Wydarzenia i komentarze, 21 stycznia 2011r.

(…) Kampanie reklamowe to nie tylko reklama kandydatów, ale także obrzydliwe ataki na niewygodnych polityków, głównie na Rona Paula. W Południowej Karolinie Emergency Committee for Israel (Nadzwyczajny Komitet dla Izraela) dowodzony przez jednego z planistów NWO, Williama Kristola (współtwórca słynnego PNAC, w którym zakładano konieczność wykorzystania zamachów terrorystycznych w USA), sfinansował reklamę atakującą wprost Rona Paula (…) 

USA – wybory
rabarbarek 20 Styczeń 2012 o 11:34 pm

A gdzie jest Ron Paul?

Bardzo mi sie podoba ” rzetelne ” przedstawienie wyników sondy – glosowania na jednym z amerykańskich uniwersytetów. Jak można wywnioskować ze zdjęcia pytanie dotyczyło wyboru przyszłego kandydata na prezydenta USA. Jeśli ktoś miał jeszcze wątpliwości co do Rona Paula , niech popatrzy na zdjęcie. Są wszyscy kandydaci, tylko zabrakło tam jednego. Którego? Wiadomo, tego, którego trzeba zamilczać. Wraz z nieobecnym kandydatem, wyparowało kilkadziesiąt procent głosów. Ale kto by się takim drobiazgiem przejmował?

komentarz monitorpolski: Dlatego też uczulam komentujących by nie poddawali się podstępnej propagandzie syjonistycznej, że niby Ron Paul jest masonem i satanistą. Paul jest solą w oku izraelskiego lobby w USA, które jest niewątpliwie najbardziej wpływowe.
Patrick Henningsen w Infowars Alexa Jonesa zaznacza, że Ron Paul jest jedynym kandydatem republikańskim, który nie jest zdecydowanie pro-izraelski. Wyborami w USA sterują obecnie tzw. PAC – political action committees – komitety akcji politycznej, prywatne organizacje lobbystyczne, które finansują m.in. kampanie reklamowe polityków. W związku z nowymi przepisami, które zniosły ograniczenia finansowe, prywatni sponsorzy mogą bez limitu finansować kampanie politykom. Od razu powstał więc Super-PAC, który jak pisze Henningsen finansowany jest przez grupę mniejszą niż 100 osób, głównie z Izraela. Newta Gingricha mocno sponsoruje magnat kasynowy Sheldon Adelson, który niedawno przekazał na jego kampanię 5 milionów dolarów. Gingrich, który był już spalonym politykiem odżył – co widać było po wynikach w Iowa. Adelson był i jest także sponsorem rasistowskiego premiera Izraela Benjamina Netanyahu, można się więc domyślać kim jest Adelson i w jakich planach bierze udział.
Kampanie reklamowe to nie tylko reklama kandydatów, ale także obrzydliwe ataki na niewygodnych polityków, głównie na Rona Paula. W Południowej Karolinie Emergency Committee for Israel (Nadzwyczajny Komitet dla Izraela) dowodzony przez jednego z planistów NWO, Williama Kristola (współtwórca słynnego PNAC, w którym zakładano konieczność wykorzystania zamachów terrorystycznych w USA), sfinansował reklamę atakującą wprost Rona Paula „Możemy być lepsi od Rona Paula”, w której Gary Bauer podpisujący się jako

Bauer

„lider konserwatywny” określa konserwatyzm Rona Paula jako izolacyjny i konspiracyjny, że jest wrogo nastawiony do armii amerykańskiej i sprzymierzeńców takich jak Izrael, i w ogóle do konserwatyzmu takiego jaki reprezentował Ronald Reagan. Wrogość Paula do USA ma także polegać na tym, że wątpi on w oficjalną wersję zamachu na WTC i twierdzi, że rząd ukrywa prawdę. Podkład muzyczny – marsz pogrzebowy, ma nadawać powagi tym słowom. Moim zdaniem jest to bardzo kiepska reklama, a twarz Bauera wzbudza nieufność i jest wyjątkowo odpychająca. Oczywiście jest manipulancka w treści – ci ludzie są tak zadufani w sobie, że jedynym ich narzędziem jest kłamstwo.
Udział Izraela w amerykańskich wyborach jest alarmujący. Jest to jawna agresja obcego państwa w interesy suwerennego mocarstwa, które nawet  nie potrafi się bronić. Henningsen konkluduje, że w takiej sytuacji gdy obcy kapitał decyduje o wyborach, Amerykanie nie są w stanie zwyciężyć.

Reklamy