich odkrywca orgonu energii i wykorzystania jej. Ci to byli wolni przede wszystkim mentalnie bo wiedzieli ze cokolwiek sie pojawia to pojawia sie w nich i oddali sie w zupelnosci temu co robili. Ale od tysiecy lat nic sie nie zmienilo przestraszone biegajace do okola jednostki myslac ze jak ktos nie zgadza sie z ich zdaniem to reaguja tak jakby to rownalo sie z ich smiercia. Zabijali wlasnie tych co bardziej ogarniali ta „rzeczywistosc”. Skad wiesz ze tak nie bylo jestes na 100% pewny ze to prawda co mowisz ? Siedzisz przed kompem wyrzucajac mysli ze swojego punktu widzenia ktore sa przesiakniete arogancja. Niech robia robote robia swoje gdyby nie oni byli bysmy zdani na „łaske” zmanipulowanych mediow. A wtedy siedzial bys przed tv z zaprogramowanym mozgiem.

    • zastanów się 8 kwietnia 2011 o 10:00 am

      Można ludzi zaprogramować na życie sensacją ,strachem i oczekiwaniem katastrof .Dlatego wmawia się innym poprzez rzekomo alternatywne blogi o zwiększeniu trzęsień ziemi , nadciągającej komecie ,niby katastroficznych wybuchach na słońcu , śmiercionośnym harpie , zabójczym promieniowaniu w odległości tysięcy kilometrów( ciekawe ,że po Czarnobylu jeszcze w Polsce żyjemy ? )
      A wszystko to odciąganie ludzi od istoty problemu -czyli -życia ludzi na świecie jako NIESWIADOMYCH NIEWOLNIKOW – Po co macie domagać się lepszych warunków materialnych bytu ? lepszego systemu społecznego np Demokracji Bezpośredniej ? po co macie żądać prawa do sprawiedliwego podziału od dóbr naturalnych i efektów pracy ???

      Użyteczni Idioci lub dezinformatorzy pokroju Zenobiusz podsuwają wam tematy zastępcze nasączone religijnością apokaliptycznej nieuchrononności ,kosmitami ,wiaderkami z miedzianymi rurkami i już czujecie się spełnieni i tacy dobrzy z was ludzie .
      ŚPICIE , więc śpijcie dalej paranoicy zdalnie sterowani.
      ==========================================
      monitorpolski: dezinformatorem to ty jesteś i ci to udowodnię. Tu są linki do opracowań naukowych, w których udowodnione jest, że Czarnobyl pochłonał 1 milion ofiar: http://climateandcapitalism.com/?p=3146. To, że TY żyjesz, nie znaczy, że wszyscy żyją. Moja ciotka w Lublinie zmarła niedawno w mękach, też prawdopodobnie na skutek Czernobyla, ja sam przez kilka lat chorowałem na żołądek, choć brałem jod. Akurat znam środowisko lubelskie i wiem, że bardzo wielu młodych ludzi umierało bez powodu. Mojej znajomej, młodej dziewczynie, wypadło większość włosów, nawet nie wiem czy jeszcze żyje.
      Domaganie się lepszego systemu jest również konieczne, mam nadzieję, że podasz nam linka do swojej strony lub stowarzyszenia, gdzie to uskuteczniasz? A jeśli nie robisz tego, to nie zawracaj głowy – pozwól ludziom tobić COŚ dla ludzkości.

  8. Cupak 8 kwietnia 2011 o 6:11 am

    Nie wiem czy to związek ma z chemtralisami, ale ostatnio zauważyłem że wielu osobom leci krew z nosa. Wiem, że aluminium bar i stront, gdy się je wdycha uszkadzają naczynia krwionośne i włoskowate w płucach.

    • Cupak 8 kwietnia 2011 o 6:12 am

      Oczywiście nie tylko w płucach, większość tego się chyba zatrzymuje w jamie nosowej.

    • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 10:18 am

      Mnie też leci. Sądziłem, że to mój problem. Coś w tym musi być.

  9. Lamacz Matryc 8 kwietnia 2011 o 7:46 am

    Mysle ze grupowe medytacje i modlitwy maja wielka moc,moze warto je organizowac,przez 20min dziennie o jednakowej godzinie.Jestem przekonany ze wiele mozna zmienic

    • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 8:09 pm

      Dobry pomysł – jedność myśli, modlitwy i medytacji. Nawet mogą w to wejść niewierzący, niech mają tylko cel. A celem jest uwolnienie świata od wszechogarniającego zła.

  10. typ_refleksyjny 8 kwietnia 2011 o 8:15 am

    Jak 11 kwietnia nie wybuchnie wulkan i nie rozwali połowy Japonii,to może wtedy uwierzycie,że zwariowaliście i łykacie wszystkie „rewelacje” samozwanczych „proroków” jak młode pelikany.Chociaż wątpie w Wasze „oświecenie”.Na zbiorowe szaleństwo czasami ciężko o lekarstwo… :/

    • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 9:03 am

      Typie-refleksyjny, jesteś jak struś z głową w piasku i pewnie nie słyszałeś o tragedii w Japonii 11 marca? I pewnie nie wiesz, że od dłuższego czasu w alternatywnych mediach mówiło się o wzroście ilości trzęsień ziemi? Takim postawieniem sprawy próbujesz zrobić z dociekliwych ludzi, jak dutchsinse i niezależnych badaczy, idiotów. Skąd możemy wiedzieć kiedy coś się wydarzy?! Czy będzie to 11 czy 18, zagrożenie jest i nie wiadomo jeszcze skąd. Widziałeś te światła przy wulkanach i podczas wczorajszego trzęsienia ziemi? Może ty masz wytłumaczenie na to co się do diaska dzieje mądralo?

      • zulus 8 kwietnia 2011 o 11:21 am

        łuk elektryczny w rozpieprzonej trzęsieniem podstacji lub elektrowni ?
        ====================================
        monitorpolski: tak, wszędzie są elektrownie, nawet w buszu pod wulkanem. Pooglądaj linki jakie zamieściłem wczoraj. A jeszcze nie widziałem łuku w kształcie wielkiej kuli światła…

      • hjk 9 kwietnia 2011 o 11:38 am

        ciekawe z tymi swiatłami, ale wybuchom wlkanow towarzysza burze i wyładowania atm., emitowane pyły i gazy to chyba powodują… widziałem takie zdjęcie z burzą nad dymiacym wulkanem..

  11. AQQ 8 kwietnia 2011 o 9:18 am

    Okinawa elektrownia – wyciek, Czechy -pali się jakieś niebezpieczne paskudztwo, a wicher jak cholera… Dusi mnie w płucach i głowa boli od wczoraj…
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Gigantyczny-pozar-zakladu-utylizacji-odpadow-w-Czechach,wid,13300082,wiadomosc.html?ticaid=1c172

    • kkkk 8 kwietnia 2011 o 9:26 am

      pisalam wczesniej u zenobiusza ze maja duze problemy w czechach ale wykasowal bo bustery byly wazniejsze i ta wiadomosc widocznie nie byla dla niego wazna…

  12. zulus 8 kwietnia 2011 o 9:45 am

    przykro czytać jak dezinformacja wpędza was w paranoje, którą powielacie z zapałem, siejąc strach i złą energię – odwalając pożyteczną robotę dla nwo i dając mu moc manifestacji. nie mogę patrzeć jak niektórzy z lubością roztaczają beznadziejne wizje katastrof i piekła na ziemi, reprezentując jednocześnie poziom wiedzy urągający podstawówce.

    sporo pozytywnych myśli ginie w tej breji katolicko-ignoranckiej ciemnoty, szkoda.

    mylcie dalej Jezusa z rzymskimi odstępstwami i róbcie sobie ludziom wodę z mózgu i módlcie się do swoich oprawców.

    btw. tesla i katolicyzm w jednym wpisie to jak zrobić kupę na jego grobie

    • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 9:56 am

      To załóż sobie blog o cukierkach i ciastkach. A my tu będziemy robić swoje. Nie modlitwą Jezus przepędził faryzeuszy ze świątyni. A Indianie się umierali modląc się. Czynu potrzeba, modlitwy też, ale jak można coś zrobić to róbmy, a najgorsza jest niewiedza.

      • zulus 8 kwietnia 2011 o 10:09 am

        to czemu nie przepędzicie rydzyka z jego handełesem z jasnej góry ?
        do kogo modlili się indianie ? do papieża ?
        indianie których mordowali hiszpańscy katolicy a ameryce południowej ?
        watykan to od wieków filar nwo i nie ma nic wspólnego z Jezusem a z rzymem i babilonen i dopóki tego nie zrozumiecie to jesteście jak kukiełki w rękach złego.
        cały ten blog jest wielką orgią niewiedzy, gdzie niezrozumiane przez was linki służą do tresowania ignorantów STRACHEM
        róbcie dalej swoje ale żeby nie było że nie ostrzegałem
        ======================================
        monitorpolski: To widać, że nie wiesz kim był Kolumb… A co do reszty, to moze podasz nam link do twojego, o wiele bardziej cennego blogu?

    • emil 8 kwietnia 2011 o 9:57 am

      Co uważasz za dezinformację? Trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, kataklizmy pogodowe? I dlaczego wylewasz swą żółć na tych co wierzą? Czy ktoś cię do czegoś zmusza? Nie podoba się, nie czytaj a jeszcze lepiej – zmień portal.

      • zulus 8 kwietnia 2011 o 10:21 am

        nie myl proszę faktów z kretyńskimi interpretacjami które są śmieszne dla dziecka które już ma fizykę w podstawówce nie mówiąc o zwykłej logice

        sorry ale odgonienie chmur URANOWYCH !!!!! ludzie ogarnijcie się !!!

        jesteśmy pogrążeni w kłamstwach i to wielowarstwowych, ale wy jeszcze mieszacie na ślepo w tym kotle kłamstwa powodując że znalezienie ziarna prawdy jest jeszcze trudniejsze.

        te ziarna prawdy giną w morzu głupot niestety w większości pochodzenia katolickiego.. to ta sama ciemnota co płaska ziemia, i diabeł wywołujący choroby
        jak widać ciągle w opozycji do FAKTÓW które człowiekowi udało się poznać.

        ale wy do ten kocioł przyprawiacie dodatkowo tonami strachu, beznadziei i defetyzmu. o to im chodzi. żebyście się nawzajem straszyli i biernie czekali na najgorsze modląc się do bożków których ciągle wam SPRZEDAJĄ w dodatku za PIENIĄDZE. jak to powiążecie z Jezusem (oddajcie co macie potrzebującym i chodźcie za mną) ???????

        ja też wierze i moim obowiązkiem jest poinformować błądzących. co niniejszym zrobiłem i dziękuje za odbiór
        ==========================================
        monitorpolski: polecam opracowania dr Piotra Beina, specjalisty od DU i zanieczyszczeń uranowych. Uran może się rozprzestrzeniać na duże odległości. W przyapdku małych pyłków grawitacja nie jest decydującą siłą. Stąd określenie „chmury uranowe”. Podobnie mogą istnieć i „chmury plutonowe”. Nie znaczy to, że takie chmury są w 100% złożone z uranu czy plutonu – procent może być niewielki, ale toksyczność olbrzymia. Niegdy bym nie użył tego określenia gdyby nie dyskusja naukowców jaka do mnie dotarłą dorgą mailową na ten temat. http://www.grypa666.wordpress.com http://www.piotrbein.wordpress.com

  13. andropow 8 kwietnia 2011 o 9:50 am

    Wybuch na Sloncu naprawde mocny, podobny jak ten ktory mial miejsce tuz przed 11 marca. Jesli w dniach 10-11 kwietnia bedzie trzesienie okolo 8 stopni to mozna z duza doza pewnosci uznac ze to Slonce wywoluje ostatnie trzesienia ziemi.

    • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 9:54 am

      Tamten nie był dokładnie skierowany w stronę Ziemi. Ten jest…

      • andropow 8 kwietnia 2011 o 10:21 am

        Na symulacji do ktorej podales link, flara rozchodzi sie w inna strone, sam juz nie wiem.
        =====================================
        monitorpolski: zauważ, że Ziemia przechodzi przez czerwony obszar

    • Cupak 8 kwietnia 2011 o 10:20 am

      Słońce takich trzęsień nie robi, to wszystko jest ukartowane, możliwe że nie było żadnego wybuchu na słońcu, skąd bierzemy dane o tych wybuchach z NASA, to jedyne nasze źródło a ono jest w łapach NWO. Może rzeczywiście są na słońcu wybuchy ale HAARP , potęguję siłę ich działa na Ziemi.

      • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 11:27 am

        Możesz mieć rację. Przecież tego nie możemy stwierdzić gołym okiem. Jeśli będzie jakieś duże trzęsienie 11 kwietnia to naprawdę będzie dziwne. Illuminaci nie mogą przecież sterować Słońcem…

      • pedro 8 kwietnia 2011 o 12:17 pm

        Czy HAARP może wpływać na słońce? Czy istnieją specjalne satelity z systemem HAARP lub podobnym? Jak dla mnie nieprawdopodobne by tak było. Wywołując trzęsienia i inne kataklizmy bardzo wygodnym tłumaczeniem jest, że to naturalne, że to działalność słońca. Fabrykacja dowodów na ewentualną działalność słońca jest sensowna.

      • hjk 9 kwietnia 2011 o 8:04 pm

        mamy potwierdzenie – kilka razy dziwnie bolała mnie głowa, inaczej niz zazwyczaj a potem czytałem, ze były te rozbłyski…i wtedy skojarzyłem, ze to one są przyczyną dziwnych bólów głowy

  14. freenata 8 kwietnia 2011 o 10:01 am

    Postanowiłam, będąc pod wrażeniem akcji z działami orgonowymi zorganizowaną przez Zenobiusza, oficjalnie zainicjować AKCJę NA RZECZ WODY (według zaleceń dr. Emoto), króra zapewne tego potrzebuje – olbrzymia skala skażenia jest faktem. Otworzyłam blog https://tashiwater.wordpress.com/ z tego powodu, gdzie znajdziecie szczegóły. Zwracam się do wszystkich ludzi dobrej woli (niezależnie od wyznawanych poglądów) o zapoznanie się z AKCJą i przyłączenie do działania. Chodzi tylko o chwilę skupienia w określonej intencji, co nic nie kosztuje. Byłoby idealnie zdążyć nawet dzisiaj na 12:00 (za godzinę), bo razem mamy więcej siły.

  15. Pingback: Rozbłysk słoneczny 400 razy większy od Jowisza zmierza w stronę Ziemi. « Zenobiusz's Blog

  16. zulus 8 kwietnia 2011 o 10:32 am

    zulus :

    to czemu nie przepędzicie rydzyka z jego handełesem z jasnej góry ?
    do kogo modlili się indianie ? do papieża ?

    te pytania jak widzę bez odpowiedzi…

    indianie których mordowali hiszpańscy katolicy a ameryce południowej ?
    ======================================
    monitorpolski: To widać, że nie wiesz kim był Kolumb…

    to widać nie znasz historii konkwisty, ani kim był cortez czy velazquez

    A co do reszty, to moze podasz nam link do twojego, o wiele bardziej cennego blogu?

    szukajcie a znajdziecie

    • hjk 9 kwietnia 2011 o 8:53 pm

      skad wiecie, czy wam kitu nie wciskaja z tą historią… nie wiemy na dobrą sprawę co sie dzisiaj dzieje, gdzie sa media, internet tysiace dziennikarzy, a excytujecie sie jakimiś historiami sprzed kilkuset lat czy dziesiatek wieków…

  17. zulus 8 kwietnia 2011 o 10:43 am

    taaa HAARP wyjaśnienie wszystkiego łącznie z krostami na czole.

    czy nie dziwi was że żaden elektronik-krótkofalowiec-amator na alasce nie zarejestrował emisji o mocy GIGAWATÓW ? a może się mylę i nie znam linku ?

    nie słyszałem też o próbie poddania analizie chemtrails, ciekawe czemu ? w ameryce nie ma prywatnych samolotów ?

    • Antymaterialny 8 kwietnia 2011 o 11:10 am

      Mnie to nie dziwi Kolego. Nie ma możliwości zmierzenia tego rodzaju wyładowań zwykłym sprzętem amatorskim. Oczywiście dokonywano wielu pomiarów, które nie przebijają się do mediów. Wiele grup na świecie dokonuje pomiarów rozpracowuje ten system. Dzieje się to m.in. w Iranie i Chinach. W sprawie oprysków to już nie są nasze domysły, ale stwierdzony fakt. Rok temu wysyłaliśmy próbki do analizy w Mińsku Mazowieckim. Niestety otrzymaliśmy negatywną odpowiedź, a próbek nie odzyskaliśmy.
      Ten amatorki film podejmuje wiele ważnych kwestii dotyczących oprysków.

      Należy też wziąć pod uwagę zwiększoną ilość jonizatorów w powietrzu, które również sprzyjają tworzeniu wszelkich chmur i dzięki temu mogą się długi czas utrzymywać.
      Pozdrawiam

      • zulus 8 kwietnia 2011 o 12:04 pm

        rozpracowują to już parę lat i ciągle nic ? ? przez parę lat nie udało się zyskać niezależnego dostępu choćby do spektrometru ? na całym świecie ?

        przepraszam ale kpisz ze mnie czy z siebie ?

      • zulus 8 kwietnia 2011 o 12:24 pm

        kolejnym nieporozumieniem jest to że nie można tego zmonitorować. chcesz powiedzieć, że na całym świecie nie ma ludzi dla których FALE RADIOWE to nie wiedza tajemna, i którzy potrafiliby zbudować antenę i odpowiedni odbiornik ?

        albo że emisję takiej ilości energii dałoby się ukryć ?

    • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 11:29 am

      A kto ma odbiornik na ultradługie fale? Sam jestem elektronikiem.

      • zulus 8 kwietnia 2011 o 11:49 am

        to chyba poradziłbyś sobie z konstrukcją anteny i odbiornika i koło każdej instalacji haarpa była by już niezależna stacja monitorująca. czemu się nie zorganizujecie ? serio pytam przecież temat nie jest nowy – ma parę lat. to samo chemtrails – nie udało się do tej pory zdobyć i zbadać próbki ?

        czy to nie dziwne że setki tysięcy ludzi mielą te tematy a konkretów brak ?

        z tych setek tys. znalazłoby się chyba kilku zdolnych i otwartych ludzi, którzy chętnie by pomogli, i byłoby to o wiele pożyteczniejsze niż blogowanie strachu.

        czemu to się nie udało ? może dlatego, że każdy chce być prorokiem i strażnikiem tajemnej wiedzy i widzę tylko wzajemne obrzucanie się blotem jak post emila poniżej ?

        to kwestia EGO i jak widzę jest ona dominująca na takich blogach

        =======================
        niestety pan piotr bein nie jest dla mnie ani trochę wiarygodny.
        ============================
        monitorpolski: szkoda mojego czasu, bo czuję, że jesteś cointelpro, ale z uwagi na czytelników odpowiem.
        1. Zwykli ludzie nie mają ani środków ani czasu na takie badania. Wszystkie instytucje rządowe są pod kontrolą – żadne niezależne badania się nie udadzą. Jedynie w USA jest to możliwe, gdzie sporo ludzi ma pieniądze i czas. Dla mnie problemem jest prowadzenie bloga i montowanie materiałów wideo – pochłania to masę czasu, nic z tego nie mam – wychodzę z założenia – jak nie ja to kto?
        Budowa czujnika na HAARP to projekt wieloosobowy, z dość dużym budżetem. Jedna osoba tego nie zrobi, chyba że geniusz – maniak.
        2. Chemtrails zostały zbadane, wszystko masz w filmie, który zamieścił antymaterialny, a także w tonach innych materiałów.
        3. Beina się nie czepiaj, bo jako jedyny miał jaja wystąpić z otwartą krytyką wobec planowanego ludobójstwa w postaci akcji masowych szczepień na świńską grypę. I żadnymi tekstami nie podważysz jego wiarygodności. A ty kim jesteś?! On się przynajmniej podpisuje imieniem i nazwiskiem, ja też. Masz to na końcu w filmikach, które zamieszczam. Pewnie macie i mój adres, próbowaliscie mnie juz wykończyć swoją bronią elektromagnetyczną, którą usłyszałem (patrz „Tajna broń masonów”)

    • hjk 9 kwietnia 2011 o 8:56 pm

      człowieku, haarp emituje na 2,5 Hz, a krotkofalowcy dzialaja na kilku-kilkunastu MHz

  18. zastanów się 8 kwietnia 2011 o 10:56 am

    Najprostszym dowodem waszego otępienia wizjami katastroficznymi jest to ,że na -zdanie

    —Rozbłysk słoneczny 400 razy większy od Jowisza zmierza w stronę Ziemi.—

    Nikt nie podważa sensu tego zdania , ehh … fanatyzm nie jedno ma imię ,ale na pewno odbiera logiczne myślenie .

    Nie jest moją intencją obrażanie kogokolwiek ,ale ludzie oprzytomnijcie 🙂
    =================================
    monitorpolski: to jest tytuł z wpisu na godlikeproductions. Spodobał mi się, bo zwraca uwagę, a wcale nie wprowadza w błąd. Rozbłysk wielkością jest większy od słońca, co widać na zdjęciu.

    • zulus 8 kwietnia 2011 o 11:07 am

      popieram,

      w stanie paniki i histerii nie myśli się racjonalnie, i poganiacze niewolników dobrze o tym wiedzą.

      dystans, spokój, uśmiech, miłość, współpraca i wygramy

  19. ALFA 8 kwietnia 2011 o 10:58 am

    Cupak :

    Nie wiem czy to związek ma z chemtralisami, ale ostatnio zauważyłem że wielu osobom leci krew z nosa. Wiem, że aluminium bar i stront, gdy się je wdycha uszkadzają naczynia krwionośne i włoskowate w płucach.

    To nic innego jak szkorbut,za mało witC w organiżmie.

    • pedro 8 kwietnia 2011 o 11:53 am

      Co do tego nie może być pewności. Jeśli łatwo na ciele powstają ci siniaki nawet od lekkich uderzeń, myjąc zęby krwawią ci dziąsła to prawie na pewno brak witaminy c. Ale jeśli takich dodatkowych objawów brakuje nie można wykluczyć czynnika zewnętrznego jak np. Wdychanie szkodliwych substancji w tym przypadku podejrzanymi są stront, bar i aluminium jako że występują w chemtrailsach. Oglądałem filmy i czytałem analizy, że na terenach gdzie obserwuje się dużą ilość tych specyficznych chmurek zawartość aluminium Baru i Strontu wzrasta tysiące razy ponad normę.

      BTW. Zulus jest jednym z niewielu głosów rozsądku którzy nie panikują na potęgę. Prawdą jest że trzeba fakty oceniać na zimno bo pod wpływem paniki i silnych emocji nie jest to trzeźwa ocena.
      Potwierdzam Zulusie to co mówisz, że Papierz jest jedną z głównych osi zła tylko nie wiem do końca czy ten „biały” jest faktycznym władcą tajnych organizacji. Bardziej pasuje że władcą tych organizacji jest Papierz „czarny”, (urzędujący generał zakonu jezuitów) o którym nie wiadomo czy podporządkował sobie jako marionetkę „zwykłego” Papierza czy też mu służy (dowody i poszlaki przemawiają za obiema wersjami trudno mi to ogarnąć, ale to nie jest najważniejsze). Przypominam że zakon Jezuitów jest zakonem militarnym jak Krzyżacy. Jest wiele organizacji tajnych i nie do końca tajnych, które są stricte kościelne i kontrolują te niby świeckie (masońskie Iluminackie, bankierów i Bilderbergów itp.) które to organizacje deklarują niby swą niechęć czy nienawiść do kościoła ale to tylko przykrywka kościołowi służą nienawidzą tylko prawdziwego chrześcijaństwa i naszego Boga. Kościół wraz z tymi organizacjami działał i działa tak żeby wypaczyć chrześcijaństwo i oddalić ludzi od Boga. Tak naprawdę imperium rzymskie nie padło zmieniło formę władzy i rządów na kościół Rzymski. Swego czasu Święte Cesarstwo Rzymskie Narodu Niemieckiego było zbrojnym ramieniem KRK, Niestety dla nich żadna z 3 rzeszy nie zapanowała nad Europą i światem tworząc coś jak drugi e imperium rzymskie. Zmienili więc trochę metody i dzisiejszą manifestacje imperium rzymskiego widać w postaci unii Europejskiej. W apokalipsie pisano że nierządnica (system polityczno religijny) siedzi na 7 wzgórzach. Nierządnica to było tamto imperium rzymskie i dzisiejsze zamaskowane imperium katolickie ten sam Babilon.

      • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 12:19 pm

        Daj sobie spokój z demonizowaniem Papieża. Tam rządzi Rotszyld i nawet Papież nie podskoczy.

      • pedro 8 kwietnia 2011 o 12:24 pm

        monitorpolski: Rotszyldzi byli i są bankierami Watykanu, strzegą ich bogactw.
        ====================================
        To kto zabił JPI? Sam się otruł? A wiesz co chciał zrobić? Przejać kontrolę nad bankiem, to było nawet w jednym z filmów dokumentalnych, które prowadził Roger Moore

      • pedro 8 kwietnia 2011 o 11:41 pm

        Hey mam nadzieję ze ktoś to chociaż z szacunku dla mojego czasu poświęconego na podzielenie się moimi kilkuletnimi studiami nad tajnymi stowarzyszeniami, Biblią i ogólnie prawdą, przeczyta.

        Dla tego jak powinieneś zauważyć Napisałem o tzw. „Czarnym Papierzu”, i on jest od zajmowania się tajnymi organizacjami i przez to choć na początku tak nie było on ma teraz pełnię władzy, i ustanawia marionetki na głowy kościoła. Bardziej oficjalnie jednak Jezuici i inne stowarzyszenia jak kawalerowie maltańscy podlegają kościołowi, dla tego to jednak wszystko zagmatwane. Tylko część kardynałów jest tego wszystkiego świadoma i są pod jakąś organizację podpięci dla tego czasem ustanowiony będzie na Papierza „niewłaściwy człowiek”. Papierz oficjalnie jako jedyny ma wgląd do banku watykańskiego! Żaden inny kardynał czy duchowny ale czytałem że wgląd maja jeszcze jakieś tajemnicze osoby(niepewne). Oficjalnie Watykan pieniądze z całej swojej działalności przeznacza głównie na pobożne cele pomocy itd. ale majątki zarejestrowane w tym banku i przychody tam rejestrowane idą w Biliony. Nawet w krajach nie katolickich liczba Katolickich szkół, szpitali, klinik, ośrodków, mediów Instytucji wszelakiego typu które przynoszą wielki profit jest ogromna. Liczba tych instytucji w kraju Katolickim jak Polska jest dużo wyższa. Sam bank Watykański to niezwykle ciekawy temat i książki można pisać i parę powstało (jak się zbiorę to podam źródła moich rewelacji). Jak mniemam JPI Był człowiekiem którego posadzono na tym stanowisku niewłaściwie ale zamach i po sprawie… Zamach na naszego Papierza był też ewidentnie działalnością przykościelnych organizacji (nawet widziałem w bardziej popularnych mediach wzmianki o tym że korzeni tego zamachu można szukać w Watykanie). Po tym zamachu JPII wiedział że nie żartują i mają władzę przestał próbować ograniczać wpływy tych organizacji a skupił jeszcze bardziej się na szerzeniu dobra i miłości, co ma na plus u mnie.
        Sam biały papierz ma za zadanie głównie kontrolować sprawy wiary i „mącić” w wielu fałszywych doktrynach.
        Jeśli nie wierzysz w zbrodnie kościoła wykonywane zwykle czyimiś rękoma poczytaj trochę o Jasenovac- bałkańskim Auschwitz i jego komendancie zakonniku ustaszowcach i ich katolickich podżegaczach. A wszystko to bez nawet delikatnego potępienia papierza który o tym się później dowiedział. Te przypadki sa szczególne bo tam kler mordował własnymi rękoma. nawet linka zapodam(http://wolnemedia.net/historia/jasenovac-katolicki-oswiecim-a-jp2/)

        Należy wyszczególnić dwie osie tego światowego NWO. Jedna to bardziej znana Żydowsko a raczej Syjonistyczno-Masońska system politycznie dużo bardziej wpływowy od drugiego. Posiadający w swych szeregach bankierów więc i prawie nie ograniczone fundusze. Druga oś to system Religijno-finansowy mający mniejsze wpływy, również prawie nie ograniczone fundusze, a jest to kościół i organizację przykościelne które „ujeżdżają” światowy syjonizm i wolnomularstwo a łączy je głównie nienawiść do Boga stworzyciela. Niestety bez wiary w Boga i Szatana nie da się tego wytłumaczyć bo nawet jeśli wierzący ateista (wierzący, że Boga oczywiście niema) puknie się w głowę to żeby zrozumieć te ich działania trzeba wiedzieć że oni wierzą i syjoniści (nie żydzi, żydzi czczą boga i nie uznają Izraela), masoni, iluminaci, i duża część szatańskich sług w hierarchii KRK czci potajemnie Lucyfera, oraz słucha przekazów demonów. Biblia pisze że szatan teraz włada tym światem zwodzi narody, oraz że ten wąż starodawny władca tego świata zostanie zrzucony i osądzony. Jest wiele symboliki satanistcznej i pogańskiej w Watykanie.

        Jak dla mnie ta interpretacja jest prawidłowa i pasuje do opisu w Apokalipsie który mówi o tym że Nierządnica-Babilon ujeżdża Bestię. Ale później jest napisane że bestia spełni zamysł samego Boga i zniszczy Nierządnice. (Pasuje to do planów Masońskich o zniszczeni wszystkich religii. Można poczytać o planie III wojen światowych, te wzmianki o zniszczeniu religii znajdziecie w książkach masońskich.)

        Jako ciekawostkę podam że Loyola Pierwszy Generał zakonu Jezuitów miał szeregi satanistycznych i okultystycznych wizji i realizował te „wytyczne od wyższej mocy”. Ponadto wizje miały też oddźwięk jak dzisiejsze New Age, które służy głównie oddalaniu ludzi od Boga i prawdy. Następną ciekawostką jest korona papieska, która składa się z 3 koron i symbolizuje władzę nad ziemią, niebem, oraz podziemiami. Taką władzą może legitymować się tylko Bóg, i legitymował się taką władzą.
        I jeszcze jednym niezaprzeczalnym faktem w naszej Historii jest to że KRK stworzył bankierów żydowskich i to było swoistą podwaliną pod syjonizm. A było to tak Lichwa w Biblii zakazana prawem Bożym nie była uskuteczniana w państwach katolickich, była jednak dochodowa i kusząca więc wzięło się żydów jako bankierów bo przecież Gojów mogli kroić z kasy…

        Na zakończenie chce powiedzieć nie wierzcie mi, nie wierzcie nikomu. Sam pisząc to an szybko mogłem się gdzieś pomylić. Nikt nie powiedział, że wszystko w 100% jest prawdziwe, część z tego o czym wiem może być kłamstwem, popartym rozsądnymi ale fałszywymi dowodami. Dzisiaj prawie nie da się znaleźć ultymatywnej prawdy więc kwestionujcie wszystko, to zdrowe. Sami wszystko sprawdzajcie, wyciągajcie wnioski. Jak dla mnie prawda jest tylko w Słowie Bożym. Czytajcie Pismo Święte, Jak pisał Paweł „Całe Pismo przez Boga jest natchnione i pożyteczne do nauki, do wykrywania błędów, do poprawy, do wychowania w sprawiedliwości, aby człowiek Boży był doskonały, do wszelkiego dobrego dzieła przygotowany” 2 TM 3:16

      • pedro 8 kwietnia 2011 o 11:58 pm

        Tu mam starego news z jednego dość rozsądnego bloga. http://proroctwa.com/zloto-watykanu.htm apropo złota watykanu itd.

        A ogólnie przepraszam za jak mi się wydaję chaotyczny sposób mojego pisania ale poruszam jeden temat i od razu w głowie mi się kłębi kupa podobnych i istotnych informacji i trudno to wszystko zredagować.

  20. ALFA 8 kwietnia 2011 o 11:02 am

    monitorpolski :

    Mnie też leci. Sądziłem, że to mój problem. Coś w tym musi być.

    monitorpolski :
    A monitorek ile witaminy C dziennie zażywa i oby nie tej syntetycznej , można 18tys mg dziennie i będzie ok.

    Mnie też leci. Sądziłem, że to mój problem. Coś w tym musi być.

  21. zulus 8 kwietnia 2011 o 11:04 am

    wygląda na to że pojęcie „szatan” zostało zastąpione bardziej nowoczesnym haarp.

    dawniej wg watykanu szatan wywoływał choroby a teraz haarp (wirusy i zarazki, chemia w żarciu, zatrute środowisko to najstraszniejszy gatunek modernistycznych kłamstw)

    dawniej wg watykanu pan bóg walił piorunem, teraz to też haarp (piorunochron i wiedza n/t wyładowań to okrutna manipulacja mieszająca w głowach pobożnym)

    patrzcie dookoła a nie tylko haarp i haarp, nie patrzcie gdzie tłum wali, tylko od czego odwracają waszą uwagę.

    z mojej strony tyle
    wolności i miłości dla wszystkich życze

    • emil 8 kwietnia 2011 o 11:24 am

      Mam nadzieję, że już tu nie wrócisz. Swymi agresywnymi wywodami obrażasz ludzi i zaśmiecasz blog. Chcesz się popisać wiedzą o sprawach o których nie masz zielonego pojęcia i które ciebie przerastają.
      Podobnych do ciebie „naukowych trolli” namnożyło się ostatnio co nie miara. Atakujecie tych którzy sprzeciwiają się medialnej sieczce i kłamliwej oficjalnej propagandzie.

    • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 11:31 am

      Na HAARP są twarde dowody w postaci oficjalnych dokumentów czy też anten.Polecam Jesse Ventura „Conspiracy Theory” na ten temat, chyba jest po polsku w necie. Najlepszy jest jednak „Angels don’t play this HAARP” dr Nicka Begich z Alaski.

      • zulus 8 kwietnia 2011 o 11:57 am

        jessie ventura, dawny aktor, program emitowany w…. telewizji ? ktoś niedawno zarzucał mi bycie zwolennikiem medialnej papki.

        to jest tylko dowód że to sztucznie podsycane problemy o których robi się nawet już oficjalne programy w telewizji i nawet bezrobotny aktor może sobie dorobić

        naprawdę nie widzisz że coś tu nie gra ?

        widziałem te filmy parę lat temu i nasza wiedza od tej pory nie posunęła się nawet o milimetr. dlaczego ?

        • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 12:17 pm

          Ventura, najlepszy w historii gubernator Minnesoty. Może tak go lepiej określić? Być może będzie kandydatem na wiceprezydenta USA, jeśli Ron Paul zdecyduje się wystąpić jako niezależny kandydat, a nie Republikanin. Ventura to były Navy Seal, były znakomity wrestler, facet – żelazo można powiedzieć. Nie ma na niego nic co by go dyskredytowało. A media muszą się z nim liczyć. Ostatnio posunięto się do wycięcia większości jego argumentów nt zamachu na WTC, gdyż bandyckie media nie potrafią inaczej walczyć z prawdą.

    • hjk 10 kwietnia 2011 o 12:35 am

      jak jakiś ciekawszy temat to zaraz pierduły o złocie watykanu, jego zdemonizowaniu, odciaganiu od wiary itp. bzdury sekciarzy…watykan i kościół to całe zło, idzcie ludzie do sekt tam znajdziecie wszystko : Boga, miłość, prawde a guru was poprowadza…

  22. Antymaterialny 8 kwietnia 2011 o 11:28 am

    Cupak :

    Słońce takich trzęsień nie robi, to wszystko jest ukartowane, możliwe że nie było żadnego wybuchu na słońcu, skąd bierzemy dane o tych wybuchach z NASA, to jedyne nasze źródło a ono jest w łapach NWO. Może rzeczywiście są na słońcu wybuchy ale HAARP , potęguję siłę ich działa na Ziemi.

    Zauważyłeś bardzo celnie. Oczywiście przeciętny człowiek nie ma żadnej możliwości weryfikacji tak skomplikowanych zagadnień naukowych. Jedynie mniej skomplikowane zagadnienia większość ludzi jest w stanie zrozumieć i kontrolować.
    W Biblii i nie tylko w niej znajduje się ostrzeżenie:

    „Będą czynić cuda i niezrozumiałe znaki, tak aby maluczkich zwieść. Nawet ogień z nieba będą zsyłać na oczach ludzi”

    • hjk 10 kwietnia 2011 o 12:39 am

      ma możliwość – niektórych dziwnie boli głowa, jak sa te rozbłyski skierowane w strone ziemi… kiedyś nie wiedziałem co sie dzieje, az przeczytałem, ze był rozbłysk, wiec potwierdzam…

  23. Antymaterialny 8 kwietnia 2011 o 11:33 am

    AQQ :

    Okinawa elektrownia – wyciek, Czechy -pali się jakieś niebezpieczne paskudztwo, a wicher jak cholera… Dusi mnie w płucach i głowa boli od wczoraj…
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Gigantyczny-pozar-zakladu-utylizacji-odpadow-w-Czechach,wid,13300082,wiadomosc.html?ticaid=1c172

    Czechy zostały „skarcone” przez NWO podobnie jak wcześniej Węgry.
    Będą tam przeprowadzane coraz większe sabotaże. Kilka dni temu służby specjalne udaremniły ogromny sabotaż w elektrowni atomowej. Nie wszyscy na szczęście jeszcze zdurnieli. W służbach pracują szeregowe osoby, które również są patriotami, mają rodziny i dzieci.
    Czechy i Węgry nie podpisały pakietu EUROPLUS, który jest zakamuflowanym „ostatnim cięciem” dla środkowo-wschodniej Europy.

    • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 11:39 am

      Cieszę się, że nie dajemy się ogłupić. Daj znać jeśli coś wiesz, chętnie opublikuję jako osobny artykuł. Blog ma już dużą oglądalność.

  24. Antymaterialny 8 kwietnia 2011 o 12:00 pm

    Właśnie z zaciekawieniem czytałem niektóre wypowiedzi na tym blogu. Odniosłem wrażenie, że dużo osób chce podejmować na raz zbyt dużo tematów. W ten sposób się nie da. Można łatwo popaść w paranoję i schizofrenię. Wpływ Słońca również temu sprzyja. Moim zdaniem najlepsze co możecie zrobić to skupić się na walce z systemem bankowym, gdyż z niego „zło” z którym tak bardzo chcecie walczyć, bierze siłę. Nie dajcie się namówić do jakichkolwiek ruchów ziejących nienawiścią. Będą chcieli za wszelką cenę przypiąć Polakom łatę oszołomów, antysemitów itd. Będą różne akcje mające na celu ośmieszyć Polaków. Nie dzieje się tak wyłącznie w Polsce. Opiszę wkrótce sytuację w innych krajach, a szczególnie Indonezji, Malezji i Tajlandii.
    Właśnie odbywają się ogromne protesty milionów młodych ludzi takich jak Wy

  25. Antymaterialny 8 kwietnia 2011 o 12:12 pm

    Proces „globalizacji” jest bardzo skomplikowany. Bierze w nim udział wiele karteli, stowarzyszeń, mafii, służb wywiadowczych ,które widzą w nim szansę na udział w powstającej absolutnej światowej władzy. Tych najbardziej groźnych nie rajcuje już pieniądz. Oczywiście poprzez kreację pieniądza potrafili dojść do tego miejsca w którym się znajdujemy, ale obecnie zależy im wyłącznie na stworzeniu totalitarnej globalnej machiny ze światową policją, wojskiem i szeregiem instytucji globalnych. Nie jest to tak jak większość myśli, że tylko Żydzi, Masoni itd. Ich udział jest znaczący. Postaram się za jakiś czas napisać odpowiedni artykuł. Zaprzestałem odpisywania na e-maile z prostej przyczyny 🙂 2 kwietnia onet zablokował moją skrzynkę. Nie mam już możliwości logowania. Pisałem przez prawie 10 lat i niestety stało się. Co może być dodatkowym dowodem, że sytuacja z którą mamy do czynienia jest już ich wstępem, czy „Świtem Odysei”:)

    • zulus 8 kwietnia 2011 o 1:11 pm

      pedro :
      Rotszyldzi byli i są bankierami Watykanu, strzegą ich bogactw.

      cała prawda niestety i dzięki za wsparcie.

      monitorpolski :

      Ventura, najlepszy w historii gubernator Minnesoty. Może tak go lepiej określić? Być może będzie kandydatem na wiceprezydenta USA, jeśli Ron Paul zdecyduje się wystąpić jako niezależny kandydat, a nie Republikanin. Ventura to były Navy Seal, były znakomity wrestler, facet – żelazo można powiedzieć. Nie ma na niego nic co by go dyskredytowało. A media muszą się z nim liczyć. Ostatnio posunięto się do wycięcia większości jego argumentów nt zamachu na WTC, gdyż bandyckie media nie potrafią inaczej walczyć z prawdą.

      równie dobrze mogą to być elementy budowania jego legendy. przepraszam ale
      polityk, aktor, żołnierz, wrestler (chyba trudno o bardziej sztuczny i teatralny sport) to nie są dla mnie zawody które uwiarygadniają bojownika o Prawdę. to raczej zajęcia, które temu przeczą.

      nie wierzę że w telewizji ktoś pokażę Prawdę, najwyżej mały kawałek prawdy uwiarygodniający jeszcze większe kłamstwo. dlatego patrzmy sercem, pytajmy intuicji. nikomu nie wierzmy bez zastrzeżeń, zadawajmy pytania. bez paniki, bez nerwów, bez wyzwisk i przypinania łatek

      Prawdy nie można pokonać, można ją tylko przywalić milionami kłamstw,

      Ludzi na Ziemi też nie można pokonać, można ich tylko podzielić i napuścić na siebie by walczyli, współzawodniczyli, wzajemnie bali i obrzucali się błotem na blogach 😉

      Uwierzymy że WSZYSCY jesteśmy braćmi odpowiedzialnymi za Ziemię, wygramy.

      NIE LĘKAJCIE SIĘ tylko MIEJCIE WIARĘ. W zwycięstwo bo DOBRO zwycięża. Wątpliwości i strach to zła wibracja od szatana eeee haarpa 🙂

  26. Antymaterialny 8 kwietnia 2011 o 12:21 pm

    jeszcze ważna sprawa. Nie zapominajcie o spacerach, tzn. nie spędzajcie za dużo czasu przed komputerem. Wiem że to wszystko jest ciekawe i wciąga. Trzeba z tym walczyć, ale musimy być ZDROWI zarówno pod względem fizycznym jak i psychicznym.
    Róbcie często przerwy w pracy przed komputerem, zwykła gimnastyka nie zaszkodzi.

    „Nie chłońcie wiedzy jak smok wawelski wody. Pamiętajcie że ta woda go zabiła”

    Trzeba zachować umiar, rozsądek i być pozytywnie nastawionym. Oczywiście należy pisać o wszelkiego rodzaju niepokojących zjawiskach, ale nie można podszywać tego strachem. Zawsze trzeba patrzeć pozytywnie. Jeśli masz w sercu „dobrego Boga” niezależnie od wiary, poglądów itd to co może Ci się złego stać???

  27. boombox 8 kwietnia 2011 o 12:26 pm

    Antymaterialny :

    Proces „globalizacji” jest bardzo skomplikowany. Bierze w nim udział wiele karteli, stowarzyszeń, mafii, służb wywiadowczych ,które widzą w nim szansę na udział w powstającej absolutnej światowej władzy. Tych najbardziej groźnych nie rajcuje już pieniądz. Oczywiście poprzez kreację pieniądza potrafili dojść do tego miejsca w którym się znajdujemy, ale obecnie zależy im wyłącznie na stworzeniu totalitarnej globalnej machiny ze światową policją, wojskiem i szeregiem instytucji globalnych. Nie jest to tak jak większość myśli, że tylko Żydzi, Masoni itd. Ich udział jest znaczący. Postaram się za jakiś czas napisać odpowiedni artykuł. Zaprzestałem odpisywania na e-maile z prostej przyczyny 2 kwietnia onet zablokował moją skrzynkę. Nie mam już możliwości logowania. Pisałem przez prawie 10 lat i niestety stało się. Co może być dodatkowym dowodem, że sytuacja z którą mamy do czynienia jest już ich wstępem, czy „Świtem Odysei”:)

    ahaś, jasne, wielki wojownik został skarcony – ale 10 lat to Ci dali ze skrzynki korzystać, jacy oni wspaniałomyślni. I nagle bach, poczuli zagrożenie, Antymaterię, jako tego węszącego zwierza, ustrzelić trzeba było… Śmiech na sali, panie, śmiech na sali.

    • hjk 10 kwietnia 2011 o 1:35 am

      smiej sie błaźnie śmiej – elektrownia 40 lat stała, a teraz sie zawaliła…
      rozumiesz, ze pewne rzeczy tolerują do czasu? czy nie rozumiesz prostych spraw?
      jak komuna weszła w 44 roku to kilka lat tez było spokojnie, az sie za wszystkich wzięli…

  28. hehe 8 kwietnia 2011 o 12:40 pm

    Cupak :

    Nie wiem czy to związek ma z chemtralisami, ale ostatnio zauważyłem że wielu osobom leci krew z nosa. Wiem, że aluminium bar i stront, gdy się je wdycha uszkadzają naczynia krwionośne i włoskowate w płucach.

    3 lata temu miałem prostowaną przegrodę nosową. W zasadzie nie mam już problemów z oddychaniem przez nos, ale rano gdy wstaję muszę go opróżnić, bo przez suche powietrze organizm zdecydowanie intensywniej nawilża ścianki nosa niż w lecie gdy jest parno. Teraz pomimo tego, że ogrzewanie mam zupełnie wyłączone od kilku tygodni, mój nos zaczął mi się dawać ostro we znaki. Uciążliwości nasiliły się ok. 2 tygodnie temu. Rano muszę go zdecydowanie dłużej opróżniać. Zauważyłem też, że pękają mi mikrożyłki w nosie, co dostrzegam codziennie rano od dwóch tygodni. W jaki sposób do dostrzegam, nie będę pisać 🙂 Ale to może być zwykły przypadek. Nie wyciągam pochopnych wniosków.

  29. Ramzes 8 kwietnia 2011 o 12:41 pm

    boombox :

    Antymaterialny :
    Proces „globalizacji” jest bardzo skomplikowany. Bierze w nim udział wiele karteli, stowarzyszeń, mafii, służb wywiadowczych ,które widzą w nim szansę na udział w powstającej absolutnej światowej władzy. Tych najbardziej groźnych nie rajcuje już pieniądz. Oczywiście poprzez kreację pieniądza potrafili dojść do tego miejsca w którym się znajdujemy, ale obecnie zależy im wyłącznie na stworzeniu totalitarnej globalnej machiny ze światową policją, wojskiem i szeregiem instytucji globalnych. Nie jest to tak jak większość myśli, że tylko Żydzi, Masoni itd. Ich udział jest znaczący. Postaram się za jakiś czas napisać odpowiedni artykuł. Zaprzestałem odpisywania na e-maile z prostej przyczyny 2 kwietnia onet zablokował moją skrzynkę. Nie mam już możliwości logowania. Pisałem przez prawie 10 lat i niestety stało się. Co może być dodatkowym dowodem, że sytuacja z którą mamy do czynienia jest już ich wstępem, czy „Świtem Odysei”:)

    ahaś, jasne, wielki wojownik został skarcony – ale 10 lat to Ci dali ze skrzynki korzystać, jacy oni wspaniałomyślni. I nagle bach, poczuli zagrożenie, Antymaterię, jako tego węszącego zwierza, ustrzelić trzeba było… Śmiech na sali, panie, śmiech na sali.

    a nie wpadłeś na pomysł, że wcześniej nie mieli prawa ???
    Z tego co wiem to nie był odosobniony przypadek, bo chyba 1 kwietnia 2011 weszło w życie w Polsce odpowiednie prawo i widać że mogli się wziąć do roboty 😦

  30. Artur 8 kwietnia 2011 o 12:58 pm

    Ludzie troche wiecej obiektywizmu.Latwo powiedziec Chembustery odganiaja chmury<otoz tak nie jest.Widzialem kiedys na you tube film o dzialaniu bardzo duzego chembustera na smugi chemiczne,aparat byl filmowany z daleka z ujeciem duzego kawalka nieba,film byl w przyspieszeniu i obejmowal duzy kawalek czasu.Wiecie co robil ten chembuster on wciagal cala zla chemie do siebie,doslownie bylo pokazane jak wciaga pojedyncze smugi neutralizujac je.Otoz gdyby chembustery odganialy rozganialy ,jak chca niektorzy ,smugi chemiczne i chmury uranowe znad polski to suma zanieczyszczen musiala by sie gdzies gromadzic ,co to za wznalazek ktory by nie usuwal zanieczyszczen a przesuwalby je nad inny obszar.To jest bardzo proste ale i chwytliwe myslenie.Przeciez to by bylo jak ten okrag haarp ktory odsuwal chmury znad Brukseli na poczatku skazenia.Widzieliscie ten film, http://www.youtube.com/watch?v=mBcXIEYq9vg ,to wzciagnijcie z niego wnioski.Zaloze sie ze w ameryce jest jeszcze wiecej urzadzen orgonowych niz u nas,bo i kraj bogatszy,a nie uchronilo ich to przed radioaktywnym deszczem.U mnie w okolicy tez wczoraj padalo,od trzech dni niebo jest mocno zachmurzone rzadko z przeblyskami slonca.Dzisiaj ponad ciemnymi deszczowymi chmurami na wyzszej wzsokosci zauwazylem porozwiewane smugi chemiczne.Pewnie sa u nas w okolicy dwa amatorskie male dzialka orgonowe i zauwazam ze od tamtego czasu nie ma tylu sztucznego syfu i sztucznych chmurek co nad obszarami dokola(choc wedlug mnie to jeszcze za mala moc).Wlasnie uzylem slowa sztuczne bo nawet wedlug odkrywcy energii orgonu Reicha Chembuster nie dziala w ten sposob na naturalne formacje chmur, podsumowujac mozna powiedziec ze dzialko orgonowe jest urzadzeniem stabilizujacym klimat na danym obszarze.Wiec nie gloryfikowal bym tak roli chembusterow w walce z radioaktzwnoscia.Pozniej moze sie okazac ze ktos bedzie mial pretensje ze chembustery nie uchronily go przed promieniowaniem przeciez tak zostalo napisane ze chembustery odsunely chmury uranowe od polski.Hahahaha .Pewnie ile pomoga to pomoga ale to nie jest jakis cudowny srodek. W ten sposob mozna zrobic niecelowo albo celowo krzywde idei orgonu.Gdyby to odemnie zalezalo to wprowadzilbym nauke obiektywnego myslenia i analizy tekstow do szkol.

    • Artur 8 kwietnia 2011 o 1:37 pm

      Jeszcze jedno. Manitorpo nie ma czegos takiego jak nieudana smuga chemiczna bo albo roypyla to co maja do rozpylenia na pokladzie samolotu albo nie rozpzla.Nie wiem jakie musialo by byc sanie orgonotyczne z ziemi i ile energi orgonowej unosic sie w powietrzu zeby smuga chemiczna zanikala zaraz za samolotem.Przeciez to jest nawet fiyzcynie niemozliwe.Nieobraz sie ale te zdjecia ktore pokazales dowodza ze albo nie wiesz jak wzglada smuga chemiczna albo wierzysz w takie rzeczy.

      • Artur 8 kwietnia 2011 o 2:45 pm

        Sory za bledy ale cos mi klawiatura szwankuje.

    • zenobiusz 8 kwietnia 2011 o 7:14 pm

      ,co to za wznalazek ktory by nie usuwal zanieczyszczen a przesuwalby je nad inny obszar
      I przesunął nad Bałtyk.Doczytaj zanim się wypowiesz.

      • Artur 8 kwietnia 2011 o 8:16 pm

        A masz jakies dowody ze zanieczyszczenia zatrzymaly sie nad baltykiem i ze Baltyk wyrzuca na brzeg tysiace martwych sledzi to je przedstaw.Ja probowalem „doczytac”ale nic nie znalazlem.Przykro mi to mowic ale swoim glosem wpisujesz sie tylko w glos mediow glownego nurtu ze polsce nie grozi skazenie.

  31. zastanów się 8 kwietnia 2011 o 1:46 pm

    Mała uwaga dla Monitora , niech pan przywróci po prawej strony dodatek wordpressa — ostatni komentarz ,czy coś takiego ,bo ciężko dopatrzeć się ,gdzie i kiedy pojawił się nowy komentarz . Będzie czytelniejsza dyskusja.

    • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 6:09 pm

      ok

      • AQQ 8 kwietnia 2011 o 7:18 pm

        Dziękujemy!

  32. Cupak 8 kwietnia 2011 o 1:56 pm

    Bardzo ciekawe dlaczego dotarcie tego rozbłysku dziwnie się zbiega z datą 11.4 i godziną 5:46 😀

    • F6u6c6k.. 8 kwietnia 2011 o 4:30 pm

      no i podziel sobie 46/3 = 23.. hehe

      • F6u6c6k.. 8 kwietnia 2011 o 4:34 pm

        46/2* hihi

  33. jackoi 8 kwietnia 2011 o 2:26 pm

    • AQQ 8 kwietnia 2011 o 4:57 pm

      Zobaczcie ten film, czy to naprawde UFO-ki się tam kręciły?

      • hjk 10 kwietnia 2011 o 1:46 am

        jak nie wybuchł to moze go usoikoili i sciagneli energie jakos tym swiatłem.>?

  34. Rigel 8 kwietnia 2011 o 3:24 pm

    Calkiem mozliwe jest ze syjonisci czekali wlasnie na ten wyjatkowo silny rozblysk bo licza na to ze w polaczeniu z HAARP ktorym juz od kilku dni bombarduja Japonie czestotliwoscia 2.5 HZ, spowoduja o wiele wieksze szkody niz 11.03. Bardzo prawdopodobne jest ze tym syjonskim smieciom chodzi o calkowite unicestwienie Japonii.

    • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 6:08 pm

      To całkiem logiczne. Przy okazji są bezpieczni. Jak to, my?! To przecież Słońce! Wiedza to przewaga.

      • Siuba58 8 kwietnia 2011 o 7:02 pm

        albo jest im potrzebne „DRUGIE SŁOŃCE’ do czegoś? Pytanie do czego? Co planują? Czy ma to związek z Orkiestrowana Inwazja UFO? a może Drugie Wzejście Chrystusa?… a może nawet wyjście spod ziemi „wybawców” Naszej Planety?
        Co mówi Księga Rodzajów??? Czyje to Dzieło?
        Tam są odpowiedzi….
        ONI myślą inaczej niż MY! Maja czas i pomału realizują swoje wyimaginowane plany! Zobaczcie ile już IM się już udało! Chyba już DOŚĆ! Pora na na NAS – LUDZI! Sorry, poniosło mnie…. trochę… ale na prawdę jest jednym z Was, poszukiwaczem Prawdy…. Człowiek ma WIELKA SILE! NIE DAJMY ZŁU MANIPULOWAĆ NIĄ PRZECIWKO NAM SAMYM!

  35. Ramzes 8 kwietnia 2011 o 4:03 pm

    zulus :

    to chyba poradziłbyś sobie z konstrukcją anteny i odbiornika i koło każdej instalacji haarpa była by już niezależna stacja monitorująca. czemu się nie zorganizujecie ? serio pytam przecież temat nie jest nowy – ma parę lat. to samo chemtrails – nie udało się do tej pory zdobyć i zbadać próbki ?
    czy to nie dziwne że setki tysięcy ludzi mielą te tematy a konkretów brak ?
    z tych setek tys. znalazłoby się chyba kilku zdolnych i otwartych ludzi, którzy chętnie by pomogli, i byłoby to o wiele pożyteczniejsze niż blogowanie strachu.
    czemu to się nie udało ? może dlatego, że każdy chce być prorokiem i strażnikiem tajemnej wiedzy i widzę tylko wzajemne obrzucanie się blotem jak post emila poniżej ?
    to kwestia EGO i jak widzę jest ona dominująca na takich blogach
    =======================
    niestety pan piotr bein nie jest dla mnie ani trochę wiarygodny.

    z całym szacunkiem ,ale dlaczego Ty jeszcze nie zrobiłeś tak bardzo potrzebnej instalacji? Dlaczego nie zbadałeś chemtrials??
    Przecież jesteś taki mądry, że można byłoby obdzielić kilka forów dyskusyjnych.
    Jeśli Ty nie zrobiłeś to dlaczego dziwisz się, że inni nie zrobili.
    Według badań szwajcarskich naukowców jedna osoba na 100 milionów potrafi od początku do końca wyjaśnić działanie zwykłej karty pamięci SD, a co dopiero mówić o tajnych projektach wojskowych.
    nie jest proste badać tego typu sprawy dla przeciętnych ludzi.

    • zulus 8 kwietnia 2011 o 5:12 pm

      może dlatego, że uważam chemtrails to temat dla zajęcia publiki i siania paniki odwracający uwagę od innych niewygodnych faktów.

      konieczność udowodnienia leży po stronie zwolenników tej teorii, a na razie widzę tylko bicie piany i straszenie. zero konkretu, zero dowodu, niestety.

      btw, od kilku lat działa strona http://contrailscience.com/ która wyjaśnia wiele mitów niestety na niekorzyść tej teorii.

      • monitorpolski 8 kwietnia 2011 o 6:04 pm

        Niestety, nie masz racji. Badania naukowców amerykańskich potwierdzają, że chemtrails to jest powolne ludobójstwo – głównie poprzez alkalizację gleby, co powoduje niemożność dotychczasowych upraw – dopiero rośliny GMO, do których trzeba kupować ziarna, będą mogły na tak zmodyfikowanej glebie się rozwijać. Kilka korzyści za jednym razem, nie? A tymczasem banki ziarn w pobliżu koła podbiegunowego czeka aż się nas wykończy by od nowa rozpocząć cywilizację. Tym razem bez „bydła”. Polecam film:

      • Siuba58 8 kwietnia 2011 o 6:48 pm

        Zulus, Twoje zaklopotanie jest nie tylko Twoim problemem. To wina tych wszystkich innych dis-informacji sianych na internecie. Ten chaos jest stwarzany sztucznie żeby rzeczywiście zastraszyć i pogłębić zakłopotanie. Łatwiej manipulować takimi otwartymi i podatnymi mozgami (strach = niskie wibracje fal mózgowych). Smugi chemiczne maja wielorakie zadanie: ludobójstwo, stworzenie siatki – pola jak pajęczyna jako powłoka do wielu zadań specjalnych. Nie, nie dla nasze ochrony! Blue Beam Project wykorzystuje te siatki jako „ekran”. Poza tym rozsiewanie bakterii i wirusów tez jest składnikiem tej „diabelnej mieszanki”. Mozna pisać i pisać… to nie fantazja…

  36. mag 8 kwietnia 2011 o 4:03 pm

    zulus :

    to chyba poradziłbyś sobie z konstrukcją anteny i odbiornika i koło każdej instalacji haarpa była by już niezależna stacja monitorująca. czemu się nie zorganizujecie ? serio pytam przecież temat nie jest nowy – ma parę lat. to samo chemtrails – nie udało się do tej pory zdobyć i zbadać próbki ?
    czy to nie dziwne że setki tysięcy ludzi mielą te tematy a konkretów brak ?
    z tych setek tys. znalazłoby się chyba kilku zdolnych i otwartych ludzi, którzy chętnie by pomogli, i byłoby to o wiele pożyteczniejsze niż blogowanie strachu.
    czemu to się nie udało ? może dlatego, że każdy chce być prorokiem i strażnikiem tajemnej wiedzy i widzę tylko wzajemne obrzucanie się blotem jak post emila poniżej ?
    to kwestia EGO i jak widzę jest ona dominująca na takich blogach
    =======================
    niestety pan piotr bein nie jest dla mnie ani trochę wiarygodny.

    jest w tym sens; każdy wydział chemii każdego uniwersytetu w polsce ma aparaturę wystarczającą do tego żeby zrobić badanie na obecność metali ciężkich w wodzie glebie po oprysku; faktycznie tylko mielimy, powielamy newsy zaczadzamy się wizjami i domysłami…

    • Cupak 8 kwietnia 2011 o 4:26 pm

      to do roboty badaj 🙂

  37. Jenot 8 kwietnia 2011 o 4:13 pm

    mag :

    zulus :
    to chyba poradziłbyś sobie z konstrukcją anteny i odbiornika i koło każdej instalacji haarpa była by już niezależna stacja monitorująca. czemu się nie zorganizujecie ? serio pytam przecież temat nie jest nowy – ma parę lat. to samo chemtrails – nie udało się do tej pory zdobyć i zbadać próbki ?
    czy to nie dziwne że setki tysięcy ludzi mielą te tematy a konkretów brak ?
    z tych setek tys. znalazłoby się chyba kilku zdolnych i otwartych ludzi, którzy chętnie by pomogli, i byłoby to o wiele pożyteczniejsze niż blogowanie strachu.
    czemu to się nie udało ? może dlatego, że każdy chce być prorokiem i strażnikiem tajemnej wiedzy i widzę tylko wzajemne obrzucanie się blotem jak post emila poniżej ?
    to kwestia EGO i jak widzę jest ona dominująca na takich blogach
    =======================
    niestety pan piotr bein nie jest dla mnie ani trochę wiarygodny.

    jest w tym sens; każdy wydział chemii każdego uniwersytetu w polsce ma aparaturę wystarczającą do tego żeby zrobić badanie na obecność metali ciężkich w wodzie glebie po oprysku; faktycznie tylko mielimy, powielamy newsy zaczadzamy się wizjami i domysłami…

    Spróbuj zebrać odpowiedni materiał i wysłać do analizy 🙂
    Jakiej odpowiedzi się spodziewasz?
    Sądzisz że nie ma osób w Polsce, które już wysyłały ???
    Wysyłały wielokrotnie zarówno deszczówkę jak i osady

  38. Artur 8 kwietnia 2011 o 5:05 pm

    Tak, zeby jeszcze te badania ukazaly sie w oficjalnych mendiach w Polsce. Bylbym bardzo ukontentowany.

  39. zulus 8 kwietnia 2011 o 5:06 pm

    mój post oczekuje na moderację, sorry ale jeżeli jest tu cenzura to żegnam i życzę powodzenia.

    • mee 8 kwietnia 2011 o 6:54 pm

      nie sciemniaj,nie pasi to won

  40. alexirin 8 kwietnia 2011 o 5:58 pm

    z innej beczki Mamy nie tylko gaz łupkowy, ale ropę (Karlin), złoża gazu na Bałtyku, a 85-95 % naszego kraju leży na złożach geotermalnych. Polska w Świecie geologów jest nazywana „Zielonym Kuwejtem” … no i co – i GÓWNO !!!. Na pełny bak paliwa trzeba pracować prawie tydzień, a cukier dwa razy droższy niż w krajach gdzie sie zarabia 5 razy tyle, ale za to Nasi za przeproszeniem europosłowie za 5 min pracy zgarniają miesięczną (realną) krajową DO CH..JA MIŁEGO !!!

  41. Siuba58 8 kwietnia 2011 o 6:38 pm

    zulus :

    to czemu nie przepędzicie rydzyka z jego handełesem z jasnej góry ?
    do kogo modlili się indianie ? do papieża ?
    indianie których mordowali hiszpańscy katolicy a ameryce południowej ?
    watykan to od wieków filar nwo i nie ma nic wspólnego z Jezusem a z rzymem i babilonen i dopóki tego nie zrozumiecie to jesteście jak kukiełki w rękach złego.
    cały ten blog jest wielką orgią niewiedzy, gdzie niezrozumiane przez was linki służą do tresowania ignorantów STRACHEM
    róbcie dalej swoje ale żeby nie było że nie ostrzegałem
    ======================================
    monitorpolski: To widać, że nie wiesz kim był Kolumb… A co do reszty, to moze podasz nam link do twojego, o wiele bardziej cennego blogu?

    Mam pytanie: a właściwie kim był Kolumb?
    To co mi wiadomo to był okrutny morderca i grabieżca. To jest dobre pytanie….
    A propos, Zulus ma racje jeżeli chodzi o Watykan. Jeżeli ten blog doszukuje się prawdy, powinien uszanować i takie kontrowersyjne poglądy. Jest dużo już dowodów na ta przykra prawdę! Wiem ze młode pokolenie Polaków już inaczej postrzega dogmaty religijne. W sumie to życie tych pokoleń i ich dzieci, wiec, OBUDŹCIE SIĘ I ROZEJRZYJCIE SIĘ! Nikt nie podważa wiary w Boga, wręcz przeciwnie ani w Chrystusa, czyli energie Chrystusową. To dwie rożne sprawy.
    SZOK JEST CZASEM DOBRYM OCZYSZCZENIEM ENERGETYCZNYM…. a o ile zmieni się postawa jeżeli zmieni się sposób postrzegania życia tego prawdziwego! Pozdrawiam.

  42. zdrowy_wzrok 8 kwietnia 2011 o 6:44 pm

    zulus :

    może dlatego, że uważam chemtrails to temat dla zajęcia publiki i siania paniki odwracający uwagę od innych niewygodnych faktów.
    konieczność udowodnienia leży po stronie zwolenników tej teorii, a na razie widzę tylko bicie piany i straszenie. zero konkretu, zero dowodu, niestety.
    btw, od kilku lat działa strona http://contrailscience.com/ która wyjaśnia wiele mitów niestety na niekorzyść tej teorii.

    O bardzo przepraszam. Wzrok chyba mnie nie myli. Żyję na tym świecie już 39lat! Nigdy nie widziałem takich chmur na niebie jak przez ostatnie kilka lat! Może bywały gdzieś na świecie, a być może i w Polsce. Jednak na pewno nie w takim natężeniu!!!! Większość przeciętnych ludzi zapierd….a za chlebem, że nawet im się nie chce głowy do góry zadzierać. Wiem coś o tym bo pracuje w firmie elektronicznej, która produkuje TV i zatrudnia ponad 1000 osób koło Wwy. Teraz jestem w WLKB na szkoleniu i tutaj wiele osób o tym rozmawia. Pozdrawiam wszystkich którzy zaczynają myśleć samodzielnie. Przecież trzeba być imbecylem i ignorantem żeby nie dostrzegać pewnych dziwnych zjawisk na niebie, zwłaszcza w ostatnich kilku latach! Sprawę w jakim celu te chmury powstają pozostawiam otwartą. Ważne żeby rząd polemizował z ludźmi i się tłumaczył, a nie wszystko zasłaniał jakąś tajemnicą państwową. Tak tak tak…oni zasłaniają się tajemnicą państwową. Wielu ludzi w tym doktorów habilitowanych a nie jakiś wypierdków z pod budki z piwem zadawało pytania w sprawie chemtrails i niestety nie doczekali się sensownych odpowiedzi w żadnym z państw na świecie!!!!

    • hjk 9 kwietnia 2011 o 5:28 pm

      „Przecież trzeba być imbecylem i ignorantem żeby nie dostrzegać pewnych dziwnych zjawisk na niebie, zwłaszcza w ostatnich kilku latach…”

      ale wiekszosć ludzi to imbecyle, albo zaganiani jak piszesz zyjący w złudzeniach, więc nie ma sie co dziwić…

  43. zdrowy_wzrok 8 kwietnia 2011 o 6:52 pm

    Siuba58 :

    zulus :
    to czemu nie przepędzicie rydzyka z jego handełesem z jasnej góry ?
    do kogo modlili się indianie ? do papieża ?
    indianie których mordowali hiszpańscy katolicy a ameryce południowej ?
    watykan to od wieków filar nwo i nie ma nic wspólnego z Jezusem a z rzymem i babilonen i dopóki tego nie zrozumiecie to jesteście jak kukiełki w rękach złego.
    cały ten blog jest wielką orgią niewiedzy, gdzie niezrozumiane przez was linki służą do tresowania ignorantów STRACHEM
    róbcie dalej swoje ale żeby nie było że nie ostrzegałem
    ======================================
    monitorpolski: To widać, że nie wiesz kim był Kolumb… A co do reszty, to moze podasz nam link do twojego, o wiele bardziej cennego blogu?

    Mam pytanie: a właściwie kim był Kolumb?
    To co mi wiadomo to był okrutny morderca i grabieżca. To jest dobre pytanie….
    A propos, Zulus ma racje jeżeli chodzi o Watykan. Jeżeli ten blog doszukuje się prawdy, powinien uszanować i takie kontrowersyjne poglądy. Jest dużo już dowodów na ta przykra prawdę! Wiem ze młode pokolenie Polaków już inaczej postrzega dogmaty religijne. W sumie to życie tych pokoleń i ich dzieci, wiec, OBUDŹCIE SIĘ I ROZEJRZYJCIE SIĘ! Nikt nie podważa wiary w Boga, wręcz przeciwnie ani w Chrystusa, czyli energie Chrystusową. To dwie rożne sprawy.
    SZOK JEST CZASEM DOBRYM OCZYSZCZENIEM ENERGETYCZNYM…. a o ile zmieni się postawa jeżeli zmieni się sposób postrzegania życia tego prawdziwego! Pozdrawiam.

    ooo to znowu się znaleźli myśliciele mąciciele. Rozwiąż w cholerę Policję bo przecież tyle zła i korupcji. Prawie codziennie przecież słyszymy o korupcji w Policji. W Watykanie jest wiele zła, korupcji itd, ale są wiele większe problemy na świecie. Na wielu papieży wydano wyrok śmierci, wielu zamordowano, nie wspominając o szeregowych książulkach, którzy walczyli o wolność. Jakoś nie często się słyszy o morderstwach rabinów, bankowców z pierwszych stron gazet czy właścicieli karteli farmaceutycznych naftowych itd.
    Ludzi zacznijcie myśleć bo szlak mnie trafi

  44. hjk 9 kwietnia 2011 o 5:24 pm

    słonce to chyba strzeliło jednak w inna stronę bo ta symulacja pokazuje gdzies w stronę wenus, chyba ze to dezinfo
    http://iswa.gsfc.nasa.gov:8080/IswaSystemWebApp/iSWACygnetStreamer?timestamp=2038-01-23+00%3A44%3A00&window=-1&cygnetId=261

  45. ALFA 9 kwietnia 2011 o 9:01 pm

    Jeszcze wam podpowiem ,bo znalazłem w swoich zapiskach o skorupkach jajek.
    Może nam się to przyda,ale eko skorupki jajek.
    SKORUPKI JAJEK
    Skorupki jaj są jednym z najlepszych źródeł wapnia, który jest przyswajalny przez organizm w ok. 90%. Oprócz wapnia w skorupce zawarte są wszystkie niezbędne dla organizmu mikroelementy: cynk, żelazo, fluor, siarka, krzem, molibden – łącznie ponad 25. Skład skorupki jest bardzo podobny do składu kości i zębów. Uczeni z Niemiec i Węgier, którzy przez 15 lat badali wpływ skorupki jajka na organizm człowieka zauważyli, że u dzieci i dorosłych podawanie skorupki dało pozytywne rezultaty przy łamliwości paznokci, włosów, krwawieniach dziąseł, zaparciach, chronicznych katarach, astmie. Jak się okazało, skorupka jajka nie tylko wzmacnia tkankę kostną, ale i usuwa z organizmu pierwiastki promieniotwórcze.