Sanocki kontra Sikorski

Posłuchaj > rozmowa z Januszem Sanockim nt. wycofania poparcia przez PiS
(…) Białoruś jest obecnie jedynym suwerennym krajem w Europie. Nawet Szwajcaria jest już pod butem globalistów, o czym świadczą jej ostatnie decyzje co do zablokowania franka. (…)  Globalnych terrorystów boli to, że Łukaszenko przejrzał ich plany i nie dopuścił do przejęcia mediów, wywalając na zbity pysk medialnych zbirów Sorosa, odpowiedników tych, którzy w Polsce zrobili naszej młodzieży siano z mózgów (…) 

Sanockiemu te bzdurne zarzuty są tylko na rękę, kliknij

  • Rozmowa z Jauszem Sanockim, 10 września 2011r
    Głośna sprawa wycofania poparcia PiS wobec kandydata na Senatora RP, Janusza Sanockiego w mediach jest przedstawiana jednostronnie – zarzucając mu pro -białoruskie nastawienie i nieuzasadnioną sympatię do Łukaszenki. Gazeta Wyborcza ma do niego pretensję, że >>oprotestował pomysł „Tygodnika Podhalańskiego”, by gazety lokalne wsparły uwięzionego na Białorusi Andrzeja Poczobuta, korespondenta „Gazety”<< nie wspominając nic, że w tym samym czasie w krakowskim więzieniu gnił bezpodstawnie skazany działacz opozycyjny Tadeusz Chołda, o którym jakoś Wyborcza nie chciała słyszeć, tak samo jak tysiącach osób niewinnie skazanych przez polski wymiar sprawiedliwości.

Jest znacznie gorzej – w polskich więzieniach ludzie umierają męczeńską śmiercią głodową. To jednak dla GW, Moniki Olejnik i Ministra Radka Sikorskiego nie jest ważne – dostają niemal amoku tylko dlatego, że jakiś dziennikarz odważył się pochwalić dokonania Łukaszenki. Tak, ma być tajemnicą, że Łukaszenko, mimo sankcji i ataków zewnętrznych, znacznie lepiej sobie radzi i ma większe poważanie w narodzie niż Donald Tusk i jego kolesie.

Nie ukrywam, że jestem całym sercem za Aleksandrem Łukaszenką i jego polityką suwerenności narodowej i niezależności finansowej i gospodarczej. Mam gdzieś to, że mnie zaczną wyzywać i publikować na mój temat paszkwile, gdyż podobnie jak Janusz Sanocki chwalę Białoruś.

Moja opinia wynika jednak nie z bezpośredniej obserwacji – nie miałem okazji pojechać tam w marcu razem z p. Januszem, gdyż się rozchorowałem. Wystarczy mi jednak to co czytam i co publikują na temat tego kraju media „depopulacyjne” – tak nazywam media kryminalne, które robią wszystko by usidłać Polaków w globalnym obozie koncentracyjnym pod zarządem tzw. „rządu światowego”. jeśli uważacie, że przesadzam i nie ma czegoś takiego jak „rząd światowy”, to powiedzcie mi – a co to jest?:
http://www.dni.gov/nic/PDF_2025/2025_Global_Governance.pdf
Białoruś jest obecnie jedynym suwerennym krajem w Europie. Nawet Szwajcaria jest  już pod butem globalistów, o czym świadczą jej ostatnie decyzje co do zablokowania franka. Norwegia jak wiadomo jest pod ostrym obstrzałem, instytucje banksterskie mają się w niej dobrze.

Globalnych terrorystów boli to, że Łukaszenko przejrzał ich plany i nie dopuścił do przejęcia mediów, wywalając na zbity pysk medialnych zbirów Sorosa, odpowiedników tych, którzy w Polsce zrobili naszej młodzieży siano z mózgów.
Po drugie, nie dopuścił do osiedlenia się międzynarodowych korporacji, które działają w większości krajów na zasadzie konia trojańskiego – najpierw się odpowiednio lokując, a potem zawierając kontrakty tylko ze swoimi oraz przejmując mniejsze niezależne biznesy. Przez takie działanie jedyne większe polskie firmy jakie nam zostały to chyba tylko kilka przedsiębiorstw państwowych, które PO za wszelką cenę chce szybko sprywatyzować, żeby broń Boże nie doczekały rządów PiS.
Jesteśmy także powoli mordowani i sterylizowani aspartamem, fluorem, dodatkami do żywności, po cichu wprowadzanym GMO, chemtrailami, itd. czego Białorusini dzięki Łukaszence jak na razie uniknęli.

Łukaszenko utrzymał białoruski majątek w rękach obywateli, podobnie zresztą jak Kaddafi, co się tak skończyło jak niedawno mieliśmy okazję zobaczyć – interwencją militarną.
Łukaszenko ma jednak większe atuty w rękawie niż Kaddafi, mało się o tym mówi, ale Białoruś jest prawdopodobnie cichą potęgą nuklearną. I tego żaden Soros, Rockefeller ani Rotszyld nie ruszy militarnie.
Dlatego zdecydowano, że Białorusią „zajmie się” Polska, że będzie to finansowane z pieniędzy polskich podatników i że być może jeśli dojdzie do starcia to ginąć będą polscy żołnierze. tak mi to wygląda, nie winię nawet Min. Sikorskiego za to co robi, widocznie musi to robić. Za długo pracował w wylęgarni neokonserwatystów (czyt. syjonistów trockistowskich) American Enterprise Institute, pod dozorem samego Normana Podhoretza (zwolennik światowej wojny atomowej) żeby nie wiedział co za odmowę wykonania rozkazu może czekać. Nie, nie sugeruję, że polskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych jest kierowane z Waszyngtonu, ja tylko tak przypuszczam, bowiem podobnie jak Janusz Sanocki, nie widzę innego powodu nienawiści do Białorusi.

Zapraszam teraz do rozmowy jaką przeprowadziłem z red. naczelnym „Nowin Nyskich” Januszem Sanockim. Poniżej jest list otwarty kandydata na senatora.

Nysa dnia 8 września 2011 r.Janusz Sanocki
Kandydat do Senatu
Okręg nr 51Pan
Jarosław Kaczyński
Prezes „Prawa i Sprawiedliwości”List otwartySzanowny Panie Prezesie!
W dniu wczorajszym została mi przekazana wiadomość iż kierownictwo polityczne „Prawa i Sprawiedliwości” cofnęło mi rekomendację w wyborach senackich, po enuncjacjach ministra Sikorskiego, który napiętnował mnie za napisany pół roku temu, reportaż o Białorusi i podanie w nim m.in. informacji, że za Łukaszenki nastąpił w tym kraju wzrost gospodarczy.
Nie mam do Pana, ani do polityków PiS pretensji o taką, a nie inną decyzję. Rozumiem presję pod jaką działacie wobec zmasowanej nagonki na Pana i na kierowaną przez Pana partię. Jednak pozwalam sobie zwrócić uwagę na kilka faktów, które w niniejszej sprawie mają ogromne znaczenie.
Po pierwsze jako dziennikarz od lat 18 publikujący własne teksty nigdy nie uchybiłem w nich ani obowiązkowi zwykłej rzetelności, ani też nie straciłem z oczu interesu Polski.
Po drugie – atak ministra Sikorskiego na mnie i mój tekst opiera się na jego przekonaniu iż ministrowi wolno narzucić dziennikarzowi co o kim wolno pisać, oraz że w tym przypadku minister może dyktować co jest „karygodne” i zasługuje na potępienie, a co „chwalebne” i za co dostaje się nagrody . O ile mi wiadomo tylko wychwalanie nazizmu i komunizmu jest w naszym systemie prawnym zakazane i nawet analizując okres rządów Hitlera, wolno komentować różne aspekty życia gospodarczego czy społecznego. Wszelkie uroszczczenia ministra Sikorskiego do określania co wolno pisać są w tym przypadku zamachem na wolność słowa. Nie mówiąc o tym, że są zwykłym nadużyciem intelektualnym i brutalną próbą przypisania moim wypowiedziom, a pośrednio Panu oraz „Prawu i Sprawiedliwości”. Polityczna i przedwyborcza motywacja takich działań jest aż nadto czytelna. Nigdy bowiem w moich tekstach nie gloryfikowałem politycznej strony rządów pana Łukaszenki. Byłoby to sprzeczne z moimi przekonaniami, których prawdziwości dowodzę całym swoim życiem. W końcu to za walkę o wolność pan Jaruzelski raczył był wsadzać mnie kilkakrotnie do więzienia, na ponad 1,5 roku, zaś Prezydent RP przyznał mi Srebrny Krzyż Zasługi za wkład w budowę społeczeństwa demokratycznego w Polsce. Przypisywanie mi przez ministra Sikorskiego gloryfikacji dyktatury jako takiej, jest z jego strony zwykłą podłością.
Po trzecie – jak zwykle bywa – prawdziwą przyczyną ataku ministra Sikorskiego na moją osobę, nie są oczywiście te urywki reportażu napisanego zresztą pół roku temu, ale fakt że od lat krytykuję stan polskiego wymiaru sprawiedliwości, zwłaszcza pod rządami ekipy Tuska, której działania uważam za szczególnie szkodliwe i destrukcyjne – na co dysponuję setkami przykładów. Uważam – mając ku temu istotne i liczne dowody, że w wychodzeniu z komunizmu nie wyprzedziliśmy zbyt daleko Białorusi, a główna w tym zasługa rządów Platformy i jej liderów, w tym również ministra Sikorskiego.
Po czwarte – zwracam uwagę Pana Prezesa, że zaatakował mnie człowiek o mentalności błazna, który miał czelność nazwać urzędującego prezydenta Polski, śp. Lecha Kaczyńskiego „chamem” i który – moim zdaniem ośmiesza Polskę i kompromituje swoimi działaniami pełniony przez siebie urząd. Ocena informacji podawanych przez tego typu „źródła dezinformacji” powinna być szczególnie wnikliwa.
I po piąte – rozumiem jak powiedziałem Pańską sytuację, presję jakiej Pan podlega i nie mam pretensji o decyzję cofnięcia mi rekomendacji, wszak nawet nie jestem członkiem „Prawa i Sprawiedliwości”. Jednak zachęcam Pana do większej odwagi i zaufania do samego siebie i wiary we własne zamierzenia, a także do większego zaufania do Polaków, którzy coraz jaśniej dostrzegają że kolejne ataki, płynące ze strony obecnie rządzących na PiS, na Pana, a także na poszczególnych kandydatów do parlamentu, są brudną wyborczą grą i w istocie mają na celu odwrócenie uwagi od braku osiągnięć obecnego rządu i jego ministrów.
Minister Sikorski atakuje mnie nie za jakieś tam zdania o Białorusi, które zresztą nie zawierają żadnej apoteozy dyktatury, a za to, że jako dziennikarz i jako działacz społeczny, zupełnie niezależny od wszelkich partii, krytycznie piszę o rządzie Tuska i jego „dokonaniach” widząc w nich po prostu zagrożenie dla wolności Polski i wolności obywatelskiej. Zresztą jawnym tego dowodem jest właśnie wystąpienie ministra Sikorskiego w mojej sprawie – tylko bowiem człowiek o mentalności totalitarnej, może rościć sobie prawo jako minister, do orzekania, co wolno pisać dziennikarzowi. Jeśli wyrażone przeze mnie opinie są nieprawdziwe, niech Sikorski wykaże ich błędność. Jeśli natomiast są prawdziwe, to za co mam być ukarany?
Niezależnie od okoliczności jakie zaistniały zapewniam Pana o moim poparciu, natomiast z wyborów oczywiście się nie wycofuję. Nie uczyniłem, ani nie napisałem niczego czego miałbym się wstydzić, albo czemu musiałbym zaprzeczać, a cel jaki mi przyświeca w tych wyborach – doprowadzenie do gruntownej reformy polskiego wymiaru sprawiedliwości , uwolnienie go od powszechnej patologii i korupcji (w tym politycznej) nie może zostać zarzucony dlatego, że jakiś niepoważny człowiek, który przez zbieg okoliczności został ministrem i ma dostęp do Twittera, wystukał na mój temat na klawiaturze kilka – z powietrza wziętych -opinii.
Nie dajmy się zwariować!
Z wyrazami szacunkuJanusz Sanocki
Kandydat na Senatora
Okręg 51
73 responses to “Sanocki kontra Sikorski

  1. Talbot 10 Wrzesień 2011 o 9:38 pm

    Monitor – możesz mnie podejrzewać o agenturalną działalność…twoja wola. Także będę głosował na PIS. Zawsze pisałem na innych forach, że PiS jest jedyną naszą szansą, na rozpieprzenie patologicznych układów w polskiej polityce.

    • monitorpolski 10 Wrzesień 2011 o 9:51 pm

      Czyny mówią o ludziach. Nic nie podejrzewam, po prostu nie chce pewnych treści na blogu, gdyż uważam, że nie służą sprawie.

  2. POlskaWbudowie 10 Wrzesień 2011 o 9:41 pm

    http://www.wykop.pl/link/873863

    • monitorpolski 10 Wrzesień 2011 o 9:55 pm

      Super!

      • POlskaWbudowie 10 Wrzesień 2011 o 10:45 pm

        23:10 Adamek – Kliczko
        http://www.ustream.tv/channel/usopen123

    • Święty 11 Wrzesień 2011 o 12:37 am

      wiecej takich filmow!!

  3. galluss 10 Wrzesień 2011 o 9:41 pm

    przynajmniej Sanocki mówi prawdę, że na Białorusi nie ma bezrobocia i praktycznie jest zerowe!!!!
    i teraz napisze coś dla emigrantów:

    Oficjalnie mówię, że w POLSCE 30 % osób w ogóle nie pracuje, ponieważ nie mają żadnej szansy na znalezienie pracy! w urzędach pracy jest zarejestrowana połowa z tych 30 %, czyli, że dane z urzędów pracy musimy mnożyć razy dwa!!! To jest tragedia Narodowa wywołana przez Syjonistycznych banksterów. Jak to możliwe, że w kraju z którego wyjechało 4 miliony Polaków aby zostawić dla reszty miejsce na pracę, bezrobocie stale rośnie

    te 30 % osób pracuje w jakichś pracach dorywczych, np.: przy niewolniczym rozkładaniu towaru na półkach w marketach za 5 zł na godzinę (miesięcznie może zarobią z 300 zł) lub kopiąc rowy, lub jeszcze gdzieś na czarno. A cała reszta Polaków pracuje na umowę zlecenie i za 1000-1200 zł. Nigdzie nie można dostać umowę o pracę i nawet teraz już zatrudniają coraz częściej na umowę o dzieło.

    autentycznie 1/3 Polaków nie ma pracy i byt w ogóle nie jest zagwarantowany w tym kraju, jesteśmy najbardziej upodlonym Narodem Europy bo miesięcznie zarabiamy 350 euro a ceny mamy Europejskie.

    • monitorpolski 10 Wrzesień 2011 o 9:54 pm

      Konkretny wpis Gallus, daje wiedzę i jest przyswajalny. Niestety, szczególnie młodzi ludzie, uwarunkowani jak psy Pawłowa, jak słyszą pewne terminy to się odwracają. I nie przekonasz. Musisz podejść podstępem, powoli i wdrążyć im jakiś jeden bolący fakt, który będzie ich męczył – wtedy się zainteresują innymi. A jak wylewasz zimną wodę na łeb, to uciekają!

      • zenobiusz 10 Wrzesień 2011 o 10:06 pm

        A tymczasem:
        http://zenobiusz.wordpress.com/2011/09/10/rosyjski-raport-34-terytorium-libii-pod-kontrola-lojalistow/
        I co NATO min ,Sikorski.

        • monitorpolski 10 Wrzesień 2011 o 10:28 pm

          Wg. mnie to dobrze. Im bardziej ich Libia osłabi tym lepiej. NATO zeszło na neohitlerowskie psy, które gryzą dla międzynarodowej sitwy banksterskiej. Słabną z dnia na dzień, co nie znaczy, że nie są groźni – wręcz przeciwnie. Możemy oczekiwać zaognienia sytuacji.

    • galluss 10 Wrzesień 2011 o 9:56 pm

      odnośnie wypowiedzi Janusza Sanockiego:

      Jeszcze dodam, że Pana Sik****iego widziałem u mnie na starym rynku w województwie kujawsko pomorskim – Byd**szcz – z całą swoją rodziną i żoną. Ten Pan (agent al-cia-dy) delektował się ciastkami i kawą podczas gdy 200 metrów dalej po drugiej stronie starego rynku żebrali bezdomni Nawet nie mogłem do niego podejść ponieważ na całym starym rynku byli rozstawienie ochroniarze. Wstyd i hańba dla Polaków, że pozwalają takiemu człowiekowi wejść na stary rynek obojętnego miasta i potem okupować cały stary rynek za pośrednictwem ochroniarzy opłacanych!!!

      nazwisko celowo ocenzurowane. Panie Sik**ski BYD**SZCZ nie życzy sobie więcej oglądać Pana twarzy w naszym mieście i nie jest to tylko moje zdanie tylko kilkudziesięciu innych osób,z którymi przeprowadziłem wywiad na pana temat

    • Kurohige 10 Wrzesień 2011 o 10:14 pm

      Gallus chyba żyjemy w kompletnie innych Polskach. To co napisałeś ma się kompletnie nijak do rzeczywistości. 30%? Niektórzy to mają wyobraźnię…

      • galluss 10 Wrzesień 2011 o 10:26 pm

        oczywiście, że 30 % nie ma pracy, w samych urzędach pracy jest zarejestrowanych około 12 % i teraz tę liczbę pomnóż razy 2 i dodaj jeszcze parę procent. Przepraszam ciebie bardzo, ale czy ty uważasz, że praca na czarno przy kopaniu rowów za 900 zł, lub dorabianie sobie w markecie parę dni w tygodniu jest pracą?

        Albo mówimy o stałej pracy, albo o dorywczej… bo dorywczą pracę nie można nazwać pracą i dlatego ci co pracują maksymalnie 3 dni w tygodniu za pośrednictwem agencji zatrudnienia również są bezrobotni bo się z pensji takiej nie utrzymają. Tak więc wyobraźnie to chyba ty masz a ja mówię o faktach.

        • Kurohige 10 Wrzesień 2011 o 11:03 pm

          Nie wiem jak jest Twojej okolicy ale u mnie rzeczywistość jest zgoła inna. Mój ojciec ma swoją działalność, jest brukarzem i zatrudnia kilka osób. Wiesz jak trudno mu jest znaleźć kogoś, kto by pracował za 12zł za godzinę? Widziałem ludków, którzy przychodzili, popracowali dwa dni i narzekali, że jest za ciężko. Może jest to „kopanie rowów” ale do 900zł daleko…

          • freenata 10 Wrzesień 2011 o 11:46 pm

            3 euro na godzinę. Szok! Netto, czy brutto? Umowa – zlecenie? Branża też wyjątkowo lekka….żyć nie umierać… Na dodatek opisujesz makro na bazie mikro. Nie wiem czy wiesz, ale wiele podstawowych produktów spożywczych kosztuje w Polsce więcej niż w Niemczech.

            • Kurohige 11 Wrzesień 2011 o 3:29 pm

              Netto. Przeczytaj jeszcze raz mój komentarz i komentarz Gallusa, do którego się odniosłem. Czy ja w ogóle wspominałem coś o cenach? Czy on wspomniał? Ja tylko zwróciłem uwagę, że liczby, które on przedstawił kompletnie mi nie pasują. Skala mikro skalą mikro ale żyję już na tym świecie prawie 30 lat i swoje widziałem/wiem.

          • Tomi 11 Wrzesień 2011 o 1:56 am

            A gdzie to jest bo własnie zbankrutowałem i muszę iść do pracy ?;P

            • 999AQQ 11 Wrzesień 2011 o 10:50 pm

              Też chętnie za 12zł/h. położe bruk.!

      • falszywyprorok 10 Wrzesień 2011 o 10:27 pm

        Nienawidzę kretynów a ty nim jesteś, dlatego napiszę jak jest :
        Ja nie pracuję, nie mogę być zarejestrowany jako bezrobotny!!! Jako poszukujący pracy, tylko i wyłącznie. Bezrobocie wedle GUS masz na poziomie bodajże 12% teraz i to są ludzie zarejestrowani jako BEZROBOTNI. Natomiast drugie lub trzecie tyle jest zarejestrowane jako poszukujący pracy, lub w ogóle(jak ja antystemowy) i oni nie licza sie do tych 12%.
        Nie maja prawa do zasiłku, więc zanim coś napiszesz o wyobraźni to pomyśl dwa razy, jesteś idiotą. Obrażam Cię ponieważ nienawidzę idiotów którzy wyszydzają innych tylko na podstawie własnej ignorancji.

        • falszywyprorok 10 Wrzesień 2011 o 10:37 pm

          I nie wynika z tego że ja jestem bezrobotny, bo ja nie potrzebuję etatu by żyć…. jebać konsumpcjonizm. Poza tym tysiące młodych jest porejestrowanych jako pracownicy w firmach rodzinnych a tak naprawdę sobie studiuje a nie pracuje.
          Rozmawiałem ostatnio z b. bogatym człowiekiem przy wódce i w środowiskach bogaczy, bank=żyd, to co tu piszecie to jest jasne. Tylko motłoch który robi na etacie jest za głupi by to pojąć. Milionerzy dostają od „żyda” milionowe kredyty na procencie 1/2% a lemingi etatowcy po kilkaset tysięcy na procent 8 do 10. To jest zniewalanie etatowców bo z nich i tak nie ma żadnego pożytku dla państwa. To jest siła robocza.
          Po wyborach, które wiadomo że PO wygra, możecie się łudzić – ale PO WYGRA to pewne!!!
          Przycisną tak śrubkę, że faktycznie może dojść do zamieszek.

          Ostatnio był tu wpis jakiegoś leśnego, szykujcie się, kupcie sobie jakieś noże, krzesiwa, nasiona, zapasy konserwowanej żywności, nie wydacie więcej jak 1000 pln a w przypadku zamieszek, wyłączenia prądu – przetrwacie.
          Etatowcy są pierwsi z którymi nikt sie nie będzie liczył, to zwykłe bydło sterowane z telewizora, bogacze są przygotowani. Oni wiedzą że trują nas zewsząd i rękoma etatowców którzy pójdą robić chaos zbuduje się tu totalitarny system.

          Wybory są ustawione, PO wygrywa rozkład głosów będzie taki że zostanie zawiązana konstytucyjna większość PO/SLD/PSL, po dokręceniu śrubki ludzie wyjdą na ulicę – Kaczyński będzie jątrzył i podburzał, wprowadzone będą spore poprawki do konstytucji. A wkrótce potem cała UE się przeobrazi, Polska prawdopodobnie będzie prekursorem nowego systemu.

          • falszywyprorok 10 Wrzesień 2011 o 10:46 pm

            Wszyscy tutaj przeglądający, należycie do bardziej świadomej części społeczeństwa. Wielu agentów próbuje wami manipulować i wprowadzić was w etap paranoi. Musicie myśleć trzeźwo, zamiast szukać i czytać bzdury o eleninach, nibirach i innych NWO – NIC NA TO NIE JESTEŚCIE W STANIE ZARADZIĆ – NIC. Nie próbujcie uświadamiać lemingów, nie przebijecie telewizji. Wiedza jest na wyciągnięcie ręki, na kliknięcie myszką, kto nie ma woli by jej zasmakować, niech zostanie niewolnikiem albo umrze – takie jednostki nie mają znaczenia.

            Dbajcie o bliskich, szykujcie się, czytajcie strony typu : http://domowy-survival.pl/
            oglądajcie filmy i seriale np bear Gryllls czy Les Stroud oraz inne survivalowe poradniki w necie. Zadajcie sobie pytanie : co jak nagle wprowadzą chipy a wy nie będziecie przygotowani? Nie będziecie w stanie opuścić wielkich miast gett a nawet jeśli to nie będziecie mieli wiedzy i narzędzi by przetrwać bez dóbr konsumpcyjnych.

            Nie sieje paniki, wzywam jedynie do zdobywania wiedzy.

            • freenata 11 Wrzesień 2011 o 12:21 am

              Wiesz, może z tymi lemingami nie jest tak żle. Może niepostrzeżenie dojrzało w nich zrozumienie pewnych fundamentalnych aspektów naszego realu. Zwycięstwo PO nie wydaje mi się przesądzone. Uważam, że Kaczyński jest z „innej gliny”, jego polityka jest bardzo zręczna. Może uda się zminimalizować zagrożenia i przepłynąć te rafy. Obecna sytuacja rzeczywiście jest fatalna. Rządy socjopatów nie mogą wydawać dobrych owoców. Tak to ogólnie widzę. Same tezy bez rozwinięcia. Pozdrawiam wszystkich Patriotów.

              • Konarski 11 Wrzesień 2011 o 12:29 am

                Zwycięstwo PO oznacza wzrost podatku VAT z 23 do 35% na wszystko i dodatkowo podatek katastralny od 1 do2% wartości nieruchomości rocznie.
                Dodatkowo dalsze szaleńcze zadłużanie kraju u lichwy.
                Kim oni są, że działają wbrew interesowi państwa i jego obywateli?

                • Konarski 11 Wrzesień 2011 o 12:29 am

                  Sprostowanie – do 25% oczywiście.

        • Kurohige 10 Wrzesień 2011 o 11:00 pm

          Czy ja Cię w jakikolwiek sposób obraziłem czy po prostu umiesz dyskutować na poziomie przedszkolaka?
          Ja w te 30% nie wierzę i napisałem to na podstawie obserwacji. Wszyscy moi znajomi mają pracę a wg tego co napisał Gallus nie powinna jej mieć 1/3.

          • falszywyprorok 11 Wrzesień 2011 o 1:20 pm

            skala mikro, masz bogatego tatusia więc nie zadajesz się z biedotą – proste

            • Kurohige 11 Wrzesień 2011 o 3:37 pm

              Widzę, że poziom dyskusji z Tobą się nie poprawił. Ok. Nie dam się sprowokować ;).
              Miałeś kiedyś do czynienia z kilkuosobową działalnością budowlaną żeby stwierdzić, że „mam bogatego tatusia”? Jestem elektronikiem z wykształceniem wyższym i nie potrzebuję bogatego tatusia bo umiem się o siebie i swoją rodzinę zatroszczyć. Ale wkurzają mnie ludzie (nie mówię, że Ty taki jesteś), którzy potrafią tylko narzekać. Nie podoba Ci się Twój los? Zepnij poślady i weź się do roboty/nauki.
              Jest w urzędzie masa kursów, które można odbyć (bezpłatnie z tego co się orientuję) i podnieść swoje kwalifikacje ale po co skoro lepiej biadolić jak to ja dostałem w dupę od życia. Widziałem ostatnio nawet jakąś agencję/firmę gdzie można było zrobić kursy cisco również bezpłatnie. No ale po co mam się męczyć? O.o

              • 999AQQ 11 Wrzesień 2011 o 10:53 pm

                Kuro… sp…aj trolu na onet i wp.

              • jaro 12 Wrzesień 2011 o 3:12 pm

                Chłopie… Z twojego okna strasznie mało widać. Zdejmij klapki a oczu i wyjdź na spacer. Zobaczysz więcej…

      • freenata 10 Wrzesień 2011 o 11:06 pm

        W jakiej Polsce żyjesz? Napisz, jak możesz.

    • O Rzesz 10 Wrzesień 2011 o 10:31 pm

      Nie tylko jesteśmy narodem upodlonym ale jeszcze marnujemy siły i środki na coś co w niczym nie służy naszemu interesowi narodowemu.

  4. OlO 10 Wrzesień 2011 o 9:53 pm

    Uwaga! Twój telefon komórkowy jest na podsłuchu
    Szpiegowanie rozmów prowadzonych przez telefony komórkowe to zjawisko powszechne. Można to robić za pomocą specjalnego oprogramowania albo przy pomocy mikropluskwy.
    Nie pomaga kupowanie sekretnej komórki i kolejnych kart pre-paid. Fachowcy i tak cię znajdą.
    Ludzie, którym zależy na poufności pewnych rozmów czy firmowych tajemnic, najczęściej nie mają pojęcia, jak łatwo osobom niepowołanym wejść w ich posiadanie. Tak uważa Tomasz Wilusz, specjalista od ochrony informacji, monitoringu i przeciwdziałania szpiegostwu gospodarczemu z Royal Security.
    – Urządzeń specjalistycznych do podsłuchu jest mnóstwo i są łatwo dostępne. Także cenowo – tłumaczy Wilusz. – Kosztują od kilkuset złotych do kilkuset tysięcy. Ich zakup nie wymaga żadnych zezwoleń. Chociaż są także produkty sprzedawane wyłącznie organom uprawnionym np. policji, ABW, CBA, SWW, SKW itd. (…)
    http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090720/NOWETECHNOLOGIE/418362883

    • O Rzesz 10 Wrzesień 2011 o 10:34 pm

      Taaa … możliwości jest wiele jak choć by i ta:
      http://bellum.com.pl/amerykanska-baza-podsluchowa-na-mazurach/

      • O Rzesz 10 Wrzesień 2011 o 10:40 pm

        Żeby nie było tak minorowo coś miłego dla ucha. Specjalna dedykacja dla czytelnika blogu ze Scarborough 😉

  5. ... 10 Wrzesień 2011 o 10:28 pm

    W blizszej lub dalszej przyszłości wszystkie panstwa swiata zostana unicestwione w ty tez Polska – na ich miejsce powstanie KRÓLESTWO BOŻE ale najpierw nadejdzie antychryst za ktorym cala bezbozna ziemia pojdzie w podziwie – OBJAWIENIE JANA 13:3-8 , Nie ma suwerennych panstw sa tylko panstwa ktore jedne grajka dobrych a drugie zlych policjantów a tak naprawde przywódcy jednych i drugich toruja droge dla antychrysta : http://zbawieni.com/forumdisplay.php?fid=5

    ZNISZCZENIE globalnego systemu w tym tez Polski i powolanie na ich miejsce KRÓLESTWA BOŻEGO m.in :

    ” Czwarte królestwo będzie mocne jak żelazo, bo żelazo wszystko kruszy i łamie; i jak żelazo, które kruszy, tak i ono wszystko skruszy i zdruzgocze. (41) A że widziałeś nogi i palce po części z gliny, a po części z żelaza, znaczy, że królestwo będzie rozdzielone, lecz będzie miało coś z trwałości żelaza, jak widziałeś żelazo zmieszane z ziemią gliniastą. (42) A to, że palce u nóg były po części z żelaza, a po części z gliny, znaczy, że królestwo będzie po części mocne, a po części kruche. (43) A że widziałeś żelazo zmieszane z gliniastą ziemią, znaczy: zmieszają się z sobą, lecz jeden nie będzie się trzymał drugiego, tak jak żelazo nie może się zmieszać z gliną. (44) Za dni tych królów Bóg niebios stworzy królestwo, które na wieki nie będzie zniszczone, a królestwo to nie przejdzie na inny lud; zniszczy i usunie wszystkie owe królestwa, lecz samo ostoi się na wieki, (45) jak to widziałeś, że od góry oderwał się kamień bez udziału rąk, rozbił żelazo i miedź, glinę, srebro, złoto ” KSIĘGA DANIELA 2″40-45

    , ” widziałem w widzeniach nocnych: Oto na obłokach niebieskich przyszedł ktoś, podobny do Syna Człowieczego; doszedł do Sędziwego i stawiono go przed nim. (14) I dano mu władzę i chwałę, i królestwo, aby mu służyły wszystkie ludy, narody i języki, Jego władza – władzą wieczną, niezmienną, jego królestwo – niezniszczalne.” księga Daniela 7:13:1-4

    , ” Królestwo, władza i moc nad wszystkimi królestwami pod całym niebem będą przekazane ludowi Świętych Najwyższego. Jego królestwo jest królestwem wiecznym, a wszystkie moce jemu będą służyć i jemu będą poddane. ” KSIEGA DANIELA 7:27

    , ” I widziałem nowe niebo i nową ziemię; albowiem pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły ” OBJAWIENIE JANA 21:1

    , ” Powstają królowie ziemscy I książęta zmawiają się społem Przeciw Panu i Pomazańcowi jego: (3) Zerwijmy ich więzy I zrzućmy z siebie ich pęta! (4) Ten, który mieszka w niebie, śmieje się z nich, Pan im urąga. (5) Wtedy przemówi do nich w gniewie swoim I gwałtownością swoją przerazi ich: (6) Ja ustanowiłem króla mego na Syjonie, Świętej górze mojej. (7) Ogłoszę zarządzenie Pana: Rzekł do mnie: Synem moim jesteś, Dziś cię zrodziłem. (8) Proś mnie, a dam ci narody w dziedzictwo I krańce świata w posiadanie. (9) Rozgromisz je berłem żelaznym, Roztłuczesz jak naczynie gliniane. ” PSALM 2:2-9

  6. falszywyprorok 10 Wrzesień 2011 o 10:59 pm

    Nie pokazał się mój komentarz (nie widnieje jako do moderacji) więc napisze jeszcze raz :

    Nie traćcie czasu na szukanie w internecie informacji o NWO, Nibiru, Elenin, Chemtrailsach, Haarpach i innych takich. To wam nic nie da, lemingowi który jest sterowany telewizorem nie przemówicie do rozsądku, bo wasza siła przebicia jest 100 razy mniejsza niż mass mediów. Nie ma sensu tracić czasu, kto chce ma wiedzę na kliknięcie myszki…

    Na te wszystkie brzydkie rzeczy, nwo, nibiru itp nie macie i tak żadnego wpływu, „iliminatom” jak ich tu zwiecie, nie jesteście w stanie przeszkodzić w budowie nowego porządku. Nie macie szans, jedyne co możecie robić http://domowy-survival.pl/ czytać tego typu strony, poznawać wiedzę jak żyć bez dobrodziejstw konsumpcyjnych, bez kart kredytowych i bez chipa którego wam wsadzą.

    Będziemy wszyscy postawieni przed wyborem : chipuj się, idź do więzienia/bądź egzekucja, uciekaj zdala od miast/gett. A bez przygotowania pozdychacie w naturze.
    Kupićie sobie nóż, krzesiwo – nauczcie obsługiwać, busolę, stosowne ubrania, nauczcie się zbudować schronienie w lesie – macie dziecko to zbudujcie mu szałas- fajna zabawa, a nabierzecie doświadczenia. Konserwowana żywność by przeżyć miesiąc lub więcej, nasiona by przeżyć dłużej, czytajcie o rolnictwie. Kupujecie auto? Kupuj tylko z napędem na 4 koła, nawet osobowy ale w zimę czy lato poradzi sobie w delikatnym terenie. Macie możliwość kupienai broni palnej, kupujcie i trzymajcie w domach, gazowa też się zda – jest dobry sklepik w Czechach – wysyłkowy. Maski gazowe i te sprawy, lekarstwa, nauczcie się jak wykorzystywać roślinność jako lekarstwa i ile zdrowotnych właściwości kryje las.

    Poszerzajcie swoją wiedzę z którą coś możecie zrobić, wiedza o teoriach kosmicznych i innych sprawach, zatruwa wam tylko umysł. Na nic się ona wam nie przyda… Pomyślcie logicznie.

    Elenin i nibiriu, założę się że to psy opsy rozpoczęły całą jazdę z tym. To samo te haarpy, gdyby oni mogli kontrolować pogodę to dawno by doprowadzili do chaosu i nie kłopotaliby się z budowaniem systemu drobnymi kroczkami. Ekonomia – to jest ich jedyna broń, a co za tym idzie, wojsko, policja, media i wszystko co da się kupić. Przeżyjecie WOLNI tylko gdy nauczycie się żyć bez pieniędzy.

    • monitorpolski 10 Wrzesień 2011 o 11:21 pm

      Wsadziło cię w spam

    • zenobiusz 10 Wrzesień 2011 o 11:49 pm

      Masz całkowitą rację z jednym wyjątkiem.
      Z NWO można i należy walczyć.Poczytaj bloga. 🙂
      http://samotnywilk2011.wordpress.com/

    • monitorpolski 10 Wrzesień 2011 o 11:49 pm

      Sporo błędów w rozumowaniu. Miasta – getta, owszem. Ale poza gettami będzie rzeźnia. Dla nich to będą polowania jak na dzieci irackie dla zwyrodnialców w armii amerykańskiej. Mają noktowizory, detektory podczerwieni – będą łapanki, polowania nocne i dzienne, napalm, broń mikrofalowa itepe itede. Oni po to to robią, by mieć radochę przy rżnięciu ludzkiego bydła, by wydłupywać oczy, łamać ręce, wbijać na pal – mścić się za stulecia pokory. Zobaczcie co się dzieje w Libii – kim są ci ludzie potwory? To nie są Libijczycy, to nawet nie są Arabowie.
      Co możemy zrobić to jednoczyć się w grupy, wspólnie szkolić w survivalu, uczyć miłości w ciężkich czasach, myśleć już o czasach gdy może dojść do kanibalizmu. Nie mogę o wszystkim tu pisać co należy robić, ale sami się domyślcie. Nożem nie zawojujecie.
      Warto nawiązać kontakty z innymi narodami – póki można – Amerykanami, Australijczykami, Czechami, Białorusinami itd. Pomyśleć o sposobach kontaktu gdy nie będzie internetu. Zwykły drut pociągnięty pod ziemią załatwi łączność na niewielki dystans. Można pomyśleć o łączności laserowej – tą trudno wykryć, nie działa jednak w złą pogodę. Awaryjne systemy zasilania – panele słoneczne, małe elektrownie wiatrowe – wystarczy silnik na prąd stały i duży wentylator – to już generuje prąd w wystarczającej ilości na zasilenie np. lodówki czy grzałki.

      • falszywyprorok 11 Wrzesień 2011 o 2:11 am

        Świat jest tak wielki, że oni owszem będą polować dla zabawy, safari będą sobie urządząc. Ale wszystkich nie znajdą, zresztą będą miec opozycję wewnątrz miast, a nawet jeśli nie to głównie skupiać się będą na tym by takowa nie powstała. Z zewnątrz bedą likwidować pierw tych którzy im zagrażają – czyli zorganizowane skupiska ludzi niezachipowanych > to co Ty proponujesz.

        Już jest za późno by z nimi wygrać lub ich powstrzymać. Jak tylko w telewizji poinformują o chipach a będą jeszcze dostępne swobody komunikacyjne, to w 10 minut jestem gotów wyruszyć daleko od skupisk ludzi i przeżyc tam całe lata.

        Aby doszło do kanibalizmu pierw muszą wyczerpać się zapasy, przygotowany człowiek zdoła w tym czasie wytworzyć sobie własnę fabrykę żywności zdala od kanibali – nasiona plus polowanie.

        • zenobiusz 11 Wrzesień 2011 o 8:45 am

          Czemu siejesz defetyzm,a na wiadomość że można i trzeba walczyć pokojową bronią już teraz ,nie reagujesz.Nie sądzisz że to co głosisz to defetyzm ???
          „Masz całkowitą rację z jednym wyjątkiem.
          Z NWO można i należy walczyć.Poczytaj bloga.”
          http://samotnywilk2011.wordpress.com/

      • mm123 11 Wrzesień 2011 o 9:12 am

        Sposob kontaktu gdy nie bedzie internetu ? a moze tak powrot to golebi pocztowych? 😉
        Musze przyznac ze przeraza mnie to wszystko co moze nastapic.Najgorsze ze to co tu piszesz znajduje potwierdzenie na blogach niemieckich ktore rowniez czytuje .Mamy fajne 2 ksiazki survivalu jak przetrwac ,rozwazam na powaznie zakup jednej z nich.
        Znikajace blogi lub filmy tez sie zdarzaja ;( Ostatnio znikl pewien blog dotyczacy manipulacji pogodowych o tematyce haarp-chemtrails poparty twardymi dowodami w postaci chociazby mapy geo z widocznymi haarpringami ktore juz obecnie tuszuja podajac z 3 godzinnym opoznieniem. (nie mam pomyslu na rozsadny nick dlatego go wciaz zmieniam,sorry 🙂

        • monitorpolski 11 Wrzesień 2011 o 9:43 am

          Dutchsinse opublikował patenty, które się wykorzystuje do modyfikacji pogody – jak się okazuje, mają one wiele wspólnego z technologią orgonu Reicha. To są też rezonatory, działające na nieco innej zasadzie – są aktywne, podczas gdy orgonity są pasywne. Orgonity są nieco mniej skuteczne niż emitery mikrofalowe, ale z kolei mają inne cechy, kóre nie tylko mogą rozwiać chmury, ale i wprowadzić pozytywną (negatywną też) energię życiową. Sataniści obawiają się, że technologia Reicha wejdzie pod strzechy (a jest bardzo prosta w konstrukcji) i cały ich wysiłek depopulacyjny szlag trafi. Zauważ jaki idzie atak na orgonity na tym i innych blogach.

        • Misjonarz 11 Wrzesień 2011 o 11:07 am

          Podaj tytuły tych książek jak możesz

          • mm123 11 Wrzesień 2011 o 1:40 pm

            Misjonarz-
            tytuly tych ksiazek to „Das Handbuch der Selbst-versorgung ” Überleben in der Krise autorzy Marion&Michael Grandt i druga to „Überleben in der Krise” Das Handbuch für unsischere Zeiten autora James Wesley Rawies.

            • mm123 11 Wrzesień 2011 o 1:44 pm

              Proponuje jesli ktos zna niemiecki stronke z ksiazkami ktore otworza oczy 🙂
              http://www.kopp-verlag.de

    • seler 11 Wrzesień 2011 o 2:37 am

      Koher saharyjski – czajnik-palnik Kelly Kettle – turystyczny
      http://www.kellykettle.com video

      ze strony http://www.niusy.bajery.pl/thread/news.onet.pl/pl.rec.kajaki/7313

      super ekonomiczny sprzęt do gotowania – używał tego Wojciech Cejrowski podczas podróży

    • seler 11 Wrzesień 2011 o 2:45 am

      zapomniałem dodać video

      Koher saharyjski – czajnik-palnik Kelly Kettle – turystyczny
      http://www.kellykettle.com video

      ze strony http://www.niusy.bajery.pl/thread/news.onet.pl/pl.rec.kajaki/7313

      super ekonomiczny sprzęt do gotowania – używał tego Wojciech Cejrowski podczas podróży

  7. Konarski 10 Wrzesień 2011 o 11:05 pm

    Walka bokserska Adamek – Kliczko na żywo w necie tutaj.
    Właśnie się zaczyna.
    http://pl-sport.tv/stream-2.htm

    • monitorpolski 10 Wrzesień 2011 o 11:39 pm

      Nie ma szans.

      • Konarski 10 Wrzesień 2011 o 11:58 pm

        Faktycznie, i tak długo wytrzymał.
        Wzrost, waga, rozstaw ramion robią swoje.

        • Święty 11 Wrzesień 2011 o 12:35 am

          Adamek byl slabszy i z kazdym rokiem slabnie, niestety

          • Święty 11 Wrzesień 2011 o 12:57 am

            Po drugie polacy nie mogli ogladac polaka który walczy w polsce w polskiej telewizji, to gdzie my zyjemy?

  8. Ado 10 Wrzesień 2011 o 11:12 pm


    Ciekawy filmik,gdzie widać ewidentnie jak wybuchają piętra w wieży numer 7.Pzdr.

    • monitorpolski 10 Wrzesień 2011 o 11:34 pm

      Ado, zobacz co się dzieje z dachem – to był już nie dach ale pył w kształcie dachu. Podobnie z okienkami – to był pył w kształcie okienek. „Pull” oznaczało detonację bomby atomowej 150kT pod budynkiem. WTC7 był jednym z trzech, które miały oficjalnie wpisaną w planach nuklearną metodę wyburzenia. Użyto jej, na co są dowody.

      • Ado 11 Wrzesień 2011 o 12:16 am

        ”to był już nie dach ale pył w kształcie dachu”
        Że co???.
        Stoi budynek,a potem widać jak na każdym piętrze coś wybucha,co do atomówki,budynki wokół tego zawaliły by się też lub uległy pęknięciu,atomówka wybuchająca pod WTC7 nie rozwaliła by jednego budynku skoro mowa tu o 150kt,fala uderzeniowa zgniotła by fundamenty sąsiednich budynków,a nie tylko jeden budynek przy czym te obok stoją nietknięte,to wbrew prawom fiyzyki i zdrowemu rozsądkowi.Ładunki czy termit rozwiązał by sprawe.Wystarczy umieścić je w odpowiednim miejsu,trzeba obejrzeć jak już wspomniałem filmy o kontrolowanych wyburzeniach i czego do tego używają.Pzdr.

  9. iHe 11 Wrzesień 2011 o 1:00 am

    Mnie ciekawi,że dali sobie czas aż do 2025r,w sumie mielibyśmy kolejne 13 lat zsuwania się po równi pochyłej..Z tego co pamiętam Mi6 się szykuje na wojnę z terroryzmem z middle classe po 2025r.Zapobiegliwe gn.je.
    Od razu widać jaki to będzie super system jak już teraz myśli się o pacyfikacji całych narodów..

    „In 2007, the British Defense Ministry released a report in which they analyzed future trends in the world. Among many of the things predicted within 30 years are: “Information chips implanted in the brain. Electromagnetic pulse weapons. The middle classes becoming revolutionary, taking on the role of Marx’s proletariat. The population of countries in the Middle East increasing by 132%, while Europe’s drops as fertility falls. ‘Flashmobs’ – groups rapidly mobilised by criminal gangs or terrorists groups.”

    It further reported that, “The development of neutron weapons which destroy living organisms but not buildings ‘might make a weapon of choice for extreme ethnic cleansing in an increasingly populated world’. The use of unmanned weapons platforms would enable the ‘application of lethal force without human intervention, raising consequential legal and ethical issues’. The ‘explicit use’ of chemical, biological, radiological, and nuclear weapons and devices delivered by unmanned vehicles or missiles.” Further, “an implantable ‘information chip’ could be wired directly to the brain. A growing pervasiveness of information communications technology will enable states, terrorists or criminals, to mobilise ‘flashmobs’, challenging security forces to match this potential agility coupled with an ability to concentrate forces quickly in a small area.”

    In regards to social problems, “The middle classes could become a revolutionary class, taking the role envisaged for the proletariat by Marx.” Interestingly, “The thesis is based on a growing gap between the middle classes and the super-rich on one hand and an urban under-class threatening social order: ‘The world’s middle classes might unite, using access to knowledge, resources and skills to shape transnational processes in their own class interest’. Marxism could also be revived, it says, because of global inequality. An increased trend towards moral relativism and pragmatic values will encourage people to seek the ‘sanctuary provided by more rigid belief systems, including religious orthodoxy and doctrinaire political ideologies, such as popularism and Marxism’.”

    The report also forecasts that, “Globalisation may lead to levels of international integration that effectively bring inter-state warfare to an end. But it may lead to „inter-communal conflict” – communities with shared interests transcending national boundaries and resorting to the use of violence.”[7]”

    Automacik:

    „W 2007, Brytyjskie Ministerstwo obrony wypuszczał sprawozdanie w którym one zanalizowali przyszły (przyszłość; transakcja terminowa) kieruje (tendencja) w świecie. Wśród wielkiej ilości rzeczy przepowiedział (przepowiedziany) w obrębie 30 lat są: “Informacyjne kawałki (pieniądze) wszczepiane do mózgu. Elektromagnetyczne bronie pulsu. środek (środkowy) klasy robiący się (stosowny) rewolucyjny (rewolucjonista), przyjmujący rolę *Marx’s* proletariat. ludność państw w Wschód Bliski (bliskowschodni) powiększający (powiększenie; powiększający; powiększenie; powiększający) przez 132%, podczas gdy Europa obniża (opuszcza) jak (ponieważ) opadania urodzajności. ‘*Flashmobs*’ – grupa (grupuje) szybko zmobilizował przez przestępne brygady albo terrorystów grup.” To dalej (dalszy; popierać) powiadamiał co (żeby; który), “rozwój (opracowywanie) neutronowych broni który niszczy zamieszkanie organizmów ale nie budowle ‘mógłby wyrabiać broń wyboru dla krańcowego etnicznego oczyszczenia w coraz więcej zaludniany świat (światowy) ’. użycie *unmanned* platformy broni umożliwiałby ‘użytek (podanie) *lethal* moc (zmuszać do) bez ludzkiego interwencja (interwencyjny), podnoszący konsekwentny prawne (ustawowy) i etyczne wydania (wynik) ’. ‘wyraźne użycie ’ chemikalii, biologiczny, rentgenologiczny, i nuklearne bronie i urządzenia dostarczał przez *unmanned* środki lokomocji albo pociski.” Dalej (dalszy; popierać), “*implantable* ‘informacja (informacyjny; informacja) kawałek ’ mógłby być posyłany bezpośrednio do mózgu. wyrastanie *pervasiveness* informacyjnej technologii komunikacji będzie umożliwiać stanom (państwa), terroryści albo przestępcy, mobilizować ‘*flashmobs*’, kwestionowanie (rzucający wyzwanie; kwestionujący) bezpieczność siły zbrojne (zmusza) odpowiadać tej (to) potencjalnej zręczności połączył (połączony) z zdolnością skupiać siły zbrojne szybko w małej przestrzeni.” W spojrzeniach na socjalne kwestie, “środek (środkowy) klasy mógłby stawać się rewolucyjny (rewolucjonista) klasa (klasyfikować; klasowy), biorący rolę przewidywaną dla proletariatu przez *Marx*.” Z zainteresowaniem, “teza jest osadzana na wyrastaniu przerwy między środek (środkowy) klasyfikuje (klasy) i superbogaty z jednej strony i miejski pod klasa (klasowy) zagrażający (zagrażanie) socjalny rozkaz: ‘powszechne klasy środka mógłby łączyć, używający (używanie; przyzwyczajający się) dostęp (zwracać się do) do wiedzy, bogactwa i zręcznoś& kształtują transnarodowy (państwowy; obywatel) procesy w ich własnym klasowym zainteresowaniu ’. *Marxism* także mógłby być odradzany, to mówi (przemawia), z powodu globalnej nierówności. powiększana tendencja w kierunku do morał (moralny) *relativism* i pragmatyczne wartości będzie zachęcać ludzi (lud) odszukiwać ‘azyl zaopatrzył (zaopatrzony; pod warunkiem, że; zapewnił; zapewniony) przez bardziej (więcej) sztywny systemy wiary, włączający religijną ortodoksję i *doctrinaire* polityczne ideologie, w rodzaju *popularism* i *Marxism*’.” sprawozdanie także przewiduje co, “*Globalisation* może prowadzić do poziomów międzynarodowej integracji co (żeby; który) efektywnie przynoszą międzystanowe działania wojenne do końca. Ale to może prowadzić do „międzywspólny konflikt ” – wspólnoty z rozdzielanymi zainteresowaniami *transcending* narodowe (państwowy) granice i uciekający się (uciekanie się) do użycia gwałtu.”[7 ]”

  10. galluss 11 Wrzesień 2011 o 1:47 am

    już wiele tysięcy Polaków wie, że na Białorusi jest lepsze życie i Łukaszenka dba o swoich obywateli. NIE ma tam nędzy, NIE ma tam bezrobocia, NIE ma tam Syjonistycznych – okupacyjnych banksterów. Ja już wolę „reżim” Łukaszenki niż przybłędy koczownicze w „paplamencie” nie-polskim. Słuchajcie, ja jestem młodym człowiekiem ale zrozumiałem, że kolejnym problemem demokracji i dzikiego kapitalizmu jest to, że nikogo w naszym „systemie” nie można obiwnić za nieszczęscia bo nikt w demokracji nie odpowiada osobiście za krzywdę na Narodzie Polskim.

    Dlatego chciałbym żyć w dyktaturze łukaszenki bo za ewentualne zbrodnie mogę obwinić Łukaszenkę! a u nas? w naszej niby demokracji? pozmieniali nazwiska na Polskie i teraz nie wiadomo kto jest zdrajcą. koniec kropka. TEN FILM WAM WYJAŚNI WIĘCEJ:

    reżim okupacyjny syjonu przekracza wszelkie granice! jak można tak ogłupiać Polaków w biały dzień, patrzcie co kryminalne meNdia gadają i jakie bzdury wam wciskają:

    kilka tygodni temu czytałem książke pod tytułem „Żydzi i masoni we wspólnej pracy” F.Eger i jest to książka z 1907 roku i już wtedy autorka mówiła, że nie można pozwolić syjonistom aby wprowadzili kapitalizm i pseudo-demokrację na świecie bo nas zniszczą.

    możesz tę książke przeczytac online: http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=24947&from=publication&amp;

  11. Beata 11 Wrzesień 2011 o 4:30 am

    http://ewidentnyoszust.nowyekran.pl/post/21949,wtc-9-11-i-pewien-chrzest

  12. Stanisław 11 Wrzesień 2011 o 7:39 am

    Zagłosowałem na materiał, widziana pozycja licznika to 99.
    Myślę że gdy uda się przejąć władzę z rąk szkodników, powinniśmy wziąć przykład z Białorusi i przywrócić Polskę Polakom a następnie rozliczyć tych co doprowadzili nasz kraj do ruiny.

  13. mirek 11 Wrzesień 2011 o 7:53 am

    Z poradnika politykiera – (ew wyborcy)
    1. Zmiana nazwiska na pseudo polskobrzmiące.
    2. Rodzinny stylista (hasło-twórca)
    3. Jak robić za zbawce.
    wariant a. katolik patryjota.
    wariant b. lyberal z duuużego miasta (ew. twórca wiaty)
    4. Lanie wody.
    a. sprint w tv (dla bajkopisarzy)
    b. dłygi dystans w Radio Maryja (dla uczonych w piśmie)
    5. Skąd wziąść głosy
    a. od frajerów (początkujący)
    b. kupno komisji (dla zaawansowanych)
    6. Lotem przeżyjesz.

  14. pola 11 Wrzesień 2011 o 9:31 am

    Jeden z policjantów butami przyciskał mi głowę do podłogi, drugi bił po udach i łydkach jakimś przedmiotem. Wydaje mi się, że czymś w rodzaju pałki. Tak minęła podróż do szpitala – z Piotrem Staruchowiczem „Staruchem” rozmawia Katarzyna Gójska-Hejke

    http://autorzygazetypolskiej.salon24.pl/340975,wiedzielismy-ze-i-tak-do-nas-trafisz

  15. Annah. 11 Wrzesień 2011 o 9:56 am

    (…) Wołajcie, Moje dzieci, kiedy czujecie ból zagubionego i umierającego
    świata. Wołajcie do Mnie, aby być ocaleni, aby zagubieni zostali
    ocaleni, aby zostać oszczędzonym przed tym co wkrótce nadejdzie,
    ponieważ przy końcu nie będzie miejsca gdzie się ukryć. Jestem sędzią
    sprawiedliwym i przychodzę osądzić wszystkie narody, wszystkich ludzi.
    Ziemia jest Moja i jej obfitość, ale teraz Ziemia jest pełna grzechu,
    a ten musi zostać usunięty.
    http://wingsofprophecy.blogspot.com/2011/09/time-of-my-judgments-has-come.html
    Tłumaczył : Radosław
    http://dzieckonmp.wordpress.com/2011/09/11/czas-moich-sadow-nadszedl/

  16. iHe 11 Wrzesień 2011 o 10:22 am

    http://pentagon.hotnews.pl/
    Fajna stronka o tym jak to sobie usrael pentagon wysadził,materiał z 2005r a w kryminalnych mediach wciąż ten sam Goebels wzruszeniowiec..
    Dużo zdjęć.
    http://demotywatory.pl/1039498/PRAWDA
    http://demotywatory.pl/2977006/Telewizja

    „Tym niemniej prawo medialne nie przewiduje szczególnych sankcji dla autorów relacji zawierających fałszywe informacje. Nie precyzuje ono też dostatecznie czym jest lub czym powinna być dla mediów prawda. Z pewnością nie chodzi tutaj o prawdę w sensie naukowym, do której media – pośredniczące jedynie w obiegu informacji i zagęszczaniu dyskursu publicznego – nie mają obowiązku dążyć samodzielnie; idzie tu o rzetelny, uczciwy przekaz treści społecznie ważkich, do których media dotarły. ”

    „W dziennikarstwie politycznym (ideologicznym) zabiegi selekcjonowania lub przemilczania informacji służą często ochronie interesów władz lub interesów strategicznych państwa, zatajeniu danych niewygodnych dla osób sprawujących funkcje publiczne, propagowaniu zafałszowanego lub wyidealizowanego obrazu rzeczywistości. Celuje w tym zwłaszcza propaganda sukcesu, kliniczny symptom totalitaryzmu (jednak wcale niemniejszą skuteczność wykazuje propaganda kryzysu, co właśnie doświadczamy), a także przekazy medialne pielęgnujące narodowe stereotypy i zbiorowe autoiluzje (mity, których utraty obawia się każde społeczeństwo). Ich znajomość pozwala manipulować wyobraźnią masowego odbiorcy, szukającego w przekazie medialnym nie tyle prawdy, ile afirmacji (potwierdzenia) dla własnych przekonań politycznych i moralnych. Niekiedy informacje dotyczące sfery polityki podlegają utajnieniu ze względu na dobro publiczne lub osobiste uczestników pewnych wydarzeń (co jest w pełni uprawnione etycznie w warunkach zagrożenia atakiem wojennym bądź terrorystycznym). W demokracji jednakże tajność nawet takich działań, które mają na celu dobro ogółu, wzbudza kontrowersje moralne, i to także wtedy, gdy utajnienie ma charakter tymczasowy, a odtajnienie nastąpi z chwilą, gdy ustanie groźba udaremnienia działań objętych tajemnicą, mających na celu dobro publiczne.”

    „Nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi na to czy w mediach istnieje prawda. Czy wycinek prawdy to wciąż prawda? Czy wypowiedź prawdziwa, lecz wyrwana z kontekstu, jest wciąż prawdziwa? Każdy musi tutaj być sędzią i każdy musi przyjąć na siebie odpowiedzialność za indywidualne weryfikowanie co jest prawdą a co nie jest. ”

    „Niekiedy jednak ważne informacje polityczne lub strategiczne zalegają przez wiele lat w tajnych archiwach wywiadu, czekając na oficjalne odtajnienie: jak oceniać ich utajnienie, jeśli rodzi się domniemanie, że mogły one zapobiec jakimś tragicznym wydarzeniom lub zgoła odmienić bieg dziejów? Otóż oceny takie są nieuprawnione, ponieważ między nierzeczywistymi przyczynami i skutkami nie zachodzi żadna logiczna ani moralna zależność: jednak udowodniony „grzech zaniechania” podlega ocenie moralnej, a nawet prawnej.”

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zrozumiec-media-czy-istnieje-prawda-w-mediach-1900841.html

    I tak się będą kłamcy z meerdiów tłumaczyć ,jak im NWO nie wyjdzie.Pewnie się o to nie martwią.

  17. iHe 11 Wrzesień 2011 o 10:49 am

    Szkoda,że ktoś nie podał źródeł,pewnie z obawy o cenzurę,w każdym razie to takie smoleńskie..

    „Raport końcowy z maja 2002 r. wykonany przez FEMA (Federal Emergency Management Association ? Federalne Stowarzyszenie Kierowania w Nagłych Przypadkach) kosztował zaledwie 600 tys. dolarów.
    Dla porównania na dochodzenie w sprawie katastrofy promu Columbia wydano 50 mln dolarów, a afera ?rozporkowa? Billa Clintona kosztowała amerykańskich podatników 40 mln zielonych!”

  18. pola 11 Wrzesień 2011 o 11:14 am

    Naród węgierski został zniewolony przez rasistowską anty-węgierską, żydowską mafię, do której należy Sarkozy z Francji. Węgrzy są na siłę karmieni pornograficzną TV w ciągu dnia, by osłabić węgierską młodzież, która znana jest na całym świecie ze swojego piękna.

    http://marucha.wordpress.com/2011/09/11/narodowe-ruchy-wegierskie-odrzucaja-bankierski-nwo/

  19. Todes 11 Wrzesień 2011 o 11:14 am

    Witam. Znalazłem coś ciekawego przypadkiem, a że obserwuje ten blog już jakiś czas uznałem, że warto się tym podzielić :

    walka trwa 🙂

    • zenobiusz 11 Wrzesień 2011 o 11:32 am

      http://zenobiusz.wordpress.com/2011/09/11/w-czasach-okupacjizajmowaly-sie-tym-szare-szeregikto-dzis/
      Brawo.!!! Przydały by się jeszcze akcje zgiftowania tych obiektów. 🙂

      • ekonomiczny hitman 11 Wrzesień 2011 o 8:44 pm

        Inicjator akcji:
        http://palikot.blog.onet.pl/Polowanie-na-politykow,2,ID435199433,n

        • zenobiusz 11 Wrzesień 2011 o 9:14 pm

          No tak,Jeśli to prawda,to możemy się wstydzić,zwłaszcza warszawscy opozycjoniści i blogerzy.

  20. oz 11 Wrzesień 2011 o 11:50 am

    piękne, ..jeszcze Polska nie zginęła

  21. lilu 11 Wrzesień 2011 o 3:13 pm

    czyich interesów tak naprawdę bronią ci europosłowie (PIS, SLD, PO, PJN) ????
    ————————————————————————————————————–
    Polscy euro(p)osłowie wzywają do odrzucenia deklaracji utworzenia niepodległego Państwa Palestyńskiego

    Z wielkim smutkiem i głośno pragniemy zaprotestować przeciw haniebnej decyzji 16 polskich europosłów, którzy podpisali się pod apelem do szefowej dyplomacji UE Catherine Ashton wzywającym Parlament Europejski do odrzucenia pokojowych starań Narodu Palestyńskiego o niepodległość.

    Postawa Bogusława Sonika, Róży Thun, Tadeusza Zwiefki, Krzysztofa Liska, Jana Kozłowskiego, Filipa Kaczmarka, Jolanty Hibner, Pawła Zalewskiego, Marka Siwca, Wojciecha Olejniczaka, Ryszarda Zemke, Tadeusza Cymańskiego, Michała Kamińskiego, Ryszarda Czarneckiego, Jacka Włosowicza i Janusza Wojciechowskiego to niebezpieczny sygnał dla grup, które od lat działają na froncie walki z reżimem Apartheidu Izraela, że pokojowe formy politycznego nacisku nie mają szans przy sile izraelskiego lobby.

    Polscy reprezentanci Izraela w Parlamencie Europejskim swoją decyzję argumentowali „jednostronnością” dokumentu. Jednocześnie zapominając, że do tej pory Izrael jednostronnie ustalił granice swojego państwa budując nielegalne w świetle Prawa Międzynarodowego osiedla żydowskie na terenie Zachodniego Brzegu Jordanu (Konwencja Genewska art. 49 paragraf 6 IV oraz regulacja Haska nr 1907.). Również stawianie 8 metrowego muru zamykającego mieszkańcom Palestyny możliwość swobodnego transportu, dostępu do wody pitnej czy pól uprawnych jest działaniem jednostronnym, przeciwko któremu nie słyszymy głosu sprzeciwu ze strony wymienionych europosłów.

    Nasza walka o wolność jest niczym więcej jak walką o godne życie i współistnienie podobne temu, jaką Polacy z heroizmem ponosili w czasach zaborów. Nikt nie ma prawa decydować o innych narodach, nikt nie ma prawa decydować o tych lepszych czy gorszych ludziach (wybranych lub nie wybranych, lepszej lub gorszej rasy czy religii). Wszyscy jesteśmy równi i mamy równe prawa walczyć o godność. W imieniu Towarzystwa Przyjaźni Polsko-Palestyńskiej, Stowarzyszenia Palestyńczyków Polskich apelujemy o rozpoczęcie walki na polu politycznym wszystkich tych, którzy nie zgadzają się z okupacją, kolonizacją, rasizmem, zbrodniami wojennymi, apartheidem Izraela.

    Omar Faris w imieniu

    Towarzystwa Przyjaźni Polsko-Palestyńskiej
    Stowarzyszenia Społeczno-Kulturalnego Palestyńczyków Polskich

    źródło: http://palestyna.wordpress.com/2011/07/13/polscy-europoslowie-wzywaja-do-odrzucenia-deklaracji-utworzenia-niepodleglego-panstwa-palestynskiego/

    • 999AQQ 11 Wrzesień 2011 o 9:53 pm

      Cóż powiedzieć… w górę! 100/100