Pieczenik: nie zabijamy przywódców

Wg. Pieczenika była to kolejna psy-op

Steve Pieczenik, agent nr. 1 amerykańskiego wywiadu udzielił wczoraj wywiadu Alexowi Jonesowi na temat rzekomego pojmania i zabicia Muammara Kaddafiego. Pieczenik zdecydowanie stwierdził, że była to kolejna opercja psy-op. Oto co powiedział w skrócie:

Steve Pieczenik: Oni nas okłamali raz jeszcze, tak jak z Osamą, kartelem meksykańskim w Teheranie – mamy to samo modus operandi – prezydenta, który nic nie robi, a chce być wybrany ponownie, odwraca się też uwagę od innych spraw.  
Pamiętacie jak tydzień temu wysłano 100 żołnierzy do Czadu i Nigerii – to jest na południu Libii, to były oddziały specjalne, które zrobiły to samo co w przypadku Saddama Husseina, który nie został wcale zabity. Święte prawo królów wciąż obowiązuje, ja mam 30-letnie doświadczenie w akcjach przejęciach władzy na świecie. To jest absolutne kłamstwo – powodem, dla którego się obawiam jest to, że wojsko, Prezydent i Sekretarz Stanu kłamią. Nie ma takiej możliwości, żeby Hillary Clinton mogła pojechać do Libii i ogłosić uznanie dla nowego rządu bez wcześniejszego pojmania Kaddafiego. Mieliśmy belgijskie oddziały specjalne walczące w Nigerii i  Sudanie, nasze oddziały, które mogły go wziąć i umieścić w jakimś regionie Sahary z jego fałszywymi pieniędzmi. Jego żona wyjechała do Algerii kilka tygodni temu. Nie zabijamy zagranicznych przywódców. Ja byłem zaangażowany w usunięciu Idi Amina w Ugandzie, który znalazł się w Arabii Saudyjskiej po tym jak zabił kilkaset tysięcy ludzi, brałem udział w akcji z Noriegą, którego wysłaliśmy do Hiszpanii, byłem zaangażowany też z Czerwonymi Khmerami. Podobnie było z Ceausescu, którego rzekome ciało zostało spalone. To są wszystko techniki psy-op. Ale to nie jest ważne, co jest istotne to ta ciągła seria kłamstw, musimy w końcu wiedzieć dlaczego jesteśmy okłamywani, mamy poważne problemy ekonomiczne, więc do jest odwrócenie uwagi.
Nie ma takiej możliwości, żeby zabito Kaddafiego. Był zbyt długo z CIA, wywiadem brytyjskim i francuskim, kontrolował obszar sub-Sahary, Nigerię, która jest bardzo ważna, bowiem zaspokaja 80% francuskiego zapotrzebowania w paliwo nuklearne. Nie mogło tak być, żeby nasze siły specjalne były wysłane po to by ścigać ugandyjskich zbirów, nie – zostały prawdpodobnie wysłane po to ująć Kaddafiego i popracować nad nim. Przecież powinien być proces przed Międzynarodowym Trybunałem Karnym, jak to było w przypadku Milosevicza. Ale nie, ta administracja potrzebuje kolejnego kłamstwa w sprawach polityki zagranicznej – po to by pokazać jakiego mamy twardego prezydenta. Uwiarygadnia to urzędy Prezydenta, Sekretarzy Stanu i Obrony i wiarygodność naszych wojskowych, a wielu z naszych żołnierzy zostało zabitych. To nie jest prawda, że nie byliśmy zaangażowani – byli tam najemnicy, żołnierze francuscy, belgijscy i brytyjscy. Nie ma takiej możliwości żeby zabito Kaddafiego, to nie jest sposób działania, ja to doskonale wiem bo przez 30 lat zmieniałem reżimy. Daję milion dolarów na to, że nie zabito Kaddafiego. Zamknięto go gdzieś w izolacji, umieszczono w jakimś regionie Sahary, a nasze oddziały specjalne są w to zaangażowane.
Prezydent nas okłamał. Kiedy przestanie, nie mam pojęcia. Amerykanie muszą się domagać przejrzystości i prawdy, szczególnie po tych nonsensach z Meksykiem i Teheranem, którymi próbowano wszcząć wojnę.
Alex Jones: Londyński Guardian opublikował „oficjalne zdjęcie”, ostrzegano nawet, że zdjęcia i nagranie wideo są drastyczne…
Steve Pieczenik: Można podrobić wszystko. Robimy to profesjonalnie cały czas. Robiliśmy to w przypadku Osamy, gdzie te wszystkie taśmy były podrobione, to samo było z Saddamem Husseinem i jego dziećmi, zdjęcia mogą być podrobione. Nie ma takiej możliwości by MI6 czy SAS zabiłoby lidera, przecież powinien być postawiony przed sąd, a to jest niewygodne, gdyż wydałby innych, w tym także liderów światowych. Pamiętasz jak Goldman Sach miał miliard transakcji które zepsuł i poproszono Kaddafiego by zainwestował swój wkład?
To będzie wstyd dla naszego wywiadu, dla Brytyjczyków, jeśli będą się przy tym upierać. Mogą mnie nazywać „teoretykiem konspiracji”, ale jest pewien problem – wykładam już przez 20 lat na temat psy-ops, zmian reżimów, uczyłem wszelkich podstępów i akcji wyparcia się. Brałem udział w większej ilości akcji zmiany reżimów niż ktokolwiek w tej administracji, znam tych ludzi, którzy w tym uczestniczą – mogę cię zapewnić, że kłamią.
Alex Jones: Właśnie pokazaliśmy nagrania wideo i zdjęcia, podobno miał przestrzelone nogi i był torturowany, a następnie został zabity strzałem w głowę. Wiemy, że robiono fałszywe nagrania wideo z Bin Ladenem, dlatego wrzucono go rzekomo do morza…
Steve Pieczenik: Już od czasów biblijnych, przez czasy Nowego Testamentu, Średniowiecze aż do czasów obowiązywania prawa brytyjskiego, wliczając w to prawo angielskie, nie zabijamy liderów państw. Pojmujemy ich, kreujemy fikcyjne historie po to by miały jakiś sens. Nie mam szacunku do Kaddafiego, byłem w administracji Reagana… (…)
Nie jestem zwolennikiem Kaddafiego, ale jest to bardzo bystry człowiek. Nie ma takiej możliwości, żeby utrzymać się przy władzy przez 53 lata, by następnie zostać nagle zabitym i upokorzonym. Był ujęty po cichu przez nasze siły specjalne, które zostały wysłane tydzień temu (…) Wstyd mi za Petraeusa, za środowisko wywiadu i za wojskowych, powinniśmy mocno zaprotestować…

Reklamy

149 responses to “Pieczenik: nie zabijamy przywódców

  1. andzia 23 października 2011 o 12:20 am

    ciekawe, ale czy to nie mydlenie oczu? nie wiadomo…
    A poza tematem, to dzis zostałam nazwana chorą psychicznie bo sie interesuje tego typu blogami i tym co w nich piszą. Nie wiem czy smiac sie czy płakac, co myslicie?

    • Benjamin 23 października 2011 o 12:54 am

      Rodzina mojej zony nie chce ze mna rozmawiac na temat polityki, bo tez mysla ze bredze. Nie wierza w to ze nas roluja, Nie wiedza co to jest Nowy POrzadek Swiata, ale nie chca sluchac. Nie wiem jak im to przetlumaczyc, mowilem juz w kilku jezykach, nawet ten przez telefon. 🙂

      • DZIECKO POLSKIE 23 października 2011 o 3:45 pm

        Do @ Benjamin 23 Październik 2011 o 12:54 am
        wiem jak to jest ,rodzina potrafi pokazac tylko swoje „” pazury „” na takich nie ma rady ,nawet najwieksza wiedza i Twoja madrosc tu nie pomoga .Ci ludzie nie maja zadnego zaangazowania w uzyskiwaniu wiedzy ,mimo ze w dzisiejszych czasach zwlaszcza internetu , mamy ogromna mozliwosc pochlaniania wiedzy.Ja mam juz 6 dziesiatek lat ,i od 10 lat internet,ale moje zainteresowanie Historia i Polityka bylo juz zakorzenione od dziecinstwa.
        Razem z rodzicami sluchalam radia wolnej europy , a dzis jak wspomnisz jako 60 – latek ze masz internet – to moi rowiesnicy na to ,a po co mi internet mnie to nie interesuje – mimo ze nigdy nie mieli i nie wiedza co to jest internet i do czego sluzy.
        A wiec sluzy do zdobywania wiedzy ,przedewszystkim i jest najwspanialszym wynalazkiem dzisiejszych czasow ,a wiec korzystaj z niego i nie zawracaj sobie glowy rodzinka ,bo oni sa leniwi a tym samym pozostana w ciemnosci . Zdobywaj i chron ta wiedze, ktora Ci tutaj w internecie serwuja ,czym sie wiecej wie ,tym jest sie bogatszym.
        Pozdrawiam mile i glowa do gory !!
        Ps. po prostu szkoda czasu na rodzinke bo im i tak nie wytlumaczsz ,maja za male mozgi aby to zrozumiec.

        • Brus_Zły_Lis 23 października 2011 o 7:25 pm

          tego można było się spodziewać – tak jak z osamą czy husainem
          http://czerwonykiel.blogspot.com/2011/10/mapa-gomberga.html

      • isar 23 października 2011 o 4:56 pm

        Najłatwiej dotrzeć poprzez seans filmowy, bo takie właśnie mamy społeczeństwo, które póki nie zobaczy na ekranie, to nie w nic nie uwierzy :). Włączamy „Ameryka od Wolności do Faszyzmu” i „Wywiad z Aaronem Russo”, charyzma Aarona każdemu „twardogłowemu” otworzy okienko na grubszy materiał. Następnie kolejne dokumenty „Spowiedź Agenta” J. Perkinsa, „Rewolucji nie Pokażą w Telewizji” oraz „Agent KGB – Jak zniszczyć państwo” (to właśnie teraz dzieje się w Polsce). Teraz powinno być z górki czyli cała reszta wywiad z Cooperem filmy Alexa, materiały z W. Tarpleyem, G. Celente, N. Farrage, N. Finkelstein itd Wszystkie filmy i niemal każdy wywiad znajdziesz z napisami po polsku na Youtubie. Wypalasz DvD i wręczasz.

    • monitorpolski 23 października 2011 o 5:32 am

      Poczekaj aż zaczną wprowadzać bezgotówkową walutę. Testy już są robione w Luizjanie. Potem przyjdą czipy. Ty się będziesz wtedy śmiać, ale śmiech to będzie bardzo gorzki, bo to wcale nie jest śmieszne.

      • Ramires 23 października 2011 o 8:32 am

        Nie posiadam żadnej karty płatniczej , pomimo iż z banku non stop wydzwaniają. Koniec pieniądza to koniec wolności.

      • navigator 23 października 2011 o 10:43 am

        To gdzie trzymają Lecha Kaczyńskiego ???

        • monitorpolski 23 października 2011 o 10:59 am

          To zależy kto go zabił.

          • Stirlitz 23 października 2011 o 11:52 am

            Czy faktycznie facet o nazwisku Steve Pieczenik był agentem wywiadu amerykańskiego , to ciekawe że były agent wywiadu ma wolną rękę w opowiadaniu swoich historii i nie obowiązuje go tajemnica państwowa. Jeśli chodzi o małżeństwo Ceausescu, to zginęli po procesie wojskowym = czyli legalnie jeśli w ogóle wykonano wyrok, w tej chwili widać pełną manipulację i dezinformację w sprawie Kadafiego , ta sprawa jest tak gorąca i zaangażowane są w nią wszystkie najważniejsze wywiady świata : CIA, KGB, chińczycy, irańczycy, mosad , syryjczycy

      • andzia 23 października 2011 o 12:16 pm

        owszem, nie jest to smieszne ale przez własnie takich ktorzy nie wierzą i nie chcą słuchać reszta będzie potraktowana tak samo, nasz sprzeciw wtedy nic nie pomoże

    • sebecx 23 października 2011 o 9:19 am

      …śmiech się skończy gdy, żont światowy ogłosi eutanazję jako rozwiązanie problemów społecznych: bezrobocia, nadmiaru emisji co2, problemów emerytalnych, rozbudowanej eutanazyjnej służby zdrowia, „estetyki” otoczenia – tylko młodzi piękni … ehhh.. i po manipulacji ludzie się z nimi zgodzą… sypnie się szerzej zabawkami i się uda… i tajne przymierze zostanie zrealizowane rękami ciemiężonych i na ich własne życzenie… n sprytny ten rogaty, ale wszystkich całkowicie nie ogłupi…

      • AQQ 23 października 2011 o 10:03 am

        Nie musi ogłaszać eutanazji, bo już funkcjonuje i ma się super!
        Wizyta do specjalisty-oczekiwanie 2lata.
        (najwięcej zgonów jest w szpitalu)
        w/g mnie to może wielu zapali się jakieś światełko i wrócą do korzeni leczenia-Hipokratesa.

    • zenobiusz 23 października 2011 o 10:15 am

      Śmiać się,ale nie przez łzy.Oni nie mają Kadafiego.
      http://zenobiusz.wordpress.com/2011/10/23/i-will-live-despite-the-disease-and-the-enemies-and-fly-like-an-eagle-over-the-top-branches-long-live-libya/

      • monitorpolski 23 października 2011 o 11:03 am

        Sądzę jednak, że go mają. Metody detekcji z satelitów są już tak daleko zaawansowane, że można czytać gazety. Wiele się nam nie mówi – każdy człowiek ma indywidualne spektrum promieniowania, szczególnie z mózgu. Detektory potrafią wykryć i rozpoznać każdego człowieka, który jest w bazie danych. Nie sądzę by Kaddafi nosił cały czas hełm i okrycie pochłaniające promieniowanie. Jak wiedzieli gdzie jest to wystarczyło wysłać oddział specjalny.

        • Ado 23 października 2011 o 8:34 pm

          A teraz ludzie stoją w kolejce by popatrzeć na jego zwłoki…jak w jakimś zoo…

    • ket 23 października 2011 o 11:48 am

      ,, Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz.”
      — Mahatma Gandhi
      … i tyle w tym temacie…
      zdrowia i wytrwałości w dążeniu do prawdy życzę

      • ket 23 października 2011 o 11:50 am

        @andzia i @Benjamin
        (umieściło wpis w niewłaściwym miejscu)

  2. rabarbarek 23 października 2011 o 12:31 am

    Smiac andziu i robic swoje. Moja fajnista kolezanka , stwierdzila ostatnio , ze lubi ze mna rozmawiac , bo ja zawsze opowiadam jakies nieziemskie historie i nie wierze w to co podaja na CNN. Po czym opowiedziala mi co widziala na CNN . I wcale nie plakalam z tego powodu.

    • AQQ 23 października 2011 o 10:27 am

      http://uleszka.uprowadzenia.cba.pl/webacja/gazeta.htm fajna „reklama”

  3. isar 23 października 2011 o 12:47 am

    LibyaSOS
    Pojawiły się głosy z nieznanego źródła że, NATO nakazało obrońcom Misraty oraz Sirty opuszczenie miast, bo inaczej na nich zostanie użyta ‚najpotężniejsza broń’. Dalej na stronie pisze że, Libijski ruch oporu przechwycił transport broni biologicznej Anthrax (wąglik) oraz zabezpieczony hasłem laptop z wrażliwymi danymi. Piszą też że, najprawdopodobniej planowano przeprowadzić operację fałszywej flagi tzn. użyć wąglika a następnie za skutki tragedii obarczyć loyalistów…
    http://libyasos.blogspot.com/2011/10/nato-crimes-antrax-in-libya.html

  4. rabarbarek 23 października 2011 o 2:15 am

    Nie wiem co myslec o Pieczeniku. Zna wiele sekretow sluzb specjalnych , byl swiadkiem wielu akcji i, wydarzen , ktore zawazyly na losach swiata. Jednak czesto zadaje sobie pytanie Kto pozwolil mu mowic? Dlaczego nikt z bylych przelozonych nie probuje go uciszyc [ nie mowie o fizycznym uciszeniu, choc i ten sposob mozna uciszyc niewygodnych] Pieczenik swobodnie wydaje ksiazki , jest bardzo popularnym autorem [ pisze m.in. o NWO] , zarabia krocie, z jednej strony demaskuje , a z drugiej wybiela i chyba nie mowi jednak prawdy. Byl swiadkiem sprawy A. Moro , jego porwania przez Czerwone brygady i zabojstwa premiera Wloch. Sam powiedzial , ze kiedy Amerykanie chcieli pomoc w uwolnieniu premiera , to okazalo sie , ze rzad wloski wcale nie jest zainteresowany uwolnieniem Moro. Czyli potwierdzil , ze rzady dokonuja lub przymykaja oczy na morderstwa polityczne, jesli maja one sluzyc okreslonym celom. Rzad amerykanski wcale nie jest lepszy od innych i na chlopski rozum biorac, jak moze zamykac przywodcow innych krajow na pustyni czy w komorkach , ukrywajac delikwentow przed swiatem , falszujac ich tozsamosc i ukazujac swiatu martwe oblicza wroga. A co jesli takim porwanym , uda sie w jakis sposob przedostac do swiata zewnetrznego i wyjawic prawde.? No chyba , ze tacy pojmani przywodcy wspolpracuja z wywiadami krajow wrogich i godza sie na ” uwiezienie”. Czesc satrapow afrykanskich rzeczywiscie nie zostala zgladzona i odeszla na zasluzony odpoczynek za zgoda i pozwoleniem przywodcow krajow demokratycznych, ktore w nagrode za wieloletnia przyjazn i wspolprace pozwolily im na ten odpoczynek.

    Jednak w przypadku Kadafiego i Husajna sprawa wyglada troche inaczej. Tu nie wolno bylo dopuscic do procesow , aby do opinii publicznej nie przedostaly sie informacje o znaczeniu strategicznym [ doslownie , ci ludzie wiedzieli duzo, duzo za duzo]

    Pieczenik pod pseudonimem jest jednym z najpoczytniejszych pisarzy w USA. Czy przedstawiajac swoj punkt widzenia na rozne wydarzenia swiatowe nie miesza fikcji z prawda? A moze , jako osoba znana i lubiana ma do wykonania jakies zadanie? No i teksty w stylu ” rzad amerykanski nie zabija ” , a ja pytam , a co robi. Ile milionow ludzi zginelo na Bliskim Wschodzie , Balkanach, Afryce, Azji ? A jak potraktowano przywodcow serbskich i jaki byl ich koniec?

    Monitor , musialam to napisac , bo warto czasami poszukac prawdy. Przy czym zastrzegam sie , ze moglam wejsc w slepa uliczke i do tego zupelnie niepotrzebnie. Ale jakos te rewelacje Fulforda i Pieczenika nie wygladaja wiarygodnie.

    http://www.stevepieczenik.com/tcterror.htm

    • BarbW 23 października 2011 o 2:49 am

      Jedno jest pewne tak na logikę: to nie może być prawda ze zabili go! Tyle tych kłamstw. to naprawdę jest widoczne na logikę. Otwórzcie oczy! To cale tłumaczenie ma duży sens.

    • monitorpolski 23 października 2011 o 5:38 am

      rabarbarek, nie zabili go, ponieważ za dużo wie. Czy sądzisz, że taki cwaniak jak Kaddafi się nie zabezpieczył, nie pozostawił nagrań, dokumentów, które jakby go sprzątnięto wyszły na światło dzienne? To tak jak z Macierewiczem, z którym nie wiedzą co zrobić bo za dużo wie. Wiedza może też chronić. Giną ci, którzy nic lub niewiele wiedzą.

      • rabarbarek 23 października 2011 o 6:00 am

        Monitorze, wiem , ze nawet A . Walentynowicz zabezpieczyla dokumenty. Tak masz racje. Tylko powiedz mi czy nie masz zadnych watpliwosci co do Pieczenika. Jak facet tak znany , ustawiony, znajacy sekrety operacyjne , moze sobie tak bezkarnie opowiadac o tym co robi wywiad amerykanski. Kto za nim stoi?

        A co do Kadafiego , gdzie jest? Jesli jest uwieziony to zabezpieczone dokumenty tez moze ktos ujawnic. Czyli co , wspolpraca? Glupieje Monitor. Ot co.

        • monitorpolski 23 października 2011 o 6:03 am

          Tak, sądzę że to jest bezpiecznik dla syjonistów

        • isar 23 października 2011 o 12:14 pm

          a ja mam wrażenie że S. P. prowadzi działania kontrwywiadowcze w takich środowiskach jak nasze. Słuchać zapewnień od samego agenta że jego rząd wraz z agencjami rządowymi nie zabija przywódców państw jest heh mało wiarygodne (sama nasuwa się myśl, wybielenia). Mówienie też o jakiś niebezpiecznych papierach jest trochę śmieszne, bo w obecnych czasach bez pleców w postaci mediów lub naprawdę wysoko postawionej grubej ryby nie będziesz w stanie z niczym /wywrotowym/ przebić się do opinii publicznej.

    • zenobiusz 23 października 2011 o 11:27 am

      Pan Peczenik,w sposób jednoznaczny,klasyfikuje Kadafiego jako zbrodniczego wspólnika globalistów,stawiając go w jednym szeregu z ludożercą Idi Aminem.Jak bardzo muszą się go bać, że sięgnęli po taki autorytet.Tu trochę światła na to czemu tak się boją.
      http://zenobiusz.wordpress.com/2011/10/23/qaddafi-not-dead/

      • Święty 23 października 2011 o 2:45 pm

        Masz racje Zenobiusz, sprawa z Kaddafim jest nie jasna i posadzanie czlowieka o wspolprace z obcymi sluzbami w tym z CIA jest co najminei dziwne. Sklanialbym sie do tezy,ze popelnil blad. Kadaffi wybudowal wielka sztuczna rzake o dlugosci 200km i 4040 kml siec wodociagow na terenie 90%powierzchni pustynnej, sluzba zdrowia, prad, byla darmowa, zloza ropy byly jede z najczystrzych, malzenstwa otrzymywaly $50.000 na zakup mieszkania, zakup nowego samochodu byl w 50% finansowany przez rzad, a kredyty 0%. Tak socjalnego panstwa na planecie juz nie ma! Ktory agent sluzb obcych zrobil tyle dla swego kraju? Moze i zdjecie smieci jest falszywka, nie zmienai to faktu,ze nowa demokracja w raz z zachodnimi bankami wejdzie pelna para do Libii i ze Kadaffi juz nie powroci na swa dawna pozycje. Tragedia dla mnie jest przyspieszny postep w obalaniu rzadow i wprowadzania tam rzadow demokratycznych, dajacych furke do wiekszej kontroli i zniewolenia.

        • monitorpolski 23 października 2011 o 5:54 pm

          Niestety…

  5. BarbW 23 października 2011 o 3:01 am

    To jest tylko szopka dla mas ludzkich. Nie dajmy się tym kłamstwom. Wiele ludzi nie chce słuchać i jest im dobrze ze ktoś za nich decyduje o ich życiu. To jest ich wolna wola jaka obdarzył nas Wielki Umysł Boski. Banjamin: nic nie poradzisz na to ze rodzina odrzuca to. To nie Twoje życie i nie dasz rady przeżyć tego życia za nich. Oni muszą sami dojść do tego. Kiedy? być możne jak ich fakty przyprą do muru? A może wcale to nie pomoże. Jedno jest pewne: musisz zostawić to tak jak oni to chcą widzieć. Naciskanie i próby tłumaczenia dadzą tylko odwrotne reakcje. Pogłębisz siebie. A oto nie chodzi. Poczekaj. Ludzie tacy jak Ty sami do Ciebie się zwrócą i będą pragnęli rozmawiać w taki sam sposób co Ty. To są takie czasy ze dużo zmian się widzi i różnic pomiędzy nami w sposobach myślenia. Tak trzymaj Benjamin i szukaj dalej… to co znajdziesz to to co ONI, czyli Illuminati, chcą nam odebrać albo zagrodzić drogę do odnalezienia. Pozdrawiam ciepło! A to jest BEZCENNE!

  6. Annah. 23 października 2011 o 5:20 am

    JEST SKUTECZNE LEKARSTWO – polecam cały wpis 19, tutaj fragment
    Jezu ufam Tobie i kocham Ciebie powiedział/a
    22/10/2011 @ 5:28 pm
    Zasada modlitwy za innych, jak można nawrócić innych ludzi.
    Nauczyłem się tego w 1987 roku, kiedy w Austrii po jednym z seminariów przyszła do mnie pewna matka. Zapytała mnie, jak może pomóc swojemu synowi, który jej nienawidzi? Nie widziała go od 10 lat, nie chce do niej przyjść, próbował się zabić, ale został uratowany. Teraz jest w wojsku w Austrii. Jedna córka żyje w konkubinacie, druga córka żyje z jakimś muzułmaninem. Jak mogę im pomóc?
    Spontanicznie powiedziałem tylko to – pierwsze: niech pani z Jezusem podąża do nich w duchu, kiedy jest pani sama w pokoju. W duchu proszę patrzyć im w oczy i proszę powiedzieć: wybaczam wam. Powtarzać to: wybaczam wam, wiem że jesteście chorzy. Wiem, że cierpicie z tego powodu, że jesteście tacy. Wiem synu, że ty najbardziej cierpisz, wybaczam ci.
    Drugie – potem powiedz: synu wybacz mi, że cię nie rozumiałam. Wybacz, że nie wystarczająco cię kochałam kiedy byłeś we mnie i kiedy byłeś dzieckiem. Wybacz, że i teraz mówię o tobie złe rzeczy. Wybacz, że nie wierzę, że się nawrócisz. Przykro mi, wybacz mi.
    Trzeci krok: Synu, pragnę cię kochać tak, jak cię kocha Bóg. Pragnę cię wyciągnąć z tego grzechu nienawiści, samobójstwa. Chcę byś stał się zdrowym człowiekiem.
    Czwarty: Synu, dziękuję Bogu za ciebie. Boże, dziękuję Ci, że dałeś mi tego syna. Dziękuję Ci, że za jego sprawą zmienisz mnie, a przeze mnie przemienioną teraz zmienisz jego.
    Potem pani zapytała: – no dobrze, ale jak mam się modlić za niego? Powiedziałem: nie modlić się, ale patrzeć, patrzeć się w jego ducha i mówić: wybacz mi, wybaczam ci, pragnę dla ciebie tego czego pragnie Bóg i dziękuję Bogu za ciebie. Potem zapytała: a czy ksiądz będzie modlił się za niego? Powiedziałem: – nie, nie będę modlił się za niego. Pani, też nie musi modlić się za niego. Czy już nie modliła się pani 10 lat? Tak – powiedziała. I co? I nic (…)
    http://dzieckonmp.wordpress.com/2011/10/21/kryzys-w-strefie-euro/

  7. rabarbarek 23 października 2011 o 5:52 am

    Zgodnie z obietnica krotki opis kandydatow Partii Republikanskiej . Bez mojego komentarza . Fragmenty wypowiedzi kandydatow podczas debaty telewizyjnej , mowia o nich najlepiej.

    Romney , mormon,

    Kryzys finansowy to wina Obamy a nie bankierow z Wall Street.
    Nalezy oddzielic religie od spraw panstwa.
    Pomoc dla Izraela konieczna
    Chiny i Rosja zagrozeniem dla pokoju na swiecie.
    Sytuacja na Bliskim Wschodzie moze doprowadzic do wojny , w ktorej zgina miliony ludzi
    Silna Ameryka gwarantem stabilizacji na swiecie, kto bedzie chcial z nia rywalizowac bedzie jej wrogiem
    Wrogie kraje to Iran, Pln. Korea , Kuba[?] Wenezuela
    Mowi o koniecznosci likwidacji nielegalnych emigrantow , a sam zatrudnia nielegalnych w swoim domu

    H. Cain czarnoskory kandydat, byly szef Zwiazku Restauratorow, Obecnie przewodniczacy Rady Dyrektorow , Federal Reserve w Kansas. Ma poparcie bankierow. Wystepuje w radio , wiec sam sobie zapewnia reklame.
    Slynny plan 9-9-9 czyli wszyscy placa podatki 9%
    Pokoj moze byc utrzymany tylko sila
    Bezpieczenstwo – terrorysci mysla tylko o tym , zeby nas wszystkich wymordowac
    Poniewaz jestesmy bogatym krajem , mamy duzo wrogow na swiecie
    Przeciwko aborcji, pro-life
    Win siebie za swoje klopoty , jesli jestes biedny to znaczy , ze jestes nieudacznikiem
    Nie win bankierow za swoje bledy

    Newt Gingrich architekt zwyciestwa Republikanow w 1994 roku . Czlowiek Roku w 1995.

    Geniusz finansowy, czlowiek Busha.
    Jestesmy w stanie wojny z radykalnym islamem
    Rozwoj technologii wojskowej , taki , zeby Ameryka zawsze byla najlepiej uzbrojonym krajem na swiecie
    Uniezaleznienie sie od ropy z Bliskiego Wschodu.

    R. Perry

    Governor Texasu. Najbardziej popierany kandydat republikanski przez „bogaczy”

    Trzeba obciac dotacje dla UN . Dosc pomagania biednym krajom.
    Pomoc dla Izraela =koniecznosc.
    Mormonizm to kult i prezydentem USA nie powinien byc Mormon.
    Obama juz przegral walke o Bialy Dom.
    Na granicy z Meksykiem trzeba uzyc dronow dla odstraszenia narkotykowej mafii

    M. Bachmann , jastrzab w sukience
    pro wojenna , pro militarna ,pro izraelska ,pro pro

    To ona powiedziala o koniecznosci zwrotu pieniedzy przez Irak i Libie . Ameryka musi otrzymac rekompensate za poniesione straty w tych krajach.
    Nalezy jak najszybciej zaatakowac Iran
    Prezydent Iranu jest maniakiem
    Prezydent USA schyla glowe przed radykalnym islamem a zaniedbuje przyjaciol z Anglii i Izraela
    Zaatakowal Libie zamiast Iran.
    Zapowiada walke z terroryzmem az do zwyciestwa

    Ron Paul
    wiadomo , najlepszy z kandydatow. Ze wszystkich kandydatow zebral najwieksze dotacje od wojskowych w sluzbie czynnej. O czyms to swiadczy. Najbardziej cenzurowany i przemilczany kandydat
    Jako jedyny z nich probuje czynic Obame odpowiedzialnym przed prawem , za jego zle decyzje
    Przeciwko wojnon
    Jako jedyny opowiada sie za zmniejszonym budzetem militarnym. Przeciwko bazom amerykanskim na calym swiecie
    Tworca End The Fed
    Niskie podatki
    Posiadanie broni przez Amerykanow bez zmian
    Wolny rynek , bez interwencji rzadu.
    Ameryka stala sie swiatowym policjantem [ obecna w 135 krajach]
    Za obcieciem dotacji dla obcych krajow w tym Izraela. Swietne powiedzenie :
    Zabierajac biednym w Ameryce , daje sie bogatym w innych krajach [ np, satrapom afrykanskim]

    Przeciwko bankierom , ktorzy doprowadzili finanse USA i swiata na skraj przepasci

    • monitorpolski 23 października 2011 o 11:05 am

      Jedynym człowiekiem w tym towarzystwie jest Ron Paul. Reszta to reptylianie.

      • Druzyna AA 23 października 2011 o 1:01 pm

        I za takie teksty, jak ten monitora o reptylianach, kocham tego bloga! Toż przy tym chowają się nawet Czesi, którzy przy granicy z Niemcami kopią (bombami) megaschrony dla swojej wierchuszki (wiem, temat przebrzmiały, sprzed dwóch miesięcy, ale rozwalił mnie wtedy jak żaden inny).

      • Konarski 23 października 2011 o 1:37 pm

        😉 Czeski reptylian. 🙂

        A może chodzi o opętanie demoniczne?

        • Konarski 23 października 2011 o 1:37 pm

          1:15 wzwyż

          • sebecx 23 października 2011 o 1:52 pm

            …może być opętanie.. taki program działający w tle…. tzw. demon…hehe …linuksiarze wiedzą o co chodzi..

        • Apsik 23 października 2011 o 2:46 pm

          Zmiennokształtne jaszczury więc, opanowali wszystkie , dziedziny życia, nawet Zdenka komentatorka to ich człowiek, co się dzieje na ty świecie ;).

        • monitorpolski 23 października 2011 o 5:58 pm

          Określenie „reptylianie” jest wg. mnie symboliczne – na osoby opętane. Ale może też mieć coś wspólnego z zanieczyszczonym DNA. Ale a pewno nie ma coś takiego jak „morphing”

  8. peryskop 23 października 2011 o 6:23 am

    No no!

    Coraz więcej problemów ma Wuj Sam z sobą samym i resztą gości.

    Karzai: Afganistan stanie po stronie Pakistanu w przypadku ataku (przez wojska USA).

    Nic dziwnego jeżeli rejon pogranicza obu tych krajów zamieszkuje talibańskie plemię Pusztunów, a w praktyce ta granica jest dość umowna – zwłaszcza dla tambylców znających kręte ścieżki.

    Amerykanie rozważają użycie dronów-kamikaze: latających robotów, które po namierzeniu celu były by rozbijane w atau na ten cel. Czyżby zabrakło rakiet Hellfire, lub okazały sie one kolejnym
    sukcesem typu pijarowskiego? A może wirus, który rozplenił się w układach sterowania dronów zrobił z nich mało przydatne parkotki?

    Pakistan blokuje przygotowania do ataku na Iran…

    A dobranie się do broni nuklearnej Pakistanu spaliło na panewce. Wygląda na to, że solidarności islamskiej nie dało się rozbić.

    Wciąż dochodzą informacje, że Kaddafi jednak żyje, a pokazywany światu zamach to był kolejny hoax (mistyfikacja, matactwo).. Czyli @Zeno może po raz kolejny mieć rację…

    Czyżbyśmy żyli w Hoaxlandzie?

    • rabarbarek 23 października 2011 o 7:37 am

      Pakistan blokuje dostawy amerykanskie [ koalicyjne] z Pakistanu do Afganistanu. Z przyjazni USA wsko- pakistanskiej nici. Cale kolumny transportowe plona jak pochodnie. Czesc jest rozkradana. Nie sa to sytuacje wyjatkowe , a codzienne. Zaopatrzenie dla wojsk amerykanskich idzie na pomoc plemienna po obu stronach tej umownej granicy.

      Moze jednak byloby lepiej gdyby Pakistan broni nuklearnej nie mogl odpalic? Sa proby sklocenia Indii z Pakistanem . Jesli powioda sie to skutki moga byc tragiczne.

    • Druzyna AA 23 października 2011 o 1:01 pm

      > Wciąż dochodzą informacje, że Kaddafi jednak żyje,

      Wciąż dochodzą również informacje, że Elvis jednak żyje. Wiarygodność porównywalna.

      • peryskop 23 października 2011 o 5:18 pm

        @D’aAA Dorzuć jeszcze: Lenin wiecznie żywy!

        A gdzie wasza gruszka i sbuk?
        Mają dziś wolne?

  9. rabarbarek 23 października 2011 o 9:10 am

    Poniewaz polityka zaczela mnie przytlaczac , zwlaszcza w ostatnich dniach, zaczelam przegladac sobie strony , ktore zajmuja sie innymi sprawami.[a nie krawa glowa Kadafiego , a jesli nie jego to czyja?] Jesli ktos chce choc na chwile oderwac sie od natloku zdarzen , niech obejrzy to video. Jest to jedyne na swiecie dziecko indigo”, ktore jest geniuszem w dwoch dziedzinach , realistycznym malowaniu i poezji. Jesli nie widzieliscie to warto zobaczyc. Malowanie samo w sobie jest trudne , jesli nie ma talentu to i checi nie pomoga. A ta dziewczyka maluje zywe postacie , kiedy sie je oglada az trudno uwierzyc , ze sa namalowane na plotnie. http://www.youtube.com/watch?v=jQlZv29E4_0&feature=youtu.be

  10. snajper-s 23 października 2011 o 9:47 am

    Czym była i czym jest ameryka (rząd) ? odp w poniższym nagraniu, a zaledwie to było tak nie dawno


    monitorpolski: snajper-s, powinieneś dodać, że nie jest to promocja faszyzmu. Wiesz jak ci syjonaziści potrafią okręcić kota ogonem…

    • kosiardeyablos 23 października 2011 o 12:10 pm

      no „snajper-s”! masz u mnie plusiora. Filmik w pyte, znaczy powalił mnie na glebe, puła opada. I najlepsze z tego to znaczek FEMY w górnym lewym rogu. Totalna bezczela, no tupet na maksa. W żywe gały, prawda wyszła na jaw dla tych co czytajom tego bloga. Niech oglondajom syćkie ludki, z jakim syfem mamy do czynienia, do statniej klatki filma. Ha ha ha….eh. Jaki to był i jest syndrom postępującego nazizmu w owych czasach w Uf…k’n St. of sh.t Am. Dla co nie których – to sie w pale nie mieści. A jednak. Ludzie obudźta sie i skumajta kto jest kto w tym „polskim” rzondzie. A co po filma o Rodzimych Narodowcach – też pogieło lekko na maxa. ONR ciekawe za kim stoi a kto stoi za ONR. Czyja to sponsoriada. Tu zgłupiełem żesz do reszty. Musze zajarać i napić się kawy ( lekarstwo na radiosyfy i chemitraile ). Tak zbestrześcić krzyż celtycki, o zgrozo!!! To mnie ciekawi. Kto komu kake myje a kto reke podaje. Ot pytanie na Niedziele!.

      • snajper-s 23 października 2011 o 2:55 pm

        Tematyka rozszeżająca i wyjaśnijąca tematyke tego nagrania video jest
        operacja Paperclip („spinacz”) to kryptonim operacji przeprowadzonej przez amerykańskie służby specjalne w końcowym okresie i po zakończeniu II wojny światowej mającej na celu przerzucenie do USA czołowych niemieckich naukowców.
        i widzicie poprzebierali w flage EU i ten tusk z nimi robi interesy a ludiowcy jak baranki w polsce siedzą cicho czego dowodem jest ta publikacja .

        … i tyle powiem że pschopaci hitlerowcy działają do dzisiaj pod parasolem projektów które zostały przeistoczone z LIGI NARÓDÓW na dzisiejszy ONZ.

        Niewierzycie ? … a zajrzyjcie tutaj cała dokumentacja w PDF http://www.relay-of-life.org/pl/chapter.html
        a to jest >>>>
        NAZISTOWSKIE KORZENIE „BRUKSELSKIEJ UE” To, co zawsze chciałeś wiedzieć o „brukselskiej UE” – lecz nikt nie śmiał ci powiedzieć!

        i takie video skreciłem:

        i mam prośbe rozpowszechniajcie to wideo i wszystko co monitor publikuje niech ludzie dowiedzą sie prawdy o tym kryminalnym syfie w którym siedzą po uszy

        DZIĘKUJĘ

        • kosiardeyablos 23 października 2011 o 6:43 pm

          Tobie też dzięki za te info. Tak oto mamy widok na to z czym mamy do czynienia. A tak przy okazji. Moja żonka kiedyś dłubała (nie w nosie..choć może ?) w tematach historycznych (tera jej w chacie nie ma więc jej nie zapytam, znowu mnie opier…li ze na necie siedze i ziemniaków nie obieram…hahaha) i wygrzebała taki oto temat -German – co to i kto to jest. Badając ten temat doszła do wniosku że słowo to określa skrajnych homoseksualistów których ideologia czystej rasy polega na narcyźmie wobec męskiej łysej glacy co tyczy się również kobiet. Kobiety zaś w idei tego badziewia, traktowane są jako krowy rozpłodowe dla idealnych chłopaczków genetycznie modyfikowanych celem upiększenia otworu odbytowego – tak by nie zarastał włosiem. Coś w tym jest, ha ha…coś w tym jest!

    • snajper-s 23 października 2011 o 2:40 pm

      dokładnie prosze państwa to jest jak hydra o wielu głowach…. widać jak system zmienia maski a jest ty samym pod pozorem „faszystowskiej demokracji” a ludzie tacy jak ja lub wy maja gówno do gadania. fasziDEMOKRACJA to jest i to jest klamstwo. Kążdy coś oferuje ale kosztem korupcji wciągają zwykłych ludzi w uliczke i satsują zamordyzm czyli nagle sobie wymyslają ustawy-przepisy a do wyłudzania characzy posługują się policją-sądami-lekarzami-mediami , a nazwe to tak JEDNA WIELKA OKROJONA BABILONIA. Bob Marley też tak gadał i myślał i niebył głupi bo się kapnoł o co chodzi i czym co jest.


      Monitor paliłeś kiedyś trawke i co o tym sądzisz ?

      • monitorpolski 23 października 2011 o 6:00 pm

        Owszem, próbowałem, ale na mnie nie działała – może za mało. Nie mam nic przeciwko marihuanie, pytanie tylko – czy to jest prawda, że niszczy DNA?

        • kosiardeyablos 23 października 2011 o 6:53 pm

          Mr.Monitor! Nie niszczy DNA. DNA niszczy modyfikowana soja, coca-cola i guma do żucia z dodatkiem aspartamu. Marihuana jest produktem wytwarzanym z Konopi. Odmian jest wiele, jak i zastosowań. Podałbym Ci adres ale wiem że sam znajdziesz lub ktoś podrzuci materiał. To wierutna bzdura że niszczy DNA. Może je wzbogacić a to już wielka różnica. Jest chyba jedyną uniwersalną roślinką na tym naszym bożym świecie o niesamowitych możliwościach i właściwościach – nie tylko leczniczych ale i przemysłowych. Rośnie szybko i daje obfite plony. Tu skierowałbym cię na film pod tytułem „The Union”. Może ktoś to cmyknie na bloga?Ja mam to na PeCecie. Jest na youtube, chyba jeszcze…..

      • kosiardeyablos 23 października 2011 o 6:55 pm

        I przypłacił to życiem!

  11. PokójWam 23 października 2011 o 9:54 am

    http://www.tvn24.pl/12691,1721803,0,1,sa-zli–wiec-przenosza-konta-do-malych-bankow,wiadomosc.html

    • andzia 23 października 2011 o 12:44 pm

      ja myślę czy w ogóle nie zamknąć konta w banku… trzyma mnie tylko to, że mogę sobie coś kupic przez net, od razu zapłacić i szybciej niż w przypadku jakbym płaciła przez pocztę towar mieć na miejscu.

  12. isar 23 października 2011 o 10:08 am

    Prawdziwy powód dla którego Obama wysyła amerykańskie wojsko do Ugandy.
    1/2

  13. Silent_rebel 23 października 2011 o 10:24 am

    DAMIAN WSM FEAT. BONUS RPK – OTWÓRZ OCZY NA ŚWIAT http://www.youtube.com/watch?v=CYYP1uIj83o

  14. Sylu 23 października 2011 o 10:41 am

    MONSANTO W OPALACH?????
    Moze wreszcie sie cos ruszy i dobiora im sie do D….y.
    http://biznes.onet.pl/uniwersalny-zabojca,18565,4885981,1,prasa-detal
    Moze wreszcie nasi politycy otworza oczy.

    • monitorpolski 23 października 2011 o 12:38 pm

      Może dojdą wreszcie do konkluzji, że uny chcą świat dla siebie? Że robią wszystko by wymordować gojów?

  15. Świt Lepszego Jutra 23 października 2011 o 10:41 am

  16. FAKIR 23 października 2011 o 10:52 am

    Benjamin
    Tutaj masz wytłumaczenie dlaczego Ciebie nie słuchają
    Wydrukuj i daj przeczytać każdemu
    http://antymaterialny.nowyekran.pl/post/30899,new-may-day-world-order

    „Kiedy trwają „czasy szczęśliwe” ludzie stopniowo przestają widzieć potrzebę pogłębionej refleksji, poznawania siebie i innych, czy dociekania złożonych praw życia. Czy warto wtedy zastanawiać się nad właściwościami charekateru własnego i cudzych, które nie są bez skazy? Czy można zrozumieć twórczy sens ciężkiego trudu i cierpienia, kiedy się ich samemu nie zaznało? Czy nie jest łatwiej pogardzać tymi, którzy je spotkali? Kiedy można łatwo zdobywać radości życia, wysilanie umysłu ponad miarę wydaje się trudem zbytecznym. Człowiek wesoły, liberalny, a sprytny staje się wtedy dobrym kompanem, a ten który patrząc dalej przewiduje złe skutki staje się prześladowaną i wyśmiewaną „kraczącą wroną”.

    W takich „czasach szczęśliwych” poznawanie prawdy o otaczającej i wewnętrznej rzeczywistości człowieka, szczególnie rozumienie ludzkich natur i osobowości, ich wartości i braków, śledzenie ich wewnętrznej przyczynowości, przestają być cnotą, a stają się źle widzianym wścibstwem.

    Wtedy ubożeje poznanie psychologiczne i zanikają więc właściwości, które są niezbędne do podejmowania rozumnych decyzji w życiu indywidualnym i zbiorowym. Zaczynają decydować emocje i narasta kult ciała. Czy nie lepiej wtedy myśleć sobie to co jest przyjemniejsze? Podświadoma eliminacja przesłanek, które prowadzą do wniosków rzeczywiście lub pozornie niewygodnych, staje się stopniowo nawykiem, a potem społecznie akceptowanym obyczajem.

    W takich czasach względnej wygody i spokoju, a zarazem niesprawiedliwości społecznych, zwłaszcza dziecko klas uprzywilejowanych nie uczy się wysiłku zrozumienia siebie i innych. Uczy się ono eliminacji zbyt niewygodnych skojarzeń, które sugerują, że jego rodzice i ono samo korzystają na upośledzeniu innych ludzi. To prowadzi do dominacji emocjonalizmu. Kiedy dorastają jako ludzie już w pewnym stopniu histeryczni, we wspomniany już sposób przekazują to następnemu pokoleniu swojego rodu, które te właściwości rozwija w coraz większym stopniu.

    W takich więc „czasach zadowolenia”, często zbudowanego na krzywdzie innych ludzi i narodów, pojemność świadomości ludzkiej zaczyna się zacieśniać, a podświadomość przejmuje decydującą rolę. W takich czasach zanika logiczna dyscyplina myślenia, która zrodziła się niegdyś jako konieczna w czasach trudu i walki.

    W czasach kiedy społeczeństwa zatracają zdolność psychologicznego pojmowania siebie i innych, procesy genezy zła ulegają nasileniu na każdą skalę społeczną, aż doprowadzają do zrodzenia się czasów nieszczęśliwych.

    W czasach więc, które nazwać można „szczęśliwymi” wyrastają korzenie czasów tragicznych. Ze stopniowego uwsteczniania się wartości intelektualnych i moralnych wyrastają czasy fałszu, goryczy i zbrodni.”

  17. AQQ 23 października 2011 o 12:12 pm

    http://www.falanga.boo.pl/

    W dzień po doniesieniach o domniemanej śmierci przywódcy libijskiego państwa, pułkownika Muammara Kaddafiego, falangiści z Warszawy, Krakowa, Zielonej Góry i Olsztyna wywiesili w swych miastach zielone płachty z hasłem „Niech żyje Kaddafi!”. Skoordynowana akcja falangistów spotkała się z żywym zainteresowaniem licznych przypadkowych świadków jak i tajniaków zmuszonych do opuszczania ciepłych wnętrz swych nieoznakowanych samochodów.
    Transparenty powiewające nad zakorkowanymi miejskimi arteriami w godzinach komunikacyjnego szczytu z pewnością stały się „fałszywym tonem” w propagandowej symfonii wspierającej bezprawne rządy transnarodowych oligarchów współczesnego świata, bombardujących suwerenne państwa w imię demokracji i praw człowieka.

    Bohaterowie nie umierają nigdy. Niech żyje Kaddafi!

  18. monitorpolski 23 października 2011 o 12:30 pm

    I jak tu im można wierzyć?
    http://www.elac-committees.org/2011/10/21/pcn-spo-breaking-news-2011-10-20-media-lie-on-the-so-called-death-of-gaddafi-mediamensonge-sur-la-soi-disant-%E2%80%9Cmort-de-kadhafi%E2%80%9D-2/

    To all the comrades of MEDD-RCM, ELAC and ALAC Committees!
    To all the members of Revolutionnary Committees in the World!
    To all the followers of the Jamahiriyan Network!
    Stop crying! Stop messages of defeat!
    Stop to hear the voices of NATO, Zionism or Iranian sectarism!
    Stop to follow the false informations of so-called “non-mainstream journalists” in Paris or Lebanon! They are simply the puppets of another master in Teheran.
    In Washington, Tel-Aviv, Brussels or Tegeran : All they want to demobilise you !
    Our comrades of AL JAMAHIRIYA TV, the TV of the Libyan Resistance, on streaming on the net, in direct, says that all this is a FAKE ! They just diffuse the voices of Aïcha Al Gaddafi and our brother Moussa Ibrahim who do not confirm the Qatari and NATO false informations. Also do Dr Yussuf Shakeer, the most proeminent Libyan journalist.
    Like ELAC-RESISTANCE they expose also fake pictures…
    http://www.livestream.com/aljamahryatv
    Moammar Al Gaddafi is an idea.
    The generous idea of the GREEN BOOK and of the anti-imperialist fight. And you can not kill an idea.
    The Resistance and Liberation fight in Libya is really not finished!
    We will not give up! Never!
    We are all Gaddafi soldiers!
    Forwards!
    http://www.elac-committees.org/

    • Święty 23 października 2011 o 4:01 pm

      Czy zwrociles uwage Monitor ostatni komentarz ze strony http://www.elac-committees.org.W krotkim tlumaczeniu: Zdjęcie wykonane 29 września 2011 r. nowego Stadionu Narodowego w Warszawie. Ogromny zielony sztandar:Dżihad Legia rozprzestrzenia się na trybunach podczas meczu w Warszawie. Proszę zauważyć, że kolor zielony jest symbolem powstania Kadafiego przed NATO-Al-Kaidy inwazji na Libie … Znowu znak te setki tysięcy Europejczyków, którzy popierają Kadafiego. Brawo Polska!

      • monitorpolski 23 października 2011 o 6:02 pm

        Brawo!

    • BirD2 23 października 2011 o 5:25 pm

      Co tutaj obame wkleili?

  19. OlO 23 października 2011 o 12:49 pm

    NATO ściąga oddziały wojskowe do Łotwy
    Jak podają rosyjskie źródła, na Łotwie niedaleko granicy z Rosją NATO koncentruje oddziały militarne.
    Źródło : http://www.3rm.info/16541-nato-stiagivaet-vojska-v-latvii-k-granice-s.html
    Data publikacji : 14.10.2011
    Tłum. z jęz. ros.RX
    …Otrzymałem list od przyjaciela z Łotwy. Donosi on, że przez terytorium kraju ku granicy z Rosją NATO przemieszcza ogromną ilość sprzętu wojskowego i wojska. Łotwa nie posiada armii jako takiej, dlatego rzuca się w oczy obecność mnóstwa wojskowych w mieście a kilka dni w tygodniu przejeżdżają przez miasto transporty kolejowe z bateriami rakietowymi, sprzętem wojskowym i ładunkami w kontenerach, w kierunku granicy z Rosją. Odstępy czasu pomiędzy transportami to około 10-15 minut. Jest to nienormalna sytuacja ponieważ zwykłe składy kolejowe w ilości 2 lub 3 przejeżdżają przez miasto tylko nocami. W Rydze pojawili się dziwni wojskowi bez rozpoznawalnych oznaczeń na mundurach. Wśród tych wojskowych praktycznie wszyscy czarnoskórzy. Szpitale naprędce wyposaża się w najnowocześniejszy sprzęt medyczny. Z rejonów przygranicznych z Rosją ewakuuje się mieszkańców. Niedawno przeprowadzone ćwiczenia na Bałtyku miały za zadanie szkolenie w działaniach przeciwko krajowi podobnemu do Rosji.
    W policji przeprowadzono czystkę składu osobowego, zwolniono wszystkich Rosjan…
    Za: StopSyjonizmowi.wordpress.com
    Informacja nie jest potwierdzona w oficjalnych mediach, mimo wszystko sygnały są niepokojące. Nie dajmy się zwariować, zaognianie się sytuacji politycznej między NATO i Rosją nie oznacza tym samym rychłego wybuchu konfliktu zbrojnego.

    ciekawe na co szykują się, albo co będą robić?

    • FAKIR 23 października 2011 o 1:54 pm

      Wolna Łotwa

    • Ktoś 24 października 2011 o 4:17 am

      Jeśli to wstęp do lądowego ataku na Białoruś to zimę w Polsce będziemy mieli naprawdę ciepłą.

  20. KrisT 23 października 2011 o 12:53 pm

    sorry monitor ale to zdjęcie az kłuje podróbą, dokładnie widac miejsce tnij-wklej….na linni ucha i głowy dokładnie widac cięcie, na czubku głowy rozmyta plama krwi…ostrosci się nie zgadzają, widac warstwy….
    Chciałbym wierzyc iz qaddafi zyje ale na filmie w szpitalu (najlepszej jakosci) dokładnie widac jak poruszaja jego głową.. oczywiscie moze to byc jego sobowtór ale…… sfora psób zawsze dopadnie zająca..
    nie wiem po co sa montowane takie filmy i zdjecia, byc moze tylko po to aby duch libijskich cywili walczących o swoje nie umarł…..lub jest to specjalna akcja wywołania zamieszek zwolenników qaddafiego aby definitywnie ich wybić. Kiedy umrze kaddafi wtedy umrze libia, byc moze dlatego robi sie wszystko aby ludzie wierzyli iz polkownik zyje, aby walczyli nadal bo jak wiadomo unym nie na reke zakonczenie wojny…. nastepny cel to iran…

    • monitorpolski 23 października 2011 o 2:00 pm

      O to właśnie chodzi! Opublikowano te dwa zdjęcia jako oficjalne! na jednym ten wycięty gość, na drugim podrobiony Kaddafi. Ściema goni ściemę – widać dążą do sytuacji gdy nie będzie można odróżnić prawdy od fałszu. Dlatego proponuje w ogóle nie reagować na „dowody” w postaci zdjęć, a nagrania wideo analizować. Takie szybkie „parkinsonowskie” nagrania wideo świadczą o tym, że jest to oszustwo.

      • peryskop 23 października 2011 o 5:43 pm

        @Monitor:
        „Takie szybkie „parkinsonowskie” nagrania wideo świadczą o tym, że jest to oszustwo.”

        Super pomysł!

        Oprócz autofocus, AE, kontroli przysłony oraz stabilizacji obrazu – kamery najnowszej generacji będą miały funkcję odwrotną – „parkinson mode”.

        Naciskasz, kręcisz i masz co tylko chcesz w zależności od treści podłożonego komentarza.

        111% gwarancji że uwierzą!

        Także dlatego, bo podprogowo parkinson wzbudza w ludziach współczucie.

        Hit sezonu: NWO CAMERA.
        Pytaj w każdym sklepie lub skonsultuj się z farmaceutką.

        • kosiardeyablos 23 października 2011 o 8:18 pm

          Ha ha ha, dobre. Ciekawe kiedy ta NWO CAMERA pojawi w sklepach?

      • Ado 23 października 2011 o 8:41 pm

        Albo świadczą o tym że podekscytowany dzikus ekscytował się z resztą swoich pobratymców,którzy jak to na znak zwycięstwa marnują amunicje strzelając ku niebu.

  21. theaspartam 23 października 2011 o 1:35 pm

    Znowu trzęsie 7.3richtera http://geofon.gfz-potsdam.de/eqinfo/list.php

  22. navajo88 23 października 2011 o 2:12 pm

    Witam ,skoro zbliża się wojenka to na początek proponuję muzyczkę Jimiego Hendrixa pt : Machine Gun


    Miłego spiskowania i szykowania się do wojny hahahahahahaha
    J.M.H

    • navajo88 23 października 2011 o 2:22 pm

      Jeszcze dodam że jet to noworoczny koncert Jimiego z Nowego Jorku w roku 1969 – 1970 .

      • snajper-s 23 października 2011 o 3:03 pm

        Oragnizacja „czarne pantery” i go sataniści dojechali jak i innych członków tej organizacji.

        • navajo88 23 października 2011 o 3:28 pm

          Małe sprostowanie snajper ! Jimi tylko raz zakupił gazetkę czarnych panter !!!! ,a wogule to on nie interesował się polityką ,tylko grał i tworzył swą muzykę i robił to świetnie ,,,a zabili go CIA ,a jak chsesz wiedzieć więcej to obejrzyj sobie film :pt Ostatnie 24 godziny życia Jimiego Hendrixa i tam wszystko jest wijaćnione co do śmierci Jimiego ,są artykuły i akta już odtajnione WSZYSTKO !!! , a zabili go przedewszystkim za to że zagrał swój największy przebój na festiwalu w Woostock pt : Star Spanger’s Banner’s !!!! i to wszystko !!! .
          A co do czarnych panter to Jimi kupił tą gazetkę tak dla świętego spokoju żeby się od niego odpierniczyli !!!!
          J.M.H

          • monitorpolski 23 października 2011 o 6:06 pm

            Jimmy Hendrix też wciąż żyje!

            • kosiardeyablos 23 października 2011 o 8:29 pm

              Skoro wkraczamy pamięcią w te czasy, (navajo88 – aż se musiałem zagrać”Hey Joe”, ale odjeżdżam przy Voo Doo Child – gram to teraz, odpał….he he he) coś z mojego klimatu (dalej w tym tkwie, uwięziony, po pas, po szyje, dalej tu jestem, oddycham więc żyje, trzymam się krat i czuje ten smród, u piekieł bram, Vietnam to powód? ) : http://www.youtube.com/watch?v=ntLsElbW9Xo

              • navajo88 23 października 2011 o 8:56 pm

                między innymi ,ale nie tylko vietnam się liczy tylko muzyka Jimiego Hendrixa ,jest świetna nawet teraz !!!

                • kosiardeyablos 23 października 2011 o 10:12 pm

                  A żebyś wiedział. Jest wieczna, niezniszczalna i na czasie, powiem ci tak – mało który gitarzysta teraz nie potrafi grać Jimmiego. Jego muza do podstawa szlifowania gitaruli i nie ma od tego przebacz. To wstyd nie umieć grać jego kawałków. Choćby nawet jednego. Zresztą wiadomo o co chodzi. no i to jest ważne – był spadochroniarzem, ze 101st Airborne Division, czyli nie jakiś tam muzyczny leszcz barowy jakich tera pełno ! Wojo tez utrwaliło jego faze, ale to było jeszcze 1961 roku czyli na kilka lat przed zadymą w Wietnamie.

              • kosiardeyablos 23 października 2011 o 9:50 pm

                Wojna w Wietnamie ( II wojna Indochińska ) to ważny temat, biorąc pod uwagę obecne czasy. Dla mnie to powrót do piekła, ale trzeba z tym żyć. Jaka karma taka pasza. Poprzednich wcieleń jeśli pamięć o nich jest trwale napiętnowana nie da się usunąć…jeśli zdasz sobie sprawę kim byłeś i jesteś to…..bla bla bla. :http://www.youtube.com/watch?v=KnnLrmboOYE&feature=related
                http://video.google.com/videoplay?docid=4563055392778660007#docid=-7421511455733881580

                • kosiardeyablos 23 października 2011 o 9:54 pm

                  to samo ale z tuby :http://www.youtube.com/watch?v=V10FbKy70zU

            • navajo88 23 października 2011 o 8:59 pm

              monitor ,owszem ,ale w pamięci ludzkiej i jego muzyka pozostanie nieśmiertelna !!!! hahahaha, i kiedy na ziemi bendą żyli inni przedstawiciele biologiczni to i tak jego dusza i muzyka beńdzie zarsze panowała nad ziemią i innymi nacjami z kosmosu hahahahahahaha
              J.M.H

              • kosiardeyablos 23 października 2011 o 9:52 pm

                W rzeczy samej!!!

  23. Sully 23 października 2011 o 2:27 pm

    Widzieliscie jak zatrzęsło w Turcji, ponad 7 i kilk awstrzasów wtórnych ponad 5 …..

    • waryjat 23 października 2011 o 2:34 pm

      Nadpremier Turcji dostał sygnała by czasami nie próbował stawać w opozycji do ataku na Iran, albo najpierw Syrii. Gdyby Turcja leżała na spokojnym terenie brał bym to prawie za pewnik. Tak może to być przypadek, w Turcji zawsze trzęsło, ale znowu te przeklęte 10km. głębokości…

      • Ktoś 24 października 2011 o 1:49 am

        Wybieranie miejsc już aktywnych sejsmicznie na cel ataku broniami typu HAARP diametralnie podnosi ich skuteczność a i pozwala szybciej uzyskać „katastroficzny” efekt mniejszym nakładem energii. Turcja leży na styku płyt wiec ma tektonicznie gorzej a powody by nią wstrząsnąć są i to wiele powodów z których cypryjska ropa to błahostka.

    • zenobiusz 23 października 2011 o 5:00 pm

      http://zenobiusz.wordpress.com/2011/10/23/prognozowalem-kilka-dni-temu-wstrzas-powyzej-70-w-turcji-w-kolejce-el-hierro-best-el-hierro-thread-on-glp-canary-islands/comment-page-1/#comment-36090
      Na wyspie La Palma sejsmograf nie działa od wielu dni,lub też dane są utajniane.Pod większością wysp Kanaryjskich trwa wzmożona aktywność sejsmiczna,jakiej nigdy nie widziałem.

    • Ado 23 października 2011 o 8:43 pm

      Dlatego warto poszukać czy naprawdę jak to mówią w tv Turcja leży pod wrażliwymi płytami tektonicznymi.

      • Sully 23 października 2011 o 9:20 pm

        Nie tylko, miasto w którym było epicentrum lezy nad jeziorem, które powstało po wybuchu wulkanu który tak też sie znajduje. 😉 i ostatnio wybuchl w XV wieku.

  24. PokójWam 23 października 2011 o 3:19 pm

    Kaddafi nie żyje chyba, że jego syna szantażują by mówił co chcą

    http://www.3rm.info/16822-syn-kaddafi-seif-al-islam-ya-vse-eshhe-v-livii-i.html
    http://www.tvn24.pl/12691,1721835,0,1,syn-kaddafiego-stal-sie-dziedzicem-chce-zemsty,wiadomosc.html
    http://www.tvn24.pl/12691,1721809,0,1,lekarz-upublicznimy-wyniki-autopsji-kaddafiego,wiadomosc.html

    http://www.tvn24.pl/12691,1721843,0,1,wielu-zabitych-i-zniszczenia-po-trzesieniu-ziemi,wiadomosc.html

    • Święty 23 października 2011 o 4:05 pm

      Te trzsienie w Turcji to pewnie jest ostrzezenie za krytyke Izraela/

      • kosiardeyablos 23 października 2011 o 8:31 pm

        Turcje nam ZHAARPILI!!!

  25. bia 23 października 2011 o 3:44 pm

    Teraz Żydzi przystąpią do odbudowy świątyni Salomona Boją się bo Ichcak Kaduri powiedział im w swoim testamencie że Jeszua to Mesjasz i utrzymują do tego Ariela Szarona pod respiratorem bo Kadurii powiedział że jak Arik im zemrze to się zacznie dziać

    • monitorpolski 23 października 2011 o 3:48 pm

      Idiotyczne zabobony ich wykończą.

    • Święty 23 października 2011 o 4:06 pm

      Sztucznie to mozna czowieka utrzymywac przez lata przy zyciu, no chyba,ze zadziala Sila Wyzsza

  26. Versus3 23 października 2011 o 3:46 pm

    Prawda przebija się do mediów:
    http://biznes.onet.pl/uniwersalny-zabojca,18565,4885981,1,prasa-detal

  27. Versus3 23 października 2011 o 3:48 pm

    Prawda o Monsanto przebija sie do mediów:

    http://biznes.onet.pl/uniwersalny-zabojca,18565,4885981,1,prasa-detal

  28. bia 23 października 2011 o 3:49 pm

    A z Kadafim to jest taka historia że za bardzo sie afiszował swoim wtajemniczeniem i pozycją w świecie Lucyfera jeszcze rok temu sam Berlusconi całowal go po rękach dlatego stał się taki niewygodny i go zdjęto a jak czy żyje czy nie to już inna sprawa Elvis też podobno żyje

    • Stirlitz 23 października 2011 o 4:06 pm

      Ciekawa analiza komentatora z sieci”Analizując film video z „zabicia Kaddafiego” rodzą się następujące refleksje:
      1. Na filmach wideo, które rzekomo zrealizowano w Syrcie słońce oślepiająco świeci, wszędzie unosi się pył… jednakże w rzeczywistości dzień wcześniej Syrta była zalana [ulewnym deszczem].
      2. Na dwóch różnych fragmentach tego samego wideo…widzimy, że „pułkownik” ma włosy o dwóch różnych kolorach… na jednym fragmencie video ma on włosy jasnobrązowe, na innym zaś ma czarne włosy.
      3. Na jednym z filmów „martwy pułkownik” ma garbaty nos, który wygląda na złamany w dziwny sposób, na drugim filmie ten mężczyzna jest martwy a jego nos jest prosty.
      4. Na wcześniejszych wideo (z Syrty) jego twarz wygląda na bardzo młodą a my wszyscy wiemy jak jego twarz jest poorana zmarszczkami.
      5. Mówiono, że był postrzelony w nogi i że wykrwawił się na śmierć… ale ten schwytany „pułkownik” stoi na nogach podczas popychania go i szturchania. Ponadto dolna część ciała nie nosi śladów krwi.
      6. Obnażona górna część ciała „pułkownika” jest młoda bez żadnych śladów starzenia jak widać na filmie wideo, ale prawdziwy pułkownik jest w wieku 70 lat. Czy wiecie jak wygląda ciało 70-letniego starca, zwłaszcza mężczyzny, który spędził całe swe życie na pustyni?
      7. Niektóre z filmów były zrealizowane dzień wcześniej, 19 października (!!!).
      8. Według jednej z ich propagandowych opowieści znaleziono „go” w ścieku. A ku zaskoczeniu na video wygląda „on” na schludnie ogolonego, jego broda dobrze przystrzyżona…
      9. Jest także jeszcze inny osobliwy szczegół na video z Syrty, mianowicie jedna czarna kobieta-cywil, która stoi i obserwuje wydarzenie i wygląda na bardzo zrelaksowaną. Czarna kobieta w Syrcie po stronie szczurów (!?). To niemożliwe. Wszyscy wiedzą co NATO-Al-Kaidowskie szczury robią czarnym mężczyznom, kobietom i dzieciom w Libii. Wieszają, linczują i ścinają głowy. Zwłaszcza czarne kobiety w Syrcie, JEŚLI JAKIEŚ JESZCZE TAM ZOSTAŁY (w co wątpię), nigdy nie stanęłyby po stronie rasistowskich bandziorów. To jest najbardziej dziwne.
      10. Na video widać „Kadafiego”pokrytego krwią, kiedy umieszczają go na pick-up’ie, na innych znowu z tej samej „akcji” jego twarz jest czysta jakby wybierał się na wesele.
      11. Fakt: masowe demonstracje przeciwko NATO i Tymczasowej Radzie Narodowej Libii były przygotowane, zjednoczony i skoordynowany kontratak, powstanie już zaczęło się 14 października.
      12. Właśnie parę dni po wizycie Hilary Clinton, która powiedziała, że chce martwego Kaddafiego, „on” został zabity.
      13. Ani on, ani jego synowie i ani jedna osoba na wyższym stanowisku o której można pamiętać, nie została zabita tego właśnie dnia W SYRCIE, i jest wiadome, że Kaddafi i jego synowie dowodzili różnymi brygadami na różnych frontach w Libii (UWAGA! Libia to terytorium o powierzchni 1/3 Europy a Syrta jest tylko małym miastem, które miesiącami było oblegane)
      14. Córka Kaddafiego, Aisza, twierdzi, że ojciec żyje.
      Pytanie: ilu właściwie sobowtórów Kaddafiego zostało zabitych?
      Czy to kolejna manipulacja USA w celu zlamania morale broniacego sie spoleczenstwa przeciw rebelianckim bandytom dozbrajanym i finansowanym przez totalitarny Zachod?

      • monitorpolski 23 października 2011 o 6:09 pm

        Wszystko potwierdza to co mówi Pieczenik. Może poza tym, że Kaddafi nadal żyje, bo na to nie ma dowodów i chyba nie będzie. Mogli go zatłuc gdzie indziej, a te nagrania przygotować żeby przedstawić go w jak najgorszym świetle.

        • Ado 23 października 2011 o 8:45 pm

          Możliwe,ale teraz ogladają go tysiące ludzi,myślicie że ktoś że ktoś wśród tych ludzi nie zorientował się że to ”podstawka”.Mimo iż jest wiele pytań,myślę że chyba naprawdę go dorwali…;/,tak się zaczyna,zabijanie zamiast uczciwy sąd i prawo głosu dla oskarżonego…

  29. vortex 23 października 2011 o 4:00 pm

    Przesluchalem ten wywiad z Steve Pieczenik.Poszukalem tez troche na jego temat.Kilka stron podaje ze to dezinformator CIA / COINTELPRO .Moze tak moze nie.
    Ale co mnie zdziwilo to jaki emblemat Alex Jones powiesil sobie za swoimi plecami.
    SYMBOLE NIE KLAMIA !!!
    (http://oi56.tinypic.com/r9ex5c.jpg)

    • Święty 23 października 2011 o 4:09 pm

      trzeba wazyc info z wlasnym rozumem i przeczuciami, chyba ze poddasz sie manilpulacji przez media

    • BirD2 23 października 2011 o 5:06 pm

      to jest fake. Zrób sobie zoom i popatrz na te dwa górne obrazki i na ściane między nimi a ścianą jest biała linia (skopiowane z painta) ten z lewej jeszcze jakoś wygląda a le ten z prawej to już 100% nawet do siebie nie pasują i na górze widać pomiędzy oboma. Zobacz jakie to sztuczne a pozatym gołym okiem widać że zdjęcie Alexa zostało tam graficznie nałożone.

      Robił to amator bo nawet na logie to jak te obrazki wiszą na tej ścianie?

      • BirD2 23 października 2011 o 5:11 pm

        taka moja mała mizerna analiza.

        To fake. Nie wiem skąd się to wzięło, jeżeli z filmu to link proszę.

      • vortex 23 października 2011 o 6:04 pm

        Rece mi opadaja jak niektorzy to pierdziela glupoty.Zdjecie nie zostalo nalozone bo to screenshot z video.Jaki fake ? Tto ja celowo to polaczylem zeby pokazac jakie godlo sobie wybral Alex Jones i z czym to sie kojarzy.Dla mnie ta symbolika jest oczywista .
        Nazistowsko-bolszewicka.Period !
        Obejrzyjcie sam poczatek .

        • monitorpolski 23 października 2011 o 6:12 pm

          screenshot to tylko Alex z tym dziwnym tłem, a swastyki są dołożone.

          • vortex 23 października 2011 o 6:17 pm

            Monitor nazywasz to dziwnym tlem. Nie ma przypadkow.Ktos to musial zaprojektowac.
            To jest bardzo dobrze pomyslane.

            • BirD2 23 października 2011 o 6:31 pm

              to już nie szło napisać że dorysowałeś sobie te swastyki. Człowieku tu nie ma żadnego porównania.

              na środku V po bokach kolesie na konikach z szabelkami. Gdzie tu porównanie. Tylko jego głowa mi zasłania środek..

              Tak sobie pomyślałem jak zobaczyłem ten twór twór. Gdzie tu po co swastyki już lepiej sierp i młot mógł doklieć.

              Ktoś kiedyś napisał „Alex to agent” ale autor tego tekstu sam w spisek wierzy. Więc co jest?. nawet gdyby i tak to i tak on pisze o tematach bez których nikt by nawet o tym spisku nie wiedział i chwała mu za to!

              A sam symbol mi pasuje bardziej do Flagi Konfederackiej niż Adolfa hehe. Nie pij tej fluoryzowanej wody którą masz przy kompie.

              • vortex 23 października 2011 o 7:39 pm

                To jakby dorysowal swastyke to wtedy na pewno bys uwierzyl. A moze i nie.
                To V obrazuje pociski wylatujace w niebo.
                Otworz oczy.

                P.S A po co te cyniczny komentarz na temat wody.

            • kosiardeyablos 24 października 2011 o 8:56 am

              vortex – twoje przemyślenia przestają mi się podobać. Czyżbyś próbował zdyskredytować wyżej wymienionych i nie tylko na tymże blogu? W twojej impertynenckiej paplaninie wyczuwam żydosprytka, chcącego udowodnić jaki tu panuje chłam. Żeby to zauważyć socjotechnika nie jest mi potrzebna? Nie, mi nie? Wyczuwam takich jełopów jak ty na mile. Na tym blogu prowadzi sie rzetelną rozmowę i wymienię informacji, która ma czemuś służyć, zaspokajaniu potrzeb informacyjnych w dobie kryzysu finansowo-duchowego gamoni odpowiedzialnych za syf panujący na Matce Ziemi. Tobie to widocznie przeszkadza więc zapytam – DLA KOGO PRACUJESZ AGENCIE FRANEK ?!!!

  30. vortex 23 października 2011 o 4:18 pm

    SYMBOLE NIE KLAMIA !!!

    • monitorpolski 23 października 2011 o 6:14 pm

      Słucham niemal każdej audycji z Alexem, zgadzam się z nim w 99%, nie widzę nic z promocji nazizmu czy totalitaryzmu. Facet jest republikaninem i promuje wartości konstytucyjne. Może często się daje ponieść furii, ale czy można się dziwić jak coś takiego się dzieje?

      • vortex 23 października 2011 o 6:21 pm

        Ze Stalinem i Hitlerem tez sie milliony zgadzaly.Ty moze nie widzisz tego co ja widze.
        I to wcale nie znaczy ze ja sie myle a Ty masz racje.
        Powtarzam ……………….Symbole Nie Klamia !

        • peryskop 23 października 2011 o 6:27 pm

          Symbole Nie Klamia !

          Ale bywają cynicznie pokradane, jak to stało się ze swastyką.

          @vortex
          Poczytaj o tym przechwyconym przez okultystów i nazistów symbolu życia, szczęścia, wiedzy…

          • vortex 23 października 2011 o 6:53 pm

            No i dalej ich uzywaja . Nieco przerobione oczywiscie.

            • Ado 23 października 2011 o 8:48 pm

              Te symbole wyglądają na fotomontaż,także symbole kłamią ;P,porównaj jakość twarzy Alexa,do jakości symboli ;p.

              • vortex 24 października 2011 o 12:17 am

                ….patrz na przedstawienie ale mysl jak sie ono ma do samej rzeczy
                ….widzisz przedstawienie a nie widzisz rzeczy

                • kosiardeyablos 24 października 2011 o 8:59 am

                  vortex – niewal w ch…a – DLA KOGO PRACUJESZ i DLA KOGO JĄTRZYSZ?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  31. vortex 23 października 2011 o 4:20 pm

    SYMBOLE NIE KLAMIA !!!
    [IMG]http://i53.tinypic.com/348t3z6.jpg[/IMG]

    • ojtamojtam 23 października 2011 o 5:34 pm

      vortex jestes idiota czy nas masz za idiotow? puknij sie w leb najlepiej mlotkiem

      • vortex 23 października 2011 o 6:09 pm

        Jezeli niektorzy sa slepi to pozostana tacy do konca.Niedlugo beda o tym pisac.Alex Jones i nazi symbols.Poczekaj jeszcze z tydzien.

      • vortex 23 października 2011 o 6:13 pm

        @ojtamojtam
        nie wiem ile masz lat ale moze jest tak ze w zyciu nie widziales flag III Rzeszy.
        A jest ich setki.Dodam jescze ze romanskie symbole tez tu wchodza w gre.

      • peryskop 23 października 2011 o 6:22 pm

        @vortex zasmuciłeś mnie, bo nie powinienieś wieszać tu na Monitorze aż takich bzdetów.

        Do AJ sa poważniejsze zarzuty, np. na YT jest filmik jak latem rozbijał spontaniczny protest uliczny.

        Te doklejone swastyki z herbem miasta Gdańska (!) mogą służyć do rehabilitowania jego osoby.

        Apeluję o powściągliwość! Nie wszystko nadaje się do powielania.

        @snajper-s @rabarbarek @Aśka @pola : WIELKIE DZIĘKI !

        • vortex 23 października 2011 o 6:50 pm

          Znam ten filmik .Sam go tu umiescilem jakis czas temu.
          Akurat ta flaga pasowala najlepiej do tego porownania.Sa i inne.A jezeli wedlug waszego kolektywu sa to bzdety to juz nic na to nie poradze.
          Skojarzenia sa jednoznaczne.

        • kosiardeyablos 24 października 2011 o 9:12 am

          Tylko że vorteksik to albo „NIETRYBEK” albo „ŁOWCA RYBEK”. Czuje tu ingerencję podstawionego przez służby specjalne ( z siedziby Spac-jalnie Zatroskanych – Syjonizus Kakalis) specjalistę FRANKA, bo nie reaguje na żal-uzje.

  32. OlO 23 października 2011 o 4:26 pm

    David Icke też nie mówi tak jak ma być

    niedługo tak będzie że tym co zaufaliśmy wbiją co niektórym nóż w plecy

  33. snajper-s 23 października 2011 o 5:00 pm

    http://www4pl.dr-rath-foundation.org/aktualnosci/2011_05_may_13_likwidacja_brukselskiej_ue.html

    Podsumowanie

    „Brukselska UE“ jest dyktatorską strukturą, służącą wyłącznie globalnym interesom korporacyjnym, które zagrażają życiu milionów ludzi w Europie. Jeżeli Obywatele Europy nie podejmą jakichkolwiek przeciw-działań –struktura ta utrzyma się również w przyszłości i przejmie kontrolę nad całym światem.
    Ze względu na swą niedemokratyczną pod każdym względem istotę – z komisją europejską, posiadającą władzę wykonawczą i „listkiem figowym” – Parlamentem Europejskim – konstrukcja brukselskiej UE jest nie-reformowalna i dlatego musi zostać odrzucona przez ludzi i zastąpiona przez rzeczywiście demokratyczny system lub demokratycznych reprezentantów: Europy przez ludzi, dla ludzi.
    Demontaż dyktatorskich wpływów interesów korporacyjnych, władających brukselską UE – a tym samym Obywatelami Europy – jest warunkiem szerokiej likwidacji współczesnych chorób chronicznych, jak: choroba sercowo-naczyniowa i rak. Jak tylko przejmiemy kontrolę nad tymi chorobami – nasze dzieci i przyszłe generacje będą mogły budować nowy, zdrowy świat.
    Co muszą teraz zrobić Obywatele Europy

    Aby zapewnić wolność dla naturalnego zdrowia w skali globalnej, Obywatele Europy muszą podjąć następujące ważne działania:
    Przeczytajcie książkę „Nazistowskie korzenie brukselskiej UE“.
    Przekażcie wszystkim znajomym link tej ważnej książki, by zapoznali się z faktami i zrozumieli historyczne zależności.
    Napiszcie do polityków w Waszym okręgu wyborczym, kraju, czy tych – działających na poziomie europejskim, by robili wszystko co w ich mocy, aby doprowadzić do likwidacji brukselskiej UE.
    Postulujcie, by krajowi politycy wspierali prace nad ustawami, które zagwarantują konstytucji każdego kraju prawo do przeprowadzenia reform. Odpowiedzi polityków na ten postulat nie tylko pokażą, od kogo są zależni, ale również czy motywy ich działań są demokratyczne.
    Podpiszcie i wspomagajcie petycję „Referendum na rzecz medycyny naturalnej“ i poinformujcie o tej inicjatywie polityków o demokratycznych przekonaniach, by wzmożony został nacisk na ochronę wolnego i nieograniczonego dostępu do naturalnych terapii, jak również by wprowadzone zostało niezbywalne prawo do naturalnego zdrowia w wolnej i demokratycznej Europie.

    • zenobiusz 23 października 2011 o 5:20 pm

      http://zenobiusz.wordpress.com/2011/10/23/referendum-w-sprawie-medycyny-naturalnej/

      To jedna z ważniejszych możliwości działania,trudna do ośmieszenia i zablokowania.

    • Józef Bizoń 23 października 2011 o 6:19 pm

      Pisać, naciskać – byle by nie myśleć o wywaleniu tego towarzystwa politykierskiego na zbity pysk za ich „osiągnięcia” dla dobra ….. itp. itd.
      Dać do poczytania ze zrozumieniem bardzo wielu ludziom to tu
      http://jozefbizon.wordpress.com
      to może zrozumieją co jest grane i jak jest grane
      – i że pisanie, naciskanie itp. – to tak jak pisanie na przysłowiowy Berdyczów.

      • Rodriguez7 23 października 2011 o 6:40 pm

        Pieprzenie
        „Głosowanie przeciw było zagrywką”
        Wiesz mój wykładowca(były senator, Antoszewski z SLD, wykłada w Piotrkowie Trybunalskim) ostatnio chciał mi wcisnąć, że Ziobro Jaruś i zresztą całe PiS to popinają dzieci i ogólnie są same chore rzeczy. Kurde wiesz to co tam piszesz ma sens tylko tu też ma sens. No więc co? ehhh nie chcem ale muszem, spierdalaj.

        • Józef Bizoń 23 października 2011 o 7:14 pm

          „Polski trójkąt bermudzki: PO-PiS-SLD CZĘŚĆ I – NARODZINY”
          http://jozefbizon.wordpress.com/2011/06/20/polski-trojkat-bermudzki-po-pis-sld-czesc-i-%e2%80%93-narodziny

          „Polski trójkąt bermudzki: PO-PiS-SLD CZĘŚĆ II – POJMANIE POLSKI”
          http://jozefbizon.wordpress.com/2011/08/11/polski-trojkat-bermudzki-po-pis-sld-czesc-ii-%e2%80%93-pojmanie-polski

          • zenobiusz 23 października 2011 o 9:06 pm

            To chyba jakaś obsesja.

          • Annah. 23 października 2011 o 9:15 pm

            Józef Bizoń, wypadaj!

            • mlotnanwo 24 października 2011 o 12:10 am

              Dlaczego,prawdę mówi.Sam do tego doszedłem już wiele lat temu.

              • Annah. 24 października 2011 o 5:19 am

                Monitor, nie wierzę żadnemu słowu ze stron Józefa Bizonia, owszem może i uwiarygadnia się co jakiś czas pro patriotycznym tekstem, czy emblematem Matki Bożej, ale odkąd pamiętam przed wyborami nawoływał do irracjonalnego bojkotu i ZAWSZE w sposób niewspółmierny krytykuje Prawo i Sprawiedliwość wylewając wiadro pomyj ma Kaczyńskiego zresztą w stylu podobnym do GW. Ktoś by sądził że nadal kreują rzeczywistość polityczną w Polsce. Dla mnie jest spalony od pierwszego tekstu jeszcze z czasów grypy w którym roiło się od przeinaczeń i braku logiki – ani to Polak ani katolik jak znam życie.

                • zenobiusz 24 października 2011 o 9:26 am

                  Moja polemika z P.T.Bizoniem ,na grypa, spowodowała zbanowanie mnie,a potem zamknięcie komentarzy,ciekawych zachęcam do lektury,na pewno jest w archiwalnej grypie.
                  Podstawowe argumenty,to była piaskownica i krótkie majteczki,przywołane znów, niedawno ,przez P.T. Bizonia,na tym blogu.
                  Jeszcze jedna obsesja ???

          • Extazed 23 października 2011 o 11:26 pm

            Całkiem ciekawa koncepcja. Dobrze wykombinowane!

  34. Pingback: Pieczenik: nie zabijamy przywódców « Dziennik gajowego Maruchy

  35. iHe 23 października 2011 o 9:13 pm

    Mi się też ta historia wydaje dziwna.W zasadzie z tej historii wynika tyle co wszyscy wiemy-bezczelnie napadnięto,ograbiono i zniszczono infrastrukturę Libii ,a teraz za dług obstawiony ropą zachód ich odbuduje na koszt spłacania lichwie %.
    W zamian dostana dużo mniej samodzielną marionetkę niż Kaddafi.
    W dodatku proces odbudowy nie jest pewny bo wielu „wieszczy” odbudowę w stylu Irackim.
    Ja się dołączam do psy op w psy op sam się przyznał ,że to robi i właśnie to robi i drwi sobie z nas..

    Może jego zadaniem jest skanalizowanie odpowiedzialności na Obamie jak jakiś inny iluminata przejmie stery od zużytego na kłamstwach bambohilary.No i wmawia ludziom,ze jest jakaś opozycja w rządzie..
    Nie ma to jak kontakty z uczciwym psy op satą w ramach rozmów z opozycją rządową.
    http://demotywatory.pl/1714210/Pajacyk-Ta-kukielka-nie-zyje

    ps.Te teksty o niemordowaniu też wydają mi się mało wiarygodne,choćby spowiedź ekonomik hitmana je podważa..

  36. Józef Bizoń 23 października 2011 o 10:17 pm

    No cóż. Polskę ograbiono bez zbrojnej napaści – zrobiono to w rękawiczkach.
    Pokazywanie teraz wszystkich tego współwinowajców jest mocno niemile widziane –
    no i trudno się temu dziwić.

    • Annah. 23 października 2011 o 11:03 pm

      Za grosz wstydu nie masz, w rękawiczkach to ty jesteś.

      • mlotnanwo 24 października 2011 o 12:14 am

        @Annach…daj spokój człowiekowi proszę…..taki PIS święty to może opowiem Ci historię jednego posła co to pierwszy stoi w kościele a już w szkole średniej hendorzył swoją nauczycielkę, a i drugą żonę już ma i „rozwód kościelny też”

  37. The Sign Painter 24 października 2011 o 9:56 pm

    „History is written by the victors.”