Czy w Polsce szykuje się zamach terrorystyczny?

(…) Trudno założyć, że PiS po dojściu do władzy będzie się cackał z tymi, którzy okłamali społeczeństwo, co więcej, którzy realizują obecnie eksterminację narodu polskiego akceptując m.in. nasiona GMO. Wyszło szydło z wora i nie ma już drogi odwrotu (…)  

Blog ten poświęcony jest raczej geopolityce oraz sprawom o których się milczy w mediach, jak polskie bezprawie. Sprawa wyborów w Polsce i ewentualnego zamachu może mieć jednak wyraźne połączenie z sytuacją międzynarodową. Uczulona przez utratę Węgier, globalna sitwa nie może sobie teraz pozwolić na oddanie tak ważnego przyczółku jak Polska. Zatem naprawdę obawiam się, że w Polsce może dojść do operacji fałszywej flagi w postaci zamachu terrorystycznego.

Nie sądzę, że będziemy czekać aż do 6 października, jak to przewiduje domorosły prorok – poeta Alef Stern. Obawiam się, że nastąpi to wcześniej – może 11 września… Data 3 sierpnia też mi się nie podoba (3 + 8 = 11), choć tak naprawdę symbolika liczbowa może być tylko zmyłką.

Z niepokojem oglądnąłem wczoraj jakieś wiadomości, już nie pamiętam czy to był tefałen czy inne „polskie” media, w których dziennikarze udowadniali, że w Warszawie nikt nie przejmuje się możliwą akcją terrorystyczną na Dworcu Centralnym. Takie same psy-op odbywały się w Nowym Jorku przed zamachem na WTC, pamiętam dokładnie. Moim zdaniem wykorzystywana jest sprawdzona technika psychologiczna przygotowywania społeczeństwa na taką możliwość.

Nie ma, powtarzam, absolutnie nie ma żadnego racjonalnego powodu by w Polsce działali terroryści, poza przygotowywaną akcją pacyfikacji narodu polskiego – na wzór ataku globalistów na USA po 9-11.

Nie można mieć wątpliwości, że 911 był operacją fałszywej flagi - samoloty wbiły się w roztopiony już budynek.

Zamach na WTC służył tylko i wyłącznie obaleniu Konstytucji USA, wprowadzeniu totalitaryzmu i wszczęcia nielegalnych wojen, na skutek których zostało zamordowanych już ponad 5 milionów ludzi, głównie znienawidzonych przez globalistów Arabów (główny powód – jedność religijna i zakaz lichwy).
Jeśli obserwujemy podobne techniki psychologiczne w Polsce to można być bardzo zaniepokojonym co do intencji takich akcji.

Inną „czerwoną lampką” jest dla mnie wywiad z Alefem Sternem, który ponoć przewidział zamach smoleński oraz to co się niedawno działo w Norwegii. Moim zdaniem ten człowiek powinien zostać natychmiast dokładnie przesłuchany z użyciem wszelkich metod wykrycia kłamstwa, bowiem jego wiedza trudna jest do wytłumaczenia innego niż wewnętrznie przekazana informacja.
Wielokrotnie już o tym pisałem – góra piramidy masońskiej, tzw. Illuminati, mają zwyczaj zapowiadać wszystkie swoje ważniejsze ruchy. Tak było z zamachem na WTC w 2001 roku, czy tzw. 7-7 w 2005 r. w Londynie. Oczywiście, Stern może być też wizjonerem, choć sądzę że wg. tzw. „brzytwy Ockhama” o wiele bardziej prawdopodobne jest masońskie wtajemniczenie.

W przypadku sytuacji w Polsce nie trzeba jednak być prorokiem by stwierdzić, że sytuacja jest naprawdę groźna. Dokładne sondaże  (a nie na małej grupie wybranych ponoć „przypadkowo”) wykazują

w tym sondażu głosowało już 3 mln ludzi! PiS ma 20% przewagę.

ok. 20-procentową przewagę Prawa i Sprawiedliwości nad Platformą Obywatelską!
Na zdrowy rozum, strata PO do PiS jest już nie do odrobienia.
Inne partie praktycznie się nie liczą. Fałszowanie wyborów też tu nie pomoże – 20% nie zniweluje nawet masowa akcja wpisywania drugiego krzyżyka, co było tak popularne w ostatnim głosowaniu.
Sytuację tę próbują tuszować kryminalne media, jednak faktyczny stan może się tylko pogorszyć dla PO, bowiem to co się obecnie dzieje w Polsce woła o pomstę do nieba.
Trudno założyć, że PiS po dojściu do władzy będzie się cackał z tymi, którzy okłamali społeczeństwo, co więcej, którzy realizują obecnie eksterminację narodu polskiego akceptując m.in. nasiona GMO. Wyszło szydło z wora i nie ma już drogi odwrotu. Dlatego sądzę, że jeśli nie dojdzie do natychmiastowej zmiany postawy rządzącej sitwy, to może dojść w naszym kraju do wojny domowej. Bowiem jeśli PiS dojdzie do władzy to nastąpi nnatychmiastowa wymiana służb i rozliczenie za Smoleńsk, bezprawne prywatyzacje, czystki w mediach itd – niekoniecznie z pobudek patriotycznych.

Logicznie rozumując – co w takiej sytuacji robią zagrożone elity? Wszystko by nie dopuścić do wyborów!
Dlatego też nie ignorowałbym tego co „przewiduje” Alef Stern. Oto fragment rozmowy:

Co nas czeka w najbliższej przyszłości?
– Zamachy w Polsce.
Wiesz kiedy?
– Tak.
To powiedz kiedy? Podaj daty, może to pozwoli udaremnić plany złych ludzi.
– W październiku, choć obawiam się, że możemy tym samym je przyspieszyć. Albo przełożyć. Tylko przełożyć.
Możesz dokładnie określić miejsce i daty?
– Te zamachy już są zaplanowane, u nas też odbywają się ćwiczenia, a nawet serie fałszywych alarmów, by ludzi przyzwyczaić, że nic się nie stanie.
O czym Ty znowu mówisz?
– O fali alarmów bombowych w Polsce od 17 lipca do 22 lipca tego roku. Wrocław Sądy, Kraków Zakopiańska, Poznań Stary Browar, Gdańsk Galeria Bałtycka, Lublin Cuprum Arena, Opole Savia, Łódź CH Ptak, Zielona Góra Focus Mall, Warszawa siedziba SLD.
No nieźle. Kto zostanie oskarżony?
– Prawicowi katolicy najprawdopodobniej. Wcale mnie to nie zdziwi. Chodzi o to, by zniszczyć wszystko to, co ma w sobie pierwiastek narodowy, katolicki, polski, patriotyczny. I to nie jest tylko program dla Polski, ale dla całej Europy. Europy, gdzie partie prawicowe mają szanse wrócić do władzy.

Stern ma rację pośrednio  twierdząc, że w Polsce PiS ma szansę dojść do władzy. Partia ta znacznie się zradykalizowała, szczególnie po zamachu smoleńskim, jej przywództwo nie jest już tak naiwne jego szeregi zostały znacznie wyczyszczone, gdyż opuścili ją oportuniści. PiS można nazwać obecnie partią narodową, a dowodem jest ostatnie głosowanie w Sejmie w.s. nasion GMO – wszyscy posłowie PiS byli przeciw!

Jakikolwiek zamach terrorystyczny w Polsce będzie miał charakter fałszywej flagi. Nie ma takiej możliwości by wiążący koniec z końcem Polacy, mieli czas i możliwości by przygotować tak skomplikowaną operację jaka miała miejsce np. w Norwegii. Dlatego jeśli dojdzie do zamachu to będziemy mieli tylko jedno wyjście. Niezbyt optymistyczne. A można jeszcze temu przeciwdziałać.

Reklamy

140 responses to “Czy w Polsce szykuje się zamach terrorystyczny?

  1. bia 1 sierpnia 2011 o 3:52 pm

    Tak szykuje się na siecie energetyczne Jamał rurociąg przyjaźni i na cukierek na koniec czyli nord stream mam informacje z pierwszej ręki dajemy fory spec służbom walcząc z otwartą przyłbicą W tych zamachach chodzi o to żeby pozbawić system kontroli wyobraźcie sobie Polskę bez prądu gazu i ropy wyobraźcie sobie Niemcy zimą bez gazu i pół Europy bez gazu zimą Ciekawa perspektywa tak zadaje się cios Satanistycznemu NWO Mnie wolno to napisać sataniści załatwili mi żólte papiery by łatwo podważyć to co pisze

  2. mgrabas 1 sierpnia 2011 o 4:16 pm

    przy obecnym stanie prawnym nie ma żadnego znaczenia na kogo byśmy „zagłosowali”

    to oni „liczą” głosy, jak zawsze

    dla tych ludzi rządzących nami ważny jest tylko nasz podpis, że głosowaliśmy, nasz udział w ich „wyborach” na ich zasadach!

    dlatego przed „wyborami” tak głośno krzyczą reklamując siebie, a przed samymi „wyborami” zabraniają nam mówić publicznie na ten temat

    https://7777777blog.wordpress.com/2011/06/23/wybory/#comment-602

    • eminem 1 sierpnia 2011 o 6:16 pm

      Czy zastanawialicie sie dlaczego wybory beda 2-u diowe ?…. Nasze sluzby specjalne chca miec pewnosc ze wygra wlasciwa opcja polityczna…..

      • yattasan 1 sierpnia 2011 o 8:00 pm

        przecież mówił komor , że będą 1 dzien

        • monitorpolski 1 sierpnia 2011 o 8:29 pm

          TK ustalił, że 2 – dniowe są niezgodne z Konstytucją. Dlatego tak srają w pory.

  3. STRUNIN 1 sierpnia 2011 o 4:19 pm

    Zgadzam się w 100% z poglądem autora.
    Mafia nie odda władzy. Mafia zawsze ma sprawdzone sposoby na niepokornych.
    Celebryci i kabareciarze czują pismo nosem i coraz wyraźniej nabijają się z PO i Tuska.
    Ostatnio wypalił Cugowski, że chętnie kupi sobie moherowy beret…

  4. STRUNIN 1 sierpnia 2011 o 4:20 pm

    Najnowszy wywiad

  5. peryskop 1 sierpnia 2011 o 4:43 pm

    Zamach niewykluczony jeżeli wychodzą na jaw zasady funkcjonowania „watahy miłości” !

    za Kapitanem Nemo:
    Mechanizm okradania Państwa przez mafię

    To jest doskonała ilustracja do artykułu Marka S. „Skowyt psa poety” (cz. 4):

    http://marucha.wordpress.com/2011/07/27/skowyt-psa-poety-1/#more-14334
    http://marucha.wordpress.com/2011/07/27/skowyt-psa-poety-2/#more-14358
    http://marucha.wordpress.com/2011/07/28/skowyt-psa-poety-3
    http://marucha.wordpress.com/2011/07/30/skowyt-psa-poety-4

    • monitorpolski 1 sierpnia 2011 o 5:03 pm

      Piotr Bein zamieścił to w całości w formacie .doc:
      http://piotrbein.wordpress.com/2011/08/01/anonim-skowyt-psa-poety/
      Tu link:
      http://piotrbein.files.wordpress.com/2011/08/skowyt-psa-poety.doc

      • Tomi 1 sierpnia 2011 o 10:18 pm

        Odpowiedź Putina na raport Smoleński to przejęcie Białorusi i pacyfikacja Polaków z tego kraju

  6. peryskop 1 sierpnia 2011 o 4:45 pm

    i link
    Mechanizm okradania Państwa przez mafię
    http://www.niepoprawni.pl/blog/705/mechanizm-okradania-panstwa-przez-mafie

  7. Ania 1 sierpnia 2011 o 5:00 pm

    Te dwa linki u góry, może wreszcie uzmysłowią tym, którzy optują za głosowaniem na tych albo na tamtych, że nie ma to znaczenia, na kogo głosujemy. Ci , którzy wygrają, bo ludzie uznali, że będą lepiej rządzić, po objęciu władzy błyskawicznie wejdą w buty poprzedników. Przejmą stanowiska w tłustych spółkach i innych przedsięwzięciach, a brak podniesienia poziomu życia będą składać na poprzedników i ich zaniedbania. Ja to już 3 razy przerabiałam. Starczy.
    To jest jak pogoń za linią horyzontu.
    Nigdy więcej nie pójdę na wybory. No chyba że po to, żeby całą kartkę przekreślić na krzyż.
    I wiem, że nikogo to nie obejdzie.

    • monitorpolski 1 sierpnia 2011 o 5:04 pm

      Tzn. głosujesz na PO. Powiedz to otwarcie.

      • Ania 1 sierpnia 2011 o 5:09 pm

        Wychodzę z tej upiornej gry, chocholego tańca, który tylko uprawomocnia draństwo, które się dzieje. Nie biorę w tym udziału. Jeśli większość z nas tak zrobi, to będą musieli wymyślić inny niż wybory sposób, żeby się dobrać do władzy. Ja do tego reki przykładać nie będę, co i wszystkim polecam.
        DYBY WYBORY MOGŁY COŚ ZMIENIĆ, DAWNO BYŁYBY ZABRONIONE. U nas sie to sprawdza jak mało gdzie.

      • Ania 1 sierpnia 2011 o 5:13 pm

        A, no i jeszcze. Polska to nie rząd, nie władza, nie elity. Nawet gdyby pewnego dnia wyparowali wszyscy rządzący i urzędnicy, to Polska i tak by pozostała Polską. Polska to nasza ziemia i my, którzy dla Polski codziennie pracujemy. Nie dajmy się zwariować. Bez pasozytów też będziemy żyć. To rządzący staraja sie nas przekonać, ze bez nich nie moglibysmy jeść i oddychać. Moglibysmy.

      • Ania 1 sierpnia 2011 o 5:13 pm

        NA NIKOGO NIE GŁOSUJĘ.

        • kefir2010 1 sierpnia 2011 o 6:52 pm

          też na nikogo nie głosuję! nigdy więcej PiS! teraz, gdy kraj jest w ruinie, 4 biliony zł długu publicznego, to na stołek daje się takiego głupka w stylu Kalksteina – Kaczyńskiego, żeby zrobić z niego kozła ofiarnego i żeby jakoś to się kręciło. nie będę przykładał ręki do zwycięstwa błazna – Kalksteina, figuranta.

          • monitorpolski 1 sierpnia 2011 o 8:15 pm

            Kolejny głosuje na PO, szkoda gadać. Nie wystarczy ci tego co się dzieje?!

            • zenit 1 sierpnia 2011 o 8:38 pm

              monitorze chyba wiesz tak proste rzeczy i chyba nie jesteś aż tak naiwny myśląc że pis to jakakolwiek alternatywa/opozycja? Sam zamieszczasz info że rządzący to marionetki i tak jest, nie ma większego znaczenia kto wygra o ile to będą ludzie z poza post „okrągłego stołu”. Politycy udają że się sprzeczają żeby nam się wydawało że mamy wybór, ale wyboru nie ma.

              • monitorpolski 1 sierpnia 2011 o 9:12 pm

                Już i tak za dużo napisałem, czytaj komentarze.

            • kefir2010 2 sierpnia 2011 o 5:46 am

              NIE GŁOSUJĘ NA PO. PO jest poniżej wszelkiej krytyki, dlatego pomijam tą partię w tekstach / komentarzach. Niemiec Tusk powiedział wyraźnie, że „Polskość to nienormalność” i fakty są jasne. to Ka.czor przedstawia się jako jedynego bogobojnego i świętojebliwego patriotę. To Ka.czor blokuje powstanie prawdziwej prawicowo – prospołecznej opozycji, gdyż zajmuje wyznaczoną przez estabilischment niszę ideologiczną. krótko mówiąc: ma za zadanie robić wodę z mózgu tym ludziom, którzy mogli by zmienić Polskę.

              • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 9:21 am

                kefir2010 – podaj jakieś inne rozwiązanie by obalić ustawę o GMO to i ja zbojkotuję wybory. Tych szaleńców, którzy głosowali za ludobójstwem trzeba za wszelką cenę pousuwać!!!

          • Tomi 1 sierpnia 2011 o 10:19 pm

            Swołocz jesteś ruska

            • kefir2010 2 sierpnia 2011 o 5:49 am

              hybaty, s.k.u.r.w.y.s.y.n.u !

          • luxjacek 2 sierpnia 2011 o 7:09 pm

            Ryży lepszy no nie?

        • monitorpolski 1 sierpnia 2011 o 8:37 pm

          Zrozumcie, że nie głosowanie na nikogo znaczy głosowanie na to co jest. Jeśli nie mam racji to powiedzcie mi dlaczego. Przecież jeśli nie będziecie głosować to ci sami ludzie będą dalej. Jeśli zagłosujecie, nawet na mało znaczącą partię – to odbierzecie im w jakimś stopniu siłę przebicia. Tamci mają stały elektorat i zależy im na tym by ludzie nie głosowali. Nawet się tym nie przejmą, że będzie mała frekwencja. Obecnie w polityce nie ma żadnych sentymentów.
          Zawaliliśmy, że od razu nie zakładaliśmy np. Partii Internautów, bez wyraźnego kierownictwa. Teraz to już dupa, nie ma wyjścia, trza głosować na zmianę, czyli PiS.
          Być może macie rację, że niewiele się zmieni, ale należy sobie przypomnieć co było za PiS. 58% popierających PiS obecnie ma jakaś przyczynę, nie sądzicie?

          • zenit 1 sierpnia 2011 o 8:41 pm

            Teraz marku to kompromitujesz siebie ten blog walka z władzą i nwo a tu poparcie dla 2 największej partii? Myślisz że oni nie są częścią tego syfu? Myślisz że wtedy kto by ich dopuścił do władzy? Ja głosuje na KNP i wam polecam zapoznać się, bo to jest jedyna obecna alternatywa. Pzdr

            • Hamerykanczyk 2 sierpnia 2011 o 6:03 am

              Panie Marku, chcialbym wspomniec panu ze Tusk jak i Komorkowski nie maja zydowskiego pochodzenia, w przeciwienstwie do sp. Lecha Kaczynskiego oraz jego brata Jaroslawa. Obydwoje maja zydowskie pochodzenia, a nie musze wspominac co nam zgotowali koszerni po rozbiorach i co dzisiaj czynia? Mimo ze mieszkam w USA, to interesuje sie Polska polityka, ale na chwile obecna ani PiS ani PO to nie rozwiazanie. Powatrzanie ze PO doprowadzilo kraj do ruiny jest bardzo ale to bardzo mylne, bo nie tyle co PO doprowadzilo kraj do ruiny a bankierzy caly swiat i chcac nie chcac nawet jak by ” wspanialy ” PiS rzadil to nie byloby zadnej ale to zadnej roznicy ( czyt. ogromne dlugi, problemy ekonomiczne itd itp ). Tyle jest lepiej ze za kadencji PO jest ” ciszej ” i niema sztucznych afer, ktore naprawde byly meczace. A czy bedzie PiS kradl czy PO jest mi to obojetne, bo kazdy wieprz przy korycie nazre sie ile zmiesci do brzucha zawsze tak bylo jest i bedzie dopoki nie zmieni sie system z demokratycznego na inny ( mniej korupcyjny ).

              • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 9:20 am

                j.w. GMO. To nie ma nic do rzeczy kim są ci ludzie, ważne jest by obalić ustawę o GMO. PO tego nie zrobi. Masz jakieś inne rozwiązanie? Kluczowy jest przyszły rok – raz zasiane GMO zniszczy całe polskie rolnictwo. Węgrzy mieli tylko 400 ha upraw GMO i nie mogą sobie z tym poradzić. Doedukuj się w tym zakresie, zrozum o co idzie gra – o życie twojego potomstwa.

        • hapi 1 sierpnia 2011 o 10:35 pm

          popieram mam 33 lata i jeszcze ani razu nie glosowalem

          • Tajemniczy Pan 2 sierpnia 2011 o 5:33 am

            monitor: czemu popierasz PIS? znasz ich program? Wiesz w ogóle czym się różni od PO? praktycznie niczym… no wiadomo, że nie chcieli GMO w Polsce i to się chwali ale oni nas z ucisku władzy nie uwolnią… wciąż będzie wszystko państwowe (do bani), wciąż będzie przymus ubezpieczeń! wciąż wysokie podatki! i tak dalej! będą jedynie zmiany kosmetyczne! Powinniśmy dać szanse porządzić innej partii takiej jak KNP! niech tylko uzyska 5% poparcia, a będzie mogła wprowadzać ustawy! które naprawią sądownictwo i ogólnie cały ten „burdel”… po prostu ludzie nie znają programu partii! Zapoznajcie się z nim!!!!

            • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 9:21 am

              BO GŁOSOWAŁ MĄŻ MĄŻ PRZECIWKO ZBIOROWEMU SAMOBÓJSTWU O NAZWIE GMO!!!!!

              • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 10:10 am

                Ale zablokuje coś czego się nie da później odkręcić. Raz zasiane uprawy GMO zniszczą organiczne – czy ty to rozumiesz?!
                Inne problemy to pikuś w stosunku do GMO.

                • Ania 2 sierpnia 2011 o 11:59 am

                  http://www.sekretyameryki.com/?p=6518 Film „Świat w/g Monsanto „

        • ekonomiczny hitman 2 sierpnia 2011 o 2:13 am

          Moja wizja tego jak powinno być jest całkowicie inna. Polityka powinna zniknąć z naszego życia całkowicie a o wszystkim powinien decydować cały naród a nie banda osłów w sejmie wybiera naszą przyszłość, przepuszcza każdą ustawę pasująca tej garstce okradając nas przy okazji. Szopki tez maja tam niezłe czasem. Polityka powinna zniknąć a decydować powinni wszyscy w danym państwie nad każdą jedną ustawą. Moim zdaniem to jedyna droga ku lepszemu choć na dzisiaj to jest jedynie fantasy, ale przykład na szybko dość choć gdzieś mi siedzi w głowie od dawna:

          – każdy posiada swoje własne konto i zakłada je w jakimś urzędzie od tego
          – poprzez to konto może poprzeć lub nie każdą sprawę np. GMO itd. (konto online)
          – głosują ci co się zainteresują tematem żeby nie przedłużać np. konieczną ilością osób i mają na to ileś tam wyznaczonego czasu
          – wyniki aktualizują się w czasie rzeczywistym by każdy miał dostęp w każdej chwili do nich ze swojego konta lub nawet publicznie jako bilbordy na mieście
          – do każdego głosu jest przypisane nazwisko i konto więc każdy może sprawdzić sobie tą listę czy było nadużycie lub czy ktoś zmienił oddany głos
          – tylko właściciel zna hasło logowania do swojego konta
          – każdą operację musi potwierdzić hasłem jakie dostanie na sms telefonu komórkowego lub jakoś telefonicznie na numer przypisany do konta
          – operacja zmiany hasła lub nr telefonu tylko w miejscu urzędowym z okazaniem dowodu itd.
          – wszystkie operacje dodatkowo weryfikowane podpisem elektronicznym
          – po głosowaniu wyniki publiczne do wglądu
          – jak nie ma nadużyć to wiadomo

          Można by coś jeszcze dodać tutaj w kwestiach bezpieczeństwa ale sam fakt że mamy jakiś wpływ na każdą rzecz jako całość brzmi dużo lepiej. To nie jest idealne bo można wiele zrobić by uniemożliwić głosowanie ale ja bym wolał mieć wpływ na wszystko i chociaż spróbować innego systemu niż oddawać to w ręce garstki glosującej na dodatek partiami. Jeszcze dodam, że podobnie działa choćby mbank z tą weryfikacją sms i nie miałem nigdy problemów z czymkolwiek.

          Wybory i kampanie wyborcze to jedna wielka szopka dla naiwnych, kłamstwa wymysły byle się dobrać do koryta a potem i tak nie jest realizowane co było mówione (patrz choćby obama) a ci co wygrają wszystko robią i tak pod siebie a ochłapy jakie zostaną idą dla narodu.

          tutaj można poczytać też wątek odnośnie głosowania na wyborach i głosowania elektronicznego:

          http://7777777blog.wordpress.com/2011/06/23/wybory/#comment-487

      • człek 2 sierpnia 2011 o 9:12 am

        Nie – to,że napisał, że nie głosuje na nikogo oznacza tylko i WYŁĄCZNIE to, że nie idzie głosować. Nic poza tym. Trzeba być totalnie przesiąkniętym i zaślepionym, by odbierać jasną informację w taki sposób. Dodam od siebie,że ja także mam w dupie wybory, tak jak naród ma mnie w dupie. I to, że nie pójdę głosować wcale nie oznacza, że głosuję na PO. Tyle w temacie

        • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 9:15 am

          Może ty chcesz tak uważać, że nie głosujesz na PO, ale realnie głosujesz na zbiorowe samobójstwo!
          Tylko PiS może obalić ludobójczą ustawę o GMO. Poczytaj sobie braciszku o GMO, z czym mamy do czynienia. Te zbiry zaakceptowały taką ustawę, że za kilkadziesiąt lat ten kraj będzie pusty.

          • człek 2 sierpnia 2011 o 1:56 pm

            Taak, a PiS to same cudowne ustawy przepuszcza. Ehem… A świstak siedzi i zawija… Jak mam głosować na mniejsze zło to wolę nie głosować w ogóle.

            • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 2:00 pm

              Ale nie wciągaj innych w szaleństwo samobójstwa za pomocą GMO

              • człek 2 sierpnia 2011 o 2:42 pm

                Nie wciągam. Nikomu nic nie nakazuję, a nawet nie sugeruję w przeciwieństwie do niektórych. Każdy ma przecież wolną wolę.

    • STRUNIN 1 sierpnia 2011 o 5:10 pm

      Guzik prawda!
      Ja też to przerabiałem
      PO ma żelazny elektorat, który nigdy jej nie zawiedzie. Są to młodzi wykształceniu z dużych miast i bardzo ,ale to bardzo jęteligętni. W necie pisze się w skrócie o nich LEMINGI.
      Cała akcja z bojkotowaniem wyborów, lub głosowaniem na partie, które nie mają żadnego elektoratu, jest wynalazkiem PO, aby zamieszać i odebrać jak najwięcej głosów PISiakom.
      Ja się nie dam wrobić i zagłosuję na PIS.
      Przeanalizowałem dokładnie kto co zrobił podczas swoich rządów i wypada że ludzie PIS, a szczególnie Kaczor jest jedyną nadzieją dla tego chorego grajdołka.

      • STRUNIN 1 sierpnia 2011 o 5:14 pm

        Dziadek mi mówił: „Patrzaj zawsze jakich kto ma wrogów”
        a Kaczyńscy mieli zawsze potężnych wrogów ze strony mafii, bankierów, WSI, służb specjalnych itd…czyli tej sitwy, która rujnuje ten kraj od wielu lat.
        Było nie dawno. Polecam artykuł : „Polowanie na Kaczyńskich”.
        Jednego już „upolowali”.
        O drugiego trzeba dbać jak o złoto, wspierać i chronić.

        • STRUNIN 1 sierpnia 2011 o 5:22 pm

          Sytuacja jest skomplikowana i oczywiste jest, że Polska musiała i musi szukać sojuszy z silniejszymi i innymi państwami regionu, więc zazwyczaj nie robi się wszystkiego co by się chciało, ale robi się to co można w danym momencie najlepszego dla kraju. Natomiast PO jak mówi powyżej Cugowski nie robi NIC poza akcjami typu PR i spoglądaniem na sondaże. Całkowicie się z tym zgadzam.
          Poza tym PO została stworzona przez służby specjalne i jak podaje Kamiński finansowana m.in. przez mafię pruszkowską.

          Natomiast Lech Kaczyński i Sławomir Skrzypek odmówili odnowienia linii kredytowej MFW.
          Decyzja ta była kluczowa do budowania silnego kraju.
          Ostatnie dwie decyzje Skrzypka w NBP to był majstersztyk. Zagrał bankierom na nosie i oni nie mogli tego z pewnością znieść.
          Jeszcze tragedia Smoleńska nie schodziła z pierwszych stron gazet, a już lichwa wsadziła
          Marka Belkę do NBP i zadłużyli Polskę na dalsze 100mld!!!!!
          Skąd weźmiemy kasę na obsługę i spłatę tych kredytów?????????????????
          Przecież to będzie 30mld rocznie!!!!!!!!

          • STRUNIN 1 sierpnia 2011 o 5:27 pm

            Będąc kiedyś na spotkaniu z Zytą Gilowską zorientowałem się, że oni nie chcieli podejmować tematu zmiany Konstytucji RP, aby większość pieniędzy tworzył NBP, zamiast banków komercyjnych. Chcieli działać przebiegle i powoli i czekać na dobry moment.
            Teraz jest dobry moment bo możemy zawrzeć sojusz z Węgrami!
            Oni na to czekają! Orban wiele razy mówił, że czeka na Polaków!

            • STRUNIN 1 sierpnia 2011 o 5:32 pm

              Nie mogli tego zrobić w tak krótkim czasie z prostej przyczyny, że nagle mogło by się okazać, że polskie świnie mają syfa, albo wykończył by nas kapitał spekulacyjny, albo wykonali by jakieś wielkie zamachy itd…Gdy się ma największe media przeciwko sobie, wtedy jest bardzo ciężko. Mafia bankierska się nie patyczkuje. Łamie gnaty i zabija bez skrupułów. Wystarczy poznać historię Wenezueli, Argentyny i Ekwadoru. Ilu tam prezydentów nie doleciało do celu swojej podróży.
              John Perkins mówił konkretnie jak działają. Jeśli ktoś się wymyka spod kontroli, wtedy wkraczają zabójcy, wchodzą do gabinetu z kopertą w jednej ręce a w drugiej pistolet i szantażują,.

              • ekonomiczny hitman 2 sierpnia 2011 o 2:18 am

                Spowiedź agenta dla zainteresowanych Wenezuelą, Argentyna i Ekwadorem – Spowiedź Agenta cz. 1: http://www.youtube.com/watch?v=Qmd9R0I8mDM

          • Ania 1 sierpnia 2011 o 5:31 pm

            No i masz odpowiedź kto musiał zginąć, żeby banksterzy mogli realizować swoje plany.
            Nie wiem , czy Lech Kaczyński brał w tym udział, ale wiem na pewno, że Skrzypek zaczął z powodzeniem budować tamę przeciw MFW. Nie mieli innego wyjścia, jak się go pozbyć.

            • STRUNIN 1 sierpnia 2011 o 5:42 pm

              Oczywiście i ten wątek zamachu powinien być dokładnie zbadany po wyborach.
              Będą chcieli za wszelką cenę stworzyć wielkie zamieszanie przed wyborami. Wojna polsko-polska i inne slogany nie będą schodziły z plugawych mediów.
              Jeśli wygra PIS z dużą przewagą (tego się spodziewam), wtedy postkomusze służby, (póki Macierewicz nie zrobi jeszcze porządku) zaczną robić sabotaże.
              Zacznie się wielki jazgot w mediach (TVN, Polsat itd). Jeśli Polacy to wszystko przetrzymają, wtedy kolejne lata będą coraz lepsze.
              Trzeba ich przetrzymać i wszyscy Polacy powinni podać sobie ręce!!!!
              Mamy wspólnego, zakamuflowanego wroga w postaci światowej lichwy.
              Oto co mówi Gerald Celente:
              „Międzynarodowy Fundusz Walutowy i Bank Światowy to jest mafia mafii, szefowie wszystkich szefów. Biorą na cel jakiś kraj, zadłużają, a następnie przejmują za bezcen jego dobra narodowe.”

              • monitorpolski 1 sierpnia 2011 o 8:40 pm

                Wypowiedzi powyżej doskonale się zgadzają z tym co i ja dzisiaj sądzę. A wiecie co mnie przekonało ostatecznie – głosowanie za GMO. To świadczy o tym, że PiS, odgórnie, opowiada się przeciwko depopulacji. Nieco inna sytuacja była ze szczepionkami, ale wtedy tylko dla nielicznych sytuacja z depopulacją była klarowna. Dzisiaj jest to oczywiste.

                • REVUSIK 1 sierpnia 2011 o 9:11 pm

                  Ja również się z tym zgadzam w 100%!!!!!!
                  Wszędzie się znajdą czarne owce, ale będę głosował na PIS i namawiam wszystkich dookoła.
                  Biorę za to odpowiedzialność. Jeszcze się na Kaczorach nie zawiodłem, a mam 49 lat,.
                  Wystarczy przeanalizować większość głosowań w sejmie od 7 lat. Ja to zrobiłem!!!!
                  Przeanalizowałem również „Nocną Zmianę” i „Lewy czerwcowy”, jeśli coś w ogóle otumanionej młodzieży to mówi.
                  Jestem w stanie podpisać weksel in blanco, że się na PIS nie zawiodę.
                  Wiecie dlaczego???? Bo to jest Polska partia i dlatego tak bardzo znienawidzona w Polsce rządzonej przez sługusów i pożytecznych idiotów New World Order.
                  To co wyprawia PO przechodzi ludzkie pojęcie!!!!! Oni mogą się równać z pralnią mózgu Bieruta, Gomułki i Gierka. Chociaż Gierek zbudował drogi i dworce, które PO teraz nawet nie potrafi odnowić bo ciekną!!!!!!!
                  Nie wiem ile jeszcze musi się wydarzyć złego, żeby młodzież to wreszcie zauważyła!!!!!!
                  Mało wam nieszczęść przez 4 lata????

                • miki 2 sierpnia 2011 o 12:30 am

                  No to naprawdę, szczere gratulacje, niewiele potrzeba żeby Pana przekonać, wystarczy jeden element pasujący do układanki zwanej światopoglądem. A to że wyznawcy wodza naczelnego tańczyli jak im lobby atomowe zagrało to błahostka, tak? To tylko pierwszy przykład z brzegu, najświeższy. Od lat twierdzę że cała polska polityka to jeden, pięknie reżyserowany teatrzyk dla „ciemnego ludu”, a obie „prawicowe” partie to główni aktorzy które w genezie W OGÓLE SIĘ NIE RÓŻNIĄ, natomiast to media wraz z pseudopolitykami robią ludziom wodę z mózgu twierdząc że jest inaczej. Jak sie tego nie widzi to trudno. Straka, zawsze aktualna zasada: „dziel i rządź” i wszystko na temat. Sztucznie wykreowana wojna Polsko-Polska będzie trawić póki ten POPiSowy rak będzie toczył debatę publiczną. A co do GMO, wiadomo że jak jedni głosują za to drudzy muszą głosować przeciw, żeby można było sie potem pokopać po kostkach w tiwi ku uciesze żadnego igrzysk tłumu. Zdalnie sterowane robociki, szkoda słów…

                  Moja rada jest prosta: BOJKOTOWAĆ WYBORY aż frekwencja nie będzie wiążąca, to może im da do myślenia rzucając na wiatr kolejne obietnice bez pokrycia. Oczywiście to mało realne, niech zaczną od wprowadzenia okręgów jednomandatowych. Głosowanie na jakiekolwiek partie to głupota, na pojedynczego człowieka – to już ma większy sens. Potem demokracja bezpośrednia (Islandia) i jest szansa na PRAWDZIWE zmiany w tym kraju (baju baju…póki miliony nie wyjdą na ulice nie ma szans tego przepchnąć, ale pomarzyć zawsze można). To tyle z grubsza, pozdrawiam.

                  • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 9:26 am

                    Jesteś kolejnym samobójcą. Podaj mi argument na to, że nie. Bojkotując zatwierdzasz zniszczenie polskiego rolnictwa w przyszłym roku. Tego się już nie da cofnąć.

                • rabarbarek 2 sierpnia 2011 o 3:48 am

                  GMO to tylko kolejny krok w celu zniszczenia polskiego rolnictwa , ktore pomimo wielu przeszkod , rzucanych pod nogi polskiego rolnika , rozwija sie. Zapytajcie Holendra czy Niemca czyje truskawki , ziemniaki, kapusta lepsze , polskie czy ichnie? Ja odpowiedz znam . A kiedy udalo mi sie w Kanadzie spotkac polskich farmerow , ktorzy maja warzywa i owoce „traktowane” po polsku , cierpie , bo musze kupowac ziemniaki dla wszystkich dookola. Wiedza o tym decydenci w Brukseli , ze Polska mialaby szanse stac sie potentatem rolniczym w Europie i nasza zdrowa zywnosc moglaby zawojowac rynki europejskie. Dlatego przy pomocy ” nijakiego” rzadu , dokopuje sie polskiemu rolnikowi i naturalne owoce i warzywka
                  potraktuje sie genami myszki albo z pomidora zrobi sie kalafior. A kiedy odetnie sie pomoc rolnikom, ograniczy mozliwosci zarobkowania , ustali limity,rolnik znajdzie sie w ciezkiej sytuacji finansowej i wtedy podrzuci sie mu zgnile jajo , czyli te zmodyfikowane nasionka , ktore zniszcza polskie rolnictwo , nie mowiac juz o zdrowiu Polakow. Warto sprawdzic , ktore kraje zdecydowanie zakazaly GMO. GMO bylo wynalazkiem , ktory mial byc zastosowany w celu likwidacji glodu w najbiedniejszych krajach, uprawy mialy byc odporne na choroby, na warunki klimatyczne , mialy dawac zarobki biednym , a przy wysokich zbiorach ceny ich mialy byc dostepne dla wszystkich. A teraz okazuje sie , ze Afryka jak umierala tak umiera , Azja sprowadzila tyle sztucznych nasionek , ze zniszczyla calkowicie swoje rolnictwo , a tysiace farmerow w Indiach i innych krajach odbiera sobie zycie , nie mogac splacic pozyczek na zakup owych nasionek. Uprawy GMO to jedno z najwiekszych oszustw naszych czasow. Po co Polsce sztuczne nasiona , jesli ogranicza sie produkcje naszych rodzimych odmian owocow i
                  warzyw? Na ulicach USA i Kanady widac tysiace ludzi otylych w sposob nienaturalny . Co mam na mysli? Nie chodzi o osoby , ktore lubia sobie zjesc i maja brzuszek i bioderka , mowie o tych napompowanych sztucznym jedzeniem , ktorzy z ledwoscia poruszaja sie po ulicach a tv mowia o nich , ze to ci co siedza przed telewizorami i maja ruchu za malo. Jestem jednak pewna , ze gdyby zrobiono tej grupie badania , okazaloby sie , ze w 70- 80 proc. odpowiada za ten stan rzeczy GMO. Dlaczego nikt sie o tym nie zajaknie w czasie programow telewizyjnych , gdzie „sluzacy” lekarze wypowiadaja sie na temat otylosci. Monsanto ma dlugie lapy i duze pieniadze , a i w innych srodkach tez nie przebiera.

                  Napisalam o tym , co jest w sumie znane , ale warto to przypomniec przy okazji wyborow i glosowania nad GMO. Jest to bardzo wazne dla przyszlosci narodu i naszej gospodarki.
                  Pewnie juz czytaliscie ten list , w linku na dole , ale warto go przypominac , i pamietac , kto do kogo go napisal.

                  http://www.jpost.com/Opinion/Columnists/Article.aspx?id=231283

                  • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 9:24 am

                    Nie wspomniałaś o najważniejszym. GMO to sterylizacja. 2 pokolenia, trzecie jest sterylne. GMO i szczepionki to ludobójstwo na skalę jakiej jeszcze nie było w historii ludzkości.

              • Annah. 2 sierpnia 2011 o 4:26 am

                „A przeanalizowałeś rozliczne kłamstwa Kaczyńskiego?”

                Leming, proszę o przytoczenie tych licznych kłamstw Kaczyńskiego.

                • Tajemniczy Pan 2 sierpnia 2011 o 5:35 am

                  REVUSIK: znasz dokładny program PIS? i Ci to odpowiada?

                • kefir2010 2 sierpnia 2011 o 5:56 am

                  @REVUSIK – a przeanalizowałeś proamerykańską i proizraelską politykę k.a.l.k.s.t.e.i.n.a ? kto zablokował ekshumację w Jed.wabnem i tym samym umożliwił zwalenie winy na Polaków, całkiem niesłusznie? przypomnę też takie już starożytne afery jak:
                  -Telegraf
                  -FOZZ
                  -operacja Oscylator
                  -i wiele innych niewyjaśnionych.

                  po co Ka.czy.ńscy zamordowali z zimną krwią Barbarę Blidę? Barbary Blidy obawiał się cały estabilischment polityczny, od lewa do lewa (bo pra.wicy nie ma). co by było, gdyby dostała status świadka koronnego i zaczęła śpiewać?

                • Annah. 2 sierpnia 2011 o 7:02 am

                  „po co Ka.czy.ńscy zamordowali z zimną krwią Barbarę Blidę? Barbary Blidy obawiał się cały estabilischment polityczny, od lewa do lewa (bo pra.wicy nie ma). co by było, gdyby dostała status świadka koronnego i zaczęła śpiewać?”

                  Dziewczyno nie pij piwa z rana, czkawka ci przejdzie i przestaniesz bredzić

            • yattasan 1 sierpnia 2011 o 8:06 pm

              Ania tu masz rację

              • Tomi 2 sierpnia 2011 o 1:35 am

                Głosuje na Pis , przeciw GMO , NWO , szczepionkom, Ruskom i wszystkim świniom

  8. monitorpolski 1 sierpnia 2011 o 5:08 pm

    A propos Cugowskiego:

    • Rodriguez7 1 sierpnia 2011 o 6:05 pm

      A propos Budki Suflera:

      out of subject ale trzeba czymś się pocieszyć

      • ostatni rozsądny? 1 sierpnia 2011 o 8:01 pm

        Eh stare dobre czasy się przypominają.
        …czasy kiedy jeszcze nic o „niczym” nie wiedziałem.

      • monitorpolski 1 sierpnia 2011 o 8:45 pm

        Mam trochę prywatnych nagrań z Cugowskim, może czas je zacząć wsadzać?…

        • Kasandra 1 sierpnia 2011 o 10:49 pm

          Polecam tez: Urszula i Budka Suflera – „Noc Komety”, pasuje do nadlatujacej E.L.E.n.i.n (Extended Level Event Nibiru In November ) 🙂
          A moze tak poznac roznice miedzy demokracja POSREDNIA a BEZPOSREDNIA (jak w Libii w tym reportazu przypomniano) ? I robic referenda elektroniczne logujac sie jak do bankow?
          Glosu raczej nie daloby sie sfalszowac, gdyby przy „okienkach” gdzie nie wybieramy napisac: ” <— NIE wybieram" …

          • ekonomiczny hitman 2 sierpnia 2011 o 2:24 am

            Akurat o głosowaniu elektronicznym napisałem ale poszedłem nieco dalej. Komentarz w moderacji.

  9. wacpan 1 sierpnia 2011 o 5:24 pm

    http://czashonoru.nowyekran.pl/post/22452,gmo-jak-glosowal-senat

  10. ArO 1 sierpnia 2011 o 5:33 pm

    Hiszpania to już kraj nędzarzy i kloszardów
    Ludzie tracą pracę i domy.
    Co czwarta osoba, która zgłasza się po pomoc socjalną, robi to po raz pierwszy w życiu – wynika z danych hiszpańskiego Czerwonego Krzyża.
    To oznacza, że w Hiszpanii dramatycznie rośnie liczba rodzin, które nie mają z czego żyć. Jeszcze do niedawna do Czerwonego Krzyża zgłaszali się głównie imigranci, bezdomni, samotne matki lub emeryci. Stanowili oni 80 proc. wszystkich, którym organizacja pomogła.

    Teraz to się zmieniło.
    Według ostatnich danych, co czwarta osoba, która przychodzi, by prosić o jedzenie, ubrania czy pomoc medyczną, jeszcze do niedawna należała do klasy średniej. Co dziesiąty ankietowany stracił dom – donosi IAR.

    Co więcej, ta nowa grupa osób, która korzysta z pomocy hiszpańskiego Czerwonego Krzyża nie ma pracy, mimo, że są to głównie ludzie ze średnim lub wyższym wykształceniem.

    Dane opracowane przez organizacje humanitarne mogą być jednak niepełne, ponieważ wielu Hiszpanów wciąż wstydzi się prosić o pomoc – informuje IAR.
    http://www.sfora.pl/Hiszpania-to-juz-kraj-nedzarzy-i-kloszardow-a34601

    • STRUNIN 1 sierpnia 2011 o 5:45 pm

      W Irlandii i Polsce jest jeszcze gorzej!
      Masa Irlandczyków wylatuje codziennie do Australii za pracą

  11. jak211 1 sierpnia 2011 o 5:39 pm

    Mi się przyśniło że ktoś do mnie powiedział, zobaczysz co będzie po 4 sierpnia jak się obudziłem wystraszony to nie mogłem sobie przypomnieć co mi się śniło tylko pamiętałem te słowa.

  12. Pingback: Zamach w Norwegii: e – śledztwo « Kefir 2010 – blog bez cenzury

  13. Stanisław 1 sierpnia 2011 o 6:05 pm

    Pamiętam jak dziś ( kilka ładnych lat do tyłu ) miałem akurat wolne od pracy i włączyłem szczekaczkę systemową na obrady sejmu. Rozmawiano chyba o prywatyzacji, na mównicę wszedł Janusz Wojciechowski – były już wtedy prezes NIK-u. Słowa jakie padły z jego ust na temat tak zwanej prywatyzacji zmroziły mnie do szpiku kości. 99% były to szwindle z naruszeniem prawa. Słowa padły publicznie i co i nic ! Posłowie zlali temat i przeszli nad tym do prządku dziennego. Dlaczego o tym piszę,, jesteśmy w sytuacji gdy mimo iż znamy prawdę, nic zrobić nie możemy – wątpię by POpaprańcy mimo tych sondaży jakie zamieściłeś ( sam oddałem głos na PIS ) tak do końca się tym przejmowali. Mieszkam w okolicy gdzie bezrobocie jest bardzo duże, a kiedy pytam się ludzi na kogo będą głosować, słyszę PO ! SLD ! PSL a na szarym końcu garstka wymienia PIS. Przecież PIS to kaczory ! Oni mają dojechane w głowach, na niczym się nie znają … a PO …ileż oni zrobili dobrego dla nas. Budują drogi, boiska …. . Taka postawa pytanych ludzi pokazuje jak bardzo mają sprane głowy. Zresztą co się dziwić że mimo iż w moim regionie rozwala się dochodowe zakłady – przykład cukrowni w Brześciu Kujawskim, to i tak ludzie głosują zgodnie z wolą tych, dla których los kraju jest obojętny, bo ważniejsze dla nich są wytyczne idące od starszych i mądrzejszych. Operacją fałszywej flagi POpaprańcy mogą zyskać jedynie tyle, czy aż tyle że partie prawicowe zostaną zdelegalizowane i uznane terrorystyczne.

    • SEBECX 2 sierpnia 2011 o 12:01 am

      … w Lubelskiej cukrowni, to przed zamknięciem nówkę linie zakupiono, a po zamknięciu odsprzedano jako używkę… oczywiście temu co ją sprzedał… szczegółów nie znam, ale są tacy którzy znają…
      … szczerze powiem, nie obchodzi mnie, co kto o tym pomyśli, ale wielu ludzi z którymi rozmawiam jest wystąpieniem z UE oraz za nacjonalizacją, nie tylko tego co zostało sprywatyzowane, ale i w zbyt „kreatywny” sposób „stworzone” .. oczywiście, że prywatni właściciele nie będą zadowoleni, ale nie oszukujmy się, wielu z nich weszło w posiadanie zakładów poprzez kombinatorkę, ale to się takich teraz nazywa zaradnymi i stawia za przykład… …nigdy nie mogłem zrozumieć stwierdzeń, że o państwowe to nikt nie dbał, bo niczyje, a o prywatne to dba, bo jego… dziś już można się domyślać, kto był promotorem tych stwierdzeń … ..sprawa jest prosta … trzeba by się na początek wziąć za osławione hipermarkety.. i udowodnić im w prosty sposób (trochę by się ich znalazło) rażące działanie na niekorzyść Państwa Polskiego oraz Obywateli… oczywiście zadośćuczynienie, a następnie wydalenie „elementu” i konfiskata mienia przez Skarb Państwa… i tak dalej poprzez banki, farmację… na początek, aby zachęcić obywateli do odbudowy Państwa można by anulować długi, wiem, że to wygląda na niesprawiedliwe, ale potrzebny jest impuls, a poza tym trzeba gdzieś zacząć…
      …później oczywiście trzeba by bardzo wiele rzeczy odkłamać… prawdziwa edukacja od podstaw itd … tylko, że… na początek musi być chyba jednak dobry wycisk, aby wszyscy zrozumieli gdzie zmierzamy… choć niektórzy z moich znajomych mający dobrze po 90-tce twierdzą, że większość ludzi jest i pozostanie na poziomie rozwoju kury … tak twierdzą – zapewne na podstawie wieloletnich obserwacji….
      … a byłbym zapomniał…. chyba trzeba by się zastanowić też nad częścią „pasterzy” co to owce do rzeźni prowadzają…

  14. bia 1 sierpnia 2011 o 6:29 pm

    Zbrojne działania „Umkhonto we Sizwe” za czasów Mandeli miały mieć jednak charakter wyłącznie sabotażowy i wykluczały ataki na ludzi. Dokonywali zniszczeń instalacji o dużym znaczeniu dla gospodarki RPA[1 Teraz trzeba to zrobić w Polsce dlatego nowa rura Nord Stream leży na dnie Bałtyku ale i ona jest osiągalna po zalaniu słoną wodą praktycznie nie nadaje się już do użycia Zbabijanie ludzi to woda na młyn sił NWO niszczenie systemów kontroli to wojna przeciwko nim

    • Eddie 1 sierpnia 2011 o 8:31 pm

      Kościerzyna dzisiaj rano to samo.Wyła syrena 2 razy.

  15. Krzych 1 sierpnia 2011 o 7:45 pm

    Dzisiaj w Łodzi na Polesiu robili próbę, syreny wyły . Nie słyszałem tutaj syren od 15 lat.

    Przyzwyczajają nas do tego typu alarmów żebyśmy zobojętnieli ?

    • waryjat 1 sierpnia 2011 o 8:35 pm

      Może o 17.00? U mnie też wyli, ale to z powodu dziwacznego święta zgładzonych w Warszawie.

      • luna 2 sierpnia 2011 o 12:20 am

        No, to ,,bardzo dziwaczne święto”….. tam ginęli ludzie, próbując walczyć o wolność……. i tak, wiem dla większości dziś to nie ma znaczenia…….
        Jakby ktoś zapomniał o co chodziło, to proszę bardzo – SABATON, Uprising PL: http://www.youtube.com/watch?v=ovlvjOoTi7s

        • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 9:27 am

          Z zimną krwią zdecydowano o śmierci polskiej elity – niedługo zamieszczę odpowiedni wpis. Powstanie Warszawskie to było ludobójstwo gorsze od Katynia. I ma czym się chwalić, że daliśmy się tak zmanipulować bandzie psychopatycznych ludobójców.

    • luna 2 sierpnia 2011 o 12:05 am

      Tak…… jak widać na blogu sami patrioci….. wstyd naprawdę wstyd…….
      Dziś (1 sierpnia) syreny wyły w całej Polsce w 67 rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. W godzinę „W”, czyli o 17 .

      • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 9:30 am

        Co chcesz obchodzić, zbiorowe samobójstwo? Kolejną akcję Illuminati, która miała na celu zniszczenie elit Polski? To trzeba obchodzić, ale nie gloryfikować zbiorowych morderców jakimi byli Bór-Komorowski i jemu podobni.

        • Wizzgaa 2 sierpnia 2011 o 12:00 pm

          Monitor ! To ,że wydano rozkaz do POWSTANIA młodym głównie ak-owcom , z których tylko co dziesiąty dysponował standardowym , profesjonalnym uzbrojeniem > to rzeczywiście ludobójstwo . Ale to ludobójstwo / wiemy ,czyjego autorstwa ???/ nie obciąża walczących i poległych i nie deprecjonuje ich heroicznej „aktywności ” . Dlatego powinny wyć wszystkie syreny naszego kraju tak głośno ,że jednym pękłyby serca z żalu a drugim otworzyłyby się tępe uszy. Chwała , wieczna chwała Polakom , którzy „dali się wykołować „mordercom i szli do POWSTAŃ . Doradzałabym ci Monitor większą staranność i rozwagę w formułowaniu ocen nt. dramatycznych wydarzeń w dziejach Polski . Ale to oczywiście twój blog. Jeszcze raz powtarzam : CHWAŁA POLEGŁYM W pOWSTANIACH . A nie jestem histeryczką ani sensatką.

          • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 12:33 pm

            Czy ja napisałem, że mam coś przeciwko syrenom? Syreny są żałobne. Chodzi o tych drani, którzy z zimną krwią poprowadzili młody kwiat Polski na pewną śmierć.

    • Grafik 2 sierpnia 2011 o 7:19 am

      Z syren robicie już panikę, to zaczyna być żenujące…Zaczęło się wczoraj o 17 Powstanie Warszawskie a raczej jego rocznica…zanim doszukacie się rzeczy z Archiwum X w codziennym życiu 3 razy się zastanów! bo potem wychodzą teorię „planowany zamach na wielką skalę już 4+8=11…

  16. eeetam 1 sierpnia 2011 o 8:05 pm

    Po pierwsze – nie ma znaczenia czy wygra pis, po, sld czy psl… komplernie nie ma. Te partie w zasadzie niczym się nie różnią.
    Po drugie – NIkt nie uzyska 50% bo oznaczało by to wzięcie steru przez jedną z „opcji”, a utrzymanie złudzenia bałaganu wymaga by były konieczne koalicje dla tego bałaganu usprawiedliwienia i rozmycia odpowiedzialności teatru politycznego
    Po trzecie, wcale bym się nie zdziwił jakiemuś zamachowi w polsce w najmniej spodziewanym momencie (choć nie teraz , bo za szybko by to było po norwegii – z drugiej strony byłoby to w sumie właśnie „niespodziewane). Oczywiście winna by była skrajna prawica i konieczne byłoby zaostrzenie praw przy oczywistym zrozumieniu ze strony „motłochu” jak to w takiej sytuacji bywa… dla bezpieczeństwa – mniej wolności…

    • monitorpolski 1 sierpnia 2011 o 8:46 pm

      No to coś ci teraz powiem, że spadniesz ze stołka. Słyszałem, że zamach smoleński był koniecznością, bo LK chciał wprowadzić stan wyjątkowy. Rozumiesz teraz o co kuśwa chodzi?!!!! Zrobią wszystko żeby do wyborów nie doszło. Dyrektywy nie idą z PL, my jesteśmy już skazani na wytępienie jak robaki. Walczysz durniu o życie! Sorry za ostre słowa, ale inaczej się nie da.

      • REVUSIK 1 sierpnia 2011 o 9:25 pm

        Lech Kaczyński chciał ujawnić m.in sitwę WSI, wywodzącą się m.in. z byłych UBeków, czyli polski nowotwór złośliwy. Był wspaniałym Polakiem i wielkim patriotą i nie zagłuszy tego ani jęczenie tych co mają fobię na punkcie Żydów, ani młodych wykształconych z dużych miast.
        Wielokrotnie spotykam się z brzęczeniem, że LK biegał w jarmułce. Tak jakby to było wielkie upokorzenie. Tak chciał los, że Polska ugościła prześladowanych Żydów i żyła przez wiele lat z nimi w zgodzie i symbiozie. Jan Paweł II też ma korzenie żydowskie i co z tego ???!!! Dopóki odłam chazarskich UBeków ze wschodu nie wpadł na pomysł jak namącić żeby wszystko zepsuć i na tym skorzystać Polacy i Żydzi doskonale się uzupełniali.
        Nie tylko w Polsce odbywał się taki scenariusz, że napuszczono jednych na drugich i mordowano po cichu przejmując majątki i napełniając skarbce.
        Wkurza mnie to jak łatwo Polakami się steruje!!!!
        Zawsze syjoniści i inne stowarzyszenia potęgują nienawiść!!!!
        Łapaj Żyda!!!!
        Łapaj Polaka!!!!
        Łapaj Bin Ladena!!!!
        Łapaj Ruskiego!!!!!
        aż tu nagle…..
        Dług Ameryki trzeba spłacać 475 tysięcy lat co sekundę po 1 dolarze..
        Zastanawialiście się nad tym???

        • zenit 1 sierpnia 2011 o 11:58 pm

          Dobra a kto podpisał traktat lizboński?
          Pis ma za to bliżej z USA i tym samym z Izraelem czyli jak twierdzicie twierdzą NWO.
          Żadna opcja nie jest niestety dobra i zawsze obywatel oberwie.

          • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 9:31 am

            To nie ma dzisiaj znaczenia. Bierzesz co jest by obronić swoje życie. Ktoś podaje rękę tonącemu, jest nim twój sąsiad, którego nie lubisz – nie przyjmiesz pomocy?

        • Grafik 2 sierpnia 2011 o 7:26 am

          Polaku głupi bo biedny?
          czy biedny bo głupi?

          Popieram, zawsze szanowałem nasz kraj za wyjątkowo inteligentnych ludzi. Inteligentnych owszem ale często skupiający się na TV, za często, A co do Pana Kaczyńskiego się nie mylisz…to był wielki człowiek nie był może idealnie medialny i uspołeczniony tak jak nasz tuskotronik, ale pomyślcie czy to istotne by przywódca się dobrze prezentował? Z napoleona też się śmiali że niski, niemiły itp. Ale potrafił rządzić walnął ręką w stół i chuj tam miało być. I taki był pan Kaczyński, za to go lubiłem, a prawdziwym dowodem na jego patriotyzm byli jego rodzice którzy walczyli o wolną Polskę i w takim środowisku wychowali się Ci dwaj.

  17. Dominik73 1 sierpnia 2011 o 8:08 pm

    Nie wierzę, aby wybory były uczciwe… mieszkam w niewielkiej miejscowości i ostatnie wybory radnych były kpiną z wyborców… stara ekipa „wyjadaczy” za wszelką cenę nie chciała oddać władzy – w tym celu dowożono ludzi (ale przecież to nie jest karalne 🙂 ) oraz częstowano ich alkoholem i płacono za głosy (to już poważniejsza rzecz).. Najbardziej było to widoczne w po PGR – owskich wsiach, gdzie zdecydowana większość populacji kocha się napić, więc dzień wyborów był świętem i jedną, niekończącą się imprezą…. Normalna część populacji zupełnie nie reagowała…. Efektem jest, że mamy takich radnych, na jakich zasłużyliśmy ….. Słyszałem, że w dużych miastach było podobnie, jak również za granicą ludzie opisują podobne rzeczy… Nie napisałem jeszcze wszystkiego, chciałbym tylko dodać, że przykład idzie z góry więc – napiszę szczerze – nigdy fanem Kaczyńskich nie byłem, jednak w obecnej sytuacji po prostu trzeba głosować na opozycję …. Teraz z innej beczki: prezes spółki z o.o odpowiada za długi firmy całym majątkiem, może by wprowadzić podobne rozwiązania w polityce? Np. Prezes Rady Ministrów powinien być odpowiedzialny za stan swojej „firmy” materialnie a jego Ministrowie za stan właściwych Resortów? Dodam, że podobne rozwiązania są już wprowadzane w przypadku urzędników niższych szczebli (odpowiadają do wielokrotności pensji), tylko „góra” jest beztrosko bezkarna – efekty każdy widzi.. Pozdrawiam.

    • eeetam 1 sierpnia 2011 o 8:31 pm

      Więc zagłosuj na Korwina, pis to nie opozycja, to przygotowany przez „onych” niby wybór… Obudź się Kolego…

      • eeetam 1 sierpnia 2011 o 8:35 pm

        A co do odpowiedzialnosci urzędników napisałeś, to jest to powrót do normalności sprzed rewolucji francuskiej, urzędnik oczywiście powinien odpowiedać za swoje czyny całym swoim majatkiem… niec nowego… (oczywiście powinien dużo zarabiać, a stanowisk powinno być tego typu z 10x mniej) . Ale do tego potrzebna jest normalność a poza Korwinem nie mamsz w RP innej partii – czy go lubisz, czy nie – która by to proponowała…

        • Dominik73 1 sierpnia 2011 o 9:31 pm

          Lubię Korwina – ale on tych wyborów nie wygra… Gdyby miał większe poparcie to bym zagłosował, jednak jedyną liczącą się siłą polityczną zdolną przeciwstawić się PO jest właśnie PIS.. do tego muszę powiedzieć, że w resorcie sprawiedliwości było za ich czasów normalnie – mam znajomych prawników i wiem, że oni bardzo sobie czasy PIS chwalili – sądy i Policja rzeczywiście pracowały… Ale to jest temat – rzeka…

          • Tajemniczy Pan 2 sierpnia 2011 o 5:29 am

            Na tym polega cały szwindel.. aby nie głosować na Korwina bo On nie ma szans… jakby wszyscy co tak twierdzą na niego zagłosowali to osiągnął by próg 5 procent! Nie głosujcie na mniejsze zło! Rozumiem, że odpowiada Ci przymusowe ubezpieczenie, państwowa służba zdrowia, państwowe szkolnictwo, okradanie Cię w podatkach na każdym kroku… akcyza na „wszystko” itd… Lubisz to! Głosuj na PIS i PO! i ogólnie na bandę czworga! Spełnij swój obywatelski obowiązek! i utrudnij sobie życie na kolejne lata!

            • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 9:22 am

              Jestem za. Korwin jest ok, 100x lepszy niż reszta hołoty, ale nie obali ustawy o GMO. Jakby miał 5% to mógłby wspomóc w tym PiS.

              • Tajemniczy Pan 2 sierpnia 2011 o 9:54 am

                GMO to tylko jedna gałąź o którą ludzie chcą walczyć… a jest jeszcze całe mnóstwo innych dziedzin które należy zmienić a tym PIS na 100% się nie zajmie jak np zniesienie przymusowych ubezpieczeń! (nikt z bandy czworga nie zajmuje się tym problemem!)

                • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 10:12 am

                  zablokujmy ludobójstwo, bowiem martwi nie będziemy mogli już o nic walczyć – GMO Konferencja Wrocław: http://www.youtube.com/watch?v=vprLYrq5yv0

                • Wizzgaa 2 sierpnia 2011 o 12:04 pm

                  Tajemniczy Panie. GMO to nie jest tylko „jedna gałąź” , którą sobie sekatorkiem wyrównamy tylko potężny konar , na którym siedzimy my i następne pokolenia .

              • SEBECX 2 sierpnia 2011 o 12:44 pm

                … słuchałem trochę Korwina.. i w pewnych kwestiach można się zgodzić.. …co do monarchii, to jestem za, ale ja będę Królem…

      • mat 2 sierpnia 2011 o 8:16 am

        Korwin Mikke to tak samo twór NWO mój drogi. Gość to cwaniaczek, a na dotatek kłamca i mason loży wielkiego wschodu francji. Nie masz żadnego wyboru zrozum, że polityka w całości jest przesiąknięta agentami bankierów w myśl zasady, żebyś nie miał żadnego wyboru.
        Partie narodowe są dawno poza sejmem i już nigdy tam nie wejdą. Zostały skompromitowane.
        Mikke to taki agent, który ma do odegrania kiedyś swoją rolę. Następny będzie zwodził owieczki. Nie macie żadnej alternatywy.Jedyną alternatywa wziąść dupę w troki i być samemu odpowiedzialnym za kraj ale większość z Was jest za dużymi leniami i tchórzami by to zrobić. Wolicie swoje życie oddać sitwie to będziecie strzyżeni jeszcze wiele wieków.
        Polacy mają jeden problem zamiast się wziąść do roboty i ciężkiej pracy by naprawić kraj to każdy woli przewodzić i chce rządzić i odrazu mu palma do głowy uderza.
        Potem się zaczynają między sobą kłucić i ze wszystkiego wychodzi wielkie Gówno.
        To jest cała prawda. Zaraz się pojawia wielki góru i znawca,który wie wszystko najlepiej i szuka baranów, którzy mu będą przyklaskiwać. Ja już to przerabiałem i widziałem jak to funkcjonuje na przykładzie niedoszłego stowarzyszenia. Pewne osoby wiedzą o co chodzi.
        Wiecie dlaczego partie narodowe się skompromitowały bo właśnie miały takich przywódców, którym władza odrazu odebrałą rozum i łatwo się dali wmanipulować.
        Ludzi,którzy coś mogą zrobić i stają się niebezpieczni odrazu są odstrzeliwani i giną wypadkach, które nigdy nie są wyjaśniane. Przykładem niech będzie skrzypek i smoleńsk, wiliam cooper i inni. Ludzie otwórzcie oczy i zacznijcie sami myśleć i analizować. Nie słuchajcie jakiś pseudo autorytetów.

        • Wizzgaa 2 sierpnia 2011 o 12:13 pm

          Pieprzysz Mat ! POLACY MAJĄ SIĘ WZIĄĆ DO CIĘŻKIEJ I POWAŻNEJ ROBOTY zamiast pieprzyć . Tylko ,że do harówki trzeba mieć motywację a motywacja z kolei wymaga jasno sprecyzowanego celu > i w dodatku namacalnego celu . Czyli – harujesz ale ci rośnie to stado i masz EFEKTY korzystne dla ciebie w sposób widoczny . Sadzisz las i masz z tego owoce leśne ,drewno , klimat i.t.p. W obecnym czasie ta twoja „robota i ciężka praca” jest synonimem niewolnika i idioty.

        • SEBECX 2 sierpnia 2011 o 12:56 pm

          ..zgadzam się z Tobą MAT… a ci co go słuchają, to pewnych spraw albo nie słyszą, albo słyszeć nie chcą…

    • Dominik73 2 sierpnia 2011 o 3:47 am

      głupoty piszesz – leming – doczytaj, spółka z o.o. chroni udziałowców ale prezesi i zarząd odpowiadają majątkiem prywatnym, gratuluję wiedzy i świadomości politycznej…

  18. Lutek 1 sierpnia 2011 o 8:49 pm

    http://prasa.nowaprawica.org.pl/images/stories/tygodnik-nowej-prawicy-nr1.pdf

    Czy PIS choćby bąknie coś na tematy poruszone na drugiej stronie tego tygodnika?
    Nie, bo ani PIS ani PO nie zależy na zmianach, tylko na zdobyciu władzy.
    A jak PISowcy wygrają, to ich pierwszym zmartwieniem będzie zwycięstwo w kolejnych wyborach.
    Dzisiejszych polityków nie obchodzi rządzenie, tylko dorwanie sie do żłoba.

    Czy obecny minister sprawiedliwości robi coś z bagnem sądowniczym?
    Nie, ale za to wygląd i gadkę ma jak jaki Amerykaniec i tymże
    w oczach lemingowatych nadrabia swoją bezczynność.
    Czy Ziobro zrobił?

    Monitor, w jednym z komentarzy napisałeś, ze trzeba głosować na PIS i mieć nadzieję, że nas nie wyruchają. Otóż raz już nas wyruchali. Nie będę wymieniał afer i przekrętów które przeszły za ich rządów.
    Równie dobrze można mieć nadzieję, że Komorra nas nie wyrucha i zawetuje ustawę o nasiennictwie.
    Wszystkie partie przy korycie robią to samo. Nie ma znaczenia, która z nich wygra, i tak dalej będą nas pogrążać. Dalej zadłużać, mnożyć urzędników, marnotrawić ogromną kasę zabraną nam w formie przeróżnych podatków itd. – w tych względach nie ma wyjątków. Struktury państwowe takie jak Policja, administracja, sądownictwo, funkcjonuja na takich samych zasadach jak za komuny. Mają swoje sposoby wypracowane przez lata. Nikt się za to nie bierze. Bagno było, jest i będzie, bo ustrój sprzyja nadużyciom. Wymiana ludzi nic nie da. Te sondaże, w których raz wygrywa PIS, raz PO i tuż tuż SLD siedzi im na ogonie są po to, żeby ludzie nie głosowali zgodnie z sumieniem, tylko przeciwko komuś. I żeby bron Boże nie interesowali się innymi ugrupowaniami, jak tylko tymi podanymi na tacy przez media.

    Głosowanie przeciwko GMO to być może nie akt patriotyzmu, tylko dyscypliny partyjnej (choć z pewnością w PISie są porządni ludzie). Zagranie taktyczne. Zresztą chyba regułą jest, że PIS jest przeciwny ustawom popieranym przez koalicję, tylko akurat skupiliśmy się na tej jednej.

    []wyborco] Jeśli chcesz głosowac na PO tylko po to, by nie wygrał PIS, lub zupełnie odwrotnie – na PIS, zeby oderwac PO od koryta, nie głosuj na nikogo z nich. Oddaj głos na Nową prawicę, lub inną partię spoza sejmu. Zgodnie z sumieniem. A wtedy ani pis, ani po nie dostana twojego głosu.

    • REVUSIK 1 sierpnia 2011 o 9:28 pm

      Może byś Kolegi jednak wymienił te afery PIS!
      To ciekawe bo ja na to nie wpadłem

      • REVUSIK 1 sierpnia 2011 o 9:34 pm

        PIS i głównie Lech Kaczyński wziął się za to co najbardziej niebezpieczne i przypłacił życiem, podobnie jak inni prezydenci, którzy sprzeciwili się lichwie i budowanemu totalitaryzmowi.
        Zrozum to wreszcie, że dług za PIS był najbardziej ograniczany!!!!
        W związku z tym mogli obniżyć podatki!!!!
        Zrozum, że LK był pierwszym i jedynym prezydentem Polski od 1989 roku, który powiedział światowej lichwie DOŚĆ!!!!!
        W jakim języku do Was pisać żebyście ogarniali tak proste tematy???????????
        http://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/spor;o;linie;kredytowa;mfw,84,0,603988.html

        • zenit 2 sierpnia 2011 o 12:09 am

          monitorpolski tuba pis? 😀
          L. Kaczyński podpisał traktat lizboński co ty na to? Już Vaclav Klaus lepiej przy tym wyszedł.
          Wybór Pis to być może mniejsze zło. I tak nie ma pewności że cofną ustawy o GMO uprawnienia siłowe straży miejskiej, kanarów, izby skarbowej. Elita niestety poległa w zamachu, zostali marni następcy dlatego właśnie opozycja jest tak kulawa.
          Zastanawia mnie czy to ni jest celowe, ktoś to chyba rozgrywa zza sceny. Przypomnijcie sobie przed ostatnimi wyborami nagonkę na pis, karykatury, żarty, ostre słowa, wyśmiewano Kaczyńskich, teraz jest podobnie rośnie niechęć do PO i jest podsycana na portalach. Nie wydaje wam się że to Próba skłócenia, podzielenia polaków, może czegoś więcej, najpierw stworzyli obóz anty-pis, teraz tworzą obóz anty-po i dążą do konfrontacji. _Pamiętacie z historii identyczna sytuacja była przed zaborami, wtedy łatwo skłóconych polaków napadli_.

          • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 9:28 am

            Tak, od głosowania przeciwko GMO przez cały PiS, jestem „tubą PiS”. Ale jestem przede wszystkim tubą ocalenia życia Polaków.

  19. Lutek 1 sierpnia 2011 o 9:29 pm

    No, nie rozumiem, czy PIS kiedykolwiek próbował, lub będzie próbował przeciwstawić się dyskutowanym tu problemom?

    – Okupacji przez unie pejską
    – Mafii sadowniczych gnid
    – Niszczeniu rodziny
    – uciskowi podatkowemu
    – sprowadzaniu obywatela do roli bydlecia, niewolnika
    – pladze urzędników, ich samowoli, arogancji,niekompetencji i nieodpowiedzialności
    – zadłużaniu Polaków
    – łajdactwom polityków, za które już dawno powinni siedzieć, a nawet wisieć, i miejmy nadzieję że do tego dojdzie

    Oczywiście że nie. A Nowa Prawica – owszem.
    I właśnie dlatego nie należy głosować na PIS, tak jak na PO, SLD i PSL.
    Oni mieli juz swoje 5 minut i udowodnili, ze w gruncie rzeczy niewiele się od siebie różnią.
    Tylko na partie spoza sejmu.

    A już najgorsze to siać defetyzm – że mnie politycy tyle razy oszukali, to ja już więcej nie będę głosował i was też namawiam, bo nie warto. A banda czworga się cieszy, bo lemingów telewizornia do bojkotu nie namawia, a wybory będą ważne nawet przy frekwencji 5%. System jest jaki jest i żeby coś zmienić trzeba stosować się do jego reguł.

    Monitorze, sam powiedz, wierzysz że PIS coś z tym zrobi?

    • rawajska 2 sierpnia 2011 o 7:09 am

      CZYTAJ I POLEMIZUJ BO MI RĘCE OPADAJĄ. GDYBYM NIE BYŁA KOBIETĄ TO PEWNIE JESZCZE COŚ BY MI OPADŁO 🙂
      http://tyche44.salon24.pl/197863,osiagniecia-rzadow-pis-i-po

      • rawajska 2 sierpnia 2011 o 7:18 am

        Oczywiście część z tych „osiągnięć” była i będzie wymuszona przez mafię banksterską i NWO.
        Jak dowody z czipem itd.
        Najbardziej upokarzające jest w PIS i u Kaczyńskiego wasalizm w stosunku do USA, Widać było podczas ostatniej wizyty Obamy jak się ślinił.
        Zastanawiam się czy już byśmy nie byli w Libii gdyby rządził Kaczyński,.
        Jednak wiadomo, że „bezbronny biedak” jakim niestety jest wciąż Polska (ostatnio za PO ten proces zubożenia i otumanienia znacznie przyspieszył) musi szukać konkretnych sojuszy. Nie widzę lepszego sojuszu jak zawarty z USA, mimo wszystko, tym bardziej, że już wkrótce będzie tam rządzić prawica.
        Podsumowując Kaczyński i PIS moim zdaniem jest jedyną nadzieją na wyjście z tego szamba jaki zgotowała nam powyżej wspominana rządząca nami mafia.
        Nie dawno oglądałem znakomity film, który był zdjęty kiedyś z TVP o aferze FOZZ.
        Kaczyńscy byli bardzo zaangażowani w rozwiązanie tej afery, a ścierwomerdia przedstawiały fałszywki, że są w to zamieszani 🙂 Oni zawsze tak grają

        • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 9:17 am

          Teraz mamy poważniejszy problem – trzeba obalić ludobójczą ustawę o GMO, nie rozumiesz?! Oni gotują nam eksterminację za pomocą żywności!

          • pyton 2 sierpnia 2011 o 9:45 am

            Nie tylko żywności niestety. Już szykują następne wirusy i szczepionki.
            Ten świat jest już zdrowo zryty.
            Natomiast w Libii masakra! Bombardują wszystko co się tylko da. Ten kraj to ruina. Wkrótce będzie mój reportaż na nowym ekranie o wspaniałej akcji szerzenia demokracji LOL

  20. ArO 1 sierpnia 2011 o 9:56 pm

    Evidence – Przemilczany Dowód, że telewizja…

  21. iHe 1 sierpnia 2011 o 9:59 pm

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ziemia-coraz-ludniejsza-w-tym-roku-przelom,1,4809614,wiadomosc.html
    Najwyraźniej czas żniw nadchodzi,wnoszę to po malejącej liczbie ludzi dobrych i widzących w innym człowieku człowieka.
    Nie mówiąc już,że tak na prawdę nie przeludnienie jest tu winne tylko ludzie bez serca.Zawsze lepiej zabić mld. ludzi niż nim mądrze zarządzać..
    Zresztą co będziemy owijać w bawełna ziemia dla bogatych/postępowych.
    Reszta na przemiał.Stąd opcja polityczna jest raczej drugorzędna jeśli cel jest wspólny.
    Najłatwiej wysiekać ludzi sprowadzając ich do zwierzęcego poziomu.
    Sami się pozagryzają o kość.ID software wokół nas..
    http://demotywatory.pl/233648/Najlepsza-maszyna-do-zabijania

    ID to otwarty port w systemie naszej osobowości i społeczeństwa.Ulubione miejsce włamań globalistycznych technokratów.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Id

    • waryjat 1 sierpnia 2011 o 11:16 pm

      Dziś maszyna śmierci może przyśpieszyć. Jakoś dziwnie trzy mocne wydarzenia łączą się w 2 sierpień. Odpowiedź MAK (czy tu nie będzie jakiegoś pocisku?), Głosowanie w USA (jutro giełdy przed samym głosowaniem mogą spokojnie polecieć o >10%), Zapowiadane wzmocnienie trzęsień ziemi (Etna znowu mocniej dyszy, w dodatku po parunastu dniach spokoju pobudził się Campi Flegrei 31.07, oraz Lake Toba 31.07)

  22. Warszawiak 1 sierpnia 2011 o 10:01 pm

    Ciekawostka:
    http://boomchablog.wordpress.com/2011/07/20/pepsi-arena/

    • ArO 2 sierpnia 2011 o 9:59 am

      PepsiCo wykorzystuje komórki poddanych aborcji dzieci do ulepszania produktów.
      Wiele grup sprzeciwiających się aborcji (ang. pro-life) wzywa obecnie do publicznego bojkotu produktów giganta spożywczego, PepsiCo ze względu na jego współpracę z firmą biotechnologiczną Senomyx, która używa komórek zbitych/usuniętych płodów w badaniach i rozwoju sztucznych wzmacniaczy smaku.

      LifeSiteNews wcześniej donosiło o partnerstwie firmy Senomyx z głównymi koncernami spożywczymi, zwłaszcza PepsiCo, Kraft Foods i Nestlé. Grupa sprzeciwiająca się aborcji, “Children of God for Life” (CGL), teraz dołączyła do głównych organizacji wzywając społeczeństwo do bojkotu PepsiCo. Pepsi finansuje badania, rozwój i płaci tantiemy Senomyx-owi, który wykorzystuje HEK-293 (komórki nerek ludzkich embrionów) do produkcji wzmacniaczy smaku do napojów Pepsi.

      „Korzystając z wyizolowanych ludzkich receptorów smaku stworzyliśmy własne receptory smaku oparte na analizie systemów, które zapewniają biochemiczne lub elektroniczne odczyty, gdy składnik smakowy wchodzi w interakcję z receptorem” można przeczytać na stronie Senomyx.

      To jednak czego firma nie mówi publicznie to fakt, że używa ona HEK 293 – komórki nerek ludzkich embrionów pobrane z zabitego dziecka do produkcji tych receptorów,” powiedziała Debi Vinnedge, przewodnicząca grupy CGL, która zajmuje się od lat monitorowaniem wykorzystania usuniętych płodów w materiałach medycznych i kosmetykach.

      Komórki płodowe nie znajdują się w samym produkcie. Jednak „istnieje wiele innych możliwości/technik jakie może wykorzystywać PepsiCo zamiast używania komórek płodowych”, zauważyła Vinnedge.

      Informacje na temat technik badawczych Senomyx zmotywowały Campbell Soup do zerwania wszelkich stosunków z Senomyx. Jednakże, PepsiCo nadal utrzymuje stosunki biznesowe pomimo wykorzystania ciał dzieci poddanych aborcji.

      PepsiCo doprowadziło do wrzenia publikę na początku tego roku, gdy odpowiedziało na zarzuty, mówiąc: „Nasza współpraca z Senomyx jest ściśle ograniczona do tworzenia napojów o niższej kaloryczności i doskonałym smaku.”

      Po kolejnych naciskach, PepsiCo wysłał odpowiedź listowną, twierdząc, że firma została oskarżona o prowadzenie badań nad komórkami z usuniętych płodów.

      Bradley Mattes, dyrektor „Life Issues Institute” (Instytutu Problemów Życia), powiedział: „Kiedy komórki płodowe w istocie nie są w samym produkcie, to sama zbieżność z tym tematem wystarczy, by zniechęcić większości konsumentów. Według naszej wiedzy, jest to pierwszy przypadek gdzie produkt spożywczy byłby publicznie kojarzony z aborcją.”

      Grupy pro-life zauważają, że kolejne firmy współpracujące z Senomyx będą bojkotowane.
      Organizacje pro-life proszą obywateli o bojkotowanie wszystkich produktów i napojów Pepsi.

      Do marek PepsiCo należą m.in.:
      Pepsi, Mountain Dew, AMP Energy, Aquafina, DoubleShot Coffee Drink, Lipton Brisk, Lipton PureLeaf, Frito Lay, Lays, Doritos, Cheetos, Mirinda, 7Up, Quaker…

      Więcej na: http://pepsico.com/Brands/Pepsi_Cola-Brands.html
      http://prawdaxlxpl.wordpress.com/2011/06/01/pepsico-wykorzystuje-komorki-poddanych-aborcji-dzieci-do-ulepszania-produktow/

      Polska piłka nożna sprzedała swoją skórę i także skórę swoich dzieci!!!

      • Annah. 2 sierpnia 2011 o 10:14 am

        obrzydliwość, stosują zabiegi rodem z czarnych mszy

        • ArO 2 sierpnia 2011 o 10:22 am

          Żebyś wiedziała.
          Wcześniej Marek przykasował wypowiedź z orędzia satanisty, tam było świadome wyznanie zła.
          Replay http://www.proroctwa.com/oredzie-satanisty.htm

  23. nazwanazwa 1 sierpnia 2011 o 10:34 pm

    http://niezalezna.pl/14071-prowokacja-policji-staruch-zatrzymany

    Znowu męczą Starucha. To wszystko wydaje się zbyt jawne i oczywiste

  24. staszek 2 sierpnia 2011 o 12:17 am

    http://www.krucjatarozancowazaojczyzne.pl
    Poszukajcie w necie i poczytajcie o krucjacie
    rozancowej Wegrow. Rozaniec do reki i nie pomoga
    ani zamachy,ani terror,ani nic, bo „Któż jak Bóg”.

    • adam 2 sierpnia 2011 o 9:51 am

      Brawo Staszek,
      kto chce by jego głos był ważny, niech go skieruje do Boga .

  25. felicyta 2 sierpnia 2011 o 8:42 am

    Ma ktos moze kopie art.
    http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/polowanie-na-kaczynskich,732092
    bo oczywiscie art. zostal wycofany co wskazuje na to kto rzadzi i czego sie obawia nie przebierajac w srodkach.
    Jaroslam K. jest nasza ostatnia nadzieja. Nie dajcie sie oglupic cwanej PrOpagandzie, ze oni wszyscy sluza NWO. Lech K. podpisal „traktat lesbijski” lamiac pioro (wg mnie oznaka wewnetrznego i zewnetrznego oporu) i jako ostatni w Europie, bo zostal zmuszony ale watpie, czy chcial sie poddac swiatowej sitwie i byc jej slugusem jak obecni POpapranc, inaczej nie zginalby.

    Jak ma ktos kopie tego art. niech wrzuci na blog MONITORA, zeby mozna bylo rozsylac zaslepionym PrOpaganda.

    • pyton 2 sierpnia 2011 o 9:59 am

      Zgadzam się w 100%. Widać, że służby reagują na bieżąco.
      Zastanawiam się czy sondaż, który zamieścił monitor nie będzie wkrótce wycofany albo podmieniony.
      Moim zdaniem jakieś niedopatrzenie z ich strony. Chociaż interia jest jedynym znaczącym portalem, który zawiera jeszcze resztki wolności słowa.
      Warto czytać felietony Ziemkiewicza

    • Annah. 2 sierpnia 2011 o 10:10 am

      Faktycznie parę dni temu czytałam, ale nie pamiętam nawet autora artykułu

    • ekonomiczny hitman 2 sierpnia 2011 o 11:51 am

      Polowanie na Kaczyńskich:

      http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:VtzWkC3IxrgJ:fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/polowanie-na-kaczynskich,732092+http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/polowanie-na-kaczynskich,732092&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=opera&source=www.google.pl

      • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 12:34 pm

        Ta sama mafia ma teraz Bogdana Goczyńskiego. Dlatego należy go wesprzeć!

  26. pyton 2 sierpnia 2011 o 9:52 am

    Według mnie ten artykuł „Polowanie na Kaczyńskich” jest kluczowy do zrozumienia dlaczego mieliśmy Katyń numer 2.
    On jest dostępny również na innych portalach.,
    Trzeba wpisywać w google
    Wszystkie lemingi, choćby nie wiem jak się darły i były opłacane przez „paligłupów” nie dadzą rady zakrzyczeć prawdy, a prawda nas wyzwoli

    • felicyta 2 sierpnia 2011 o 10:31 am

      @PYTON…
      Po godzinnych poszukiwaniach, nie udalo mi sie znalezc art.„Polowanie na Kaczyńskich” , dlatego pytam o kopie, moze ktos skopiowal.

  27. Extazed 2 sierpnia 2011 o 10:11 am

    Witam ponownie! Piszę odnośnie kwestii głosowania przez kongres Stanów Zjednoczonych nad ustawą o zwiększeniu zadłużenia. A więc nie będzie dziś ani krachu światowej gospodarki ani innych zapowiadanych zdarzeń. Dnia 2 sierpnia kongres USA pozytywnie rozpatrzył ustawę o długu i dodrukowaniu dolarów. Co to oznacza? Hmm, może jednak nie zależy im na światowym krachu. Może mają inny plan? Kto wie…

    • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 10:13 am

      Nie są gotowi do wypowiedzenia otwartej wojny ludzkości. Ot co. A czas działa na naszą korzyść, tak więc weźmy się w garść.

      • Extazed 2 sierpnia 2011 o 10:19 am

        Z tego co zauważam to do co raz większej grupy ludzi dociera fakt, iż płyniemy nie w tym kierunku co trzeba i nasz statek może wpłynąć niedługo na mieliznę z której ciężko się będzie wydostać. Jednak, co ze smutkiem stwierdzam, jesteśmy w zdecydowanej mniejszości i wciąż jest nas za mało, aby móc się przeciwstawić. Do wygrania tej wojny potrzeba świadomości całych społeczeństw, solidarności, spójności i zaufania.

    • monitorpolski 2 sierpnia 2011 o 1:36 pm

      Ron Paul powiedział, że tylko opóźniają krach, który będzie jeszcze gorszy

      • SEBECX 3 sierpnia 2011 o 1:53 pm

        …no dokładnie właśnie tak, tak, tak… a pod koniec przyszłego roku doprowadzi toi wiele innych czynników do IIIwś…

  28. Ania 2 sierpnia 2011 o 11:08 am

    http://wolnemedia.net/polityka/sprawiedliwosc-spoleczna-zamiast-solidaryzmu/

  29. Yarpen 2 sierpnia 2011 o 11:43 am

    @felicyta
    Google skopiowało.
    Wklej na stronie http://www.google.pl ten link:

    http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/polowanie-na-kaczynskich,732092

    jak pokaże wynik to obok wyniku który został znaleziony jest link, który nazywa się Kopia.
    Jak na niego klikniesz – wchodzisz na kopię artykułu zrobioną przez google.
    Ale lepiej sobie to zapisz bo google czyści swoje pliki cache raz na jakiś czas i to też może zniknąć (a czasami się zdażało, że na jakieś polecenie cache był czyszczony od razu po usunięciu strony).

    • felicyta 2 sierpnia 2011 o 12:24 pm

      @Yarpen ,

      -dzieki serdeczne.
      Jeszcze jest art. na kopii i wlasnie rozsylam po skopiowaniu u siebie calosci, bo podejrzewam, ze stamtad tez zniknie..
      Pozdro.

  30. Ciekawska 3 sierpnia 2011 o 1:10 pm

    Do tematu dodam taką informację, że od czerwca tego roku do końca lipca, trwały jakieś prace remontowe, czy konserwacyjne od stacji Warszawa Wschodnia do Zachodniej.