LO16 – sabotaż czy wypadek?

Otwieram osobny wpis do dyskusji na temat dzisiejszych wydarzeń na Lotnisku Okęcie. Aby nie sięgać do poprzednich wpisów, kopiuję poniżej najciekawsze komentarze, które się już pojawiły na blogu. Osobiście, nie wierzę w takie awarie, system otwierania podwozia jest jednym z najważniejszych i najbardziej niezawodnych we współczesnych samolotach. Pamiętajmy też, że niedawno zdarzył się dziwny wypadek ze stłuczoną szybą w samolocie LOT. Moja znajoma, która leciała tym samolotem twierdzi, że nie był to zwykły wypadek.  

Ciekawska 1 Listopad 2011 o 3:32 pm

Kłopoty Boeinga nad Warszawą. Nie może wylądować
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/klopoty-boeinga-nad-warszawa-nie-moze-wyladowac,1,4895701,region-wiadomosc.html
http://www.flightradar24.com/
Mieszkam 20 km od Wa-wy. Nad moją okolocą bardzo nisko krążą wojskowe samoloty, trochę strach.

zenobiusz 1 Listopad 2011 o 5:11 pm
Około godzinę po planowanym czasie lądowania pilotowi, kpt Wronie, udało się sprowadzić maszynę na ziemię. Na pokładzie było 230 osób. Nikt nie został ranny. Niektórych pasażerów z pokładu samolotu odbierały karetki pogotowia, ale miało to związek wyłącznie ze stresem, który przeżyli pasażerowie.
http://www.rp.pl/artykul/10,742863.html

Mariusz
1 Listopad 2011 o 7:06 pm
Były również 3 Migi – wyleciały z Mińska (mieszkam w Wesołej na ścieżce) tuż nad naszymi głowami. Na niewielkiej wysokości przeleciał też tenże Boening 767- podwozie zamknięte. Kilka minut później wylądował. Przed jego lądowaniem wróciły do bazy.
Piloci Lo16 zgłosili awarię centralnego układu hydraulicznego tuż po starcie. Klapy udało się otworzyć elektrycznie. Pomimo 3 niezależnych możliwości otwarcia – podwozia nie udało się otworzyć
(1. hydraulicznie, 2 mechanicznie, 3 grawitacyjnie po odcięciu poprzednich) .
Eksperci w TVP INFO mocno zdziwieni. Wygląda na to że podwozie zostało zablokowane. Piloci do tego czasu są przetrzymywani w kokpicie samolotu. Helikoptery latają nad głową non stop.
Ta sytuacja obnażyła kłamstwo smoleńskie:
1. polscy piloci są dobrze wyszkoleni
2. samolot uderzając o beton jest praktycznie bez uszkodzeń
3. w TVP INFO puszczono na antenie krótkie fragmenty rozmowy wieży z załogą, dlaczego nie wolno puścić rozmowy załogi TU 154 przed katastrofą smoleńską ?

Dlaczego podwozie się nie otworzyło?
Nawet eksperci nie rozumieją co się mogło stać. Możemy zadawać wiele pytań, niestety, trudno mieć nadzieję, że na wszystkie otrzymamy odpowiedzi. Siły, które kontrolują globalnie współczesny świat mają macki wszędzie, i każda próba obnażenia ich satanistycznych działań spotyka się z gwałtowną kontrreakcją. Przykładem jest choćby zabójstwo Prezydenta Kennedy’ego, po którym w tajemniczych okolicznościach zginęło lub zmarło ponad 100 niewygodnych osób (>link).

hjk 1 Listopad 2011 o 8:56 pm
Smród z „wyczynem” lądowania – narazili zycie pasazerów wg tego komentarza:
„Po pierwsze to tak sie sklada, ze resztki paliwa zrzucil nad lotniskiem w Warszawie.. (wiec chyba jednak, jak kazdy samolot pasazerski, taka wlasnie funkcje posiada), po drugie informacje o niesprawnym podwoziu kapitan zglosil 10 minut po starcie, co oznacza ze mogl spokojnie zawrocic i wyladawac na Newarku. Procedura wylewania substancji gaszacej na pas trwa kilkadziesiat minut wiec w tym czasie bez problemu mozna kolowac nad lotniskiem. Kazdy logicznie myslacy czlowiek jest chyba swiadomy, ze lot do Polski byl narazeniem zycia pasazerow. Poniewaz skoro podczas standardowej kontroli, przeprowadzanej przed starem, nie wykryto usterki podwozia oznaczac to moglo ze kontrola zostala przpeprowadzona z pominieciem standardowych procedur i rownie dobrze inne systemy takze mogly byc uszkodzone. Przy tak dlugich lotach nie mozna sobie pozwolic na takie ryzyko. Jedyne co zostalo zrobione poprawnie to samo londowanie awaryjne, wiec chwala pilotowi, ze potrafil ten trudny manewr wykonac. Ale jak napisal sprawca tego watku, najprawdopodowniej z przyczyn finansowych, narazono zycie ponad 200 osob. Zreszta nie pierwszy raz.. czesto latam na tej trasie i kilka razy zamiast ladowac na JFK, gdzie byly o wiele lepsze warunki atmosferyczne, ze wzgledy na koszty obslugi, nasz wspanialy LOT wybieral ladowanie przy zerowej widocznosci i rozpoczynajacej sie burzy na planowanym Newarku.. Moze po tej sytuacji ktos w koncu sie ta sprawa zainteresuje…”
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/static,forum.html?discId=0&threadId=93096011&discPage=18&AppID=15

Stirlitz
1 Listopad 2011 o 8:01 pm
Czy ktoś się domyśla o co chodzi ? dlaczego myśliwce patrolują niebo po wylądowaniu Boeinga ?
http://www.youtube.com/user/civiltv#p/u/1/7b4aqbiMUqEStirlitz 1 Listopad 2011 o 8:16 pm (…)  dzisiejsze lądowanie to niebyła usterka…samolot ma 3 niezależne systemy otwierania podwozia , każdy działa niezależnie jeśli nawali inny, dodaj do tego że na loty atlantyckie samolot jest super szczegółowo testowany i dodaj kilkanaście samolotów wojskowych i helikopterów nad Warszawą; zobaczycie śledztwo będzie szczegółowe a w trakcie najbliższych dni poznamy inny punkt zapalny , jakiś atak polityczno-gospodarczy na Polskę z zewnątrz

Próba dokonania rytualnej zbrodni?
Na tym blogu analizowane są m.in. „dokonania” satanistycznej sekty zwanej Illuminati. Z dystansem podchodzę do symboliki liczbowej, która może odgrywać rolę w decyzjach Illuminati, jednak kilka dat, które utknęły nam w pamięci nosiło znamiona szczególnych z punktu widzenia rytualnego. Taką najsłynniejszą jest 9-11-2001. Występują w niej liczby okultystyczne 3 (jako suma cyfr roku), 9 i 11 (zob: http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/destruction_of_the_trade_centers.htm)
Dzisiejsza data też zawiera liczby okultystyczne 11 i 13 (jako suma cyfr roku 2+0+11), choć nie mogę nigdzie upchać tej 1-ki. Może ktoś z was to rozszyfruje.

Zamach na PLL LOT?
Bardzo możliwą przyczyną zamachu mogła by być próba obniżenia wartości rynkowej firmy po to by ją bardzo tanio przejąć. Niedawno doszło do założenia przez pracowników LOT spółki LOT Air. Ma być to preludium do przejęcia przewoźnika właśnie przez pracowników firmy. (zob: http://wyborcza.biz/biznes/1,100969,10137126,_PB___Pracownicy_chca_przejac_stery_w_PLL_LOT.html)
Komuś może bardzo zależeć na tym by do tego nie doszło – do ewentualnego kupna firmy nie było chętnych, przynajmniej za oferowaną stawkę. Być może ktoś zdecydował, że najlepszą formą obniżenia wartości firmy byłby „wypadek”?
Oczywiście, są to tylko spekulacje, ale znając sposoby mafii bankierskiej, nietrudno coś podobnego wymyślić.

Wstęp do tragedii 11.11.2011?
Ta niebezpieczna data szczególnie dotyczy Polski.11 listopada obchodzimy Święto Niepodległości, a globalistycznej mafii na pewno nie zależy na tym, by któryś z narodów był niepodległy. Dzisiejsza „awaria” mogła być zapowiedzią tego co nas może czekać 11 listopada – dyskutowaliśmy już na blogu na temat zlotu globalistycznych organizacji by zakłócić NASZE ŚWIĘTO. Jestem pewien, że tamte organizacje mają globalistycznych sponsorów, którzy na podobieństwo nazistowskiego kolaboratora i „mordercy Rosjan” Sorosa (http://www.vnnforum.com/showthread.php?t=28756), robią wszystko by wprowadzić zamęt do społeczeństw, które żyją we względnym spokoju.
Sataniści lubią symbolikę, mają też swoją „etykę”, polegającą na tym m.in., że każdy ważny ruch z ich strony musi być zapowiedziany. Zamach smoleński był moim zdaniem zapowiedziany „zamachem z różą„, który miał miejsce równo miesiąc przed 10 kwietnia 2011 roku. Za dokładnie 10 dni będziemy mieć 11 listopada, do tego mamy Święto Zmarłych. Czyż nie może być lepszej okazji dla Illuminatów by dać znać o sobie?

Szatan przegrał.
Jakby się nie patrzeć na to wydarzenie, stał się cud. W dniu Wszystkich Świętych na pokładzie był ksiądz Redemptorysta z relikwiami bł. Jana Pawła II. Przed momentem w TV Trwam był wywiad z tym księdzem – dwukrotnie rozgrzeszył wszystkich na pokładzie samolotu. Stwierdził, że wierzy w to iż obecność relikwii bł. Jana Pawła II mogła mieć kluczowe znaczenie.

Reklamy