„Zielony” terror nadchodzi

(…) Nie można mieć więc wątpliwości, że zielone armie CO2 ONZ będą więc chętnie wpuszczane do podporządkowanych NWO krajów w celu np. pacyfikacji ognisk oporu, czy też wspomagania realizacji programów „ekologicznych”, taki jak planowany dla Polski program składowania CO2…

Zielone hełmy światowej armii klimatycznej

W związku z rzekomym ociepleniem klimatu na spotkaniach Rady Bezpieczeństwa ONZ mówi się już o możliwości przemalowania niebieskich hełmów sił pokojowych na zielone. Powodem takiego radykalnego działania ma być rzekome zatapianie się małych wysp na oceanach. Oczywiście, za tą akcją w pełni popieraną przez Pentagon, kryje się coś znacznie groźniejszego niż pomoc ofiarom powodzi i zapewnienie pokoju w strefach zagrożenia. Jak wynika z wypowiedzi Sekretarze Generalnego ONZ Ban Ki-Moona, obiektem zainteresowania jest tzw. „sustainable development” – całkowita zmiana sposobu funkcjonowania społeczeństwa, które ma dostosować swoją formę do ilości ludzi zamieszkujących Ziemię. Tak naprawdę jest to piękna oprawa do planów depopulacyjnych, które są coraz szybciej wdrażane na świecie.
Zielone hełmy, to nie będzie znaczyło nic innego jak interwencje międzynarodowe w krajach, które nie będą chciały się poddać ograniczeniom jakie niesie kontrola CO2, to będzie tłumienie opozycji, egzekucja totalitarnych praw, które rzekomo mają przynieść ludzkości i Ziemi same korzyści.

Sam fakt, że rozpatruje się użycie uzbrojonego wojska daje wiele do myślenia. Podobie jak misje „pokojowe”, tak i te będą służyły celom wąskich grup elit światowych, które realizują raj dla siebie, a piekło dla innych.

Nie wszystkie kraje dają się jednak zbałamucić tym terrorystom środowiskowym. Chiny np. uznały, że zmianami klimatycznymi powinni zająć się eksperci, a nie wojska ONZ. Niemiecki ambasador przy ONZ, Peter Wittig, wprost uważa, że zajmowanie się zmianami klimatycznymi na tym etapie jest za wczesne. Jak na razie z konfliktami doskonale mogą sobie radzić siły pokojowe ONZ i nie trzeba tworzyć specjalnej armii klimatycznej.

Można się domyśleć, że globaliści będą się starać na siłę wdrożyć swój plan terroru CO2. Taka armia będzie niezbędna, gdyż niewiele jest znaków wskazujących na globalne ocieplenie, wręcz przeciwnie, zaczyna się już mówić o małej epoce lodowcowej. Opozycja szybko rośnie, ludzie nie dadzą się już tak łatwo przekonać wątpliwymi argumentami, tak więc zdecydowano o bardziej drastycznym podejściu do sprawy – kryminalizacji krytyki globalnego ocieplenia.

Totalitarne metody w nowym opakowaniu

O mentalności ludzi, którzy chcą wykorzystać sztucznie wykreowane zagrożenie do własnych celów świadczy stanowisko doradcy prezydenta Obamy, administratora Biura do Spraw Informacji Regulacji, Cass Susteina.

Cass Sustein

Proponuje on aby rząd amerykański zakazał wszelkich „teorii konspiracji”, a szczególnie krytyki globalnego ocieplenia. Zaleca on infiltrację wszelkich grup „ekstremistów” zajmujących się „teoriami konspiracji”, aby w efekcie móc spowodować ich zlokalizowanie i wyciszenie. Sustein traktuje to bardzo poważnie, tezy te znalazły się w prawniczym piśmie naukowym wydawanym na Uniwersytecie w Harwardzie. Jako alternatywę do zakazu proponuje wprowadzenie specjalnego podatku – kary, dla osób które sieją zamęt.

Poza krytyką globalnego ocieplenia Sustein proponuje zakazać dyskusji na takie tematy jak:
– CIA zamordowało Kennedy’ego
– Samolot TWA 800 został strącony w 1996 roku przez amerykański pocisk wojskowy
– Komisja Trójstronna jest odpowiedzialna za wielkie zmiany w światowej ekonomii
– Martin Luther King został zabity przez agentów federalnych
– Lądowanie na Księżycu nigdy de facto nie miało miejsca…
Niektóre „teorie konspiracji” okazały się jednak prawdziwe, w tym tak poważne jak kontrola umysłu – Sustein sam to przyznaje. Widać, że to mu wcale nie przeszkadza by zakazać dyskusji na niewygodne tematy.

Ludzie pokroju Susteina stoją jednak przed dylematem – wprowadzenie zakazów będzie oficjalnym przyznaniem się rządu USA do tego, że ten kraj stał się państwem totalitarnym. Wolność słowa wynikająca z pierwszej poprawki do Konstytucji, jest chyba jedną z ostatnich ważnych pozostałości po Republice, jaką były USA. Klika ludzi o jednolitym rodowodzie, którzy przejęli kontrolę nad tym krajem (kiedyś zwaliśmy ich sowietami, nazistami, teraz to brzmi nieco ładniej: „globaliści”), aby uniknąć posądzenia o faszyzm lub komunizm, musi stworzyć nowy wariant represji, który nie miał odpowiednika w przeszłości. Co więcej, musi on mieć zakres globalny, bowiem atak idzie obecnie na cały glob, nie tylko na Rosję, Niemcy czy nawet Europę.
Takim systemem jest właśnie na razie tajny „rząd światowy” z ramieniem wykonawczym w postaci ONZ. Dlatego właśnie Obama powoływał się na rozkazy ONZ tłumacząc agresję na Libię.
Te „rozkazy” dotyczą zresztą nie tylko USA i nie tylko wojen. Dotyczą normalizacji mundurów i wyposażenia policji na świecie, wprowadzania podobnych przepisów w różnych krajach (najprostszy przykład: zakaz palenia papierosów w miejscach publicznych – jak to jest możliwe, że niemal wszystkie kraje to realizują niemal jednocześnie?!), realizacji programów depopulacyjnych takich jak Codex Alimentarius czy akceptacja GMO (niedawno „polski” Sejm zrobił to wbrew woli społeczeństwa) itd.

Realizacja programu zniszczenia Polski za pomocą ograniczeń CO2

Nie można mieć więc wątpliwości, że zielone armie CO2 ONZ będą więc chętnie wpuszczane do podporządkowanych NWO krajów w celu np. pacyfikacji ognisk oporu, czy też wspomagania realizacji programów „ekologicznych”, taki jak planowany dla Polski program składowania CO2. Może kilka słów na ten temat, bo media nie za bardzo go nagłaśniają.

Otóż w Bełchatowie będzie testowana metoda CCS – składowania spalin z elektrowni węglowej (głównie CO2) w zbiornikach podpowierzchniowych na głębokościach poniżej 1 km. Tydzień temu odbyła się tam konferencja, na której przybliżono tę metodę dziennikarzom, naukowcom i najbardziej zainteresowanym – przedstawicielom okolicznej ludności.
Przedstawiciele firm, które będą testowały tę metodę, oczywiście nie widzieli żadnych negatywnych skutków, mimo, że test ma się dopiero zacząć. Co więcej, sam fakt istnienia globalnego ocieplenia nie ma dla nich żadnego znaczenia – co wyraźnie zaznaczyli w swoich wypowiedziach, że nie ma czasu na „dyskusję akademicką” na ten temat. Czyli, że niewiele odbiegają w swojej mentalności od Susteina i jemu podobnych propagatorów teorii globalnego ocieplenia i jego skutków, którymi będzie przecież co najmniej miliard ofiar!

Wprowadzenie restrykcji CO2 w Polsce, wraz z bardzo kosztownymi metodami jego przechowywania, będzie w efekcie oznaczało totalną zapaść ekonomiczną. Bez energii bowiem kraj nie może funkcjonować, a składowanie dwutlenku węgla znacznie podroży jej produkcję. Na nic obecne optymistyczne kalkulacje, że wzrost kosztów będzie niewielki – przecież wszyscy wiemy, łącznie w wprowadzającymi te chore projekty naukowcami, że chodzi o zniszczenie cywilizacji i depopulację. To, że ci ludzie nie mają żadnego morale, świadczyła dyskusja pod koniec konferencji.

prof. Ryszard Kozlowski

mgr inż. Tadeusz Chołda

Głos rozsądku próbował wprowadzić prof. Ryszard Kozłowski z Politechniki Krakowskiej, który od dawna promuje alternatywne do węglowych i atomowych, elektrownie geotermalne i geotermiczne (te ostatnie wykorzystują ciepło nagromadzone w podziemnych skałach). Tego typu elektrownie nie emitują w ogóle spalin, w tym CO2, tak więc sztucznie stworzony przez globalistów problem w ogóle przestaje istnieć. Polska ma przy tym uprzywilejowane warunki do produkcji tego typu energii, a zasoby są praktycznie nieograniczone, bowiem wnętrze Ziemi jest jednym wielkim reaktorem.
Jak się można było spodziewać, wystąpienie profesora Kozłowskiego spotkało się z frontalnym atakiem promotorów technologii składowania CO2 – nagranie z konferencji niedługo zaprezentuję na tym blogu. Konkretne kontrargumenty wobec tej technologii zaprezentował też mgr inż. Tadeusz Chołda, który jak pamiętamy niedawno był jeszcze w więzieniu – skazany na podstawie fałszywych dowodów i pomówień. Wystąpienie Chołdy dowiodło, że jest on trudnym orzechem do zgryzienia dla totalitarnej mafii, tak więc jego skazanie mogło mieć głębszy kontekst niż tylko prywatny zatarg z krakowskim adwokatem. Totalitarny system globalistyczny w celu zniszczenia opozycji posługuje się bowiem skorumpowanymi wymiarami sprawiedliwości we wszystkich niemal krajach.
Jednym z argumentów Chołdy było to, że wulkany w ciągu jednego dnia emitują więcej CO2 niż wszystkie elektrownie w ciągu całego roku. Po co więc te ograniczenia, których skutkiem może być nie tylko zapaść ekonomiczna, ale także katastrofy takie jak w Kamerunie, gdzie na skutek wycieku dwutlenku węgla zmarło kilka tysięcy osób!
Odpowiedź, która została udzielona na ten argument była co najmniej dziwna – a to, że wulkany emitują też związki siarki powodujące ochłodzenie klimatu. To dlaczego zamiast kosztownych technologii, wprowadzania zielonych armii ONZ, narażania milionów ludzi na śmierć, nie emituje się tych związków?!
Przedstawiciele okolicznej ludności też nie byli optymistami odnośnie składowania CO2 i innych spalin pod ich domami. Jednak z pewności siebie przedstawicieli firm wprowadzających ten projekt można sądzić, że sprawa jest już przesądzona i że wszystko zostanie zrobione by rozsądne propozycje nigdy nie zostały zrealizowane. Można tu dodać, że technologia prof. Kozłowskiego na niedawnej konferencji w Omanie została przyjęta przez 28 państw, które chętnie wydadzą miliardy dolarów by ją realizować. Znalazł się też sponsor w USA, który wyłoży kilkadziesiąt milionów dolarów na wieże wiertnicze, jednak w Polsce zablokowano realizację poprzez jakieś bzdurne wymówki. Ale o tym innym razem, bowiem sprawa dopiero nabiera rumieńców…

Materiały:

Proszę o komentarze na temat…

Reklamy

123 responses to “„Zielony” terror nadchodzi

  1. Święty 21 lipca 2011 o 11:04 pm

    wyglada na to,ze niektorzy zaczynaja sie budzic. Tak latwo ONZ ze swoich zamiarow nie zrealizuje, bedzie musialo szukac innej drogi.

  2. nlg90 21 lipca 2011 o 11:48 pm

    Odnośnie geotermii, stare ale jare: http://www.youtube.com/watch?v=D8ogQiSbeFQ&feature=player_detailpage#t=79s
    Co do składowania CO2 w pojemnikach – poziom absurdu jest już bardzo wyśrubowany.

  3. nlg90 21 lipca 2011 o 11:50 pm

    Źle wkleiłem link. To co chciałem pokazać, zaczyna się od 1:20. Wcześniejszy fragment można pominąć – zeszłoroczny śnieg.

  4. rabarbarek 22 lipca 2011 o 12:01 am

    Monitorze , szkoda , ze zamknales komentarze , bo pod ostatnim Twoim wpisem chcialam dopisac

    ” Ile razy jeszcze bedziesz powtarzal to samo?” ” Ile razy bedziesz tlumaczyl jak malym dzieciom , ze trzeba myc raczki przed jedzeniem ?”

    Oczywiscie ten wpis nie jest skierowany przeciwko Tobie , bo wykazujesz wyjatkowa cierpliwosc , ale dziwie sie , ze niektorzy nie szanuja Twoich prosb i tlumaczen. Na innych blogach po takich wpisach zostaja nicki i notka , ze nie na temat lub niezgodne z regulaminem bloga.
    W sumie mozna zauwazyc na blogu ciekawa sytuacje jesli chodzi o KK , jedni sa calkowicie przeciwko KK, drudzy przeciwko zmianom po II Soborze, inni przeciwko religii jako takiej , a kazdy z tych wpisow to cios wymierzony w KK. Taki wplyw maja na czytelnikow strony internetowe walczace z KK , a wczoraj na jednej z nich [ weszlam zobaczyc co w trawie piszczy] przeczytalam , ze Rozaniec spowodowac moze chorobe psychczna i obled , wiec nie powinny Go przyjmowac osoby , ktore jeszcze nie naleza do KK . [ bo tym co naleza juz nie zaszkodzi] Widzicie jaka przestroga dla tych ktorzy chcieliby stac sie czlonkami KK. Taka mala manipulacja , a to przeciez jedna z wielu.

    • monitorpolski 22 lipca 2011 o 7:38 am

      A wiesz ile podobnych, a może jeszcze bardziej napastliwych komentarzy zostało zablokowanych? To nie są Polacy, to jest obca agentura, która widzi w tym blogu zagrożenie.

  5. SEBECX 22 lipca 2011 o 1:20 am

    ..tylko ciekawe gdyby im się udało zredukować CO2 powstałe od przemysłu i ludzi co będzie następne… wiadomo, jest prastara zasada: nie sraj tam skąd jesz … ale tak naprawdę oni stworzyli problem i go zaspokajają…. a ludzie, ponad 90% populacji już dawno się wypowiedzieli – igrzysk i chleba… i rozumu oraz empatii od tamtej pory im nie przybyło… niestety… a jedyna religia dla nich to mieć lepsze, nowsze, większe niż Ty… i weź ich przebudź.. jak oni chętnie by zajęli miejsce obecnych (tfu) „elit”… i przez nich jesteśmy zmuszani do gry w tę grę, bo sprzedajni debile istnieją… elektronika i pojazdy spalinowe, to żaden rozwój, to tylko pewne ułatwienie życia, a przy okazji przyspieszenie, bo: mieć lepsze, nowsze, większe..szybsze….. a najlepiej kilka…. tak nas ciągle programują… te zabawki istnieją po to aby goje zechcieli i mieli więcej czasu na zapier….e ….. i zapier….ą ludzie na XXXX za drobniaki na chleb, rachunki i wakacje od czasu do czasu… a rozwój dla nich, to hamulce tarczowe w rowerze i dotykowy ekran w komórce….. coś się musi zmienić panie Monitor…. zastanówmy się MIASTA TO WSPÓŁCZESNE CZWORAKI…..

    • zenobiusz 22 lipca 2011 o 1:26 am

      Całkowicie się zgadzam z Twoją opinią.Obserwując jednak uwiąd kultury,obawiam się że tylko kataklizm „coś” zmieni.Z tej drogi może nie być innego odwrotu.Wszelkie desygnaty słowa wolność zmieniły znaczenie.Większość ludzi jest w gorszej sytuacji niż chłopi pańszczyźniani,czy niewolnicy w starożytności,i tylko nieliczni to przeczuwają,bo wiedza o tym co kiedyś znaczyło słowo wolny uległa wynaturzeniu.

    • Grafik 22 lipca 2011 o 7:22 am

      Podoba mi się Twoja wypowiedź, i śmieję się jak ktoś mówi „Rozwój, ten silk spala 4,5 l na 100 km” hahaha rozwój to jest jak silnik na 1l przejdzie 100km bo to jest możliwe. Rozwój się zatrzymał albo celowo został spowolniony i tak jak mówisz to co mamy teraz to ułatwienie życia. Silnik spalinowy od swojego powstania tak na prawdę nie wiele się zmienił. Dodadzą dodatkową rurkę, czy sprężarkę ale to dalej ten sam silnik. Pamiętacie rozwój komputerów? a teraz idzie to mam wrażenie malutkimi kroczkami.

      Rozwój będzie wtedy jak zaczniemy szanować naszą Planetę i mimo dużej liczby ludności będziemy z nią współgrać a nie ją niszczyć żyć obok niej. Po ropie będzie gaz łupkowy sami pewno wiecie jakie szkody to wyrządza…Wieczne błędne koło…Rozwój dla wielu ludzi oznaczał by koniec wielkiej kasy i władzy. Rozwój oznaczał by podróż własnym samolotem niewielkich rozmiarów po autostradzie powietrznej wydzielając przy tym minimalne ilości spalin. Rozwój oznaczał by skupienie sie na problemach zanieczyszczeń rzek, mórz, oceanów ( bo nie wmówicie mi że problem nie istnieje)
      Stworzenie innego świata, opartego na innych zasadach jest możliwe.

  6. rabarbarek 22 lipca 2011 o 2:48 am

    W USA znany ekonomista rozpoczal dzisiaj kampanie ” Albo Obama odchodzi , albo USA. Wyrzucic Obame z urzedu prezydenta”. Zalozyl nowa strone internetowa i wiadomosci dodawane beda na biezaco. Coraz wiecej osob widzi , ze prezydentura Obamy to droga donikad. Moze by tak w Polsce zaczac podobna kampanie , i w Grecji , i Wloszech , ktore byc moze niedlugo padna lupem bankierow ze wzgledu na najwieksze , zgromadzone ilosci zlota [ okolo 2000ton, jesli nie pomylilam ] i innych krajach?

    http://www.larouchepac.com/

    • monitorpolski 22 lipca 2011 o 8:09 am

      W Polsce nikt nie ma jaj i doświadczenia 90-letniego LaRouche’a. Kto by miał to niby zrobić?
      Jedynie jakaś koalicja, najlepiej naukowców. Ale ci wolą siedzieć cicho, lub nawet kolaborować.
      Nadzieja jest w rozbudzonym społeczeństwie, które kiedyś wyprodukuje takiego LaRouche’a.
      Tymczasem trzymamy kciuki za USA!

  7. Stanisław 22 lipca 2011 o 5:42 am

    Ta walka z CO2 to tylko pretekst by zablokować rozwój i nałożyć podatki. Najprostszym sposobem walki z CO2 byłoby sadzenie drzew na nieużytkach – o wiele tańsze niż te bzdurne pomysły z magazynowaniem.. Na przykładzie swojego miasta i okolicy widać że dbanie o zieleń to fikcja, wycina się stare drzewa , ale nowych to jak na lekarstwo.

  8. mocniejszy 22 lipca 2011 o 7:57 am

    Budowanie zbiorników na CO2 jest debilizmem do sześcianu. Za czyje pieniądze? I olewając zagrożenie w razie rozszczelnienia… Tego nie wolno ot tak zostawić. Trzeba protestować! Piszcie ludzie protesty do polityków w tej sprawie. Jak dużo ludzi ruszyło się w kwestii aborcji – udało się przepchać do drugiego czytania w sejmie projekt obywatelski zmniejszający dyskryminację nienarodzonych. Z innymi rzeczami też się da. Trzeba domagać się od polityków wstrzymania budowy tych zbiorników, zakazania GMO, zakazania niebezpiecznego wydobycia gazu łupkowego! Piszcie do polityków, dwońcie, mejlujcie, smsujcie – oddziałujcie na nich jak się da. Niech będą pod stałą presją, to będą musieli coś zrobić. Róbcie to obywatele grupkami – przy okazji poznacie ludzi troszczących się o społeczeństwo i może się zorganizujecie na początek nieformalnie.

    • monitorpolski 22 lipca 2011 o 8:11 am

      Oni chcą CO2 składować w … wodach podziemnych!!!
      Nie dość, że kosztowne to zniszczy nam wody głębinowe. Oni się tłumaczą, że głębinowe to tylko do 1 km, ale przecież woda to płyn i lubi się przemieszczać.

    • SEBECX 22 lipca 2011 o 8:45 am

      zgadzam się z Tobą @mocniejszy ..egzotyką ten pomysł nie odbiega daleko od składowania odpadów radioaktywnych… ciekawe jak zamierzają rozwiązać wciąż przemilczany problem CO2 z erupcji wulkanicznych.. zalać? zasypać? zabetonować? hehe.. ci sami idioci chcą wybić bydło, bo jak beka to metan do atmosfery ucieka i robi jeszcze większe kuku… zamiast go złapać w takie zbiorniki jak proponują na CO2 i wykorzystać …… CO2 ma jeszcze dodatkowo wzbudzić w ludziach poczucie winy.. stara to praktyka kontroli … petycje mejle i nieformalne grupki popieram wszystkimi rękami.. problematyka nabrzmiała już tak, że musimy się tym zająć a reszta niech się budzi w swoim tempie… o ile w ogóle się obudzi… trzeba przyznać, ze jak są jakieś petycje do podpisania to zawsze pojawiają się u Monitora…

  9. mocniejszy 22 lipca 2011 o 7:59 am

    Przy okazji, jakby ktoś nie wiedział na czym polega groźba stosowanych metod wydobycia gazu łupkowego – wyjaśnienie znajdzie tutaj:

    http://mocniejszy.wordpress.com/2011/05/30/jak-zlupia-polskie-zloza-gazu-lupkowego/

    • SEBECX 22 lipca 2011 o 8:48 am

      …ale my tego gazu absolutnie nie potrzebujemy…

  10. FAKIR 22 lipca 2011 o 8:15 am

    Dzisiaj jako komentarz do kłamstw CO2 podam tylko dwa cytaty ze strony Pana Dakowskiego, które bardzo trafnie się odnoszą do tematu……..

    1. „Biusty dwumetrowe czy dupy końskie to mały pikuś śmieszności wobec tego, co nam władze i merdia podają jako PRAWDĘ . Część naukawców też…”

    2. „Głupiec uczony jest większym głupcem niż głupiec nieuk”

  11. ArO 22 lipca 2011 o 8:35 am

    Jak NWO ukrywa Wyższą Inteligencję (Free Global Energy P 7)

    • SEBECX 22 lipca 2011 o 8:58 am

      OTÓŻ TO !!! temat rzeka …ja dodam, że z konopi można produkować paliwo i ubrania oraz całe mnóstwo innych rzeczy… kiedyś oglądałem film o człowieku który wymyślił linię do produkcji paliwa ze śmieci i potrzebowała ona tylko energii z zewnątrz na rozruch….

      • FAKIR 22 lipca 2011 o 9:15 am

        Darmowa energia nie sprzyjałaby lichwie, a za lichwą stoją tajne stowarzyszenia i lucyfer.
        Warto wyłapywać ważne słowa z kazań Ks.Natanka. Pomijam różne tajemnicze fakty związane z jego działalnością.
        Ks. Natanek w bardzo prosty sposób tłumaczy mechanizmy i w jakim celu bankierzy skonstruowali za pomocą „rezerwy częściowej” dojną krowę, która doprowadzi świat do zniewolenia.
        Znam już prawie każdy trybik w tej skomplikowanej machinie.
        Jeśli ktoś zaczyna swoją przygodę z odkrywaniem szatańskiej pajęczyny na świecie, warto wysłuchać tych kazań, mimo kontrowersji związanych z Natankiem,.

      • ekonomiczny hitman 22 lipca 2011 o 4:26 pm

        Co leczy konopia:
        http://www.konopialeczy.pl/readarticle.php?article_id=42

        Zastosowanie konopi:
        http://hyperreal.info/node/1663#axzz1PliBfWru

        Niesamowita roślina.

        • SEBECX 22 lipca 2011 o 5:16 pm

          … to dlatego rokefulel postanowił zniszczyć ten przemysł… tak naprawdę NIE POTRZEBUJEMY ROPY I NIGDY NIE POTRZEBOWALIŚMY…..

  12. pl21 22 lipca 2011 o 9:40 am

    CO WY NA PO: http://www.youtube.com/watch?v=MpoLKcR7Keo
    JAKIE WASZE ZDANIE NA TEN TEMAT. Czy on jest z rodu zmij. (jak wielu jest ich)
    Nadchodzą czasy Welkiej Prawdy (już są ale będą jeszcze większe).

    • FAKIR 22 lipca 2011 o 10:36 am

      Tylko nie to :):)
      Czy jest to jedyne zdjęcie dłoni Murdocha???
      Czy pamiętasz gazetę „Skandale”???

      Skończcie z takimi fobiami

    • Annah. 22 lipca 2011 o 10:50 am

      Nie muszę ich darzyć sympatią, ale nie mogę zgodzić się na treści podważające godność jakiejś istoty ludzkiej,- wszyscy jesteśmy dziećmi Bożymi i mamy nieśmiertelne dusze, nie wiem jak to będzie z klonami ludzi, a wiem że są plany, gdyż duszy nie da się sklonować, ale to inny problem.
      Wracając do filmów o jaszczurczym pochodzeniu pewnych osób jest to dla mnie jawny rasizm, przyzwyczajający nas do myślenia że są ludzie i podludzie ( nadludzie ) ze względu na pewne cechy charakterologiczne, fizyczne, pochodzenie, dostęp do dóbr….i inne, który ma zdegradować w naszych oczach obraz generalnie CZŁOWIEKA jako takiego. TO JEST PUŁAPKA SZATANA, który nienawidzi człowieka. Przestańcie się więc tym ekscytować, raczej brońcie każde życie, bo za chwile sami będziemy ofiarami tego systemu, dlatego właśnie sami pozwalają na te irracjonalne filmiki ze sobą w roli głównej.

      • Ania 22 lipca 2011 o 6:16 pm

        Ocknij sie kobieto ! To nie ludzie, tylko jakieś potwory ! A co tu wyjeżdżasz z dziećmi bożymi i wyrokujesz o szatańskich pułapkach ! Jasnowidz jesteś czy co ? Więcej pokory i rozumu !

        • Annah. 22 lipca 2011 o 6:33 pm

          Tylko Bóg sądzi sprawiedliwie, każdemu odpłaci w swoim czasie. A orogiem ludzkości są ciemne siły szatańskie, które omotały umysły niektórych tego świata, ludzie są tylko ofiarami choć wydaje im się że rządzą. Maryja z każdego miejsca objawień prosi by modlić się za grzeszników, za tych którzy nie poznali jeszcze Bożej miłości, ale żeby to wszystko pojąć trzeba się nieco zagłębić w nurt chrześcijański.

          • Ania 22 lipca 2011 o 9:08 pm

            Wiesz co ? Taki tekścik to możesz wstawić jako odpowiedź na cokolwiek. To nieuczciwie posługiwać sie taka demagogią w dyskusji.

            • Annah. 23 lipca 2011 o 2:01 pm

              Powtarzam, nie muszę nikogo takiego kochać ale z miłości do Boga jestem zobowiązana do odpowiedzialności za wszystkich ziemskich braci, patrz Przykazanie miłości Boga i bliźniego, a tu deklaracje słowne są warte tyle co zeszłoroczny śnieg. Maryja prosi o modlitwę za niewierzących bo ciągną świat na skraj przepaści, tylko na sądzie Bożym można mówić o odpowiedzialności osobistej, na Ziemi nie ma co na nią liczyć. Skoro jednak Cię nie przekonuje , więc może dobro naszej planety a z nią wszystkich Ci bliskich?
              I jeszcze jedno, kimże ty jesteś skoro zwiesz demagogią podstawy naszej wiary?

  13. Aśka 22 lipca 2011 o 10:35 am

    http://marucha.wordpress.com/2011/07/08/to-nie-co2-zmienia-klimat-a-klimat-decyduje-o-ilosci-co2/
    Protest polskich naukowców przeciwko wprowadzeniu pakietu klimatycznego.
    Opracowali: dr inż. Edward Przybysz & mgr inż. Wiesław Klimek
    [małe fragmenty]
    Polska posiada ok. 9 mln ha lasów które potrzebują rocznie do swojego wzrostu ponad 3,2 mld ton CO2. Brakuje do pełnego wzrostu naszych lasów co najmniej 300 mln ton a nawet 500 mln ton tego życiodajnego gazu.
    CO2 jako składnik powietrza atmosferycznego (makroelement) jest naturalnym nawozem niezbędnym światu roślinnemu.

    Nie ma nawet jednego dowodu ani jakiejkolwiek przesłanki, że przyrost ilości CO2 powoduje ocieplenie klimatu. Wpływ wzrostu ilości dwutlenku węgla na ocieplenie klimatu jest zerowy. Natomiast obniżenie ilości dwutlenku węgla mogłoby zagrozić wzrostowi biosfery i życiu biologicznemu na Ziemi. Nie nadmiar tego gazu jest zagrożeniem a brak jego może zmniejszyć przyrost biomasy i zahamować rozwój życia biologicznego.

    Ignorowany jest zupełnie fakt potwierdzony empirycznie, że podwyższona zawartość CO2 w atmosferze jest korzystniejsza dla wszystkich gatunków roślin, niż zawartość niska. Flora oczywiście sprzyja faunie i warunkuje jej życie na Ziemi oraz wzajemnie na siebie oddziaływują. Życie człowieka bez przyrody ożywionej byłoby niemożliwe. Niska zawartość dwutlenku węgla w powietrzu atmosferycznym ogranicza wzrost świata roślinnego.

    Dlaczego więc musimy wprowadzać program ograniczania dwutlenku węgla ze szkodą dla naszych lasów oraz pól uprawnych i jeszcze za to słono płacić?
    _____
    pytają naukowcy … zastanówmy się, jak można ich poprzeć

    • Aśka 22 lipca 2011 o 10:39 am

      Gdyby ta wiedza dotarła do mas, to globalistom wytrącilibyśmy z ręki za jednym zamachem: opłaty za przekroczenia CO2, konieczność rozpylania chemtraili, jak również konieczność zmniejszenia populacji ludzi na świecie.

      • SEBECX 22 lipca 2011 o 11:18 am

        z chemtrailami tak do końca nie wiadomo ile funkcji pełnią.. oni mają projekty zmaksymalizowane pod względem „zysków”….

      • monitorpolski 22 lipca 2011 o 12:02 pm

        Dlatego potrzebne im są „zielone” armie złożone z napakowanych, tresowanych durni.
        Globaliści to naziści do potęgi. Po wojnie nie zajęto się sponsorami Hitlera i stąd ten zielony holocaust.

        • Ania 22 lipca 2011 o 6:10 pm

          Nie zajęto się sponsorami, tylko pieczołowicie przejęto głównych ideologów i naukowców pracujących nad różnymi rzeczami i zabrano ich do Ameryki, dając laboratoria i posady. Aby czasem nie stała im się krzywda i bardzo ciekawe wyniki prac nie przepadły !

      • monitorpolski 22 lipca 2011 o 3:28 pm

        Takie same argumenty padały podczas konferencji w Bełchatowie – będą reportaże

  14. freenata 22 lipca 2011 o 10:40 am

    Wygląda na to, że wkrótce „zielone hełmy” będą mogły strzelać do obywateli z powodu oddychania. Dla równowagi, proponuję zastanowić się nad karaniem armii „z. h.” i ich właścicieli za np ścinanie drzew i przycinanie trawników. Nieposłuszne rośliny, produkujące nadal co2 nocą też trzeba będzie jakoś przekonać do zmiany postawy.

  15. FAKIR 22 lipca 2011 o 11:00 am

    Marek,
    Wstrząsy na Kanarach mogą być niebezpieczne…to fakt.
    W sprawie „tonięcia” Indonezji trochę nad interpretujesz.
    Bywam regularnie w Azji od kilkunastu lat.
    Problemem są ogromne deszcze, które powodują bardzo duże powodzie,.
    Faktem jest, że w ostatnich latach jest ich znacznie więcej. Jednak znam historię państw azjatyckich. Największe powodzie były na tych terenach przed II wojną światową. Bangkok był wtedy zupełnie zalany. Indonezja zalana w około 1/3 terytorium.
    Ogromne deszcze wystąpiły tam pod koniec czerwca i padają niestety nadal.
    Zdarzają się w ostatnich latach duże anomalie pogodowe w Azji.

    • monitorpolski 22 lipca 2011 o 12:03 pm

      Przejrzyj dokładnie informacje, które już wcześniej publikowaliśmy o zapadaniu się gruntu. Deszcze, owszem, ale to jest woda morska!

      • FAKIR 22 lipca 2011 o 2:13 pm

        Zgadza się wybrzeża Indonezji zalewane są wodą morską, ze względu na ukształtowanie terenu.
        Dzieje się tak na wybrzeżach Indonezji w następstwie prawie każdej dużej powodzi.
        Zapewniam Was, że tam nie dzieje się nic niepokojącego w odniesieniu do jakiegoś olbrzymiego kataklizmu vel przebiegunowanie itp.
        Marek
        Mieszkałeś w USA. Powinieneś wiedzieć co się dzieje na Florydzie i niektórych odcinkach zatoki meksykańskiej, podczas huraganów itp. Floryda posiada miejscami podobne ukształtowanie terenu do płaskich wybrzeży Indonezji.

        • monitorpolski 22 lipca 2011 o 3:29 pm

          możesz mieć rację, choć nie podoba mi się to, że tam jest tak non-stop, a teraz wyraźnie się pogorszyło. Nawet okoliczne wyspy są pozalewane – zobacz na google maps.

  16. Kuba 22 lipca 2011 o 11:04 am

    Hmmm… jesli Kanary sie rozpadna to w UK bede mial fale ok 10m ;]
    Jak to dobrze, ze mieszkam na 20m klifie :]]]]]
    Btw, Czy mozna sprawdzic dzialalnosc HAARP w tamtych rejonach? Pozdro

    • ostatni rozsądny? 22 lipca 2011 o 12:35 pm

      Tak tak tak… Ja mieszkam 200 mnp i wcale się pewnie nie czuje(ponton napompowany stoji w szopie).
      Ty na swoim klifie przy 10-cio m tsunami zrobisz jedynie bul bul bul…

      • Kuba 22 lipca 2011 o 1:16 pm

        z kad ta pewnosc? Jakos sie nie boje

        • ostatni rozsądny? 22 lipca 2011 o 2:05 pm

          Pewność? nie nie, pewny to ja nie jestem niczego.
          Dobrze ze się nie boisz, głupio by było przed Najwyzszym z pełnymi gaciami stanąć. 😉

          • Kuba 22 lipca 2011 o 2:12 pm

            wieksi ode mnie i silniejsi stawali przed najwyzszym(cokolwiek to znaczy) z gaciami pelnymi fekaliow, zaden wstyd ;]

            btw, jesli faktycznie przyszlaby fala do UK to byloby to dosc ciekawe… szczegolnie w miejscach, gdzie klifu brak….

            • ostatni rozsądny? 22 lipca 2011 o 2:36 pm

              Gdyby miała choć 100m przy udezeniu w brzeg to wszystkich mieszkańców uk pozmieniala by w ryby.

              • monitorpolski 22 lipca 2011 o 3:31 pm

                Nie martwcie się, 100 m miałaby jakby jakiś duży asteroid uderzył w Atlantyk. Przy trzęsieniach to max 2-3 m.

                • ostatni rozsądny? 22 lipca 2011 o 4:08 pm

                  Czyli z surfingu nici… ;/

  17. SEBECX 22 lipca 2011 o 11:27 am

    idąc za ciosem petycji…

    Trzeba ZMIENIĆ konstytucję i ordynację wyborczą, by umożliwić Narodowi internetowe REFERENDA w WAŻNYCH sprawach jako normalny element sprawnego systemu rządzenia Polską, a do polskiego parlamentu otworzyć REALNĄ możliwość wejścia każdemu obywatelowi popieranemu przez swoją społeczność lokalną, dzięki całkowitemu zniesieniu progów wyborczych.

    Doprowadźmy do REFERENDUM w istotnych dla Polski kwestiach, o których nikt Polaków nie zapytał.

    http://7777777blog.wordpress.com/2011/05/04/pytania-do-referendum/

    • Ania 22 lipca 2011 o 11:58 am

      Do tego potrzeba zmienić mandat wolny na imperatywny. Inaczej nic z tego nie będzie.

    • monitorpolski 22 lipca 2011 o 3:32 pm

      Wystarczy kopia formularza do głosowania do wglądu, żeby obywatel mógł sprawdzić czy nie sfałszowano jego głosu. Takie to proste…

  18. SEBECX 22 lipca 2011 o 11:45 am

    CLOR zaprzestał publikacji raportów o skażeniu powietrza….

  19. sprawdzam 22 lipca 2011 o 12:29 pm

    Monitor ,napisałeś ,że -Informacje o wstrząsach są usuwane z serwerów. – dotyczące Wysp Kanaryjskich i okolic .
    Dlaczego mam komukolwiek wierzyć na słowo ?
    Aby w tą informację uwierzyć ,poproszę o zamieszczenie zdjęć zrzutu ekranu , z ukazanym info o wstrząsie oraz z zrzutem tej samej strony bez info o wstrząsie .
    W innym przypadku potraktuję tą wiadomość jako kolejną reklamę blogu zenobiusza i jego pseudoteorii o mega fali tsunami co zaleje pół Europy oraz część układu słonecznego 🙂

    Myślę ,że niewiele wymagam , tylko dowodu na potwierdzenie tej czołowej rewelacji .

    • zenobiusz 22 lipca 2011 o 1:29 pm

      http://zenobiusz.wordpress.com/2011/07/20/wyspy-kanaryjskiedalsze-wstrzasy-terremotos-de-los-ultimos-10-dias-en-las-islas-canarias-de-magnitud-igual-o-superior-a-1-5-o-sentidos/
      Masz złośliwy głupku i zadaj sobie trud kliknięcia w linki.

      • sprawdzam 22 lipca 2011 o 2:33 pm

        Nie można czegoś usunąć ,co wcześniej się tam nie znajdowało .
        Pokazujesz u siebie dwie różne strony i dorabiasz do tego swoją ,,fylozofię ” 🙂

        I nie rzutuj swoich własnych cech na mnie .

        • zenobiusz 22 lipca 2011 o 2:52 pm

          Jeżeli na jednej stronie wykazuje się wstrząsy, a na popularniejszej szacownej instytucji ich nie ma, to znaczy że je usunięto,lub programowo nie umieszczono.Czy to taki trudny wniosek.Może jeszcze podasz jakąś racjonalną tego przyczynę.?Ja akurat widziałem, jak ten rejon był przesłonięty jednolitym kwadratem z informacją ,przepraszamy ,ale nie mamy danych na temat tego rejonu,mimo ,że była to mapa fizyczna a nie wersja satelitarna,gdzie takie zakłócenia są możliwe.

    • monitorpolski 22 lipca 2011 o 3:33 pm

      Podałem link do Zeno. Już wcześniej mieliśmy takie przypadki z usunięciem danych, jak np. to słynne wielkie trzęsienie w Libii. Poza tym, jak się przyjrzysz, jest całą masa małych trzęsień, których nie podaje się na mapce, mimo że w innych regionach nawet małe są odnotowywane. Wygląda na to, że ktoś stara się ukryć ilość tych trzęsień.

  20. Kuba 22 lipca 2011 o 1:21 pm

    http://www.islandconnections.eu/1000003/1000043/0/33677/daily-news-article.html
    Trzesienie na kanarach.
    niewiele, ale jednak ;]

  21. Kuba 22 lipca 2011 o 1:24 pm

    http://www.islandconnections.eu/0/0/0/0/suchen.html
    i troche info z ost lat odn. wulkanow na kanarach

    • zenobiusz 22 lipca 2011 o 1:39 pm

      Na stronie którą podajesz żadnych informacji za to jakże wymowne zdjęcie.

      • zenobiusz 22 lipca 2011 o 1:45 pm

        Dopiero po żmudnych poszukiwaniach jest wzmianka.
        El Hierro – 22.07.2011 – Około 20 wstrząsów były rejestrowane przez stacje pomiarowe w okresie 2-dzień, choć na około 1,8-2,0 w skali Richtera nie dał powód do konkretnych alarm i najbardziej nie została zauważona przez mieszkańców. Geolodzy twierdzą, że drżenie może wskazywać na wzrost aktywności wulkanicznej w zachodniej Wysp Kanaryjskich i są w ścisłym kontakcie z władzami lokalnymi w celu ich aktualizacji od sytuacji.
        http://www.islandconnections.eu/1000003/1000043/0/33677/daily-news-article.html

  22. Ola 22 lipca 2011 o 1:46 pm

    http://redwhitebluenews.com/?p=7670 Wysokiej rangi scientist zlozyl rezygnacje po stwierdzeniu ze globalne ocieplenie to SCAM

    • zenobiusz 22 lipca 2011 o 1:57 pm

      scientist po polsku naukowiec,tak dla przypomnienia,zapiszcie sobie gdzieś koło myszki.
      Brooklyn jest na trasie tsunami jeśli do niego dojdzie więc radzę spakować bagaż podręczny,bo helikoptery będą miały ważniejszych pasażerów.

      • zenobiusz 22 lipca 2011 o 2:00 pm

        To się przed wami ukrywa.

  23. zenobiusz 22 lipca 2011 o 1:47 pm

    http://www.emsc-csem.org/Earthquake/Map/gmap.php
    Czemu ta strona ich nie uwzględnia ???

  24. zenobiusz 22 lipca 2011 o 1:50 pm

    Tu lista tych 20 wstrząsów.Nawet swoich nie informują ?
    Terremotos de los últimos 10 días en las Islas Canarias de magnitud igual o superior a 1.5 o sentidos:
    La información de terremotos de magnitud inferior se puede obtener en Catálogo y boletines sísmicos.

    Evento Fecha Hora(GMT)* Latitud Longitud Prof. Int. Máx. Mag. Tipo Mag. (**) Localización Info
    1074883 22/07/2011 10:55:42 27.7460 -18.0413 11 1.9 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074845 22/07/2011 10:26:55 27.7349 -18.0389 11 1.7 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074829 22/07/2011 10:13:40 27.7470 -18.0410 14 1.8 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074831 22/07/2011 09:51:55 27.7331 -18.0342 1.6 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074827 22/07/2011 09:36:01 27.7439 -18.0391 11 1.7 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074757 22/07/2011 02:33:01 27.7668 -18.0685 10 1.6 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074756 22/07/2011 02:16:49 27.7408 -18.0214 16 1.8 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074754 21/07/2011 23:42:30 27.7093 -18.0506 14 2.0 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074751 21/07/2011 23:33:28 27.8185 -18.0994 1.6 4 NW FRONTERA.IHI [+]
    1074726 21/07/2011 20:49:11 27.7473 -18.0371 11 2.2 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074725 21/07/2011 20:42:59 27.7520 -18.0276 9 1.6 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074718 21/07/2011 19:53:00 27.7518 -18.0496 12 1.5 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074708 21/07/2011 19:17:19 27.7492 -18.0600 14 1.6 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074697 21/07/2011 18:51:14 27.7698 -18.0424 12 1.9 4 NW FRONTERA.IHI [+]
    1074707 21/07/2011 18:19:32 27.7584 -18.0422 11 1.5 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074701 21/07/2011 18:04:00 27.7512 -18.0411 11 2.2 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074692 21/07/2011 17:06:34 27.7585 -18.0516 15 1.6 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074691 21/07/2011 17:00:18 27.7537 -18.0434 14 1.9 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074682 21/07/2011 16:02:18 27.7546 -18.0517 12 1.8 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074680 21/07/2011 15:56:49 27.7645 -18.0612 12 1.5 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074683 21/07/2011 15:17:09 27.7500 -18.0501 12 1.6 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074671 21/07/2011 14:27:44 27.7472 -18.0500 13 1.8 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074661 21/07/2011 14:27:44 27.7384 -18.0358 15 1.8 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074668 21/07/2011 13:52:37 27.7504 -18.0437 12 1.7 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074637 21/07/2011 12:42:09 27.7402 -18.0352 13 1.9 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074635 21/07/2011 12:03:14 27.7473 -18.0354 12 2.2 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074632 21/07/2011 12:01:17 27.7459 -18.0354 12 2.2 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074615 21/07/2011 11:39:35 27.7549 -18.0467 12 1.6 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074614 21/07/2011 11:19:50 27.7345 -18.0351 11 1.9 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074609 21/07/2011 11:17:52 27.6917 -18.0421 14 1.8 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074593 21/07/2011 10:55:40 27.7520 -18.0315 12 1.6 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074592 21/07/2011 10:53:15 27.7438 -18.0483 14 1.9 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074591 21/07/2011 10:52:14 27.7494 -18.0333 11 1.9 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074565 21/07/2011 10:28:06 27.7414 -18.0482 13 1.8 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074552 21/07/2011 09:29:12 27.7396 -18.0323 13 1.6 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074551 21/07/2011 09:19:40 27.7202 -18.0284 12 1.7 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074549 21/07/2011 09:10:22 27.7346 -18.0274 12 1.6 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074546 21/07/2011 09:02:52 27.7377 -18.0356 12 1.8 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074541 21/07/2011 06:51:04 27.7901 -18.0678 1.6 4 NW FRONTERA.IHI [+]
    1074525 21/07/2011 06:20:12 27.7497 -18.0350 12 1.5 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074519 21/07/2011 05:55:39 27.7301 -18.0413 11 1.5 4 SW FRONTERA.IHI [+]
    1074513 21/07/2011 05:30:20 27.7742 -18.0873 4 1.8 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074508 21/07/2011 01:57:52 27.7061 -17.9755 15 1.8 4 SE FRONTERA.IHI [+]
    1074503 21/07/2011 01:08:34 27.8216 -18.0762 1.7 4 NW FRONTERA.IHI [+]
    1074501 20/07/2011 23:12:11 27.7530 -18.0185 11 1.6 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074500 20/07/2011 23:09:18 27.7640 -18.0520 11 1.6 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074471 20/07/2011 23:08:19 27.7616 -18.0609 11 1.8 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074505 20/07/2011 22:42:57 27.7624 -18.0304 9 1.6 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074466 20/07/2011 22:30:08 27.7688 -18.0651 12 1.9 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074498 20/07/2011 22:16:29 27.7345 -17.9777 12 2.1 4 SE FRONTERA.IHI [+]
    1074497 20/07/2011 22:11:46 27.7588 -18.0448 12 1.5 4 W FRONTERA.IHI [+]
    1074465 20/07/2011 21:08:03 27.8014 -18.0863 1.6 4 NW FRONTERA.IHI [+]
    1074307 20/07/2011 01:32:45 28.0928 -16.1866 17 2.1 4 TENERIFE-GRAN CANARIA [+]
    1074230 19/07/2011 13:00:26 27.7307 -17.9959 14 1.8 4 S FRONTERA.IHI [+]
    1074169 19/07/2011 08:59:51 27.8573 -18.0077 1.8 4 NW VALVERDE.IHI [+]

    1073956 18/07/2011 05:23:24 29.0662 -16.3284 46 3.9 3 ATLÁNTICO-CANARIAS [+]
    1073218 13/07/2011 12:55:01 27.9556 -16.4250 34 1.8 4 TENERIFE-GRAN CANARIA [+]

    * Verano (Hora Oficial = Hora GMT + 2 horas)

  25. zenobiusz 22 lipca 2011 o 1:52 pm

    http://www.02.ign.es/ign/layoutIn/volcaListadoTerremotos.do?zona=2&cantidad_dias=10
    Tu link dla sprawdzam @ lemiwego durnia.

  26. zenobiusz 22 lipca 2011 o 1:54 pm

    ponad 60 wstrząsów.

    • FAKIR 22 lipca 2011 o 2:06 pm

      Zenobiusz
      Ziemia w rejonie wysp kanaryjskich trzęsie się od wielu ,wielu lat.
      Lista trzęsień ziemi, którą zamieściłeś nie świadczy o wzroście zagrożenia.
      W tamtym rejonie świata jest to normalne zjawisko.
      Sądzę, że wielkie trzęsienie nadejdzie niespodziewanie jak w innych rejonach wcześniej.
      Tsunami na Atlantyku to znany temat.
      Niektórzy twierdzą, że powstanie wskutek upadku meteorytu, niektórzy, że wskutek podwodnego wybuchu metanu, jeszcze inni, że wskutek bomby atomowej.

      • zenobiusz 22 lipca 2011 o 4:47 pm

        To są wstrząsy z dwóch dni,nie traktuj czytelników jak idiotów.

      • monitorpolski 22 lipca 2011 o 4:49 pm

        Nic nie wnosisz tym komentarzem. Dlaczego jest blokada? Serwery USA udają, że się nic nie dzieje, podają jakieś gówniane 1,8, a o tym na Kanarach zero!

    • sprawdzam 22 lipca 2011 o 2:45 pm

      A czym według twojej ,,fylozofii ” są drgania rytmiczne ,masz jakąś swoją regułkę ?
      I czemu mają tam wystąpić ,bo ty tak myślisz ?

      Zanim zaczniesz zbawiać świat i wszystkich na tym blogu ,
      to upewnij się czy na pewno nie robisz za
      ,, użytecznego idiotę „

      • zenobiusz 22 lipca 2011 o 3:00 pm

        Zanim zaczniesz zbawiać świat i wszystkich na tym blogu ,
        to upewnij się czy na pewno nie robisz za
        ,, użytecznego idiotę „
        Są niepokojące dane.Są opracowania czym grożą wstrząsy w tym rejonie.Więc ośmieszając temat ,jesteś nie „użytecznym idiotą”, bo to było by wybaczalne.Jesteś świadomym pomocnikiem,dezinformatorów nie ostrzegających w porę ludności o możliwym zagrożeniu.
        Dwa moje komentarze są w moderacji,ale to nic nie zmienia,na stronie wysp informuje się o 20 wstrząsach i to na odległej stronie drobnym maczkiem.Dodaje się symbol trzech małpek,symbol służb specjalnych,ciekawy zbieg okoliczności,prawda??
        Ale nie dla ciebie,to pewnie koledzy po fachu.

  27. Ola 22 lipca 2011 o 1:55 pm

    http://hubpages.com/profile/Matts88 Najwiekszy kawal 21 wieku
    NASA scienist about Elenin: http://www.youtube.com/watch?v=jUd3s5sZOhI

  28. Ola 22 lipca 2011 o 2:06 pm

    Nie kazdy sam wyciagnie wnioski jak sie straszy ludzi POLE SHIFT Jak dlugo istnieje ludzkosc zjawisko to zachodzi caly czas ale nie jest grozne i nie bedzie nastepne 300 milinow lat.
    http://www.planet-x.150m.com/stopspin.html

    • monitorpolski 22 lipca 2011 o 3:45 pm

      Być może nic nie będzie. Pisałem jednak już na tym blogu o odkryciach w Australii – okazało się, że zmiany klimatu następowały w przeszłości bardzo szybko, może nawet w ciągu kilku dni. Mały mamut odnaleziony w lodach syberyjskich miał w żołądku rośliny z ciepłych krajów – przeleciał samolotem? Tak więc nie mów „hop”!

  29. ostatni rozsądny? 22 lipca 2011 o 2:13 pm

    Co do tych wstrzasow, domniemanych erupcji, zagrożenia tsunami ect…
    Czy serio znów się musimy bać? To już 20-y któryś raz w tym roku przecież. Paznokci do obgryzania już dawno niemam gdzieś tam od połowy czerwca, ze zgryzoty mi się zmarszczki porobily… Wiecie co? jak se chcecie to się bójcie, ja sobie tym odpuszcze.

    • FAKIR 22 lipca 2011 o 2:17 pm

      No tak
      Trudno nie przyznać racji…
      Tym bardziej, że już od ponad 2 lat trąbią o innym zagrożeniu
      http://polonia.wp.pl/title,Gigantyczny-podwodny-wulkan-zagraza-Wlochom,wid,12188952,wiadomosc.html?ticaid=1cb4f

      Przecież to bez sensu.
      Gdybym zebrał ilość wszystkich zagrożeń publikowanych w internecie, wtedy trzeba byłoby chyba sobie strzelić w łeb ze zgryzoty.

      • zenobiusz 22 lipca 2011 o 4:50 pm

        A kto ci każe czytać.Doradzam czytanie Kubusia Puchatka.

  30. Ola 22 lipca 2011 o 2:21 pm

    Polecam strone http://www.newagefraud.org

    • zenobiusz 22 lipca 2011 o 2:24 pm

      Tak Panie Sprawdzam @.

  31. Ola 22 lipca 2011 o 2:53 pm

    http://viewzone2.com/changingnorthx.html Juz Dokumenty nie fantazja o Pole SHift – byly sa i beda wszystko w normie nie dajme sie zwariowac

    • ostatni rozsądny? 22 lipca 2011 o 3:05 pm

      Mylisz się! a nawet jeśli się nie mylisz to nic nie zmienia, masz się bać i tyle, bez dyskusji czy kręcenia nosem.
      Albo się zaczniesz bać albo zostaniesz okrzyknieta agentem i w najbliższej przyszłości zbanowa, wybór należy do Ciebie. I nie ważne ze najsilniejszy z tych kanaryjskich wstrzasow miał 4,x czyli był przez ludzi nie odczowalny… boisz się albo spadaj.

      • zenobiusz 22 lipca 2011 o 3:53 pm

        Kto tu pisze o baniu się.My piszemy o przewidzeniu zagrożenia ,i uniknięciu go.Wiedza to broń,zwłaszcza,wiedza o możliwych zagrożeniach.

  32. sevensea 22 lipca 2011 o 3:01 pm

    O super wulkanie na Kanarach mówiono już dawno. Kiedyś oglądałem program o nim na Discovery. Nie pamiętam niestety tytułu. Być może komuś się także przypomni i poda jego tytuł na blogu. W programie ostrzegano przed możliwością wybuchu i powstania ogromnego tsunami, które powstanie właśnie po osunięciu się jednego z jego zbocz do oceanu. Być może już teraz teoria i przypuszczenia zamieniają się w życie. Jeśli wydarzy się najczarniejszy scenariusz, to będziemy świadkami największej katastrofy z jaką świat miał do czynienia w swojej nowożytnej historii. Jeśli dobrze pamiętam fala w swojej pierwszej fazie miała mieć ok jednego kilometra, a po dotarciu do Ameryk do 100 metrów. Taka fala pochłonęłaby z pewnością miliony istnień, dodatkowo przez fakt, że ewakuacja ludności z zagrożonych rejonów w przeciągu 5-6 godzin na tak wielką skalę jest po prostu niemożliwa do przeprowadzenia logistycznie.

    • zenobiusz 22 lipca 2011 o 3:24 pm

      Dwie części warto zobaczyć.

  33. sevensea 22 lipca 2011 o 3:04 pm

    W Oslo wybuchała bomba. Zniszczyła siedzibę premiera. Na razie nic więcej nie wiadomo.

    • monitorpolski 22 lipca 2011 o 3:49 pm

      http://content.usatoday.com/communities/ondeadline/post/2011/07/blast-in-oslo-blows-out-government-office-building-windows/1

      • rabarbarek 22 lipca 2011 o 5:00 pm

        Czyzby zaplacili za zaangazowanie na rzecz uznania Palestyny? W poniedzialek mialy sie odbyc rozmowy na najwyzszym szczeblu i w Oslo miala powstac ambasada Palestyny z ambasadorem. Norwegia zawsze byla aktywnym uczestnikiem wszelkich rozmow pokojowych ze wzgledu na neutralny charakter polityki , ktora prowadzila. [ rozmowy w sprawie Sri Lanki i Libii] Nie wszystkim sie to jednak podobalo. Bardzo wspolczuje Norwegom . Sa w szoku i o to komus chodzilo. [ czy to kolejne ostrzezenie ?] Pewnie szybko wyjasni sie kto stal za zamachem i wtedy bedziemy mogli wyciagnac wnioski komu na tym zalezalo , aby przekazac
        Norwegom ” bombowa” wiadomosc. Pamietasz Monitor , jak pisales przy okazji oczekiwanego ataku bombowego w Berlinie [ ostatnie mistrzostwa kobiet w pilce noznej] , ze jesli nastapi atak to bedzie mial miejsce tam gdzie nikt sie go nie spodziewa. Czy wczoraj ktos by powiedzial , ze Oslo dzisiaj bedzie wygladalo jakby trwaly tam bombardowania podobne do
        bombardowan Libii.?

  34. ArO 22 lipca 2011 o 3:06 pm

    Niemcy: Prasa ostrożnie o wynikach szczytu strefy euro
    http://biznes.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/niemcy-prasa-ostroznie-o-wynikach-szczytu-strefy-euro,1671557,4199

  35. ziarnko prawdy 22 lipca 2011 o 3:33 pm

    Zamach bombowy na siedzibe premiera ,sa ofiary.
    http;//sfora.pl/Zamach-bombowy-na-siedzibe-premiera-sa-ofiary-a34307

    • SEBECX 22 lipca 2011 o 4:35 pm

      @FAKIR ..hmmm czyżbyś miał rację? ….http://www.tvn24.pl/-1,1711568,0,1,suspensa-ksiedza-natanka-ostentacyjne-nieposluszenstwo,wiadomosc.html

    • SEBECX 22 lipca 2011 o 4:53 pm

      ktoś pisał na blogu o dacie 22 lipca i wpływie w tym dniu Elenina, a tu bomba….. …ja mam takie wydumki w kalendarzu zapisane .. na 24 lipca miał być gotowy w usa do startu specjalny samolot mogący spędzić kilkanaście dni w powietrzu… nie mogę niestety zaleźć źródła….

  36. Ola 22 lipca 2011 o 3:49 pm

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=AsFsXtP1Ix0 Niech boja sie klamce ja sie nie boje Cos dla DUCHA

    • zenobiusz 22 lipca 2011 o 3:59 pm

      Kto tu pisze o baniu się.My piszemy o przewidzeniu zagrożenia ,i uniknięciu go.Wiedza to broń,zwłaszcza,wiedza o możliwych zagrożeniach.Ty zdaje się próbujesz ludziom tę broń wytrącić z ręki.Gdzie artykuł o oszustach sprzedających orgonity w UK,które podobno ja reklamuję na moich blogach.To tak a propo kłamca.
      Zmiennik nie przekazał tematu ??

  37. Ola 22 lipca 2011 o 3:58 pm

    http://www.veteranstoday.com/2011/07/21/the-death-of-democracy/ Smierc demokracji

  38. Ola 22 lipca 2011 o 4:04 pm

    http://www.presstv.com/detail/190265.html

  39. Ola 22 lipca 2011 o 4:07 pm

    http://krzysztofjaw.blogspot.com/2011/07/grecja-wielkie-nadymanie-eurolandu-i.html

  40. Ola 22 lipca 2011 o 4:13 pm

    http://www.vgtv.no/#!id=42341 Na zywo z OSLO

  41. Ola 22 lipca 2011 o 4:32 pm

    Agenda 21: http://www.youtube.com/watch?v=3ydTLNcTQVs

  42. SEBECX 22 lipca 2011 o 4:36 pm

    http://www.tvn24.pl/-1,1711568,0,1,suspensa-ksiedza-natanka-ostentacyjne-nieposluszenstwo,wiadomosc.html

    • zenobiusz 22 lipca 2011 o 4:57 pm

      Jak niegdyś, Ojciec Pio.

      • SEBECX 22 lipca 2011 o 5:26 pm

        … myślę, że Natanek jeżeli jego intencje są czyste, to nie odpuści… a to oznacza wytoczenie dział przeciwko agenturze w KK… oj może się dziać…

    • ArO 22 lipca 2011 o 5:29 pm

      szkoda nawet dobrze mówił, pewnie zejdzie do podziemi

  43. Ola 22 lipca 2011 o 5:23 pm

    http://www.signonsandiego.com/news/2011/jun/10/norway-to-quit-libya-operation-by-august/ Ja sadze ze mamy powtorke z 9/11 ci sami ludzie ten sam cel, winnym beda Al Qaide ludzie i pretekst do zupelnego obalenia rzadow krajow arabskich i wojna z Iranem

    • ekonomiczny hitman 23 lipca 2011 o 4:01 am

      w TV juz klepali że Al-Kaida

  44. PokójWam 22 lipca 2011 o 5:38 pm

    Heh i to jeszcze dziwisz – najbliższa osoba przy jpII nie będe już powtarzał co to znaczy. Życzę wytrwałościi Natankowi

    • monitorpolski 22 lipca 2011 o 6:14 pm

      Tak jak Szaniawski przy płk Kuklińskim…

  45. sevensea 22 lipca 2011 o 5:43 pm

    Zamach w Oslo pokazał światu, że terroryści kimkolwiek są znają się na geografii i na psychologi. Norwegia do tej pory spokojne neutralne państwo na północnym :”końcu świata” znalazło się na ich celowniku, po to by pokazać nam wszystkim, że nigdzie nie można czuć się spokojnie i bezpiecznie. Nie zdziwię się jeśli następnym celem stanie się Polska. Nasz kraj tak naprawdę jest bezbronny. Wywiad, kontrwywiad, i te wszystkie agencje odpowiedzialne za nasze bezpieczeństwo pracują na żenująco niskim poziomie i nie sądzę by były w stanie powstrzymać jakikolwiek atak terrorystyczny.

  46. sevensea 22 lipca 2011 o 5:51 pm

    Terroryści detonując auto przed budynkiem zamierzali za pewnie w ten sposób spowodować zawalenie się położonych wokół niego budynków. Podobnie do Oklahoma City. Na szczęście Norwedzy budują naprawdę bardzo solidne budynki i zdołały wytrzymać eksplozję. Strach pomyśleć co by się stało gdyby runęło kilka budynków. Ofiar byłoby znaczenie więcej. Prawdopodobnie setki.

  47. sevensea 22 lipca 2011 o 6:01 pm

    Przed chwilą rozmawiałem ze szwagrem który mieszka w Oslo i wg niego i tego co się dowiedział były to dwie bomby. Jedna pod budynkiem premiera, a druga pod redakcją tabloidu który zamieścił karykatury drwiące z islamu, Niedługo media zapewne podadzą więcej szczegółów.

  48. Ola 22 lipca 2011 o 6:14 pm

    KTO JEST PRZWDZIWYM TERORYSTA – NAPEWNO NIE KRAJE ARABSKIE I ICH LUDZIE

    • sevensea 22 lipca 2011 o 6:39 pm

      także i oni

  49. ziarnko prawdy 22 lipca 2011 o 6:31 pm

    Wazne!
    Przesladowania zydowskie narzedziem miedzynarodowego syjonistycznego planu dominacji swiata !!!
    http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2011/07/22/przesladowania-zydowskie-narzedziem-miedzynarodowego-syjonistycznego-planu-dominacji

  50. kazek 22 lipca 2011 o 9:07 pm

    Walhalla – mityczna kraina boga Odyna do której podążali polegli w chwale wikingowie:

  51. Tomasz 23 lipca 2011 o 10:36 am

    Zobaczcie jakie ma ladne wdzianko domniemany zamachowiec

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2017851/Norwegian-massacre-gunman-Anders-Behring-Breivik-right-wing-extremist-hated-Muslims.html

    • Tomasz 23 lipca 2011 o 10:47 am

      Podobienstwo? Na innych zagranicznych forach juz mowia o nim freemason

      http://wolnomularstwo.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=336&Itemid=47

  52. wacpan 23 lipca 2011 o 11:37 am

    http://ewidentnyoszust.nowyekran.pl/post/21565,morderca-z-norwegii-masonem a ktos tu wczesniej mowil ze NOWY EKRAN to kicha ehhh….

    • Tomasz 23 lipca 2011 o 11:52 am

      W Daily Mail jest to samo zdjecie tego pana w fartuszku i tez sa wpisy ,ze to freemason. Nie wiem tylko dlaczego Monitor blokuje te linki ,ktore probowalem wrzucic 2 razy?

  53. Totuś 23 lipca 2011 o 11:57 am

    Ponieważ – monitorpolski 23 Lipiec 2011 o 9:44 am
    Dość nabijania się z poważnych spraw. Blokuję dalsze komentarze w tym artykule
    Umieszczam ten post na wcześniejszej stronie.

    Intronizacja na Króla Pan Jezusa to jest mylne pojęcie. Przecież Jezus powiedział o sobie, że jest Królem królów o Panem panów. Jest więc Królem nad królami (możnymi) tego świat. Czy należy więc Króla postawionego przez Boga Ojca na królami (możnymi i władcami) intronizować. Przecież jest to poplątanie pojęć – intronizować Króla na króla.
    Natomiast co do ks. Natanka to nie wydaje mi się, żeby przemawiał przez niego Duch Boży. Brak konsekwencji w jego kazaniach. I tak najbardziej rażące; i tak najpierw potępia współpracowników, donosicieli i agentów działających dla komunistów (i słusznie tu ma w 100% rację), ale dalej ogłasza, stanowczo i jednoznacznie, że komuna to było błogosławieństwo od Boga. Więc jak to się ma: skoro komunizm wg ks. Natanka jest błogosławieństwem bożym to jak mogą być potępieni ci, którzy temu „błogosławieństwu służyli”. Ponadto potopił i osądził bpa. Życińskiego, a niewolno nam wierzącym nikogo potępiać ani osądzać tym bardziej osoby nieżyjącej. Należy potępić złe czyni ludzkie, ale nigdy człowieka. Tak nas naucza Pan Jezus i Apostołowie.
    Należy zadać sobie pytanie, czy przez ks. Natanka tak naprawdę przemawiał Duch Boży. Osąd pozostawiam Waszym sumieniom.
    Św. Paweł przestrzega – przekroczenie jednego zakonu (prawa), to tak jakby się przekroczyło cały zakon.

  54. zenobiusz 23 lipca 2011 o 3:35 pm

    „Doniesienia brytyjskiej prasy,współgrają zdumiewająco,
    z alarmem ,uciszanego Ks.Natanka.”
    To prawda ! więc daje na to odpowiedź.

    Dziś rano zastanawiałem się dlaczego ks.Piotr dostał suspense i po modlitwie otworzyłem Pismo św. Na psalmie 64 ! Przeczytajcie !

    Co się dzieje ?
    Największa łaska jaką obdarza Bóg jest Łaska cierpienia i Eucharystii.
    I tą łaską cierpienia obdarzył ks. Piotra poprzez suspense !
    Oczywiście media wszystkie leją wodę na ten temat jak to ukarali ks. Natanka
    I większość czytelników tych mediów napełnionych wodą chce sprawdzić co tak naprawdę mówi ks. Piotr, więc zagląda na strony Pustelni gdzie są materiały z kazaniami. I co wtedy się dzieje ? Pan Jezus zamienia wodę nalaną przez media w Olej ! Tak jak na weselu w Kanie.
    Zobaczcie jak Pan zaciągnął całe zło – Media i inne do pracy, oni powoli są tego świadomi i co robią ?
    Zaczęli usuwać strony !
    Diabeł kapnął się, że traci dusze i nie przypadkiem mamy wydarzenia w Norwegi zbiegły się z uciszaniem ks. Piotra żeby zainteresowanie poszło w innym kierunku.

    Jeżeli Pan Jezus stoi za ks. Piotrem, a na to wygląda to w najgorszej sytuacji jest ks. Kard. Stanisław.
    Jest między młotem i kowadłem. Między prawdą a masonerią !
    Na naszych oczach może się wypełnić Tysiącletnia klątwa – Jak ?
    Zobrazuje ją analizą historyczną :

    Przyjrzyjmy się dwóm mieszkańcom Rzymu, którzy żyli na dwóch
    biegunach ekonomicznego spektrum. Wyobraźmy sobie tłumy oczekujące na walki gladiatorów w rzymskim Koloseum. Wszyscy pogrążeni są
    w milczeniu, bo w taki sposób oczekuje się cezara. Walki nie mogą się
    rozpocząć bez niego. Kiedy wreszcie Neron pojawia się, wielotysięczny
    tłum wita go gromkim: Ave Cezar! Posiada on większą władzę, prestiż
    i bogactwo niż ktokolwiek inny żyjący w tamtym czasie. Tłumy wielbią
    go jak jakiegoś boga.
    Gdzieś w innej części Rzymu, w całkowicie odmiennych warunkach,
    przebywa drugi mężczyzna. Znajduje się w więzieniu, jest zakuty w kajdany. Swój czas przeznacza na modlitwę i pisanie listów do swoich przyjaciół. Na imię ma Paweł.
    Pierwszy z mężczyzn mieszka w pięknym pałacu. Drugi przebywa
    w obskurnej celi. Jeden posiada wielkie bogactwa. Drugi prawie nic nie
    ma. Pierwszy z nich znajduje się w centrum zainteresowania wielu milionów ludzi. Na drugiego, skazanego na śmierć, mało kto zwraca uwagę.
    Ale 2000 lat później wielu ludzi na całym świecie rozumie, który z tych
    mężczyzn bardziej przysłużył się ludzkości. Dlatego dzisiaj nasi synowie
    noszą imię więźnia, a nasze psy imię imperatora!

    Dlatego tak ważna jest modlitwa za …….
    http://zenobiusz.wordpress.com/2011/07/23/kim-jest-zamachowiec-aresztowany-w-oslo-muzulmaninale-jakis-taki-niepodobny/