Pamięci Wielkiego Polaka, Andrzeja Leppera.

Ten wpis dedykuję ś.p. Andrzejowi Lepperowi, który był jednym z nielicznych polityków – prawdziwych patriotów polskich. W przeciętności jaka obecnie dominuje, Lepper wyróżniał się odwagą, zdecydowaniem i mądrością – nie był to człowiek, który by odszedł po prostu wieszając się. 

Muszę się Wam przyznać, że po powrocie z USA w 2006 roku byłem bardzo przybity sytuacją w jakiej znalazła się moja druga Ojczyzna. Niestety, po 5 latach te same objawy społecznego raka  nazwie NWO (New World Order) widać już wyraźnie w Polsce. Na zebraniach pewnego klubu dyskusyjnego, na który wówczas uczęszczałem, a który okazał się kontrolowany przez agenturę, wyraziłem obawy, że „oni” są gotowi na wszystko, łącznie z wymordowaniem polskiego rządu. Miałem na myśli rząd PiS, który był wtedy nadzieją dla Polaków. Wyraziłem też opinię, że jeśli dopuścimy do budowy „tarczy antyrakietowej” to będziemy mieć do czynienia z bezkarnie grasującymi brygadami śmierci.

Nie poczuwam się do miana proroka, nie mogę tego co wówczas mówiłem udokumentować – być może na internecie są gdzieś moje wpisy pod pseudonimem Benjamin Freedman. Po prostu analizowałem sytuację, wizja tarczy wydawała się bardzo odległa i nierealna, natomiast realne było niebezpieczeństwo wpuszczenia do naszego kraju grup, które byłyby całkowicie bezkarne, nie podlegające polskiemu prawu. Dziś sądzę, że tak jest, że w Polsce grasują obce, być może polskojęzyczne grupy, które są przygotowane na likwidację polskich patriotów!
Możemy się jednak na to przygotować – starać się przebywać z innymi osobami, jak najrzadziej włączać telefon komórkowy, porozumiewać się o ile to możliwe tylko w kontaktach bezpośrednich.  Instalować kamery gdzie się da – dziwię się, że Samoobrona nie miała kamer na każdym rogu budynku! (a może miała?!)

Gdyby Andrzej Lepper zdawał sobie sprawę z czym mamy do czynienia to nigdy nie zdecydowałby się na pozostanie samemu w biurze. Niestety, stało się, można mieć tylko nadzieję, że to co się stało będzie ostrzeżeniem dla innych.
Jestem przekonany, że taki sposób odebrania mu życia miał na celu symboliczne zeszmacenie tych wartości jakie reprezentował lider Samoobrony, były wicepremier. Można się domyśleć kto to zrobił i dlaczego, obserwując chociażby scenę polityczną, komentarze medialne oraz rzeczywistość.
W antypolskich sądach skazuje się polskich poetów i dziennikarzy, natomiast uniewinnia ludzi szargających godnością Polski i naszej religii. W niepolskich antypolskich więzieniach zabija z premedytacją ludzi, którzy za dużo wiedzą, natomiast dekoruje zwyrodnialców i zwykłych gangsterów. W antyludzkich szpitalach odmawia się pomocy umierającym, zabija dla kilku srebrników, a w Sejmie w międzyczasie grupa samobójców – ludobójców przegłosowuje ustawę wprowadzającą do Polski śmiercionośne nasiona.

Takiej Polski nie chciał Andrzej Lepper, zdawał sobie sprawę z tego, że mamy do czynienia z ludobójstwem na skalę dotąd niespotykaną i wiedział skąd to wychodzi. Lepper był niewygodny, nie udało się bowiem do końca w kryminalnych mediach go zniszczyć. Po porażkach bandyckich rządów z jakimi mieliśmy do czynienia, jego racja stawała się oczywista, społeczeństwo się zradykalizowało i jest gotowe głosować na patriotyzm i niepodległość – wartości, które reprezentował Andrzej Lepper.

Zwróćcie uwagę na końcówkę nagrania Telewizji Narodowej:
KRZYZ NA SMIERC ANDRZEJA LEPPERA 05-08-2011 DZIWNE RUSZTOWANIE NA TYLACH GMACHU http://www.youtube.com/watch?v=KEtr_FMvIwE. Po co było rusztowanie zbudowane naprędce na tyłach gmachu?!
RUSZTOWANIE NA ALEJACH JEROZOLIMSKICH 30 JESZCZE STOI 06-08-2011 DESZCZ ZMYWA SLADY: http://www.youtube.com/watch?v=mfM5Lz09Vbg

Poniżej przytaczam kilka wczorajszych komentarzy, które zasłużyły na uwiecznienie; będę też zamieszczał ciekawe publikacje i linki do materiałów wideo nt. Wielkiego Polaka, Andrzeja Leppera.

UWAGA: W tym wpisie będą akceptowane tylko komentarze dotyczące Andrzeja Leppera. Niedługo opublikuję nowy artykuł – tam będzie miejsce na inne.

Grafik 6 Sierpień 2011 o 8:30 am
To był na prawdę wielki człowiek, który nie bał się mówić. Nie bał się przetłumaczyć prostym ludziom jak się ich oszukuje i kłamie w żywe oczy…on chciał coś zmienić…szkoda że nie wiedział że jest tak wielu takich ludzi jak my. Którzy chcą wejść na barykadę i rzucić pierwszy kamień…

Bromba 5 Sierpień 2011 o 9:05 pm
A.Lepper w 2001r. otrzymał medal imienia Alberta Schweitzera
http://www.awionline.org/ht/d/Contents/contenttype_id/14/pid/211/order/date/direction/desc

Ditka 5 Sierpień 2011 o 6:15 pm
Jakąś godzinę temu był wywiad w TVP z jakimś gościem ale niestety nie zdążyłam i nie pamiętam jak się nazywał. Mówił o tym, że Andrzej Lepper był osobą bardzo waleczną i ambitną i ostrzegał (w moim odczuciu) żeby politycy za bardzo się nie wychylali. Tak to mniej więcej brzmiało. Szukałam tego na oficjalnej ich stronie ale na razie nie mogę znaleźć

Konarski 5 Sierpień 2011 o 8:50 pm
Za bardzo śmierdzi trupami scena polityczna w Polsce.
Lepper musiał zginąć, w dodatku przed wyborami, gdzie Samoobrona z 6-7% mogłaby zmienić układ sił politycznych. I dziś spłonęła wieża i dach Kościoła Chrystusa Króla w Warszawie.

Stanisław 5 Sierpień 2011 o 5:45 pm
Widać był bardzo niewygodny dla POpapranych politycznie, jednak jak już zaczynają zabierać się za jednostki, to należy się spodziewać że nie był ostatnim niewygodnym, na kogo teraz padnie ? czy ostatni rozsądni jacy jeszcze zostaną, będą musieli być stale pilnowani, by nie zdarzyła się im taka „niespodzianka” jak już sp Lepperowi ……

ArO 5 Sierpień 2011 o 7:41 pm
W ciągu ostatniego roku uwidoczniło się wiele spraw:

  1. Umierają ludzie z jednej strefy politycznej (liderzy, osoby znane, na ogół przeciwni NWO). Śmierć omija ludzi z koalicji rządzącej.
  2. Władza zatwierdza nowe prawa tworzące państwo policyjne i totalitarne – krok po kroczku (strzelanie do dzieci i kobiet w ciąży bez ostrzeżenia, nowe uprawnienia dla tzw. „stróżów prawa”, legalizacja nowych broni do rozpędzania tłumów, instalacja w całym kraju nowych syren alarmowych, które mogą być wykorzystywane do rozpędzania tłumu bo potrafią niszczyć bębenki słuchowe).
  3. Aresztowania i naloty policji na osoby krytykujące władze (jak np. na twórcę satyrycznej strony Anty-Komor, na Bogdana Goczyńskiego).
  4. Działania wymierzone w środowiska, które mogą skonsolidować się i mają moc aktywnego sprzeciwienia się władzy (np. kibice, nacjonaliści).
  5. Ogromne przyspieszenie zadłużenia Polski.
  6. Zatwierdzanie ustaw zgodnych z oczekiwaniami międzynarodowych korporacji od GMO (ustawa nasienna), farmaceutyków (Codex Alimentarius, delegalizacja ziół), gazu łupkowego (chcą stworzyć specustawę, która ułatwi eksploatację złóż gazu i rozwiąże problem z prawem ekologicznym i górniczym).
  7. Prywatyzacja resztek majątku narodowego, który przynosi budżetowi państwa dochody (firm niedochodowych nie sprzedajemy, tylko dochodowe). Itd., itp.

Kto ma oczy ten widzi co się wyprawia. To nie wygląda na zbieg okoliczności, lecz świadome działanie, krok po kroku, według planu. A TVN-owcy, Polsatowcy i TVP-owcy smacznie śpią w hipnotycznym transie telenowel, tok showów i propagandy sukcesu Donalda Tuska.
komentarz z http://wolnemedia.net/wiadomosci-z-kraju/andrzej-lepper-nie-zyje/

iHe 5 Sierpień 2011 o 5:59 pm
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14424247

Ciekawe nie wiedzą gdzie jest Polska a Leppera znają.. Wiadomość od NWO dla wykluczonych nie tylko w Polsce : morda w kubeł:[ A o fuckushmike jakoś nie pamiętają..
Niebawem nasza dzielna pro kur.a tura umorzy śledztwo jak to w przypadku innego samobóstwa
To pewnie z tej samej serii:
http://wiadomosci.onet.pl/2100815,11,tajemnicza_smierc_dyrektora_kancelarii_premiera,item.html
http://piersi-blondynki.blog.onet.pl/Samobojstwo-dyrektora-generaln,2,ID396702635,n
W Polin jeszcze nigdy tak często nie ginęli byli ministrowie,świadkowie koronni,politycy.
Znowu też mamy dzienikarzy wariatów. Ktoś w tym kRaju ma na rękach krew..

gozdek 5 Sierpień 2011 o 7:03 pm
„skazani na egzekucje” „Po 1989 roku w Polsce miala miejsce cala seria dziwnych zgonow wysokich urzednikow panstwowych. Czy zgineli przypadkowo czy tez zostali zamordowani bo byli zagrozeniem dla interesow pewnych grup wplywow badz stanowili niebezpieczenstwo dla interesow obcych agentur w Polsce ? ”
cały film: http://chomikuj.pl/ShowVideo.aspx?id=932906778
7 0dcinków: http://www.youtube.com/watch?v=zQKLKY0Wpmk

Jony 6 Sierpień 2011 o 9:47 am
Samobójstwo doradcy Leppera, miesiąc temu
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/andrzej-lepper-nie-zyje/samobojstwo-doradcy-leppera-miesiac-temu,1,4814519,wiadomosc.html

iHe 5 Sierpień 2011 o 9:42 pm
http://marucha.wordpress.com/2011/08/05/doradca-leppera-wieslaw-podgorski-tez-popelnil-samobojstwo/

ekonomiczny hitman 6 Sierpień 2011 o 1:41 am
W samym filmie wyżej można zauważyć, że mówił prawdę. Wtedy gdy rządził ja nie rozumiałem o co chodzi i wszystkie te afery, wybuchowość działała na nie korzyść ale już wtedy zauważyłem, ze mówił rozsądnie i mówił prawdę (przynajmniej tak to wyglądało). Dzisiaj wiem czemu go tak atakowali a teraz jestem przekonany, że wiedział coś i miał plany, wiele razy mówił że się nie boi itd. w TV ktos co z nim rozmawiał jakoś dzien lub 2 temu mówił, że szykował się do wyborów i chciał z nim o tym pogadać. On mógł jeszcze coś zmienić w naszej polityce a teraz zostało tylko PO PiS, bali się go oj bali…
2 znalezione linki:
http://www.news.portalisko.pl/news/view/7333/bogdan_gasinski_zatrzymany
http://www.rp.pl/artykul/697917-Smierc-Wieslawa-Podgorskiego–wspolpracownika-Leppera.html

rabarbarek 5 Sierpień 2011 o 10:59 pm
Artykuly na temat smierci Andrzeja Leppera pojawily sie w gazetach na calym swiecie , sa ich dziesiatki. Moze to takie delikatne ostrzezenie. W artykule Telegrafu mozemy przeczytac , ze jeszcze wczoraj nic nie zapowiadalo tragedii , a p. Andrzej rozmawial z kolegami z klubu na temat przyszlosci partii i przyszlosci Polski. Teraz zacznie sie dochodzenie , ktore bedzie mialo podobny przebieg jak w przypadku katastrofy smolenskiej. Kiedys AL powiedzial , ze najbardziej brzydzi sie klamstwami mediow . Komu beda sluzyc w tym przypadku , wkrotce sie dowiemy. Ciekawe czy znajdzie sie choc jeden uczciwy dziennikarz , polityk , , sedzia , policjant , ktoremu zalezec bedzie odkryciu prawdy? Czy znowu blogosfera zajmie sie dochodzeniem??
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/poland/8685015/Polish-former-deputy-prime-minister-commits-suicide.html (…)
blog z Anglii + komentarze. A ja nie moge sobie znalezc miejsca . Trudno w to co sie dzieje uwierzyc.
http://londynek.net/wiadomosci/en/article?jdnews_id=11017&cat_id=39
(…)
Sprawdzilam kilkadziesiat stron internetowych. Jest na nich ten sam komunikat w sprawie smierci A. Leppera . Wyszedl on z polskiej agencji i poszedl w swiat. Przedstawiono Go jako populiste , zboczenca , czlowieka niezrownowazonego , ktory wysypywal ziarno na tory kolejowe. Wyglada jakby ktos przygotowal ten komunikat wczesniej i zdrowo sie przy tym napracowal , zeby przedstawic polskiego polityka w jak najgorszym swietle. Tak z pewnoscia nie powinny wygladac komunikaty po smierci znanych politykow. W tym wypadku jak sie wydaje komus zalezalo na przedstawieniu Go w jak najgorszym swietle. Po prostu wstyd. Ale wstyd czuja tylko porzadni ludzie.

rabarbarek 5 Sierpień 2011 o 10:34 pm
(…)  polecam goraco ksiazke pani Marii Wiernikowskiej pt. „Zwariowalam” . Kiedys rzucilam cytatem z tej ksiazki , ktora kiedy ja kupilam , wydawala mi sie glupia i nawet zalowalam , ze ja kupilam. Dzisiaj nie zaluje. Tam macie odpowiedz na pytanie co sie stalo. Polecam specjalnie strone 180 od gory. Ale i w innych miejscach , dosc jest informacji , zeby zrozumiec „samobojstwo ” pana Andrzeja. I zeby nie miec takich watpliwosci jak” ostatni rozsadny?”
Materiały o Andrzeju Lepperze:
Advertisements

84 responses to “Pamięci Wielkiego Polaka, Andrzeja Leppera.

  1. Andrzej 6 sierpnia 2011 o 10:16 am

    Zamiast debatować, może wspomnijmy pana Andrzeja?
    http://1000wspomnien.pl/andrzej-lepper

    To chyba da w tym momencie więcej niż wymyślanie teorii 😦

  2. ramires 6 sierpnia 2011 o 11:01 am

    Wątek o samobójstwie wielce wątpliwy. Być może coś wiedział, komuś mógłby zaszkodzić. Tutaj gdy gra idzie o pełną stawkę nie ma świętości i życie ludzkie nie ma znaczenia. Dla nas wszystkich którym droga wolna Polska jest to wielka strata.

  3. Konarski 6 sierpnia 2011 o 11:06 am

    Od piątku do poniedziałku zacieranie śladów, od poniedziałku „dochodzenie” i sekcja zwłok.

    Załóżmy, że można dosypać do kawy środek „x” powodujący natychmiastowy sen, potem wiesza się śpiącego lub półprzytomnego na haku w ścianie za pomocą jego paska od spodni. Po 24 godzinach środek „x” znika z organizmu i sekcja zwłok nie wykazuje niczego.
    Można też użyć gazu paraliżującego itp… Specjalistycznych środków jest mnóstwo.
    Szkoda Leppera – miał jechać z synem do specjalistów i chyba nawet do Częstochowy.

    • ama12 6 sierpnia 2011 o 11:22 am

      I właśnie biorąc pod uwagę chorego syna trudno mi w to wszystko uwierzyć. Rodzic nie „odejdzie” zostawiając chore dziecko. Takie przypadki zdarzają się po śmierci dziecka, o które się walczy ale nie w czasie walki.

    • kefir2010 6 sierpnia 2011 o 2:20 pm

      takim środkiem mógł być osławiony Pavulon bądź GHB lub GBL. znikają z krwi, wraz z metabolitami, bardzo szybko i tylko wysoce specjalistyczne ekspertyzy (spektroskopia magnetyczna) są w stanie wykryć śladowe ilości tych substancji.

    • Stanek 7 sierpnia 2011 o 9:34 am

      Rzeczywiście sekcję zwłok wykonuje się w 12 godzin od śmierci. Po 72 godzinach jest ona bezużyteczna. Np. tabletka gwałtu po tym terminie nie jest wykrywalna we krwi ofiary.

  4. czytelnik 6 sierpnia 2011 o 11:29 am

    Zastanawiajace jest ,ze Andrzej Lepper nie mial wlasnego ochraniarza ,ze czlowiek taki jak ON z grona swojej partii mogl pozwolic sobie na samotny pobyt w biurze ?
    Czy juz prokuratura podaje kto faktycznie go znalazl wiszacego,gdzie jego cialo obecnie sie znajduje?
    Co ustalono wstepnie ,kim jest ziec Andrzeja Leppera ,ktory mial go podobno pierwszy znalezc???
    Co z rusztowaniem przy budynku,w ktorym jest biuro pod nr.30,po co je tam postawiono ?
    Wiele pytan cisnie sie na usta ,obawiam sie powtorki ze znalezieniem ciala Dariusza Ratajczaka i takim samym zakonczeniem sledztwa przez „polska policje”.

    • Konarski 6 sierpnia 2011 o 11:44 am

      RUSZTOWANIE NA ALEJACH JEROZOLIMSKICH 30 JESZCZE STOI 06-08-2011 DESZCZ ZMYWA SLADY http://www.youtube.com/watch?v=mfM5Lz09Vbg

    • Tomi 6 sierpnia 2011 o 9:32 pm

      wątek z rusztowaniem przesądza o prawdopodobnym zabójstwie, czy znajda się sprawiedliwi w prokuraturze ?????????

  5. Jony 6 sierpnia 2011 o 11:33 am

    Zabójstwo A. Lepera jest na rękę PSL-owi i PO, PO rozpoczęła w dniu śmierci A. Lepera kampanie wyborczą a dzień wcześniej tusk rozwiązał 36 pułk, dzisiaj o tym się już nie mówi w tv tylko o śmierci A Lepera. A PSL to partia chłopska która zgarnie głosy które miały iść na Samoobronę. Najwięcej natomiast straci PIS który będzie obwiniany za moralną śmierć A Lepera.
    Jeśli nie zauważyliście to oni grają z wami w szachy wysuwają pionki do zbicia by postawić wam szacha. Czyli wygrać ponownie wybory w tym przypadku. A. Leper jest wysuniętym pionem do zbicia. Tych pionków prawdopodobnie jeszcze parę padnie.

    • monitorpolski 6 sierpnia 2011 o 12:12 pm

      Nie. Straci PO, chłopi mają więcej rozumu niż sądzisz. Kto im wprowadza GMO? PiS?

      • ostatni rozsądny? 6 sierpnia 2011 o 12:35 pm

        Niestety z osobiście potwierdzonych zrodel wiem, ze większość rolników uważa gmo za błogosławieństwo(propaganda zrobiła swoje) i zanim zorientuja się jak jest naprawdę, wszystkie pola bedą już 2-3 rok z rzędu obsiane tym syfem, a co za tym idzie, naturalne rośliny to będzie można podziwiać na okladkach archiwalnych numerów „Dzialkowca”.

        • monitorpolski 6 sierpnia 2011 o 1:08 pm

          Nie wiem na co czekamy. GMO to śmierć. NIe tylko samobójstwa rolników, ale GMO powoduje bezpłodność!

          • ostatni rozsądny? 6 sierpnia 2011 o 1:57 pm

            Jesteśmy w d***e panie monitor u trzeba to sobie otwarcie powiedzieć. I to nie tylko o gmo tu mówię. Kiedy był czas by ich jeszcze powstrzymać, myśmy smacznie spali, a teraz się miotamy i krzyczymy „BIADA” …tylko czy to czasem trochę nie za późno?
            Na szczęście jest jeszcze Bóg na niebie…

            • monitorpolski 6 sierpnia 2011 o 2:13 pm

              Też mam takie samo wrażenie… Bóg jednak był i jest – w czasie wojen ludzie umierali, choć też się modlili. Wynikało to z tego, że pozwolono szatanowi rządzić. Teraz jest powtórka – zobaczcie jakie są dyskusje na forach internetowych, nawet na tym blogu. Ale czy choć 1% ludzi coś naprawdę robi? Czy znalazł się ktoś kto by poświęcił trochę czasu na opracowanie broszury o przykładowym tytule „Co nas czeka jak nic nie będziemy robić”?. Ile jest ludzi, którzy by mogli zastąpić odważnie Andrzeja Leppera?

              • peryskop 6 sierpnia 2011 o 2:25 pm

                @ostatni rozsądny? nie siej defetyzmu.

                Dopóki żyjesz, nigdy nie mów, że jest za późno!

                PRZECIEŻ JUTRO BĘDZIE JESZCZE PÓŹNIEJ.

                • ostatni rozsądny? 6 sierpnia 2011 o 2:31 pm

                  To realizm nie defetyzm.

          • Ciekawska 6 sierpnia 2011 o 6:00 pm

            Przyłączcie się do akcji STOP DLA GMO W POLSCE
            http://www.icppc.pl/antygmo/2011/08/ocalic-polskie-nasiona-apel-do-polakow/
            Można jeszcze podpisać petycję: http://alert-box.org/petycja/

            • Ciekawska 6 sierpnia 2011 o 7:54 pm

              Polecam również stronę, gdzie zebrane są wypowiedzi polskich naukowców przeciwnych GMO.
              http://transgeniczneorganizmy.wordpress.com/

    • iHe 6 sierpnia 2011 o 12:31 pm

      Przydałaby się zimna lista PełO,żeby merdiom i pro kreaturze się tak zgrabnie nie mataczyło.
      Mimo wszystko bijąc pionki odsłaniają figury.
      Coraz bardziej staje się jasne ,że kierownictwo PełO idzie w stronę reżimu.
      Z każdym trupem ich PR słabnie,z każdą złotówką więcej za benzynę i franka homo homini lupus musi się bardzo starać o zondaszową wiaryGodność.
      Mordując polityków mimo wszystko zradykalizują nastroje i słodki sen się skończy.
      Na pewno są w nadwiślańskim kraju ludzie którzy poczuli się,że mogą być następni.
      To zmusza do myślenia.Wątpię ,że do tchórzostwa .I tak już nie żyją jak nic nie zrobią.
      Peło to nie jest polski think tank,nieco zbyt krwawy jak na „polskie”standardy”
      Wiadomo,że główka pracuje w ukey.Paru zdrajców już tam siedzi od dawna razem z resztką „polskiego złota”.A następni dojadą.Czasem tylko Moskwę proszą o wsparcie jak już na prawde muszą..
      A co do zwalenia winy na pis,w końcu zwycięskiego składu się nie zmienia.Jak najbardziej ktoś to przemyślał.”PiS nie doszedł do władzy a już morduje..”,(a ludzie Ziobry zacierają ślady..;)
      No nie ma co ,”sprytni” są.Od razu widać,że to raczej nie nasi wymyślili.

      • ali 6 sierpnia 2011 o 5:03 pm

        nasi na pewno na to nie wpadli, poza tym nikt nie mialby takiej potrzeby „w polsce” ale zblizamy sie do momentu gdzie bedziemy czescia wiekszego systemu.

  6. Jony 6 sierpnia 2011 o 11:44 am

    III RP – kraj w którym żyjesz

    Lista osób zamordowanych lub zmarłych w nie wyjaśnionych okolicznościach

    Michał Falzmann (28.10.1953 – 18.07.1991) – afera FOZZ

    Walerian Pańko (08.10.1941 – 07.10.1991) – afera FOZZ
    Janusz Zaporowski(? – 07.10.1991) – dyrektor
    Biura Informacyjnego Kancelarii Sejmu
    W przeciągu kilku miesięcy od wypadku zmarł zarówno kierowca Lancii, jak i policjanci, którzy jako pierwsi przybyli na miejsce wypadku.
    Jacek Sz. (?-1993) (potrzebne dane) – oskarżony w sprawie FOZZ

    Piotr Jaroszewicz (08.10.1909 – 01.09.1992) – zamordowany, premier PRL
    Alicja Solska−Jaroszewicz (1925 – 01.09.1992) – zamordowana
    Tadeusz Steć (01.09.1925 – 12.01.1993) – zamordowany
    Jerzy Fonkowicz (19.01.1922 – 07.10.1997) – zamordowany

    Marek Papała (04.09.1959 – 25.06.1998) – zamordowany, Komendant Główny Policji
    Ireneusz Sekuła (22.01.1943 – 29.04.2000) – samobójstwo (?), poseł na Sejm
    Jacek Dębski (06.04.1960 – 12.04.2001) – zamordowany, polityk, były minister sportu
    Jeremiasz Barański ps. Baranina (23.11.1945 – 07.05.2003) – samobójstwo w więzieniu, przestępca, jeden z przywódców gangu pruszkowskiego
    Marek Karp (02.07.1952 – 12.09.2004) – historyk, sowietolog, założyciel i wieloletni dyrektor Ośrodka Studiów Wschodnich

    Wojciech Franiewski (? – 2007) – samobójstwo w więzieniu
    Sławomir Kościuk (1956 – 04.04.2008) – samobójstwo w więzieniu
    Robert Pazik (1969 – 19.01.2009) – samobójstwo w więzieniu

    Grzegorz Michniewicz (1961 – 23.12.2009) – samobójstwo, Dyrektor Generalny Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
    Stefan Zielonka (1957 – przed 27.04.2010) – samobójstwo (?), szyfrant, chorąży

    Lech Kaczyński (18.06.1949 – 10.04.2010) – prezydent RP
    Ryszard Kaczorowski (26.11.1919 – 10.04.2010) – prezydent RP na uchodźstwie
    Franciszek Gągor (08.09.1951 – 10.04.2010) – generał, szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego
    Tadeusz Buk (15.12.1960 – 10.04.2010) – generał dywizji, dowódca Wojsk Lądowych RP
    Andrzej Błasik (11.10.1962 – 10.04.2010) – generał broni, dowódca Sił Powietrznych RP
    Andrzej Karweta (11.06.1958 – 10.04.2010) – wiceadmirał, dowódca Marynarki Wojennej RP
    Włodzimierz Potasiński (31.07.1956 – 10.04.2010) – generał, dowódca Wojsk Specjalnych RP
    Bronisław Kwiatkowski (05.05.1950 – 10.04.2010) – generał broni, dowódca Operacyjnych Sił Zbrojnych RP
    Kazimierz Gilarski (07.05.1955 – 10.04.2010) – generał brygady, dowódca Garnizonu Warszawa
    Sławomir Skrzypek (10.05.1963 – 10.04.2010) – prezes Narodowego Banku Polskiego
    Władysław Stasiak (15.031966 – 10.04.2010) – szef Kancelarii Prezydenta RP
    Aleksander Szczygło (27.10.1963 – 10.04.2010) – szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego
    Janusz Kurtyka (13.08.1960 – 10.04.2010) – prezes Instytutu Pamięci Narodowej

    Dariusz Ratajczak (28.11.1962 – przed 11.06.2010) – samobójstwo (?), historyk i publicysta

    Samobójstwo doradcy Leppera, Wiesława Podgórskiego , miesiąc temu –
    http://wiadomosci.onet.pl/raporty/andrzej-lepper-nie-zyje/samobojstwo-doradcy-leppera-miesiac-temu,1,4814519,wiadomosc.html

    Andrzej Lepper (13.06.1954 – 05.08.2011) – samobójstwo, przewodniczący partii Samoobrona Rzeczpospolitej Polskiej oraz Związku Zawodowego Samoobrona

  7. le Ming 6 sierpnia 2011 o 11:56 am

    Oj, wzburzyła się kołtuneria. A prawda jest taka, że nieboszczyk nabrał kredytów pod korek i mimo wejścia do polityki i wygodnego życia na koszt podatników nie dał rady ich spłacić. A potem zaczęły się (tak się domyślam) ponaglenia, komornicy – i pękł. Śmieszni jesteście, że nie dostrzegacie oczywistych wyjaśnień, tylko wikłacie się w bzdurne teoryjki.

    • monitorpolski 6 sierpnia 2011 o 9:39 pm

      Wpuszczam tego leminga żebyście widzieli jaki sposób rozumowania wylęgł się u ludzi oglądających tefałen i czytających Gówno Wyborcze.

      • sebecx 6 sierpnia 2011 o 10:18 pm

        🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  8. Ania 6 sierpnia 2011 o 12:21 pm

    Ale to ostatnio lekarze chyba podniesli swoje kwalifikacje! Lekarz wypowiada sie na temat przyczyny zgonu i ….. sprawstwa ! Wiadomo ze powieszony i… ze samobojstwo! To pewnie wprowadzono zajecia z jasnowidzenia na wydziale lekarskim !

  9. Inka 6 sierpnia 2011 o 12:34 pm

    Mimo, że nie należałam do jego zwolenników, to powiem szczerze, że przeżyłam lekki szok po usłyszeniu tej wiadomości. Wyrazy współczucia dla rodziny..

    • monitorpolski 6 sierpnia 2011 o 1:36 pm

      „Nie należałaś do zwolenników” bowiem wyprano ci mózg. Wyrzuć telewizor, otworzysz oczy. Lepper był jedyną polską niezależną opcją polityczną. Teraz jestem za PiS, choć wiem, że nie jest niezależny. Ale musimy obalić ustawę o nasionach GMO, bowiem to oznacza śmierć całego narodu.

  10. ArO 6 sierpnia 2011 o 12:42 pm

    Dzisiejsza propaganda jest poje…a, nawet po śmierci człowiekowi nie dadzą odpocząć!
    http://www.fejsik.pl/Kpia-ze-zmarlego-Andrzeja-Leppera-na-Facebooku-a1987

  11. jantar 6 sierpnia 2011 o 12:43 pm

    Właśnie teraz na tvp info Henryk Dzido jasno dał do zrozumienia ,że Andrzej Lepper nie miał powodów aby popełnić samobójstwo ,a wręcz odwrotnie .

    Myślę ,że zabili Leppera bo mógł w wyborach wyeliminować sprzedajne PSL .

    • sebecx 6 sierpnia 2011 o 7:02 pm

      ..rolnik …chłop ze wsi i samobójstwo… i na dodatek z taką sytuacją rodzinną.. trudno mi sobie to wyobrazić, tak samo jak i Wam.. ,ale skoro Smoleńsk to wypadek..

  12. peryskop 6 sierpnia 2011 o 1:12 pm

    Na wyeksponowanie, uznanie i naszą wdzięczność zasługuje fakt, że Samoobrona była JEDYNĄ PARTIĄ W POLSCE, która zdecydowanie, jednoznacznie i konsekwentnie sprzeciwiała się zaangażowaniu polskich wojsk w Iraku i potem w Afganistanie. Dołączył do niej LPR, ale spot wyborczy z dorobionym w pustej sali sejmowej „przemówieniem” R. Giertycha ukazał hipokryzję kolejnego nabytku PO.

  13. navajo88 6 sierpnia 2011 o 1:41 pm

    No cóż wygląda na to że ” Departament Świńskich Numerów ” zaczyna działać ! hahahaha

  14. Pingback: Norwegia – żydowska twarz zamachowca + extra dodatek o kryminalnej III RP + e – śledztwo ws. śmierci A. Leppera « Kefir 2010 – blog bez cenzury

  15. wacpan 6 sierpnia 2011 o 2:58 pm

    KOLESZKA MA FAJNA BARWE GLOSU PODCZAS OGLOSZENIA……WYDAJE MI SIE ZE PO MALU ZBLIZAMY SIE JUZDO FINALU JAKIM JEST III WOJNA ATOMOWA

    • bia 6 sierpnia 2011 o 3:24 pm

      Wojna to tylko stan przejściowy ważne jest to co będzie po wojnie Ja stawiam na podziemne miasta ktoś chce ukraść ludzkości słońce

      • Ania 6 sierpnia 2011 o 4:40 pm

        Coś podobnego ! Ja słyszałam o dwóch takich, co ukradli Księżyc. Ale Słońce…

  16. ciociababcia 6 sierpnia 2011 o 3:00 pm

    Witam, najbardziej poruszyła mnie wypowiedź mojej przyjaciółki kaliny:

    „Wychowałem się w PGR… W domu było nas dziesięcioro. Cztery siostry i pięciu braci. Jestem ostatnim dzieckiem Jana i Anny Lepperów”
    Domu rodzinnego, w którym się urodziłem i wychowałem, już nie ma. Bloki na jego miejscu postawili. To była stara wiejska chata, a raczej czworaki. Przed domem było bajoro przypominające staw. I te krowy kąpiące się razem z nami, wiejskimi dzieciakami. Coś strasznego! Aż dziw bierze, że byliśmy zdrowi i jakieś choróbsko się nie przyplątało.
    Jestem dzieckiem PGR-u. A w sumie było nas dziesięcioro. Cztery siostry i pięciu braci. Jestem ostatnim dzieckiem Jana i Anny Lepperów. Dzisiaj na świecie zostało nas już tylko pięcioro (ja, trzy siostry i brat). Kontakt mamy ze sobą dobry, choć rzadki. Spotykamy się zazwyczaj na grobie rodziców i przy okazji pogrzebów.
    Dom rodzinny wspominam ciepło, mimo że – co tu ukrywać – bieda była. W dodatku ojciec zmarł, gdy miałem 11 lat. Cholesterol go zabił.
    Lania co prawda nigdy mi nie spuścił, ale i tak człowiek czuł do niego wielki respekt. Ale i szacunek. Zresztą jak całe rodzeństwo. Pamiętam to jego spojrzenie… Nieraz siostry Kazimiera, Genowefa i Maria przy stole śmiechu opanować nie potrafiły. Musiały wyjść z pokoju i jedzenie zostawało. Nie było zmiłuj się.
    Po śmierci ojca trzeba było wydorośleć i matce pomagać. A mama schorowana była. Już jako smarkacz smak ciężkiej pracy na roli poznałem. Mogłem mieć góra 12 lat, jak na selekcję ziemniaków do PGR-u biegałem. Praca może i ciężka nie była, ale za to jak uciążliwa. O 4 rano trzeba było wstawać, bo w promieniach słońca mozaiki (choroba ziemniaków) widać nie było.
    Wtedy też pierwsze pieniądze zarobiłem. Nie pamiętam dokładnie ile. Wiem, że wszystkie matce oddałem.
    Pamiętam, że od sierot mnie niektórzy wyzywali. I popychać próbowali. Nieraz do ostrych starć dochodziło i krew się lała. Brat Antoni, który w Czarnych Słupsk boksował, przywiózł do domu rękawice bokserskie. Okładałem więc worek ze zbożem albo ramę od drzwi. Gorącą głowę w kościele człowiek studził. A mama starannie dbała o nasze religijne wychowanie. Pomimo choroby codziennie do kościoła biegała.
    W ciężkich chwilach zwracam się do Boga słowami modlitwy, której mnie matka nauczyła: „Wspomnij o Najdobrotliwsza Matko, Panno Maryjo, już od wieku nie słyszano, aby ktokolwiek uciekając się do Ciebie, Twej pomocy wzywając, Ciebie o pomoc prosząc, miał być opuszczony…”.
    Czasem też prostym, chłopskim językiem do Niego mówię.

    Ponadto istotne jest, że miał na dzniach wydać napisanę prz siebie książkę.

  17. ciociababcia 6 sierpnia 2011 o 3:03 pm

    Najbardziej poruszyła mnie treść wpisu mojej przyjaciółki kaliny:

    „Wychowałem się w PGR… W domu było nas dziesięcioro. Cztery siostry i pięciu braci. Jestem ostatnim dzieckiem Jana i Anny Lepperów”
    Domu rodzinnego, w którym się urodziłem i wychowałem, już nie ma. Bloki na jego miejscu postawili. To była stara wiejska chata, a raczej czworaki. Przed domem było bajoro przypominające staw. I te krowy kąpiące się razem z nami, wiejskimi dzieciakami. Coś strasznego! Aż dziw bierze, że byliśmy zdrowi i jakieś choróbsko się nie przyplątało.
    Jestem dzieckiem PGR-u. A w sumie było nas dziesięcioro. Cztery siostry i pięciu braci. Jestem ostatnim dzieckiem Jana i Anny Lepperów. Dzisiaj na świecie zostało nas już tylko pięcioro (ja, trzy siostry i brat). Kontakt mamy ze sobą dobry, choć rzadki. Spotykamy się zazwyczaj na grobie rodziców i przy okazji pogrzebów.
    Dom rodzinny wspominam ciepło, mimo że – co tu ukrywać – bieda była. W dodatku ojciec zmarł, gdy miałem 11 lat. Cholesterol go zabił.
    Lania co prawda nigdy mi nie spuścił, ale i tak człowiek czuł do niego wielki respekt. Ale i szacunek. Zresztą jak całe rodzeństwo. Pamiętam to jego spojrzenie… Nieraz siostry Kazimiera, Genowefa i Maria przy stole śmiechu opanować nie potrafiły. Musiały wyjść z pokoju i jedzenie zostawało. Nie było zmiłuj się.

  18. ciociababcia 6 sierpnia 2011 o 3:04 pm

    dalszy ciąg,
    Po śmierci ojca trzeba było wydorośleć i matce pomagać. A mama schorowana była. Już jako smarkacz smak ciężkiej pracy na roli poznałem. Mogłem mieć góra 12 lat, jak na selekcję ziemniaków do PGR-u biegałem. Praca może i ciężka nie była, ale za to jak uciążliwa. O 4 rano trzeba było wstawać, bo w promieniach słońca mozaiki (choroba ziemniaków) widać nie było.
    Wtedy też pierwsze pieniądze zarobiłem. Nie pamiętam dokładnie ile. Wiem, że wszystkie matce oddałem.
    Pamiętam, że od sierot mnie niektórzy wyzywali. I popychać próbowali. Nieraz do ostrych starć dochodziło i krew się lała. Brat Antoni, który w Czarnych Słupsk boksował, przywiózł do domu rękawice bokserskie. Okładałem więc worek ze zbożem albo ramę od drzwi. Gorącą głowę w kościele człowiek studził. A mama starannie dbała o nasze religijne wychowanie. Pomimo choroby codziennie do kościoła biegała.
    W ciężkich chwilach zwracam się do Boga słowami modlitwy, której mnie matka nauczyła: „Wspomnij o Najdobrotliwsza Matko, Panno Maryjo, już od wieku nie słyszano, aby ktokolwiek uciekając się do Ciebie, Twej pomocy wzywając, Ciebie o pomoc prosząc, miał być opuszczony…”.
    Czasem też prostym, chłopskim językiem do Niego mówię.

  19. ciociababcia 6 sierpnia 2011 o 3:05 pm

    dalszy ciąg
    Po śmierci ojca trzeba było wydorośleć i matce pomagać. A mama schorowana była. Już jako smarkacz smak ciężkiej pracy na roli poznałem. Mogłem mieć góra 12 lat, jak na selekcję ziemniaków do PGR-u biegałem. Praca może i ciężka nie była, ale za to jak uciążliwa. O 4 rano trzeba było wstawać, bo w promieniach słońca mozaiki (choroba ziemniaków) widać nie było.
    Wtedy też pierwsze pieniądze zarobiłem. Nie pamiętam dokładnie ile. Wiem, że wszystkie matce oddałem.
    Pamiętam, że od sierot mnie niektórzy wyzywali. I popychać próbowali. Nieraz do ostrych starć dochodziło i krew się lała. Brat Antoni, który w Czarnych Słupsk boksował, przywiózł do domu rękawice bokserskie. Okładałem więc worek ze zbożem albo ramę od drzwi. Gorącą głowę w kościele człowiek studził. A mama starannie dbała o nasze religijne wychowanie. Pomimo choroby codziennie do kościoła biegała.
    W ciężkich chwilach zwracam się do Boga słowami modlitwy, której mnie matka nauczyła: „Wspomnij o Najdobrotliwsza Matko, Panno Maryjo, już od wieku nie słyszano, aby ktokolwiek uciekając się do Ciebie, Twej pomocy wzywając, Ciebie o pomoc prosząc, miał być opuszczony…”.
    Czasem też prostym, chłopskim językiem do Niego mówię.

  20. ciociababcia 6 sierpnia 2011 o 3:06 pm

    dalszy ciąg:
    Po śmierci ojca trzeba było wydorośleć i matce pomagać. A mama schorowana była. Już jako smarkacz smak ciężkiej pracy na roli poznałem. Mogłem mieć góra 12 lat, jak na selekcję ziemniaków do PGR-u biegałem. Praca może i ciężka nie była, ale za to jak uciążliwa. O 4 rano trzeba było wstawać, bo w promieniach słońca mozaiki (choroba ziemniaków) widać nie było.
    Wtedy też pierwsze pieniądze zarobiłem. Nie pamiętam dokładnie ile. Wiem, że wszystkie matce oddałem.
    Pamiętam, że od sierot mnie niektórzy wyzywali. I popychać próbowali. Nieraz do ostrych starć dochodziło i krew się lała. Brat Antoni, który w Czarnych Słupsk boksował, przywiózł do domu rękawice bokserskie. Okładałem więc worek ze zbożem albo ramę od drzwi. Gorącą głowę w kościele człowiek studził. A mama starannie dbała o nasze religijne wychowanie. Pomimo choroby codziennie do kościoła biegała.

  21. henryk 6 sierpnia 2011 o 3:08 pm

    Z nie dowierzaniem i ogromnym żalem przyjołem tą tragiczną wiadomość !!
    Kochany Panie Andrzeju Polska Pana Potrzebuje !!!!
    Na pohybel skrytobójcm!!!!

    • ali 6 sierpnia 2011 o 5:16 pm

      na pochybel, czarnym i czerwonym !!!

  22. sulik 6 sierpnia 2011 o 3:29 pm

    Odnośnie tego co się dzieje obecnie i śmierci Pana Lepera. Do tej pory tak jawne barbarzyństwa nie miały miejsca w Polsce, to zaczyna b. brzydko wyglądać, tego dawno nie było w naszej kulturze, takiego upadlania i zezwierzęcenia, po trupach do celu, a cel w tym przypadku nie może być usprawiedliwieniem. A dzieje się tak dlatego że dużo ludzi jest przekupionych, dużo zastraszanych i b.dużo głupich ludzi jest zindoktrynowanych.

    • monitorpolski 6 sierpnia 2011 o 4:18 pm

      Bo to nie robi „nasza kultura” – to robią barbarzyńcy, którzy najechali na nasz kraj. To jest niejawna wojna, która coraz bardziej przybiera formę jawną, jak to się stało w Iraku, Afganistanie czy Libii. Polska jest na celowniku tych hunów.

    • sebecx 6 sierpnia 2011 o 7:07 pm

      ..i jak mówią różne pisma… niewielu ludzi to dostrzeże !!!… tylko mający czyste serce …. i agenci ;)..

  23. ArO 6 sierpnia 2011 o 3:44 pm

    Alternatywa dla złodziei, bandytów, morderców, wyzyskiwaczy, kanciarzy, bydlaków, świń w ludzkiej skórze

  24. ArO 6 sierpnia 2011 o 3:53 pm

    Jestem pewien ,że tzw:”samobójstwo” Andrzeja Leppera jest związane z książka która planował wydać… Prace nad książka zostały przyspieszone po ataku fałszywej flagi w Norwegii…
    Niestety prawda jak zwykle bywa niewygodna szczególnie jeśli ktoś próbuje opisać powiązania Polskich elit politycznych (Solidarność, KOR…) z CIA i wywiadem Izraela…
    Niewygodne jest opisywanie pochodzenia braci Kaczyńskich i Pana Tuska…
    Niewygodną sprawą jest samokrytyka dotycząca finansowania Samoobrony z kasy CIA…
    Niewygodne jest opisanie miejsc tajnych więzień w Polsce i opisywanie powiązań Polskich Sił Specjalnych w sprawie umieszczania tzw: uśpionych bomb na terenie EU w tym na terenie… Polski i Norwegii…
    Niewygodnym jest mówienie o sektach tworzonych na potrzeby CIA, Mossadu i Mi5…
    Na szczęście zawsze znajdzie się ktoś kto o tym opowie…i napisze…
    Na nasze szczęście dwie kopie tego dzieła są w rękach prawdziwej opozycji…
    Prosto jest człowieka ośmieszyć…
    Ale najlepiej śmieje się ten kto się śmieje ostatni…
    Andrzej Lepper nie był aniołem i nie był wybitnym inteligentem, nie zawsze mówił prawdę…ale każdy ma sumienie…
    Przerzut z http://dydymus.pinger.pl/m/7367317/andrzej-lepper-polityk-rolnik-agent-cia

    • monitorpolski 6 sierpnia 2011 o 4:20 pm

      Jestem przekonany, że Andrzej Lepper to przewidział i zabezpieczył dokumenty. Zobaczycie, że wyjdą ciekawe sprawy. Na tym zabójstwie oni więcej stracą niż zyskają. Żaden rolnik nie uwierzy w „samobójstwo” Leppera – będzie powstawało setki pomników tego wielkiego człowieka, stworzy się kult, jak Witosa.

      • PokójWam 6 sierpnia 2011 o 5:06 pm

        Z tymi pomnikami to lekka przesada:
        1. Kult bałwochwalczy
        2. Żadnych pozytywnych aspektów postawienia ich

        Co do zabójstwa Leppera nie ma żadnych wątpliwości, teraz możemy tylko czekać jakie niewygodne informacje posiadał

        Motywy dla propagandy w mediach już podane
        http://www.tvn24.pl/-1,1713129,0,1,prokuratura-wstepnie-samobojstwo-z-powodow-finansowych,wiadomosc.html

        PS. Illuminaci często lubią przedstawiać swoje metody działań np dobrze jest to pokazane w serialu „Prison Break” polska wer. Skazany na śmierć. Tamtejsza „Firma” miała takie same metody jak obecni tajni agenci w jednym z odcinków było właśnie upozorowanie samobójstwo przez powieszenie

        • monitorpolski 6 sierpnia 2011 o 6:52 pm

          Są pozytywne aspekty – nauczka dla tych co mordują – każdy zamordowany Polak wielkiego kalibru będzie czczony przez następne pokolenia. Co więcej, powinniśmy wyjść z inicjatywą Medalu Pokojowego im. Andrzeja Leppera by przejąć kontrolę nad orderami, które zostały już zbeszczeszczone, jak Orła Białego.

      • Ciekawska 6 sierpnia 2011 o 6:15 pm

        Polecam obejrzeć ten film: http://www.youtube.com/watch?v=dQD3Fqkf4LE
        W cz.2 Lepper mówi, o dokumentach, które „są zdeponowane w odpowiednich
        miejscach ” i jeżeli coś mu się stanie, to zostaną ujawnione.

        • sebecx 6 sierpnia 2011 o 7:10 pm

          ..no dobra…. i z tych dokumentów pewnie wyjdzie na światło dzienne „afera hipermarketowa”… między innymi…

        • monitorpolski 6 sierpnia 2011 o 9:44 pm

          Lepszej jakości link jest w artykule,

  25. Jony 6 sierpnia 2011 o 4:30 pm

    Spodziewajcie się za parę dni lub godzin jakiejś afery, bądź wielkiego wypadku który by mógł przysłonić śmierć Andrzeja Lepera. To by było nie pierwszy raz gdy tusk w ten sposób rzuca kubeł zimnej wody na niestety głupie i łatwowierne społeczeństwo.

  26. czytelnik 6 sierpnia 2011 o 4:42 pm

    Nie szkoda roz gdy plonie las.
    Niezbadane sa wyroki BOSKIE !
    Smierc Andrzeja Leppera ma uruchomic lawine w Polsce .
    Teraz wszystko zalezy jak zachowa sie WIES POLSKA.

    Polacy !
    Pod zadnym pozorem nie dajcie sie SPROWOKOWAC DO BRATOBOJCZEJ WALKI !
    Ze spokojem przyjmijcie te smierc i czyncie swoje aby jedni i ci sami nie napuszczali Was na siebie.
    Kazdy kij ma dwa konce.

    POLSKA I POLACY ZWYCIEZA

  27. nowecant 6 sierpnia 2011 o 4:59 pm

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zaskakujace-zalecenie-Bialorusi-po-smierci-Leppera,wid,13665608,wiadomosc.html?ticaid=1ccb9 :
    „Białoruskie MSZ „z głębokim smutkiem odebrało wiadomość o śmierci Andrzeja Leppera”, którego nazwało „wybitnym polskim politykiem” oraz „bezkompromisowym obrońcą interesów prostych ludzi” – podano w komunikacie prasowym ambasady Republiki Białoruś w Polsce. Rzecznik MSZ „zalecił” też Polsce, by zaprosić niezależnych ekspertów, którzy będą czuwali nad tym, by śledztwo w sprawie śmierci szefa Samoobrony było obiektywne i wszechstronne”
    Widać kto jest po stronie patriotyzmu i suwerenności nawet obcego państwa.

  28. ali 6 sierpnia 2011 o 5:51 pm

    Ile nam jeszcze trzeba zebysmy sie wreszcie ockneli ! ! !
    Na naszych oczach rozgrywa sie krwawa gra w przejecie kraju.
    tak bylo w ewadorze w latach 60-tych, panamie w 80-tych potem Irak, Afganistan.
    Teraz spojzmy w kireunku syrii,libii itd. ogromny stan zapalny tam ma miejsce. Nie dawno krwawa jadka w norwegii, anwet tego kraju to nie mija. Za durzo sie dzieje by tego nie widziec. Kolejne to swiatowa ekonomia, celowe zadluzanie koszczegolnych krajow europejskich w celu ich przejecia. Nie pisze o schemacie dzialania bo on jest prosty i zrozumialy,
    Jest jeden kraj w UE, ktory odmawia brania porzyczek, to Wegry. Nlezy bacznie obserwowac co sie tam bedzie dziac bo skutkiem takiego dzialania jest prowokacyjne obalenie rzadu, jak to sie nie uda-tak jak w equadorze- to zaczna sie zabujstwa i „samobujstwa”.
    Jestem swiecie przekonany ze skala wszystkich tych dzialan jest tak ogromna ze ze przechodzi najsmielsze oczekiwania i z tego punktu widzenia smierc Leppera jest niemal nic nieznaczacem wydazeniem. Bo jakie zakonczenie miala sprawa WTC wysadzonego w powietrze,
    Nie jestem paranoikiem ale to co sie dzieje obecnie na swiecie bedzie niebawem naszym koszmarem.

    • monitorpolski 6 sierpnia 2011 o 6:50 pm

      zgadza się.

  29. sevensea 6 sierpnia 2011 o 6:44 pm

    Na pokładzie śmigłowca który dziś spadł w Afganistanie znajdowała się ta sama jednostka Seal-s która zlikwidowała Bin Ladena.Czyżby komuś zależało na pozbyciu się świadków tej operacji.

    • navajo88 6 sierpnia 2011 o 9:46 pm

      całkiem możliwe ! bo takie sprawy w ten sposób się zawsze załatwia ,jednych czyścicieli załatwiają następni czyściciele i tak to wygląda

  30. gozdek 6 sierpnia 2011 o 6:45 pm

    „Skazani na egzekucję”
    Po 1989 roku w Polsce miala miejsce cala seria dziwnych zgonow wysokich urzednikow panstwowych. Czy zgineli przypadkowo czy tez zostali zamordowani bo byli zagrozeniem dla interesow pewnych grup wplywow badz stanowili niebezpieczenstwo dla interesow obcych agentur w Polsce ? Cały film tu: http://chomikuj.pl/ShowVideo.aspx?id=932906778
    części 1-7: http://www.youtube.com/watch?v=zQKLKY0Wpmk&feature=player_embedded

    Pozdro.

    najnowsze filmy

  31. iHe 6 sierpnia 2011 o 6:58 pm

    http://wiadomosci.onet.pl/raporty/andrzej-lepper-nie-zyje/swiatowe-media-smierc-leppera-mogla-byc-nieprzypad,1,4814800,wiadomosc.html

    Szef Samoobrony, b. wicepremier Andrzej Lepper został znaleziony martwy w piątek w warszawskiej siedzibie partii. Według policji i prokuratury, polityk popełnił samobójstwo.

    „Rosyjska prasa opisuje komentarze polskich mediów w sprawie samobójstwa Leppera. – Niektórzy obserwatorzy wskazują, że śmierć polityka mogła być nieprzypadkowa i możliwe, że była związana z nadchodzącymi wyborami, które dzień wcześniej (przed śmiercią Leppera) prezydent Polski wyznaczył na 9 października – zaznaczyła gazeta „Wiedomosti”. Francuski dziennik „Le Monde” przypomina, że Lepper zanim został wicepremierem był „prawdziwym ludowym trybunem”.

    http://najlepszepaski.pl/index.php/tag/policja/
    rys.1

    Gazety donoszą także o dyskusji na temat Leppera, która toczy się w internecie. – Wielu użytkowników internetu ma wątpliwości, że Lepper mógł dokonać samobójstwa – czytamy.

  32. rabarbarek 6 sierpnia 2011 o 7:04 pm

    POLACY OBUDZMY SIE !!!

    POLSKA GINIE !!!

    POLSKA W POTRZEBIE !!!

    To slowa Andrzeja Leppera , ktory w ten sposob podpisal swoja ksiazke Lista Leppera.
    We wstepie napisal
    „Kazdy kto obserwuje zycie polityczne w Polsce , wie, ze pozbawienie mnie wysokiej funkcji parlamentarnej , wynikajacej z Konstytucji i zwyczajow sejmowych , jest zwyklym rewanzem malych ludzi. Strach przede mna , przed popularnoscia Samoobrony kazal im posunac sie az do takiej brudnej zagrywki.”

    Nie przewidzial , ze mali ludzie posuna sie jeszcze dalej …

    Czesc jego pamieci ! Wyrazy wspolczucia dla rodziny.

  33. iHe 6 sierpnia 2011 o 7:10 pm

    Trochę nie w temacie ,jednak wielce interesujące.
    Czyżby już kiedyś nie dało się żyć na powierzchnii:(
    Mieszkanie w jaskini nie jest szczytem funkcjonalnośći,a co dopiero podziemne chodniczki pomiędzy jaskiniami.
    http://www.infra.org.pl/historia-/zagadki-dziejow/1133-erdstalle-podzie%20%20mne-labir
    Może czas poszukać tych korytarzy w Polsce bo NWO raczej nas oleje jak się zaczną pakować do DUMBów.(dla schipowanych dumbów oczywiście)
    Taki lżejszy temat dla relaksu.
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wielka-siec-tajemniczych-tuneli-pod-cala-europa,1,4814010,wiadomosc.html

  34. wacpan 6 sierpnia 2011 o 7:48 pm

    Lepper wspolpracowal z sluzbami WSI i mafia pruszkowska taka jest niestetykoneksja zabili go bo za duzo wiedzial ale nie byl dobrym czlowiekiem 1977-80 zasluzony czlonek KC PZPR,najpierw robil z nimi interesy ateraz ich chcia lwsypac spotkala go kara…

  35. ziarnko prawdy 6 sierpnia 2011 o 8:05 pm

    Skandaliczne zachowanie policji na meczu z Lechia !
    http://www.niepoprawni.pl/blog/1556/oswiadczenie-skjb-dzieci-bialegostoku-skandaliczne-zachowanie-policji-na-meczu-z-lechia

    • Ditka 6 sierpnia 2011 o 9:07 pm

      Kibice wszystkich klubów powinni się łączyć. Na ten temat dziś nie mam nic od siebie do powiedzenia. Jutro coś będę wiedzieć wieczorem po meczu w Krakowie Legia-Cracovia. Uprzedziłam tylko latorośl, żeby nie dał się sprowokować MO

  36. Ciekawska 6 sierpnia 2011 o 8:07 pm

    Jeszcze wracając do tematu GMO, posłuchajcie prof. dr hab. Jan Szyszko. http://www.youtube.com/watch?v=9m5V5M8zjC0&feature=player_embedded

  37. Marcin 6 sierpnia 2011 o 8:16 pm

    Ciekawe czy te dokumenty ujrza swiatlo dzienne?

    mmd

  38. ArO 6 sierpnia 2011 o 8:35 pm

    Mieliśmy wspólne plany, nic nie wskazywało na to, że stanie się coś złego – powiedział najbliższy współpracownik lidera Samoobrony. Janusz Maksymiuk zapewnia też, że Andrzej Lepper był ostatnio w bardzo dobrej kondycji psychicznej.
    – Nie jestem pewny, czy to było samobójstwo – mówi Janusz Maksymiuk Wirtualnej Polsce.
    – W czwartek rozmawiałem z Andrzejem Lepperem, umówiliśmy się na spotkanie następnego dnia…
    Upewniał się jeszcze, czy będę, ja potwierdziłem, że przyjadę o 11.00. On jeszcze nalegał, żeby koniecznie go odwiedzić. Rozmawialiśmy w czwartek o 19.00, nic nie wskazywało na to, że stanie się coś złego.
    Pan przewodniczący przyjechał do Warszawy po tym, jak zakończył spotkania z ludźmi w terenie – opowiada Janusz Maksymiuk.
    Według Janusza Maksymiuka, lider Samoobrony był w dobrej kondycji psychicznej. – Na pewno nie był załamany, niektórzy jego znajomi wypowiadali się w mediach, że Andrzej Lepper był „inny”. Oczywiście, był inny, to nie był taki Andrzej Lepper jak chociażby rok temu. Uważał, że w obecnej sytuacji ma czas, że nie musi się spieszyć. Kiedyś szybko mówił, szybko działał, ostatnio zwykł mawiać – „ja mam czas, niech inni się martwią”.
    Janusz Maksymiuk wspomina, że razem z byłym wicemarszałkiem przygotowywali się do startu w kampanii wyborczej. – Mieliśmy z Andrzejem Lepperem wspólne plany, mieliśmy podjąć decyzję, czy do kampanii idziemy sami, czy w koalicji z Polską Partią Pracy…
    Więcej pod linkiem, tam też jest ciekawy dokument
    http://sowa.quicksnake.net/Politics/Nie-jestem-pewny-czy-to-byo-samobojstwo-mowi-Janusz-Maksymiuk

  39. greczyn 6 sierpnia 2011 o 8:43 pm

    Nie wiem czy to już było
    ale jestem tak dobity tym co usłyszałem
    że nie mam siły sprawdzać na blogu

    Przerażające
    To wszystko jest ukartowane?
    Śmierć Leppera ma na celu podważenie werdyktu Czumy ?
    Trzeba było coś z tym zrobić ?

    Patrz link

    Nie jestem w stanie tego komentować.
    Perfidia i bestialstwo niektórych jest nie do wyobrażenia.

    Nawet gdybyśmy my wymyślili jakąś najstraszniejszą teorię spiskową,
    to nasza wyobraźnia nie będzie w stanie dorównać temu co oni realizują w rzeczywistości.

    To i tak nie nie będzie to nawet ułamkiem tego co oni realizują w rzeczywistości.

    A gdy to realizują, to my patrzący na to, nie chcemy uwierzyć że to prawda,
    ponieważ – tak myślimy – żaden człowiek nie mógłby czegoś takiego zrobić.

    Zrób coś tak przerażającego,
    żeby nikt nie mógł uwierzyć że to prawda
    To jest ich motto

    • monitorpolski 6 sierpnia 2011 o 9:35 pm

      EGZORCYSTY!!!! EGZORCYSTY!!!!
      IDŹ PRECZ SZATANIE!!!

  40. 999AQQ 6 sierpnia 2011 o 9:15 pm

    http://www.youtube.com/watch?v=0qGzXn8_j-4&feature=player_embedded#at=27 typowa manipulacja dla łże-meNdiów.

  41. Krzysztof M 6 sierpnia 2011 o 9:32 pm

    A dlaczego na liście osób, które zginęły w „niewyjaśnionych okolicznościach” zabrakło Filipa Adwenta, posła LPR?

  42. monitorpolski 6 sierpnia 2011 o 9:36 pm

    Ditka, ma być o Lepperze – kilka komentarzy już wylądowało w koszu. Poczekaj do jutra.

  43. Ditka 6 sierpnia 2011 o 9:41 pm

    monitor ok przepraszam

  44. flg 7 sierpnia 2011 o 9:29 am

    A ja mogę się „założyć” (choć może nietrafione w takiej sytuacji stwierdzenie), że ktoś ś.p.AL pomógł w opuszczeniu tego świata. Przecież nie raz byliśmy świadkami historii, w których ś.p. AL potwierdzał posiadanie odpowiednich dokumentów na najważniejsze osoby w Polsce. Wybory w zasadzie za pasem, więc dziwnym trafem dochodzi do tej tragedii tuż przed rozpoczęciem kampanii wyborczej. Życie mnie nauczyło, że nie rządzi się przypadkami. Wiedząc, że media kłamią, na koniec jedno pytanie: „Cui bono?”

  45. wacpan 7 sierpnia 2011 o 10:07 am

  46. Annah. 7 sierpnia 2011 o 10:53 am

    Służby specjalne, politycy i mafia…cz.2

  47. Jony 7 sierpnia 2011 o 9:17 pm

  48. Jony 7 sierpnia 2011 o 9:44 pm

  49. Jony 7 sierpnia 2011 o 9:51 pm